Hakutulokset

  1. K

    Yli 36v KesäToiveet

    Hei vaan, Olen ollut kateissa palstalta pitkän aikaa. Tämä johtuu siitä, että olen tullut siihen lopputulokseen, että lykkään tätä vauva-asiaa vuodella tai jopa kokonaaan. Olin sen verran epävarma, että katsoin parhaaksi ottaa aikalisän. Työasiatkin vaikuttavat, kun on mahdollisuus vakituiseen...
  2. K

    Yli 36v KesäToiveet

    Morjens, Juu, kyllä minut saa siirtää jo peiton alle. Oikeastaan siirsin itse itseni joskus muutama päivä sitten, mutta voinpa siirtyä uudestaankin. Hassua olikin, että kun olin siirtänyt itseni luullen tädin häippäisseen jo kokonaan, niin sitten tulikin vielä pläjäys ruskeaa vuotoa. Sitten...
  3. K

    Yli 36v KesäToiveet

    Hei, Siirsin itseni tuonne peittojen alle pikkuhiljaa... täti alkaa häipyä, eikä ollutkaan kovin paha. Eli yritystä kehiin vaan. Maanantain maireat ----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ: PLUSSANNEET Miesku rv HissunMyy la. 12.5.07. Klaava PIINASSA Pilkettä Kp 24/29-31 (2.toiveissa yk...
  4. K

    Yli 36v KesäToiveet

    :'( Moi vaan, Kuten arvaattekin varmaan, minut voi heittää tippuneisiin. Menkat alkoivat tänään, tosin vielä ei ole tullut vuotoa kuin vähän. Toisaalta helpottunut olo, kun ei tuo raskaustestikään ole näyttänyt plussaa. Muutama viikko vielä tällaisessa epätietoudessa olisi ollut yhtä piinaa...
  5. K

    Yli 36v KesäToiveet

    Moikkis, Täällä ei tätiä näy vieläkään ja tänään kp 30. Kuukautisoireita on ollut viikon, tosin nyt tuntuvat vähentyneen. Testi näyttää kuitenkin negaa edelleen... :'( ...joten taitaa olla kysymys vain pillereiden jälkeisestä viivytyksestä. En oikein jaksa edes uskoa tuohon raskauteen nyt...
  6. K

    Yli 36v KesäToiveet

    Hei, Klaava, löysin tällaisen logaritmin määritelmän netistä: Otettaessa logaritmi jostakin luvusta (x) saadaan tulokseksi sellainen luku (y), että kun logaritmin kantaluku (k) korotetaan tuloksen (y) mukaiseen potenssiin saadaan luku (x). Siis yleensä kai käytetään kantalukuna ainakin...
  7. K

    Yli 36v KesäToiveet

    Hei, Tsemppiä Pilkettä ja toivottavasti kaikki on hyvin! Minä sitten tein jo raskaustestin eilen, vaikka oli vasta kp 26... Iski sellainen äkillinen hulluus. No negahan sieltä tuli odotetusti. Sunnuntai-iltana nimittäin alkoi menkkakipu ja vieläkin on, mutta ei ole vielä tätiä näkynyt. Enkä...
  8. K

    Yli 36v KesäToiveet

    Hei, Onnea Klaava! :hug: Ja Hissun Myy: onnellista odotusta sinullekin vielä kerran. Katselin profiiliasi ja sinullahan onkin jo iso pesue, ihailtavaa kyllä! Itsekin muuten asun maaseudulla, mutta eläimiä ei ole paljoa eli vain koira ja paljon villakoiria nurkissa... Tervetuloa Vivaldo! Minä...
  9. K

    Yli 36v KesäToiveet

    Huomenta, Kp 25 heti pillereiden jälkeen ja tuntuu siltä, että täti tulossa... selkää jomottaa jne. Aika lyhyt kierto taitaa tulla näin pillereiden jälkeen, jos tämä nyt on sitä miltä näyttää. Olis vaan sitä mitä toivon... Mutta kohtahan se nähdään. Olishan tuo ihme ollutkin, jos ekasta...
  10. K

    Yli 36v KesäToiveet

    Tässä vielä päivitetty lista minunkin osaltani, vaikken tuota kierron pituutta tiedäkään vielä... ----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ: PLUSSANNEET: Miesku rv HissunMyy la. 12.5.07. PIINASSA: PEITTOJEN ALLA ;) Tiitiäisen äiti KP 20/28 epsukepsu KP 15/28 Micosa Kp 18/28-33 klaava KP...
  11. K

    Yli 36v KesäToiveet

    Hei, Olen lueskellut kyllä palstaa, mutta kirjoittaminen jää välillä. Onnea vaan Hissun Myy!!! :flower: Itselläni taitaa olla kp 19 (jos lasken oikein päässäni) ja maha kipeä vieläkin, jo kolme päivää. Maha on oikein turvonnut pallo, johtuu kai siitä pillereiden lopettamisesta. Vaikka salaa...
  12. K

    Yli 36v KesäToiveet

    Morjens, Onnea Mieskulle!!! :hug: Minulla on ollut maha vähän kipeänä, ovispäivä olis varmaan just nyt tai se saattoi olla päivä pari sitten tai sitten se on huomenna tai sitä ei ehkä tule ollenkaan... Pillerithän jäivät ja nyt olis kai kierron päivä 15, mutta kun on eka kierto pillereiden...
  13. K

    Yli 36v KesäToiveet

    Hei minunkin puolestani, Olin viikonlopun reissun päällä, joten jäi tämä kirjoittelu. Minähän jätin pillerit pois ja nyt lauantaina oli pientä vuotoa, luulin kuukautisten alkavan jo näin pian (kp 9 lauantaina), mutta se loppui sitten samoin tein. Vatsa oli vähän kipeä, mutta sekin meni ohi...
  14. K

    Yli 36v KesäToiveet

    Huomenta, Minä en tiedä tuota kierron pituutta, mutta periaatteessa nyt olis 8. päivä kuukautisten alkamisesta. Tuosta lapsen yrittämisestä heti pillereiden jättämisen jälkeen olen kuullut, ettei siitä ole mitään haittaa. Paitsi ovulaatiopäivä eli raskautumispäivä on vaikeampi laskea. Kuulin...
  15. K

    Yli 36v KesäToiveet

    Hei pitkästä aikaa, En ole kirjoitellut pitkään aikaan (moneen päivään?) kun on ollut tässä mietintämyssy päässä tuon lapsiasian suhteen. Taisin joskus kirjoittaakin, etten ole vielä ihan varma tuosta kolmannesta lapsesta. Kun on määräaikainen työ ja muutenkin tulee ajateltua kaikenlaisia...
  16. K

    Yli 36v KesäToiveet

    Hei, Tiitiäisen äiti: Kun toinen lapsi syntyi, oli eka tarkalleen 2 v. Hän kyllä suhtautui hyvin tulokkaaseen, vaikka vähän pelkäsinkin ensin tilannetta. Mies ei ehtinyt olla edes isyyslomalla vaan jäin heti lasten kanssa yksin kotiin. Yritin huomioida mahdollisimman paljon esikoista, luin...
  17. K

    Yli 36v KesäToiveet

    Hei, Epsukepsu, kiitos listauksesta! Olitpa jaksanut valvoa myöhään... minulla tulee nykyisin uni jo ennen yhtätoista. Se on tämä syksy...hohhoijaa. Ja töissä pitäisi jaksaa käydä. :headwall: Kun nyt tuosta listasta huomasin, että palstalla on monta äitiä, joilla on jo useampi lapsi, olisi...
  18. K

    Yli 36v KesäToiveet

    Hei, Olen samaa mieltä siinä, että lapsen on hyvä olla kotona vaikka useampi vuosikin. Toisaalta kaikki lapset eivät kärsi hoidostakaan, en ainakaan usko sitä. Ja on tietenkin tosiasia, että kaikki eivät pysty edes olemaan kotona niin pitkään ja joskus äidille voi olla hyvä käydä vaikka...
  19. K

    Yli 36v KesäToiveet

    Hei, Minä halusin ehdottomasti olla töissä ekan lapsen jälkeen ennen toisen lapsen syntymistä, vaikka ikäeroa on vain 2 vuotta. Jotenkin se tuntui silloin hyvältä ja ehdin olla puoli vuotta työelämässä tosin osa-aikatyössä. Kuopuksen (10 v) jälkeen opiskelin uuden ammatin ja olen ollut nyt...
  20. K

    pino -71 syntyneille

    Hei, Lisään itseni tähän pinoon. Olen kirjoittanut Vauvakuume-puolelle, kun vasta olemme harkinneet kolmatta. Minulla on 12- ja 10-vuotiaat lapset ja pitkään luulin, että lapsiluku on täynnä. Nyt alkoi kuitenkin kuumeilu ja saa nähdä, mitä siitä seuraa...

Yhteistyössä