Yli 36v KesäToiveet

Tiistain toiveikkaat

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET:

Miesku rv
HissunMyy la. 12.5.07.
Klaava


PIINASSA:

Tiitiäisen äiti KP 27/28

Epsukepsu KP 22/28

Micosa Kp 25/28-33

Kipinää 26/??-??


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Lyydia2001 16/28-30

Mimsku

Pilkettä 11/29-31 2.toiveissa yrityskierros 2.


TÄTI KUOKKIMASSA:


 
Ai niin, älkää nyt sitten heti heivatko minua tuonne Odottajien palstalle, sillä itse tuskin osaan siirtyä tästä kuumeiluvaiheesta kovin nopsaan ajattelemaan, että se vauva oikeasti joskus syntyisikin. Lupaan olla puhumatta odotuksesta, jos ja kun se jotakuta ärsyttää :saint:

Meillä täällä räkä valuu edelleen ja ääni on niin painuksissa, ettei tahdo saada puhutuksi. Kaikesta sitä muuten voi arvailla olevansa raskaana, sillä reilu viikko sitten, kun meillä oli se vatsatauti, joka ohitti minut, niin mulle tuli heti mieleen, että olenkohan raskaana. Ainoat kerrat nimittäin, jolloin en ole liikkeellä olevaan vatsatautiin sairastuneet, ovat olleen silloin, kun olen ollut raskaana :whistle:

Opinnot pitäisi pikkuhiljaa saada liikkeelle tältä syksyltä. Tekemistä on ehkä vähän liikaakin ja voi olla, että joudun perumaan ainakin yhden kurssin, kun huomaan, että eihän mulla ole aikaa niitä kaikkia tehdä. Pakko olis kuitenkin yrittää, ettei venyisi tämä opiskelu ihan kymmenen vuoden projektiksi.

Haluatteko muuten kertoa jotain itsestänne? Minusta olisi kiva tietää vähän mistä päin maailmaa toiset ovat, joten teen aloituksen. Minä olen syntyjäni savolainen, mutta asustanut Keski-Suomessa jo kohta 20 vuotta. Ja ammatiltani olen IT-asiantuntija ( :LOL: :LOL: ) paitsi nyt kotiäitinä jo kolmatta vuotta. Tarkoitus olisi kuitenkin mennä tammikuussa töihin, vaikka sitten vaan muutamaksi kuukaudeksi.
 
epsukepsu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 23:50 Chillifinn kirjoitti:
Taidan tulla tähän pinoon varovasti varvasjalkain...

36 lasissa ja yksi ois vielä mielessä...ensi vuoden aikana olis pikkukakkonen tervetullut.
Tervetuloa mukaan pinoomme Chillifinn! :)

Minkäs ikäinen esikoisesi on? Mun on 3½v poika. Itse olen 35v.
 
epsukepsu
Klaava, ei me nyt tietenkään sua minnekään heivata!! :D Höpsistä! Mä ainakin toivon, että tää pino voisi olla sellainen, että meidän kuumeilevien lisäksi kävisivät ne jotka ovat jo plussanneet kertomassa kuulumisiaan. Ainakin minusta olisi kiva kuulla mitä plussanneille, kuten sinulle, kuuluu ja miten raskaus etenee. :) En välttämättä jaksa ja viitsi lähteä odotuspalstalta etsimään teitä, en varsinkaan ennen omaa plussaa (jos sellaista tulee edes).

No minä olen kotoisin Hämeestä, asunut suurimman osan elämästäni Helsingissä ja nyt 10 vuotta täällä Etelä-Karjalassa. Ammatteja on 2 kertynyt, toinen lastenhoitoalalta ja toinen kaupallista. Kaupalliselta olen nyt töitä etsimässä sitten. Kotona on tullut oltua jo reilut 3½ vuotta. Äkkiä on vaan sekin aika mennyt.. :\|

Meille ei tänne oikein mitään ihmeellistä kuulu. Ihan hyvin voidaan ja jaksellaan :)
 
Hei ja tervetuloa mukaan Chillifinn! :flower:

Tietenkin Klaava ja muut plussanneet on kiva kuulla teidän odotuksista.Odotusasiat on mukavia kuulla, vaikkei itse olisikaan vielä plussannut. Voidaanhan vaihtaa tuo otsikkokin vaikka siten että olisi SyysToiveet ja toteutuneet :D

Sitten vähän omaa, kun vaivaa mieltä. Olin siis gynellä ja kaikki alapäässä on hyvässä kondiksessa, mutta mulla on nuorempana todettu mastopatiaa rinnoissa, eli siis oikeassa rinnassa on kaksi nestekystaa, jotka kannattaisi tarkistuttaa vielä ennen raskautta :( Aiemmin niistä on otettu ohutneulanäytteet ja hyvänlaatuisia ovat mutta lekuri oli sitämieltä että olsi hyvä katsoa kuitenkin kun siitä on jo kuusi vuotta aikaa ja raskaus on melkoinen hormoonimyrsky. )Ettei sitten raskautuessa tarttisi olla huolissaan jos muuttuvat. No, sinänsähän siinä ei ole ongelmaa, mutta yksiyisellä homma kaikkine näytteineen maksaa 238e! Ja kunnalliseen tuollaisen jonottaminen kestää ainakin kolme kuukautta :(
Joten nyt en tiedä että ottaisinko yksityisellä ja maksaisin siitä tuon 238 ja saisin tulokset viikossa vai miten toimin. Silloin kun ne kunnallisella tutkivat kystat niin eivät millääntavalla sanoneet että kannattaisi tutkia ennen raskautta, jos sellaista suunnittelee. Suututtaaa tuollainen! Nyt kun on tämän ikäinen ja muutenkin yritys jo aloitettu niin tuntuu tosi pahalta jos joutuikin siirtämään tätä muutamalla kuukaudella. Joten täsääs kai joudutaan sitten makselemaan, kun ei tuollaista huolta sitten voi kantaa...Nuo kystat hyvin harvoin muuttuvat pahanlaatuisiksi mutta pieni riski on olemassa, näin olen ymmärtänyt. Ja toiset lekurit suosittelevat poistoa ja toiset sanovat että ei niistä kannata huolestua.

Anteeksi että nyt tätä omaa vaan, mutta ei nyt just mietteissä oikein muuta.
Taidanmpa mennä laskeskelemaan budjettia....

:\|
 
epsukepsu
No voi sentään Pilkettä! :( Toivon mukaan ovat sitten ihan hyvälaatuisia!! Jos käyt yksityisellä niin eikös siitä saa jotain Kelan korvauksina takaisin (=almuja)? Vai onko tuo se "alennettu" hinta jo? Aika kallis tutkimus, mutta jos vain rahavarat antaa myöten niin tutkituta siellä yksityisellä ettei tarvii lähteä kunnalliseen jonottamaan. Ties kuinka kauan siinä kestää sitten.. :/ Toivon mukaan budjetti antaa myöten. :)
 
epsukepsu

Syystoiveet :)

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

epsukepsu 35v, Lappeenranta, 3,5v poika.

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v)

HissunMyy 37v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk)

Lyydia2001 36v, 4v lapsi

klaava 37v, 3 lasta (10,8 ja 2v)

kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

miesku 40v, 3 lasta

Micosa 37v, Etelä-Suomi, 18v ja 2v10kk lapset


Tähän voi sitten lisäillä ne ketkä puuttuu omat tietonsa jos haluavat. Pidetäänkö se toinen lista erillään? Eli se missä on KP:t ja piinat sun muut? :)
 
Heips vielä

Kiitos EpsKeps, kyllä mulla aika varma tunne onsiitä, että ne on ihan niitä samoja kuin ennenkin eli sitä mastopatiaa, mutta ainahan tuo tuollainen jännittää, ja rupee veivaamaan mielessään vaikka mitä. Tuskin olisin mennyt ilman tätä raskautumistoivetta mammografiaan kun ei mitään muutoksia ole ollut ja sanoivat että silloin pitäsi tulla jos muuttuu, muuten ei tarvitse normalia enempää. Mun äidillä on tätä samaa ja siskolla myös nuorempana, eli taitaa olla geeneissä eikä ne ole miksikään muuttuneet vaikka äidillä vaihdevuosissa ne lähtivät suurenemaankin. Harmittaa vaan kun olisivat voineet silloin 6v sitten sanoa jos pitää mennä tutkituttaan jos raskautta suunnittelee, kun olisin sen toki tehnyt jo viime keväänä kun aloimme miettiä hyvää ajankohtaa yrityksen aloittamiselle ja päädyttiin tähän elokuuhun.

Epsu, tuo lista on tosiaankin hyvä pitää erillään, niin on helppo laittaa uusille perustiedot. Ja mukava saada lisättyä uudet sinne.

Miehen kanssa juttelin että menen nyt siten yksityiselle torstaina. Eihän siihen oikein rahaa olisi, mutta pitää sitten jostain muusta luopua. Onhan tämä vaavinteko nyt etusijalla molemmille...

Hyviä öitä! :heart:
 
epsukepsu
Keskiviikon kutinat ;)

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Miesku rv
HissunMyy la. 12.5.07.
Klaava


PIINASSA :headwall:

Tiitiäisen äiti KP 28/28

Epsukepsu KP 23/28 (2.toiveissa yk.2)

Micosa Kp 26/28-33

Kipinää 27/??-??


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Lyydia2001 17/28-30

Mimsku

Pilkettä 12/29-31 (2.toiveissa yk. 2)


Chillifinn


TÄTI KUOKKIMASSA :(



<br><br>
 
epsukepsu
Hyvä juttu Pilkettä että nyt sinne yksityiselle meet! Saattepahan sen asian ns. pois päiväjärjestyksestä ja voitte jatkaa yritystä! :) Toivottavasti kaikki sujuu hyvin :heart: Öitä! :heart:
 
Voi Pilkettä, toivottavasti kaikki on hyvin!

Äitini sairasti rintasyövän yksitoista vuotta sitten ja siitä saakka olen rampannut mammografiassa säännöllisin väliajoin. Nyt tosin edellisestä tutkimuksesta on jo monta vuotta koska olen sen jälkeen ollut joko raskaana tai imettänyt. Tiedän kyllä hyvin tuon asian kanssa hermoilun, vaikkei mulla mitään muuta syytä ole hermoiluun toistaiseksi ollutkaan kuin tuo äidin sairastumisen aiheuttama nousu sairastumisriskissä.

Tosin, yksi lääkäri, joka teki väitöskirjaa rintasyövän perinnöllisyydestä, sanoi, ettei minulla pitäisi olla perinnöllistä taipumusta, koska se yleensä vaatii, että suvusta useampi kuin yksi sairastuu ja ennen vaihdevuosi-ikää. Mutta vakuutapa nyt itsellesi sellainen asia, vähän on vaikeaa ainakin mulle. :\|

Kerroin aamulla miehell uutiset. Eipä tuo vaikuttanut kovinkaan yllättyneeltä. Ihan hyvillään kyllä oli, mutta luonnollisesti sitäkin varmaan vähän hirvittää sen edellisen raskauden jälkeen, että mitenhän tässä nyt käy. Ei ollut hänellekään mitenkään yksinkertainen asia ylipäästäväksi.

Mutta, en suostu sitä asiaa nyt jatkuvasti mielessäni pyörittämään. Kävi miten kävi, niin aion ainakin nauttia siitä, että olen raskaana niin kauan kuin sitä kestää. Onhan sekin kuitenkin aika hienoa, että vielä tällä iällä tärppää näinkin nopsaan. Mulla ehti siis olla kahdet menkat km:n jälkeen.

