Yli 36v KesäToiveet

Iltaa ja melkeinpä samantein hyviä öitä =)

Päivä ollut raskas työhaastatteluineen ( meni kaiketi ihan hyvin--ei ainakaan ihan sammakoita suustani tullut) ja flunssasta toipumisineen ja huomenna tiedossa sitäkin "menoisampi" päivä.
Lämpöä pitelee vielä hieman yli 37:n mutta köhä ja nuha alkaa olla voitettu.

Työhaasattelusta senverta, että pikkasen piti miettiä huuli pyöreenä kun kysyivät että minkälaisia tavoitteita ja suunnitelmia mulla on muutaman vuoden sisään....ööö..en sanonut kuitenkaan että lapsi tai kaksi...

Senverta nyt väsyttää että taidanmpa toivotella vain kauniita unia kaikille pinoutuneille SyysToiveille...ja toteutusplussia ilmoille ja uniin!

:heart: :flower:
 
Tiistain tipsakat

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Pilkettä Kp 25/29-31 (2.toiveissa yk. 2)


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Micosa Kp 9/28-33

Epskeps Kp 9/28

Tiitiäisen äiti Kp 15/28


Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

7xäiti


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Mimsku

Lyydia2001 Kp 1/28-30

Kipinää Kp 7/??-??

<br><br>
 
heipäs

Lyydiallehyvää mieltä ja paljon paljon mukavia hetkiä seuraavan kierron aikana, sillä eikös se hyvä mielikin paranna vaavin saamismahdollisuuksia?

Minä olen selvästi vieläkin toipilaana, kun töistä tullessa ei ole jaksanut kuin makoilla juurikaan, mutta mikäs sitä köllötellessä. piinausoireitahan toki taasen on, mutta yritän nyt malttaa mieleni ja ihan kierron loppuun asti pitää niitä pms-oireina, joita minulla kyllä on ollut aina.

Tämän viikon aikana saan tietää työpaikasta, että miten käy. Itselleni merkitys ei ole suurensuuri, kun on hieman näitä muitakin suunnitelmia tässä ollut, niin ihan hyvillä mielin jatkan tässä nykyisessäkin paikassa.

Jokos Klaavaolet toipunut poskiontelontulehduksesta? Meilläkin flunssa tuli kovaa ja kaikille. Oli oikein ikävä vieras.

Greippimehusta vielä senverran että mulle se maistuu ihan hyvältä ja olenkin huomannut, että se on ainoita mehuja jotka saan juoda IHAN yksin. :kieh: Alkuun maistui vähän karvaalta, mutta aikapian oikein raikkaalta, että niin sitä mieli tekee ihmeitä, kun pitää tärkeän asian takia sopeutua :LOL:

Tuolla on Helistimen sivuilla oikein pinoutuneet greippimehun nimeen vannovat ja plussia on tullut paljon, tiedä häntä johtuuko sitten greipistä vai mistä..kuulemma siis estrogeenin määrää kasvattaa. En tiedä, itselle vain tuntuu hyvältä tehdä se minkä voi. On jotenkin mukava "osallistua" ja ainakin luulla auttavansa Luontoäitiä :heart: Syön myös Multitabs 2+:ssaa :p

Mukavia iltoja ja suloisia hetkiä :heart:
 
:hug: Lyydia2001 :hug: Voi harmi, että se täti mokoma sitten tuli kyläilemään ja taas kerran kutsumatta :( Tärppi onnea tähän uuteen kiertoon!! +++++++++++ :whistle:

Kiva kuulla HissunMyy, että siellä pienellä masuasukilla sydän :heart: :heart: sykkii ja kaikki on ok! =) =) =)


Pilkettä, pitäisköhän munkin tuota greippimehua hommata.. ;) Ajatuskin vaan sellaisen juomisesta saa niskakarvat nousemaan pystyyn.. :kieh: Mitähän sellainen hapan mehu muuten hampaille tekee...? :/ Pidetään peukkuja työpaikan suhteen!! :)

Täällä sitä vaan ovista odotellaan, onneksi taitaa sattua tuohon viikonloppuun :p <br><br>
 
Onnea HissunMyy! Mulla edelleen tuo ultra-aika tilaamatta johtuen tästä maksajaan liittyvästä epäselvyydestä. Menee siis todennäköisesti muutaman viikon päähän, sillä täällä nuo ultria tekevät lääkäriasemat on melkoisen täyteen buukattuja.

Sain eilen töistä vahvistuksen, että voin palata tammikuussa töihin ja pitää sitten vielä hoitovapaata kesä-elokuun. Eli tammikuussa siis töihin. Tämä raskaus nyt tietysti vähän muuttaa tuota kuviota (toivottavasti, jos kaikki menee hyvin) eli töissäoleminen jää noin neljään kuukauteen, mutta ehtiihän siinäkin ajassa paikata vähän tuota taloudellista vajetta. Ja muutenkin tuntuu, että ihan kiva mennä takaisin välillä. Alkaa jo aika ajoin nämä kotiympyrät ahdistaa. Olen nyt kuitenkin ollut kotona jo 2 v 3 kk.

Tosin, minua vähän etukäteen hirvittää miten kestän työkavereiden suunsoiton, jos olen "taas" raskaana, kun menen töihin. Edellistä lasta odottaessakin tuli niin ihmeellisiä kommetteja. Johtuen tietysti siitä, että isommat lapset on jo niin isoja ja kun oli jo valmiiksi ne jossain laissa säädetyt tyttö ja poika, niin mitä sitä nyt enää lapsia tekemään...

