Yli 36v KesäToiveet

Syystoiveet :)

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

epsukepsu 35v, Lappeenranta, 3,5v poika.

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v)

HissunMyy 37v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk)

Lyydia2001 36v, 4v lapsi

klaava 37v, Keski-Suomi, 3 lasta (10 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö)

kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

miesku 40v, 3 lasta

Micosa 37v, Etelä-Suomi, 18v ja 2v10kk lapset

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt


Tähän voi sitten lisäillä ne ketkä puuttuu omat tietonsa jos haluavat. Pidetäänkö se toinen lista erillään? Eli se missä on KP:t ja piinat sun muut? :)

 
Huomenta kaikille! Mulla vaan flunssa jatkuu, johtuu varmaan tästä miehen sanoessa "siunatusta tilasta" ;)

Riittäis kyllä jo yskiminen ja niistäminen, mutta eipä sille mitään mahda.

Eilen meinasti sattua katastrofi, kun yritin olla "superäiti" ja tehdä montaa asiaa yhtäaikaa. Unohtui sitten kattilla hellalle, jossa oli öljyä pohjalla ja se syttyi palamaan. Huh, huh, kylläpä säikähdin. Kädet tärisi puoli tuntia episodin jälkeen eikä ollut oikein selkeää muistikuvaa mitä oikein tein sammuttaakseni roihun. Mutta ilmeisesti olin kuitenkin ohjeiden mukaan käyttänyt kantta, koska myöhemmin huomasin öljytahraisen kannen tiskipöydällä. Tästä lähtien kokkaamiselle varattu aika on varattu pelkästään kokkaamiselle, eikä muutamalle muulle asialle yhtä aikaa :saint:

Opiskelut alkaa ahdistaa ja joudun todennäköisesti perumaan yhden kurssin, koska en taida selvitä kolmesta yliopistokurssista ja tästä kotiäitiydestä yhdellä kertaa. Pahoin pelkään, että jos tämä raskaus toivottavasti jatkuu normaaliin tapaan, että parin viikon kuluttua olen niin huonovointinen, etten jaksa enää tehdä mitään ylimääräistä. Mutta katsotaanpa nyt.

Neuvolaan en ole vielä uskaltanut soittaa. Ajattelin, että jos matkustaja pysyy kyydissä vielä ensi viikon lopulle, niin sitten. Eipä tässä mitään kiirettä kai ole. On niin uskomaton koko juttu, että pitää varmaan sulatella ensin vähän aikaa.

Laitoin tuohon listaan kotipaikakseni Keski-Suomi, koska en halua tarkkaa paikkaa sanoa, ettei kukaan vaan tunnista. Nytkin on jo tuntomerkkejä sen verran paljon, että jos joku tuttu lukee, niin varmaan huomaa. Mutta sen verran voin lisätä, että missään ihan maaseudulla ei asuta, muttei myöskään kaupungissa :whistle:

Täällä oli tänä aamuna maa kuurassa. Ja mulla unohtui sittenkin eilen peittää kesäkurpitsat ja liian myöhään istutetut tomaatit, joissa on just sopivasti raakileet. Nyt sitten päivän aikaan varmaan näkee, millaista vahinkoa ne ovat kärsineet. Onneksi noita vihanneksia saa kaupasta, mutta sikäli harmi, koska tomaatit oli mun ensimmäiset siemenestä kasvattamat. No, ensi keväänä uusiksi.

Hyvää perjantaita kaikille!
 
Syystoiveet :)

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

Epskeps 35v, Etelä-Karjala, 3,5v poika.

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v)

HissunMyy 37v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk)

Lyydia2001 36v, 4v lapsi

klaava 37v, Keski-Suomi, 3 lasta (10 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö)

kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

miesku 40v, 3 lasta

Micosa 37v, Etelä-Suomi, 18v ja 2v10kk lapset

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt


Tähän voi sitten lisäillä ne ketkä puuttuu omat tietonsa jos haluavat. :)

 
Moikka Klaava!

Huh, olipas teillä sitten hurjaakin hurjempi tilanne eilen :/ Onneksi ei syttynyt suurempaa tulipaloa ja osasit hoitaa tilanteen hienosti! Huh! Olen sen kans itse huomannut että kun kokkaa niin kannattaa keskittyä vaan siihen. Muutaman kerran kun olen unohtanut perunat kattilaan kiehumaan, niin eipä tee mieli kovin usein unohtaa uudestaan..

