\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 09:01 klaava kirjoitti:
Haluatteko muuten kertoa jotain itsestänne? Minusta olisi kiva tietää vähän mistä päin maailmaa toiset ovat, joten teen aloituksen. Minä olen syntyjäni savolainen, mutta asustanut Keski-Suomessa jo kohta 20 vuotta. Ja ammatiltani olen IT-asiantuntija (
) paitsi nyt kotiäitinä jo kolmatta vuotta. Tarkoitus olisi kuitenkin mennä tammikuussa töihin, vaikka sitten vaan muutamaksi kuukaudeksi.
Iltoja leidit =)
Pitkä päivä takana ja huomenna aikainen ylösnousu, joten pitkästi en kerkeä kirjoitella.
Mutta tässä minusta vähän taustaa, kun Klaava tuolla kyseli.
Olen siis Helsingissä syntynyt ja pääkaupunkiseudulla asustellut. Tosin lapsuuden ja nuoruuden kesät kaikki Turun saaristossa missä vanhempani tänäpäivän asustelevatkin.
Työtäni teen nuorten parissa ja harrastelen musaa ja innostun aina kaikesta mikä liittyy taiteisiin. Teatteria ja maalausta jne on tullut tehtyä paljonkin,mutta nyt ei aika riitä kuin tuohon laulamiseen. Se on myös meidän perheen yhteinen harrastus =) siis musiikki.
Muuten elelemme ihan perussuomalaista eloa kerrostalossa ja olemme huomanneet että meistä on tullut sitten keski-ikäsisiä kun hmm..ollaan ihan oikeesti innostuttu sauvakävelystä. Kyllä oli hauskaa varsinkin eka kerta kun mentiin...
Oonki kai nuo jollaintavalla kertoillutkin jo itestäni, hölösuu kun olen B)
Nyt vaan alan tässä pongailla ovista ja yritän saada tuon mörrikän vällyjen väliin vaikka kiirettä pitääkin. Lauantaina on sen vuoro keikkailla ja opinnot on aloittanut yliopistossa toistaiseksi työnohella, joten kiirettä pitää...mutta aina sitä kammarin puolella kerkee toivottavasti pöläyttää.
Saa nähdä milloin ovis tulee. Olen nyt vähän mittaillut noita lämpöjä kun ne on aika selkeät mulla-->huomasin parissa viime kierrossa että ennen ovista tasan 36.8 ja oviksen jälkeen 37-37.2. Jännä kun sitä oppii kehostaan ihan uusia asioita..en ole aiemmin tiennyt että mulla on lämmöt yli 37:n pari viikkoa. Kuinkahan monta kertaa olen luullut että flunssa on pitkittynyt ja ollut sairiksella ylimääräistä
Huominen ilta yksin sitten, kun ukolla treenit, niin kirjoitankin varmaan romaanin tänne..kun nytkin sanoin ensin että en kerkeä pitkään kirjoittamaan ja näin lyhyesti sitten tuli tätä tekstiä. Hölö mikä hölö
Hyviä öitä ja maltillista mieltä ja Piinailijoille :attn: :attn: :attn: :attn: ++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: