Yli 36v KesäToiveet

Maanantain mainiot

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Kipinää 32/??-??


Lyydia2001 22/28-30


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Mimsku

Tiitiäisen äiti KP 7/28

Pilkettä 17/29-31 (2.toiveissa yk. 2)


Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :(

Epskeps KP 1/28

Micosa Kp 1/28-33



<br><br>
 
*kops* Putosin että rysähti, täti tuli, tällä kertaa päivän etuajassa :( :headwall: Koskahan se ymmärtää olla tulematta??! \|O No ei sitten muuta kuin yritystä jatkamaan..

++++++ :whistle: teille muille ja :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 
Voi Epskeps, inohttava ämmä se täti, kun ei tajua, ettei sitä kaivattais nyt tulevaksi ollenkaan. Mutta sikäli tietty hyvä, että tuli etuajassa, ettei tarvinnut piinailla pidempään ja pääsee nopsempaan taas pystyttelemään tädinestopuomeja :attn: :attn:

Käytin just meidän 2-vuotiasta hammaslääkärissä. Onnistui eilen kompastumaan omiin jalkoihinsa siten, että etuhampaasta lohkesi pala. Vamma ei onneksi kuitenkaan ollut kovin iso, tai ei lääkäri ainakaan sille mitään halunnut tehdä.

Lisäksi huomattiin eilen, että meidän kanoottiin oli tullut halkeama eikä se ole enää "merikelpoinen". Onneksi sen saa kuitenkin kuulemma korjattua, kun vaan saataisiin nyt vakuutusyhtiö maksamaan viulut. Pitää nimittäin korjattavaksi roudata Etelä-Suomeen, joten ei taida olla ihan halpa reissu.

Kaiken kaikkiaan siis eilinen oli aika huono päivä. Jospa tällä viikolla menis paremmin kuitenkin.

Hyvää viikkoa kaikille! :flower:
 
Thadaaa!!!
ai äm päk!

Tervehdys Mallorcalta!
Jouduin viipymään siellä pitempään kuin oli tarkoitus.
Täällähän ollaan oltu ahkeria, tossa pika lukuna yritin päästä ajan tasalle... olihan siinä jo reilu 10 sivua luettavaa.

Ja on jo onnellisia plussaajia joukossa Isot halit ja pusut heille.
Ja tervehdykset uusille tulokkaille myöskin.

No meikkiksen täti tuli ja meni ja nyt sitten ootellaan seuraavaa ovista Kp 7/28.

Huomenna ois spesialistille aika joten sitten saan kysyttyä mieltäni askarruttavia kysymyksiä, ja jos sitten voisi rauhallisin mielin ruveta tosi toimiin. Kun mieltä painaa kaikki tämän sairauteeni littyvä, kun olen lukennut internetistä että tautini ei ole välttämättä ohi vaikka sairaat suolet ovat poistettu. se voi siirtyä vatsalaukkuun ja luukasvaimet voivat tulla kuvioihin mukaan. ELa´mä on rankka, aku ankka.

Mutta nyt lähen tirsoille pojan kanssa, mutta palaan astialle myöhemmin :wave:
 
Sanos muuta Klaava :( Mut minkäs tädille tekee? Kun on niin mahdottoman röyhkeä :/ On kyllä parempi että tuli nyt ajallaan eikä piinaillut niinkuin viime kierrossa. Tässä alkaa vaan hiljalleen ihmettelemään, että mikähän tätä mun kiertoa nyt sekoittaa.. :\| Onko nää hermot sitten vaan jotka pistää pakan ihan sekaisin vai onko tässä eukossa jotain vikaa... :headwall: Mutta joo, eikun eteenpäin vaan. :)

Vai teillä päästiin hampilääkäri käynnille :/ Voi kurja sentään! Onneksi ei pahemmin käynyt!! =)
 
Velkam päk Tiitiäisen äiti! Tänään just ajattelin laitella huhuiluja sun perään, mutta tais ajatus tulla sinne Epsanjaan asti niin laittelit sitten viestiä ihan ilman huhuiluja :D :D

Toivottavasti spesialistilta saat vastauksia ja pääsette sitten tosi toimiin! Toivon myös ettei tautisi siirry minnekään. :hug:
 
Tiistain tuulahdukset

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Kipinää 33/??-??

Lyydia2001 23/28-30


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Mimsku

Tiitiäisen äiti KP 8/28

Pilkettä 18/29-31 (2.toiveissa yk. 2)


Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Epskeps KP 2/28

Micosa Kp 2/28-33



 
Hyvät huomenet,

Jos jotain hyvää pitää tädin kyläilystä saada on että nyt en ole kipeä(takana viikko metuja,mahtaako olla vaikutusta)
Siinä mielessä pääsi yllättämään ettei mitään oireita ollut,eikä tällä hetkellä edes selkä jomota mikä ainainen vaiva ollut.
Itsellä helpompaa töissä(melko fyysisesti raskas työ) ja yöt saan nukuttua,metut väsyttävät myös.
Nyt vain ehkä vasta aloitetaan elättelemään toiveita jatkosta. =)
 
Hyvää Tiistai-päivää vaan kaikille!

Täällä sitä vaan kärsitään ja kärvistellään kutsumattoman vieraan läsnäolosta :/ On ihan julmetunmoiset monsuunisäryt ettei tässä tiedä mitä ajatella. :( Yritän nyt saada itselleni gyneajan ensi viikoksi. Josko sitten olisi taas astetta viisaampi.. Peukut pystyyn että saisi ajan joko aikaiseksi aamuksi tai illaksi, muuten joudun ottamaan pojan mukaan.. :\| Mitähän siitäkin tulisi..??

++++++++ :wave: Plussa Petteri heiluttelee teille muille plussia :)
 
Hämärtyvää AlkuIltaa!

Meillä oli eilen netti kaatunut ja en päässyt koneelle kuin töistä..hirviät vierotusoireet, heh..no ei vais, mutta oli kyllä vähän outo olo kun ei päässyt lukemaan juttuja tänne. B)

Tervetuloa takaisin Tiitiäisen äiti! Toivon mukaan teillä talon myyntihommat ja remontit( ?? oliko se niin??)ovat sujuneet suunnitelmien mukaan. Stressin minimoiminen muillakin elonosaalueilla kuin vauva osastolla kuitenkin aina on hyväksi ja tuntuu että tässä meidän iässä niitä erilaisia stressinaiheuttajia sairauksista työnraskauteen on riittämiin. Onneksi kuitenkin suhtautuminenkin voi olla jo vähän kepeämpää ja enemmän päivä kerraallaan....noo, menipäs nyt vakavaksi, mutta toivon teille Tiitiäisen äiti nyt oikein paljon viisaita, teille oikeita ajatuksia ja hyviä tuntemuksia kuumeiluun. :flower: :heart:

Myös Micosalle tyyneyttä ja hyviä fiiliksiä kaiken epävarmuuden keskellä :hug: Tuo on hyvä juttu jos työn saa vähän helpommaksi..kaikki vaikuttaa kaikkeen kumminkin.

EpsKeps! Tädille huutia täältäpäin ja uusin plussin kierokselle++++++. Aloitetaanpa nämä estopuomit jo nyt niin ehkä niiistä on apua meille "hitaammille" :attn: :attn: :attn: :attn: :wave:

Omaa napaa ( tai oikeestaan navan alustaa :p ) Ihan ajattelin että nyt en bongaa mitään tuntemuksia, mutta niinpä niin vain eilen sain kaksikerroin melkein mennä kun alamasusta vasemmalta, ihan häpyluun yläpuoleleta vihloi...ja tämähän taas VOI olla sitä ja sitten taas tätä(-i ) :p

Eli kovin kauaa en coolina pysynyt B) No nyt ei kyllä mitään tuntemuksia ole eikä kai vielä oikeesti pitäsikään eli tietenkin oireettomuus on oire :LOL: Kun oviskin oli vasta viime la-su.Ihan oikeesti nauran tässä itselleni. :ashamed:

Perheeen miehet potevat edelleen flunssaa ja minulla ei vielä oireita( HAA! sekin on varmaan SE oire kun vastustuskykyhän lisääntyy raskautuessa)..eli piinailuviikoille purjehtien, plussia teille ja meille toivottelen+++++ :wave: :wave: :wave: :whistle: :whistle: :whistle:
 
Hejsan vaan kaikille!

Kävin tuossa varovaisesti toisella varpaalla ilmoittautumassa tuonne toukokuun odottajien palstalle. Olihan siellä onneks HissunMyy, mutten tuntenut oloani vielä oikein kotoisaksi, joten taidan pysyä toistaiseksi tällä palstalla :)

Piti tänään tehdä raskaustesti uudelleen ja plussaahan tuo näytti edelleen :ashamed: On tää sitten kumma, ettei asiaan osaa suhtautua yhtään tyynemmin. Varsinkin kun tässä ei nyt ensi kertaa olla ns. pappia kyydissä. Jotenkin se on kuitenkin aina kuin eka kerta...

Flunssa vaivaa ja niska on ihan jumissa. En uskalla edes hierojalle mennä, koska joskus olen saanut tosi pahan taudin, kun olen mennyt hierojalle flunssaisena. Eikä viittis nyt mitään antibiootteja alkaa popsimaan.

Opiskelut alkaa painaa päälle. Kaikki päivät tuntuu hupenevan vaan johonkin omituiseen, eikä mitään näkyvää saa aikaiseksi. Mutta jospa se tästä vielä.

Hyvää keskiviikon jatkoa kaikille!<br><br>
 
epskeps harmaana
Keskiviikon keveät

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Kipinää 34/??-??

Lyydia2001 24/28-30


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Mimsku

Tiitiäisen äiti KP 9/28

Pilkettä 19/29-31 (2.toiveissa yk. 2)


Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Epskeps KP 3/28

Micosa Kp 3/28-33

 
harmaa vieras 37 v
Hei!

Olen lueskellut näitä teidän juttuja ja osa teistä onkin pyörinyt tuolla 30-40v osiossa.

En ajatellut liittyä teidän mukaanne kuumeilemaan (ainakaan vielä) mutta kiinnostaisi teidän mietteet tästä kuumeilun aloittamisesta. Oletteko miettineet ja harkinneet asiaa jo kauan vai onko asia tullut mieleen ns. päähänpistona?

En osaa laittaa oikeita kysymyksiä, mutta omasta tilanteesta seuraavaa: Eli mulla on jo kaksi lasta, joista toinen koulussa ja toinen vuoden päästä eskariin. Ikää mulla siis 37. Vakityöpaikka, uusi koti ja mieskin näyttäisi vihreää valoa vauvalle, mutta jotenkin tuntuu että jaksaako sitä enää alkaa vavantekoon. Tämä uusi vapaus, mikä on tullut lasten jo kasvettua taaperoiästä pois, on myös niin ihanaa, että pelkään että "tulen hulluksi" jos taas pitää alkaa elämään vauvan ehdoilla. Toisaalta olisi kiva olla taas välillä pitempi aika pois työelämästä, kun niitä töitäkin ehtii vielä tekemään 20 vuotta. Eniten kuitenki pelottaa se jos en jaksakaan enää nauttia kotonaolosta ja vauvasta ja koko juttu alkaisikin myöhemmin kaduttamaan. Tai että jos vauva onkin sairas niin sitten sitä harmittelee miksi vielä piti alkaa tällä iällä vauvantekoon, oltais vaan oltu tyytyväisiä kahteen terveeseen lapseen.

Toisaalta kuume aina välistä vaivaa ja välistä tuntuu, että ei enää ikinä vauva-arkea. Haluaisin kuitenki kerran vielä olla raskaana, synnyttää ja hoitaa vauvaa, mutta toisaalta olen kauhuissani jos tulisin nyt raskaaksi.

Miten te olette uskaltaneet tehdä tämän ratkaisin?? Miten teidän lähipiiri suhtatuu jos/kun tulette raskaaksi, osaatteko sanoa?

Tämä on teistä varmaan sekavaa tekstiä mutta itse olen pähkäillyt tämä asian kanssa jo vuoden. Vuosi sitten yritimmekin jo muutaman kuukauden ajan vauvaa, mutta sitten kaivoin kumit esiin kun tulin katumapäälle ja nyt taas kuume vaivaa ja ikää kertyy :eek:

Olisi kiva kuulla teidän mietteitä tästä vauvakuumeilusta. Jos päätän/-mme vielä alkaa yrittämään niin tulen ilmoittatumaan nimimerkillä tähän pinoon.

Plussatuulia kaikille yli 35-syystoiveille :attn: :attn: :attn:
 
:'( Moi vaan,

Kuten arvaattekin varmaan, minut voi heittää tippuneisiin. Menkat alkoivat tänään, tosin vielä ei ole tullut vuotoa kuin vähän. Toisaalta helpottunut olo, kun ei tuo raskaustestikään ole näyttänyt plussaa. Muutama viikko vielä tällaisessa epätietoudessa olisi ollut yhtä piinaa.