Toivottavasti sulla alkais jo flunssa pian helpottamaan. :)

Eikä sinne neuvolaan nyt muutenkaan kiire ole kait soitella. Eikös ne mieluusti ota vasta vkolla 9-11 sinne? Itse esikoista odotellessa kävin viikolla 9. Tarrasukkia vaan kovasti sinne salamatkustajalle :heart:

Ja älä noista opiskeluista ota liikoja paineita. Tee ne kurssit mitkä jaksat. Turhaan sitä ihminen itseään kiusaa moisilla ja vetää jaksamisensa äärirajoille. Yritä olla stressaamatta, vaikka helpommin se on sanottu kuin tehty.

Vai oli teillä siellä kuuraa jo aamulla! :eek: Hui sentään! No me herättiin sen verran myöhään tänä aamuna, että vaikka kuuraa ois ollut niin ois jäänyt näkemättä ;) Mutta epäilen kyllä suuresti. Kylmää oli kyllä, kun käytiin pojan kanssa puistossa. Ei siellä kauaa tehnyt mieli olla, vaikka asianmukaisesti oltiin pukeuduttu (onneksi älysin katsoa lämpömittaria!!) kun kylmä pohjoistuuli jäädytti meidät luita ja ytimiä myöten. *hrrr*

omaa

Tänne meidän rauhaan ei kummempia kuulu. Tuossa just vaan oli vähän taistelun tuoksintaa pojan kanssa, kun ei mokoma malttais mennä päiväunille. :/ Vähän arvasin kyllä tämän kun nukkui pitkät yöunet... Mutta saa nyt hetken luvan levätä siellä, että äiti ehtii vähän päätä nollaamaan ts. roikkumaan netissä :kieh:

Saapi nähdä nyt ollaanko tässä siunatussa tilassa vai ei. Mitään oireita ei oikein ole, mitä nyt tuolla alavatsassa on sellaista pientä nippailua tai vihlaisun tuntemuksia, tiedä sitten... Jospa sitä tekis viikonloppuna yhden testin...? ;)

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!

+ :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave:

ja :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: kaikille piinailijoille!!<br><br>
 
Hei vaan ja viikonloppuja!

Voihan NENÄ Klaavakun tuo flunssa vaivaa.. Siinä voi tietenkin sulla sekoittua tosiaankin nuo raskaus flunssatuntemukset ( kuulemma sellaisia on) Eihän siinä autakaan kuin lepo, mutta teillä taitaa tuota touhuilua riittää...Etteköhän nyt ole saanut noita sairastumisia oikein syyskauden edestä että ehkä rauhaisempia aikoja voi odotella :flower:
Olipa hyvä, että sait tuon tulen jostain "selkärangastasi" sammuttettua oikein. tossahan usein voi paniikissa yrittää sammuttaa palavaa öljyä vedellä ja siitähän vasta liekit nouseekin! Nimim.kokemusta on..kerran meillä syttyi palamaan Eestistä ostettu tuikkukoriste ja minätyttö viskasin vettä päälle ja voitte arvata että heittti lieskat metrin korkeuteen. Onneksi en ollut siinä kurottelemassa ylhäältäpäin. No seinä mustui ja kädet tärisivät myös puolituntia tapauksen jälkeen.
Toivotaan että Klaava säästyt pahemman luokan pahoinvoinnilta tälläkertaa, vaikkakin varmaan jotain raskausoireita on "kiva" tunteakin alussa kun muuten ei vielä näy. Vieläkö sulla normaalivaatteet mahtuu päälle? Ja oletteko kertoneet tuleville sisarille vielä?
En yhtään muista milloin ekassa raskaudesani menin neuvolaan, mutta taisin kyllä innoissani hetimiten soittaa ja varata ajan. Täytyypä tarkistaa pojan neuvolakortista, on jossain tallessa kyllä. Silloin en kyllä tullut edes ajateleeksi keskenmenon mahdollisuutta ennekuin taisi olla jossain 10:vkolla tuli pari päivää pientä vuotoa, joka ei onneksi ollut mitään kummempaa. Kaikenlaisa pieniä vuotoja voi kai tulla koko raskauden ajan toisilla. Siskollani oli vuotoa peräti kolmisen viikkoa viime raskaudessa ja kaikki meni kuitenkin hyvin.


Epskeps täältä palstalta olen lukenut että monilla ei ole ollut mitään raskausoireita ennen plussausta ja ovat olleet varmoja ettei ainakaan NYT ole tärpännyt ja sitten kuitenkin. Varmaan outoa kun joka kuukausi on ollut vaikka minkälaisia oireita ja kuitenkin on täti tullut ja sitten kun on oikeasti tärpännyt niin ei mitään. Joten toivotaan että nyt oisi sulla niin++++ :wave:

Mulla on nyt aivan selvä ovis ja KÄÄK! mies on siellä treeneissä koko illan. Toivottavsti ovis on nyt sitten vielä huomennakin aamupäivällä iloisena :D Miesparka joutuu het herättyään töihin...olen kyllä jo valmistellut asiaa. En nyt kuitenkaan taida kelloa laittaa soimaan. Eikös se ovis kuitenkin kestä sen vuorokauden eli huomenaamuna olisi vielä mahiksia, hope so :p Kyllä se hieman huvittuneen pöllämystyneenä kuunteli mun huomisaamun puuha aikataulua, mutta lähti kyllä mukaan !

Eli tässäpä nyt vietän iltaa ittekseni pitkästä aikaa kun poitsukin lähti kavereiden kanssa ulos.
Kiitos muuten paljon osoittamastanne myötätunnosta tuon eilisen tutkimuksen takia :flower:

Taidan nyt pitää pienen kirjoitus tauon, mutta palaan varmaan vielä tänään asiaan ( --tai pulisemaan..) tänne kun tämä on aika mukavaa :D

Syyskirpeyttä viikonloppuun, aurinkoisia ajatuksia sekä Flunssan että Tädinestopuomeja sinne tarvitseville :attn: :attn: :attn: :attn: !
 
Lauantain listaus

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Epskeps KP 26/28 (2.toiveissa yk.2)

Micosa Kp 29/28-33

Kipinää 30/??-??

Tiitiäisen äiti KP 31/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Mimsku

Pilkettä 15/29-31 (2.toiveissa yk. 2)

Lyydia2001 20/28-30


Chillifinn

Vivaldo


TÄTI KUOKKIMASSA :(

 
Hei Pilkettä! :wave:

Olipa sun kirjoituksella pituutta kerrakseen! Kiva noita sun kirjoituksia on kyllä aina lueskella =)

No saa nähdä mitä tässä tuleman pitää, kun olen aina välillä tuntevinani jotain oireita.. Taitaa olla vaan mielen tepposia :headwall: Rintoja vähän kivistelee välillä ja alavatsalla on kummallisia tuntemuksia.. ÄH! No eipä tässä auta veikkailla, kyllä se on testejä heitettävä kehiin. Kun nyt vaan malttais vielä muutaman päivän... :ashamed: Kiitos ++++ toivotuksista :)

Teille toivottelen mukavia "aamuvoimisteluja" ;) :heart: Ja tietty tärppionnea rutkasti!! :heart:
 
Klaava harmaana
Joo, flunssa senkun jatkuu. Alkaa jo tympiä, mutta minkäs sille mahtaa. Lepääminen jää vaan useinmiten toiveajatteluksi, kun on tuota porukkaa ympärillä. Heti kun menee sohvalle makaamaan, niin jollain on jotain asiaa... No, eiköhän nekin vuodet koita vielä joskus, kun lapset ei enää sohvalla makaamista häiritse :whistle:

Meille tulee tänään yllätysvieraita. Serkkuni soitti eilen ja kysyi voiko heidän 5-henkinen perheensä tulla visiitille. En sitten kehdannut kieltää, vaikkei jaksasiskaan passata oikein ketään. Onneks sentään menevät yöksi tuonne toisiin sukulaisiin ja vaan käyvät tässä.

Huomenna olis sitten tulossa kuopuksen kummit synttärikahville, joten sellaisissa merkeissä menee tämä viikonloppu.

Joko epskeps uskalsit testata? Plussaonnea ! ++++++++ ja hyvää viikonlopun jatkoa kaikille.
 
Heipä :flower:

DoDiin..nyt pitäisi siis olla niinsanotusti BullatUunissa :D Ja sitten vaan ootellaan!+++++++ :wave: minulle, heh :LOL:

Juu klaava, sukulaisiahan on ihan kiva nähdä mutta varmaankin tuo siunattu tila tuo siihen vähän lisäkaikua, tsemppiä!

Minullakin tulee lapsuudenystävä kylään saunomaan ja syömään ja se on oikein hauskaa. Lähdemme sitten yhdessä kuuntelemaan mieheni keikkaa ja nyt jo jänskättää hänen puolestaan. Ajattelin kyllä muutaman siiderinkin ottaa..hmm. Ehkä se jos on kivasti käynyt niin ei nyt vielä haittaa. Taitavat vielä mahdolliset vaavinalut etsiskellä oikeaa paikkaa =)

Kaikille oikein kivaa lauantaita ja huomiseen. Ja EpsKeps++++++++ ympäröimäksi!
 
No joo, piti testata... :ashamed: Malttamaton minä!!!! \|O Ja nega se kyllä oli. :( No ei hätiä mitiä vielä, pitää testailla sitten ensi viikolla uudemman kerran jos Täti Monsuunia ei näy. Paree ois sen eukon kyllä pysyä poissa! :kieh: Ekan kerran testailin nyt niillä testeillä mitä tilaisin netistä. Ovat sellaisia pienen pieniä liuskoja, ihan olemattomia verrattuna noihin apteekin predictoreihin sun muihin. Mut leikin nyt näiden halvempien kanssa mieluummin ja jos ne antaa osviittaa siihen suuntaan että raskaana olisin niin varmistaisin sitten vielä "kunnon" testillä :D

Kiitos +++++ =)

++++++++++ :whistle: teille muillekin! Ja Pilkettä pitää ne bullat sillä uunissa hautumassa! ;) ja oikein hauskaa iltaa! :) Ja koetahan Klaava jaksaa niitä sukulaisia vähän passata.. =)
 
Chillifinn
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 14:40 epsukepsu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 23:50 Chillifinn kirjoitti:
Taidan tulla tähän pinoon varovasti varvasjalkain...

36 lasissa ja yksi ois vielä mielessä...ensi vuoden aikana olis pikkukakkonen tervetullut.
Tervetuloa mukaan pinoomme Chillifinn! :)

Minkäs ikäinen esikoisesi on? Mun on 3½v poika. Itse olen 35v.
Heips sinä ja Klaava, ynnä muut. Olen 36v ja minulla on poika 2v 10kk...ollaan melkein identtiset, Epsukepsu... :D <br><br>
 
Moikkis,

Täällä ei tätiä näy vieläkään ja tänään kp 30. Kuukautisoireita on ollut viikon, tosin nyt tuntuvat vähentyneen. Testi näyttää kuitenkin negaa edelleen... :'( ...joten taitaa olla kysymys vain pillereiden jälkeisestä viivytyksestä.

En oikein jaksa edes uskoa tuohon raskauteen nyt. Tein myös testin kotitestit.com -osoitteesta tilatulla kapealla liuskalla (oliko sama Epskeps?). Pitäisi olla herkkä testi ja varmaan jo näkyisi ainakin haalea viiva, jos olisin raskaana.

Nyt taidan odotella rauhassa monta monta päivää... (saahan sitä yrittää) ja testata vasta sitten, jos ei tätiä ennen sitä näy. Ehkä tästä tulee joku jättipitkä kierto ja olen sitten joka päivä hermona.

Mutta lycka till teille muille ja hyvää lauantai-iltaa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2006 klo 15:25 Epskeps kirjoitti:
Syystoiveet :)

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

Epskeps 35v, Etelä-Karjala, 3,5v poika.

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v)

HissunMyy 37v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk)

Lyydia2001 36v, 4v lapsi

klaava 37v, Keski-Suomi, 3 lasta (10 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö)

kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

miesku 40v, 3 lasta

Micosa 37v, Etelä-Suomi, 18v tyttö ja 3v poika

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt


Tähän voi sitten lisäillä ne ketkä puuttuu omat tietonsa jos haluavat. :)

Kun olen vähän kädetön näiden koneiden kanssa niin muutin tuohon listaan suoraan pojan iän.

<br><br>
 
Hyvää sunnuntaita kaikille :flower:

Sukulaiset kävi ja lähti. Oli ihan kiva nähdä, kun en ole tuota porukkaa kokonaisuudessaan nähnytkään pariin vuoteen. Heillä myös kolme lasta kuten meillä (vähän nuorempia kaikki), joten vilinää piisasi vähän aikaa. Tämän päivän synttärikemut siirrettiin jälleen viikolla, sillä mulla oli eilen niin flunssainen olo, että en jaksanut edes ajatella kakun leipomista.

Tänään on onneksi vähän parempi, mutta hyvä kuitenkin, ettei vieraita ole tänään tulossa. Esikoinen lähti juuri isänsä kanssa opiskelemaan Yliopiston kirjastoon ja sitten elokuviin. Tyttärellä on englannin koe ja mies lukee ... hmm, mitähän sen nyt lukee. Yrittää tohtoriopintoja tehdä, mutta suuntauksen suhteen tuntuu mieli muuttuvan aika ajoin, joten en tiedä onko nyt pinnalla matematiikka vai joku muu :)

Me ollaan kai tällaisia ikuisia opiskelijoita molemmat. Vaikka on tuota työelämääkin jo takana yli 15 v, joten onhan se ihan kiva välillä jotain muutakin sisältöä elämässä olla.

Kipinää ja Epskeps, teillähän menee jännäksi. Toivotaan, että täti älyäis pysyä nyt poissa :attn: :attn: :attn: :attn:

Jokohan ensi viikolla uskaltais soittaa neuvolaan? Mun pitäis selvittää nimittäin yksi asia, eli onko mulla mitään mahdollisuuksia päästä alkuraskauden ultraan suoraan äitiyspolille. Meillä ei nimittäin ole täällä omassa kunnassa ultraa ja alkuraskauden ultra, joka on se, minkä kunta maksaa, tehdään yhdellä yksityisella asemalla. Ja se kyseinen yksityinen on just se sama, mihin menin toukokuussa rakenneultraan ja missä selvisi, että lapsi oli kuollut kohtuun. Enkä usko, että pystyn siihen paikkaan jalallani enää astumaan.

Mutta, jollei tuo äitiyspolilla käynti onnistu, niin sitten pitää mennä johonkin toiseen yksityiseen omalla kustannuksella.

No, plussaonnea kaikille ++++++++++. Minä siirryn vaakatasoon siinä toivossa, että lepääminen auttaisi flunssaan.
 
:wave: Täällä kanssa yksi 36 v ilottautuu jonon jatkoksi! Meillä on alettu seuraavasta haaveilemaan kesäkuussa ja olisi kiva saada vaavi tuohon viereen tuhisemaan viellä ainakin kertaalleen.
Mutta tuntuu kun tätä ikää on alkanut tulemaan jo aika lailla :ashamed: Tai hei minä tunnen itseni ikinuoreksi :whistle: muut vain vanhenevat vai mitä..
Välillä pyörii päässä monenlaisia ajatuksia jos ei enään kun on jo ikääkin sen verran jo ja niin edelleen ... :headwall:
Mutta liitän sen kyllä tähän vauva kuumeilun piikkiin vallan!
 

Sunnuntain siskokullat

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Epskeps KP 27/28 (2.toiveissa yk.2)

Micosa Kp 30/28-33

Kipinää 31/??-??

Tiitiäisen äiti KP 32/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Mimsku

Pilkettä 16/29-31 (2.toiveissa yk. 2)

Lyydia2001 21/28-30


Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

Tervetuloa mukaan Lumienkeli1! :flower:

Vielä vähän väsyolo eilis-illan hummailusta...mutta kirjoittelen illemmalla. Pari leffaa lähdetään kohta vuokraamaan ja pikkukävely siinä samassa. Ilmahan on mitä upein!
Mukavaa sunnuntaita!
EpskepsHarmi tuo nega, muta vielä ei täti ole tullut niin...nythän sulla on niitä testejäkin paljon niin voi rauhassa testailla.Kipinää Jännää B) ! Molemmille++++++ :wave: :whistle:
 
Tervetuloa mukaan Lumienkeli1! Tänne joukkoon mahtuu oikein hyvin! :) Minkäs ikäinen sun esikoinen on? Itse olen 35v (marraskuussa 36) ja mun esikoinen on 3½v poika. Toista alettiin yrittämään vasta äskettäin.

Eikä tässä mitään vanhoja olla! Pöh! :p Naisia parhaassa iässä! ;) Ja vaikka se biologinen kello raksuttaa sen verran kovempaa, niin itseäni ainakin yritän lohduttaa ajatuksella, että on sitä mua vanhemmatkin naiset saaneet vielä lapsia.. Mutta sitähän ei silti tiedä kuinka tässä käy. Täytyy vain toivoa parasta :) Onnea teillekin yritykseen!! :hug:
 
Sunnuntain siskokullat


----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Epskeps KP 27/28 (2.toiveissa yk.2)

Micosa Kp 30/28-33

Kipinää 31/??-??

Tiitiäisen äiti KP 32/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Mimsku

Pilkettä 16/29-31 (2.toiveissa yk. 2)

Lyydia2001 21/28-30


Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo


<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2006 klo 13:47 Pilkettä kirjoitti:
:D :ashamed: Hitsit kun meni ihan väärinpäin nuo paksunnokset, anteeksi.Nin ja listan hienot hymiö eivät näköjään kopioidukkaan...
No hätä ;) Yritin itse tuossa korjailla.. mut en ihan täysin onnistunut. Mut väliäkös tuolla oikeastaan on :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2006 klo 13:45 Pilkettä kirjoitti:
EpskepsHarmi tuo nega, muta vielä ei täti ole tullut niin...nythän sulla on niitä testejäkin paljon niin voi rauhassa testailla.
Niin, harmi :/ Mutta oisin kyllä oikeasti ihmetellyt jos ois pärähtänyt +. Nyt en aio tehdä enempiä testejä! Näin olen vankasti päättänyt.. :p En ennen ensi viikonloppua ainakaan, JOS se täti ymmärtää olla tulematta... Joten siihen asti jatketaan ihmettelyä.. :)

++++++++++++++++++++++ :whistle: kaikille!!<br><br>
 
Chillifinn
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2006 klo 08:02 klaava kirjoitti:
Syystoiveet :)

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

epsukepsu 35v, Lappeenranta, 3,5v poika.

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v)

HissunMyy 37v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk)

Lyydia2001 36v, 4v lapsi

klaava 37v, Keski-Suomi, 3 lasta (10 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö)

kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

miesku 40v, 3 lasta

Micosa 37v, Etelä-Suomi, 18v ja 2v10kk lapset

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt

Chillifinn 36 v, Lontoo, 2v poika<br><br>
 
Maanantaiaamun pikatoivotukset hyvään viikkoon!

ChillifinnKiva kun päivitit listaa..meikälaisella se tuntuu AINA menevän jotenkin väärin :ashamed: että taidan jättää sen osaaville.

EpskepsYritän täällä pitää liikamietinnät mahdollisesta raskaudesta pois...vaan mitenkähän onnistuu, nyt jo huomioin vihlasut alavatsalla, voi ei!
Luin kyllä tuolta perhesuunnittelusivuilta että oviksen molemminpuolin vihlasuja voi tulla, ennen ovista rakkulan kypsymisestä johtuvia ja jälkeen keltarauhasesta. Hmm, eli jalat maassa vaan ( --sanoo hän itsellleen )
Liityin kyllä ekaa kertaa tuonne piinaviikkoonkin, mutta en paljonkaan sinne ole kirjoitellut.

Noniin ja sitten alkoi meillä tämä sairastelu. Perheen molemmat uroot makaa sängynpohjalla ja yskii kuumeisena..katsotan säästynkö siltä.
Nyt aamulenkille siskon kanssa =)

Heipä ja kovastikivaa päivää!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2006 klo 00:43 Chillifinn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2006 klo 08:02 klaava kirjoitti:
Syystoiveet :)

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

epsukepsu 35v, Lappeenranta, 3,5v poika.

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v)

HissunMyy 37v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk)

Lyydia2001 36v, 4v lapsi

klaava 37v, Keski-Suomi, 3 lasta (10 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö)

kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

miesku 40v, 3 lasta

Micosa 37v, Etelä-Suomi, 18v tyttö ja 3v poika

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt

Chillifinn 36 v, Lontoo, 2v poika
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2006 klo 14:57 Epskeps kirjoitti:
Sunnuntain siskokullat

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Epskeps KP 27/28 (2.toiveissa yk.2)

Micosa Kp 1/28-33

Kipinää 31/??-??

Tiitiäisen äiti KP 32/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Mimsku

Pilkettä 16/29-31 (2.toiveissa yk. 2)

Lyydia2001 21/28-30


Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo
 

Yhteistyössä