Flunssa jatkuu edelleen ja opintoihinkin pitäisi pystyä keskittymään. Ei kukaan osaisi antaa pikakertausta sellaisesta lukion matematiikan asiasta kuin logaritmit? Pitäis yks'kaks muistaa mitä ne on ja taitaa olla jo 20v kun olen viimeksi sellaisia tarvinnut :whistle:

Hyvää keskiviikkoa kaikille ja ++++++++++++++++ :whistle: :attn: :attn:
 
Hei,

Tsemppiä Pilkettä ja toivottavasti kaikki on hyvin!

Minä sitten tein jo raskaustestin eilen, vaikka oli vasta kp 26... Iski sellainen äkillinen hulluus. No negahan sieltä tuli odotetusti. Sunnuntai-iltana nimittäin alkoi menkkakipu ja vieläkin on, mutta ei ole vielä tätiä näkynyt.

Enkä tiedä tuota kierron pituuttakaan vielä, joten tässä saattaa olla vähän pitempikin piinaviikko edessä. Käytin sellaista apteekin herkkää testiä (acon muistaakseni). Miten pitkään teillä on ollut menkkakipuja ennen alkamista? Minulla ei muistaakseni näin pitkään aiemmin, mutta en kyllä ole ihan varma. Ehkä tämä on vähän sellaista toiveajattelua koko ajan.

Mulla on vain kauhea flunssa, enkä uskaltais syödä lääkkeitä kauheesti jos olen raskaana. Jotenka yritän tässä sinnitellä vähillä lääkkeillä niin kauan kun menkat alkaa...jos alkaa.


 
Moikka!

Kävinpä vähän muokkaamassa tuota nimimerkkiäni eli se on nyt sitten epskeps vaan :D

Eilen tuossa jo lueskelin raskaustestin käyttöohjeita.. Taitaa tuo malttamattomuus taas iskeä.. :ashamed: ja jos suunnittelin että testaan viikonloppuna! :headwall: Kunpa nyt sais vähän malttia tähän touhuun!!

Klaava, onko äitisi toipunut kokonaan rintasyövästä? Toivon mukaan. Oma äitinihän kuoli syöpään :'( Paksusuolen syöpä, joka sitten levisi sisäelimiin..

kipinää, toivon mukaan se nega vielä plussaksi vaihtuisi. Testasit kuitenkin etuajassa, että älä toivosta vielä luovu. +++++++++ :whistle:

ja tädinestopuomeja :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: <br><br>
 
Epskeps (onnea uudelle nimimerkille B) ), äitini on onneksi kaikissa tarkatuksissa todettu oireettomaksi eli ei ole mitään vielä koskaan löytynyt. Tuo rintasyöpähän on sikäli ikävä sairaus, että voi puhjeta uudelleen vaikka on parantuneeksi todettu. Pahoitteluni sinulle äitisi menettämisen johdosta. Äiti taitaa meillä kaikilla olla yksi läheisimmistä ihmisistä läpi elämän eli pelkästään tuollainen vakava sairastuminen on jo raskasta puhumattakaan menettämisestä.

Kolmisen vuotta sitten veljeni anoppi nimittäin kuoli rintasyövän aiheuttamiin vastan kasvaimiin. Ja hänelläkin syöpä todettiin jo parantuneeksi. No, jätetään nyt näin ikävät aiheet.

Kipinää, voihan se hyvinkin vielä positiiviseksi muuttua. Ei sitä välttämättä tarvitse yrittää kuin kerran, jos on tärpätäkseen (paljonkos näitä esimerkkejä riittää, mutta ilmeisesti yleensä niissä tapauksissa olisi saanut olla tärppäämättä :\| ). Itsekin testasin ihan liian aikaisin, sillä mun "normaalikierron" mukaan menkkojen alkupäivä olisi ollut vasta tänään. Testissä luvattiin kuitenkin tulosta jo 3 pv ennen menkkojen alkamispäivää. Mulla on kyllä tuo kierto vähän mitä sattuu, joten ovis on voinut hyvinkin olla sitten jo aiemminkin. Mulla alkoi menkkajuilimiset vatsassa pe-la viime viikolla, mutta ilmeisesti sitten kyseessä olikin alkuraskauteen liittyvät tuntemukset. Yleensä mulla ei ennen menkkoja ole kipuja ollutkaan (tarpeeksi monta synnytystä kai takana, nuorena kyllä oli hirveät tuskat).

Tässäpä tärkeimmät tällä kertaa. Ei ole logaritmit vieläkään selvinneet, mutta jospa se jostain kolosta löytyis vielä vanha lukion matikan kirja :whistle: <br><br>
 
Hei,

Klaava, löysin tällaisen logaritmin määritelmän netistä:

Otettaessa logaritmi jostakin luvusta (x) saadaan tulokseksi sellainen luku (y), että kun logaritmin kantaluku (k) korotetaan tuloksen (y) mukaiseen potenssiin saadaan luku (x).

Siis yleensä kai käytetään kantalukuna ainakin teknisillä aloilla lukua 10. Joten esim. luvun 100 logaritmi olisi 2, koska 10 potenssiin 2 on 100. Luulisin, että joillain aloilla käytetään muutakin kantalukua kuin 10, jolloin tulos muuttuu... oliskohan tietotekniikassa.

Täytyy myöntää, että olin unohtanut itsekin jo ko. asian, mutta useinhan ne muistuvat mieleen, kun vähän kertailee. Mutta varmaan löydät googlettamallakin lisäinfoa...

 
Kiitokset Kipinää! Jotenkin tähän tapaanhan se taisi mennä. Muistelinkin, että jotain tekemistä sillä oli tuon pontenssiin korottamisen käänteistoiminnon kanssa. Ja se toinen logaritmi on ln eli luonnollinen logaritmi, jonka kantaluku oli muistaakseni e (mikähän hitto sekin sitten on?)

Nyt mulle alkaa pikkuhiljaa valjeta mitä tekemistä tuolla asialla on sen algoritmien opiskelun kanssa ... :whistle:

Kyllä vaan pääsis opiskelussa paljon helpommalla heti lukion jälkeen, kun olis kaikki tuollaiset asiat jo valmiiksi päässä. Toisaalta, sitten puuttuis paljon sitkeyttä ja elämänkokemusta, josta on taas paljon hyötyä. En taitais vaihtaa :) <br><br>
 
Torstain toiveikkaat

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Epskeps KP 24/28 (2.toiveissa yk.2)

Micosa Kp 27/28-33

Kipinää 28/??-??

Tiitiäisen äiti KP 29/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Mimsku

Pilkettä 13/29-31 (2.toiveissa yk. 2)

Lyydia2001 18/28-30


Chillifinn


TÄTI KUOKKIMASSA :(



Voi jösses mun kanssa! meitsi muokkailee intona eilistä listausta! Taitaa olla aika mennä nukkumaan... :ashamed:

Chillifinn, laitoin sut tuohon Peittojen alla -"osioon" kun en tiennyt mihin muuallekaan laittaisin. Voit itse vaihtaa sen sitten sinne minne kuuluu :)
<br><br>
 
:D :D :D Ja vaavinteko jatkukooon hyvillä mielin!

Eli ei yhtään mitään erityistä tutkimuksissa ja lekuri sanoi, ettei nuo olemassa olevat patit muutu tuosta miksikään vaikka miten olis raskaana. Korkeintaan iän myötä lähtee pois :D

Onneksi on ovis ovella ja ovi makkariin auki :p ( heh, olipas tosi hieno... :whistle: )

Palaan illalla asiaan, kun nyt töissä. Halusin vaan iloissani tuon tulla kertomaan!

Kivaa päivää!
 
Perjantain parhaat

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Epskeps KP 25/28 (2.toiveissa yk.2)

Micosa Kp 28/28-33

Kipinää 29/??-??