Mutta ei tämä masenna, olihan kyseessä vasta eka kierto pillereiden jälkeen. :)
 
Keskiviikon keveät

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Pilkettä 19/29-31 (2.toiveissa yk. 2)

Lyydia2001 24/28-30


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Mimsku

Tiitiäisen äiti KP 9/28


Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Kipinää 1/??-??

Epskeps KP 3/28

Micosa Kp 3/28-33


 
Kipinää, uutta yritystä vaan putkeen. Nythän on ainakin selvää, että keho toimii suhteellisen normaalisti ja se on kuitenkin tärkeää. :attn: :attn: :attn:

Nimimerkille Harmaa vieras 37:

Taidat olla samassa tilanteessa kuin itse olin kolmisen vuotta sitten (tosin mulla oli silloin ikää vasta alle 35 :) ). Meillä oli kanssa silloin esikoinen koulussa ja toinen lapsi menossa pikapuoliin eskariin. Jotenkin vaan alkoi vauvakuume vaivata ja ajattelin myös tuota hektistä työelämää ja niitä seuraavia lähes 30 vuotta, jotka siellä pitää vielä viettää.

Ja tuttua myös tuon asian pohtiminen, että jaksaako sitä vielä vauvan kanssa yms yms. Päätettiin sitten kuitenkin, että lapsi saa tulla, jos on tullakseen. Ja tyttö syntyikin sitten elokuussa 2004. Vauva-aika oli minusta ihanaa enkä kokenut mitään yövalvomisia, vaipanvaihtoja, vahtimisia rasittavana, kuten en koe edelleenkään. Jotenkin osasin kolmannen kohdalla ihan oikeasti nauttia pienestä vauvasta ja ymmärtää sen, miten lyhyestä ajasta on kyse. Johtuuko sitten iästä vai kokemuksesta vai molemmista, tiedä häntä? Hetkeäkään en ole katunut, mutta sitä olisin varmasti katunut, jos lasta ei olisi hankittu. Luultavasti koko ikäni.

Nyt olen ollut kotona vähän yli kaksi vuotta, enkä toistaiseksi ole töitä vielä kaivannut muuten kuin taloudellisista syistä :) Enkä myöskää koe menettäneeni mitenkään jo kertaalleen takaisin saamaani vapautta. Mutta se ehkä johtuu siitä, että en näe sitovuudessa hirveästi eroa, olipa lapsi sitten 2 tai 10 v. Eihän kumpaakaan voi jättää yksin milloin sattuu ja huvittaa. Sen sijaan isommat on kyllä kovasti auttaneet pienemmän hoidossa, joten itselle on jäänyt aikaa tehdä jotain omaakin.

No, tämä oli meidän ratkaisu ja nyt näyttäisi olevan neljäs lapsi tulossa. Mikäli tämä raskaus nyt menee kunnialla loppuun saakka.

Toivottavasti saat tehdyksi ratkaisun, jonka kanssa voit elää. Mutta sen vaan sanon, että tuskin sitä lapsen hankkimista koskaan katuu. Sitä sen sijaan voi katua, ettei tullut hankkineeksi.
 
Hei hei

Vieras37kirjoituksesi ei ollut ollenkaan sekavaaa ja samoja mietteitä on sillointällöin myöskin tullut ajatelleeksi muutama vuosi sitten. Minulla se nyt ehkä enemmänkin johtui, jos rehellinen olen niin siitä, että silloinen parisuhteeni ei ollut kunnossa. Syvimmältäni halusin vielä lasta ja vaikka välillä pelottikin ajtus siitä, että ikää on paljon niin sydämessäni tunsin kuitenkin siten, että osaan aivan toisella tavalla nyt vanhempana nauttia ja sitä kautta myös olla läsnä pienelle kuin silloin parikymppisenä kun edellisen sain. En oikeastaan osaa sanoa siiä jos mulla olisi pienempiä lapsia tässä vielä.
Eli jotakuinkin peesailen tässä ja muissakin jutuissa Klaavaa :flower:

Hetken mielijohteesta ei kuitenkaan olla lasta tekemässä, yhdessä kuitenkin olemme ryhtyneet toimeen aika pian tavattuamme mieheni kanssa hieman yli vuosi sitten. Molemmat olivat tahoillaan toivoneet perhettä ja lasta jo pitkään, joten kun kaikki muukin natsasi niin emme ole aikailleet =)

Tärkeintä tuossa om tietenkinse, että sinä ja kumppanisi saatte omaan tahtiinne pohtia ja kuunnella tuntemuksianne lapsen teosta ja tehdä ratkaisun johon olette tyytyväisiä.

Kummallakin on puolensa, itse "pidän " aika tiiviistäkin kotielämästä, lisäksi olen kyllä saanut tehdä paljon asioita vaikka suurimman osan ajasta olen ollut esikoisen kanssa kaksistaan. Luulempa että myös tälläkertaa ihan pikkuvauva-ajan jälkeen olemme sellainen aika aktiivinen perhe--pikkuinen siinä mukana =)

Lämpöä ja teille oikeita , viisaita ajtuksia toivotan

Ja jos päädytte vielä vaavia yrittämään niin tervetuloa tänne Syystoiveisiin. Ja muutenkin voi kirjoitella--ei täällä kuumeASTETTA mittailla, riittää että on ajatuksissa :D :heart:
 
Hei harmaa vieras 37!

On kyllä ihan oikeasti hyvä pohtia tällaisia asioita eikä ihan suin päin käydä "vauvoja tekemään", että ihan viisaita kyllä kirjoittelet ja kyselet :)

Mulla itselläni hyvin erilainen tilanne kuin sulla. Esikoinen/ainokainen on 3½ v, joten tuollaisista isompien lasten kanssa olevasta "vapaudesta" ei ole vielä hajuakaan ja tässä on toisaalta vielä vauva-aika suht tuoreessa (tosin hieman utuisessa :LOL: ) muistissa. Mulla ei ole vakityöpaikkaa, itse asiassa ei ole työpaikkaa ensinkään. Olen ollut viimeiset 3½ vuotta, yllätys yllätys, kotona lasta hoitamassa. Siinä mielessä tässä ollaan vähän "järkeä vailla" :p Mutta me miehen kanssa ajateltiin asia niin, että minä en tästä enää nuorene (mieheni on minua 6 vuotta nuorempi, mutta eipä hänkään tietty enää siitä nuorene.. ;) ) ja biologinen kello raksuttaa jo aika kovaa, että jos ei nyt yritetä niin milloin sitten?! Jos jään odottamaan vakityöpaikkaa ja parempia tähtiasentoja ja ties mitä, niin voi olla että sitten onkin jo myöhäistä ja sitten kyllä harmittaisi ja todella paljon ettei edes yritetty.. Joten tässä sitä ollaan. 2 yrityskiertoa takana ja 2 pettymystä, mutta jospa tämä tästä iloksi vielä muuttuisi :)

Kyllähän sitä sitten miettii, että miten sitä jaksaisi vauvan kanssa kun tuon 3-vuotiaan uhmaikäisen kanssa on pinna ja jaksaminen välillä tiukilla, mutta eiköhän sitä sitten jaksa, kun on jaksettava. :) Ja ennen kuin vauva tähän maailmaan on saatu (siis JOS) niin onhan tuo esikoinenkin sitten taas kasvanut isommaksi ja kenties ne uhmatkin on vähentyneet (toivossa on hyvä elellä.. :D )

Lähipiiristä.. niin luulen että lähipiiri vaan on onnesta soikeana jos tästä raskaudun ja perheeseemme saadaan uusi jäsen. Ei olla mitään kellekään puhuttu aikomuksistamme, eikä kerrotakaan ennen kuin on jotain kerrottavaa..

Semmoista ollaan kans kyllä puhuttu, että jos ei nyt tärppää niin olemme kyllä onnellisia siitä että meille on suotu tämä ainokaisemme. Siitä saa jo olla niin kiitollinen ja onnellinen, sitä lasta kun ei kaikille suoda. Et ei sen puoleen suuren suurta pettymystä ehkä tule jos ei tärppääkään. Mutta kyllä se pettymys tulisi olemaan joka tapauksessa, mutta yli siitä voisi päästä kun muistaa miten onnekas on kun on saanut jo yhden lapsen :heart:

Sitten en halua edes ajatella semmoista että mahdollinen toinen lapsi olisi sairas tms. En halua ns. maalailla piruja seinille. Jos niin käy, niin sitten niin käy. Sille ei sitten voi minkään ja sen sairauden kanssa on sitten elettävä, mutta minusta lapsi on aina lahja, oli hän sitten terve tai sairas.

No, toivottavasti sait näistä mun sekavista sepustuksista jotain selvää. Minusta tuntuu että sulla on kyllä niin kova vauvan kaipuu, vauvakuume, että josko jättäisit jahkailun ja kävisit miehesi kanssa yrittämään sitä kolmatta lasta, kun hänkin kerran "vihreää valoa näyttää"? Olet toki tervetullut tänne pinoomme vaikka ette yrittämään kävisikään =)
 
Huomenia siskot!

Kylläpä sitä on laiskana kun ei jaksa ollenkaan kirjautua enää..hirvee homma :p

No nyt se flunssa sitten iski minuunkin. Lämpö nousi , ei nyt kovin korkealle mutta yli kolmeseiskan,kurkkua kutittaa ja nenä tukossa. Vaan en tiedä kehtaako vielä töistä jäädä pois..ei kyllä mikään hyvä olo ollenkaan. Kumma kun sitä tulee aina huono omatunto jos on pois töistä, vaikka kipeänä olisikin.

Mukavaa päivää---aurinkohan siellä taas paistaa! B)
 
Huomenet :wave:

Laitampas omat mietteeni sinulle harmaa vieras37. No meillä on sellainen suurperhe kuusi lasta ja eläimet :D . Viimeisin tulokas on iltatähti joka syntyi 12/05. Sitä ennen nuorin oli aloittanut juuri ekaluokan ja kaikki oli helppoa silloin.
Sitten iski se kamalin kuume, piti saada vauva. Kerkesi täyttää 37 vuotta ennenkuin kuopus syntyi. Kaikki on mennyt erittäin hyvin. Ei yö valvomisia, turhia juonia tms :D . Tämä vauva-aika on ollut ja on edelleenkin tosi antoisaa ja itseä nuorentavaa aikaa :LOL: . Nyt sitten odotan seitsemättä vauvaamme rv:t 6+5 . Täytän lokakuun alussa 38v ja olo on mitä mainioin. Jos kaiki menee hyvin kuopus saa toukokuussa kaverin :D .

Monesti ajattelin että miten sitä jaksaa mutta jostain ihmeen syystä väsymys ei ole ottanut otettaan.

Kivoja syys kuumeiluja kaikille

t. HissunMyy
 
Torstain tuulahdukset

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Pilkettä 20/29-31 (2.toiveissa yk. 2)

Lyydia2001 25/28-30


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Mimsku

Tiitiäisen äiti KP 10/28


Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Kipinää 2/??-??

Epskeps KP 4/28

Micosa Kp 4/28-33

 
Moikka!

Täällä täti alkaa tekemään lähtöä, jippijajee! Olikin niin karsea tuo kyläily että hyvä vaan kun lähtee pois! Eikä takaisin tarvii tulla!!!!!! :kieh: Nyt ei sitten kun ovista odottelemaan.. :D Mutta sitä ennen pitää pistää imuri huutamaan ja siivota kämppä kondikseen kun viikonloppuna tulee mun isä kyläilemään.. =)
 
Klaava harmaana
Minä sit soitin tänään neuvolaan. Täto oli vähän outo ja tuli sellainen olo, ettei se uskonut mun olevan raskaana, kun kyseli jotain kummia testaamisesta. Onkohan tää sen mielestä liian nopsaan km:n jälkeen?

Jäi vähän ikävä fiilis ja nyt on sitten sellainen olo, että tuskinpa tästä mitään tulee, kun neuvolan henkilökuntakin on niin epäuskoista :(

No, eka aika on sitten lokakuun eka viikolla, jos tässä nyt sinne saakka pääsee.

Huomenna on pakko mennä lääkäriin tämän jatkuvan flunssan takia. Vähän epäilyttää, että on poskiontelontulehdus. Ja niskat on niin jumissa, että päätä särkee koko aika.

Vähän mieli maassa tänään, mutta jospa tää tästä. Onneks mies tulee työmatkalta, nii ei tarvii yksin murehtia.

On se muuten kumma. Ensin sitä oottaa kieli pitkällä, että plussais ja sitten alkaa se jatkuva murehtiminen: oonko oikeasti raskaana, onko siellä mitään ja jos niin missä, meneekö kaikki hyvin .... Hohhoijaa :whistle: Ja anteeksi tää valitusvirsi :ashamed:

Plussatuulia kaikille ja pikaista siirtymistä tänne murehtivien osastolle :attn: :attn: :flower:
 

Yhteistyössä