Tiitiäisen äiti KP 30/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Mimsku

Pilkettä 14/29-31 (2.toiveissa yk. 2)

Lyydia2001 19/28-30


Chillifinn


TÄTI KUOKKIMASSA :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 09:01 klaava kirjoitti:
Haluatteko muuten kertoa jotain itsestänne? Minusta olisi kiva tietää vähän mistä päin maailmaa toiset ovat, joten teen aloituksen. Minä olen syntyjäni savolainen, mutta asustanut Keski-Suomessa jo kohta 20 vuotta. Ja ammatiltani olen IT-asiantuntija ( :LOL: :LOL: ) paitsi nyt kotiäitinä jo kolmatta vuotta. Tarkoitus olisi kuitenkin mennä tammikuussa töihin, vaikka sitten vaan muutamaksi kuukaudeksi.
Iltoja leidit =)

Pitkä päivä takana ja huomenna aikainen ylösnousu, joten pitkästi en kerkeä kirjoitella.
Mutta tässä minusta vähän taustaa, kun Klaava tuolla kyseli.
Olen siis Helsingissä syntynyt ja pääkaupunkiseudulla asustellut. Tosin lapsuuden ja nuoruuden kesät kaikki Turun saaristossa missä vanhempani tänäpäivän asustelevatkin.
Työtäni teen nuorten parissa ja harrastelen musaa ja innostun aina kaikesta mikä liittyy taiteisiin. Teatteria ja maalausta jne on tullut tehtyä paljonkin,mutta nyt ei aika riitä kuin tuohon laulamiseen. Se on myös meidän perheen yhteinen harrastus =) siis musiikki.
Muuten elelemme ihan perussuomalaista eloa kerrostalossa ja olemme huomanneet että meistä on tullut sitten keski-ikäsisiä kun hmm..ollaan ihan oikeesti innostuttu sauvakävelystä. Kyllä oli hauskaa varsinkin eka kerta kun mentiin... :p
Oonki kai nuo jollaintavalla kertoillutkin jo itestäni, hölösuu kun olen B)

Nyt vaan alan tässä pongailla ovista ja yritän saada tuon mörrikän vällyjen väliin vaikka kiirettä pitääkin. Lauantaina on sen vuoro keikkailla ja opinnot on aloittanut yliopistossa toistaiseksi työnohella, joten kiirettä pitää...mutta aina sitä kammarin puolella kerkee toivottavasti pöläyttää.

Saa nähdä milloin ovis tulee. Olen nyt vähän mittaillut noita lämpöjä kun ne on aika selkeät mulla-->huomasin parissa viime kierrossa että ennen ovista tasan 36.8 ja oviksen jälkeen 37-37.2. Jännä kun sitä oppii kehostaan ihan uusia asioita..en ole aiemmin tiennyt että mulla on lämmöt yli 37:n pari viikkoa. Kuinkahan monta kertaa olen luullut että flunssa on pitkittynyt ja ollut sairiksella ylimääräistä :LOL:

Huominen ilta yksin sitten, kun ukolla treenit, niin kirjoitankin varmaan romaanin tänne..kun nytkin sanoin ensin että en kerkeä pitkään kirjoittamaan ja näin lyhyesti sitten tuli tätä tekstiä. Hölö mikä hölö :p

Hyviä öitä ja maltillista mieltä ja Piinailijoille :attn: :attn: :attn: :attn: ++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Syystoiveet :)

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

epsukepsu 35v, Lappeenranta, 3,5v poika.

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v)

HissunMyy 37v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk)

Lyydia2001 36v, 4v lapsi

klaava 37v, 3 lasta (10,8 ja 2v)

kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

miesku 40v, 3 lasta

Micosa 37v, Etelä-Suomi, 18v ja 2v10kk lapset

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt


Tähän voi sitten lisäillä ne ketkä puuttuu omat tietonsa jos haluavat. Pidetäänkö se toinen lista erillään? Eli se missä on KP:t ja piinat sun muut? :)
<br><br>
 
Perjantain parhaat

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Epskeps KP 25/28 (2.toiveissa yk.2)

Micosa Kp 28/28-33

Kipinää 29/??-??

Tiitiäisen äiti KP 30/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Mimsku

Pilkettä 14/29-31 (2.toiveissa yk. 2)

Lyydia2001 19/28-30


Chillifinn

Vivaldo


TÄTI KUOKKIMASSA :(

 

Yhteistyössä