Sanoisko tuohon, että happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista. Useimmat ihmettelijät olivat nimittäin jo lapsentekoiän ohittaneita keski-ikäisiä rouvia :whistle:

Poskiontelontulehdus alkaa pikkuhiljaa mennä ohi. Tosin, eilen illalla oli niin paljon tekemistä, että unohdin antibiootin ottaa, mutta toivottavasti tuo ykden puuttuminen ei kaada koko kuuria. Seuraava operaatio nimittäin on kuulemma punkteeraus, ellei kuuri pure. Apua, pelkkä ajatuskin kauhistuttaa.

Hyvää viikon jatkoa kaikille! Jarrusukkia plussanneille ja muille plussaonnea ++++++++++++++ ja tädinestopuomeja :attn: :attn: :attn: :attn:
 
Moiks Klaava!

Toivottavasti tuo poskiontelotulehdus menee pian ohi. Multa on kerran punkteerattu molemmat poskiontelot samalla kertaa ja ei se mitään nami-namia ollut, mutta ei se satu, on vaan vähän ällöä ja inhottavaa :x Mut älä suotta sitä etukäteen kauhistele! :) Mulla kävi siinä vielä sellainen homma, että kun menin lääkäriin, niin käytävällä istui nainen jolla oli "tikku" nenässä.. no mua se vähän nauratti, että onpa hassun näköistä :D Kyllä se hymy siitä hyytyi kun itse pääsin käytävälle istumaan kaksi tikkua nenässä!! :D :D Hah hah!

Äläkä työkavereiden mahdollisesta suunsoitosta välitä! Kateellisia vaan ovat! :) Toivotaan kuitenkin että osaisivat olla iloisia puolestasi!

Toivon mukaan pian pääset ultraan! :)
 
Keskiviikon kepeät

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Pilkettä Kp 26/29-31 (2.toiveissa yk. 2)


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Micosa Kp 10/28-33

Epskeps Kp 10/28

Tiitiäisen äiti Kp 16/28


Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

7xäiti


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Mimsku

Lyydia2001 Kp 2/28-30

Kipinää Kp 8/??-??

 
Klaava harmaana
Nyt on sitten ultra-aika varattu ensi viikon perjantaille. Maksaakon sen sitten kunta tai olkoon maksamatta. Jotenkin en vaan pysty millään kuvittelemaan meneväni sinne missä viimeksi kävin, vaikka järkevänä ihmisenä tiedän sen kyllä ihan hullua olevankin. Eihän sillä paikalla ja lääkärillä ollut mitään tekemistä epäonnen kanssa.

Mutta, ihminen on vaan ihminen. Eikä kaikissa asioissa oikein tuo järjellä ajattelu luonnistu. Pitää vaan toivoa, että ensi pe ultrassa näkyy sitä mitä pitääkin.

Kun nyt vaan jotenkin selviäsi jännityksestä sinne saakka. Vielä viikko ja kaks päivää...

No, viikon jatkoja kaikille.
 
Huomenta ja hops ylös! ( meinaan tämä pino =) )


KlaavaKateeellisten panettelua juuri niin, ovat nuo pahat kommentit raskaudesta. Jokainen järkevä ihminen, jolla ei ole jotain "onkelmaa" oman hedelmällisyyden tai -mättömyyden kanssa suhtautuu asiaan ihan varmaan joko iloisesti tai vähintäänkin neutraalisti. Tai ainakin sitä voi odottaa ja jättää omaan arvoonsa pahanilkiset kommentit.

:LOL: Epskepstuo tikut nenässä juttu oli hyvä. Nauratti kyllä...menis ihan jostakin sketsistä....Tai opetusvideosta lapsille :LOL: "pilkka sattuu Omaan nilkaan"

Saitkos pongattua oviksen? Mulle se on aina jotenkin muka ensin selvä ja sitten kuitenkin alan miettiä loppukierrosta että oliko sitä sittenkään.

Mulla muutenkin PMS-oireilut ( Piinailijoiden Mielikuvitukselliset Sikiämiset :p ) jatkuu. Illalla taas tuli ällötyskohtaus ja yöllä heräsin alavatsa kipuun ja olin ihan VARMA että nyt oon..NOO aamulla kun heräsin ja olo ihan normaaali mitä ennen menkkoja yleensäkin niin kyllä taaas aattelin että ihmetys tuota naisen kykyä....

Olen nyt tässä ollut tupakoimatta vähän pidemmästi ja luin yhden kirjan, jossa itseasiassa puhutaan myös aivojen kyvystä kuvitella , tässä tapauksessa, nikotiinin riippuvuusoireet. eli kirja perustuu siihen että se väittää että meidät nikotinistit on aivopesty kuvittelemaan suurinosa riippuvuusoireista ja itse nikotiiniriippuvuus on hyvin pientä. No, mene ja tiedä, mutta minua tuo kirja on ainakin auttanut lähes lopettamaan ja hyvä niin.
Tuli vaan mieleen, että näköjään se tuo kuvittelu toimii myös muilla osa-alueilla jos oikeasti tuosta on kysymys tupakoinnissa.

Eilen oltiin pojan vanhemapainillassa ja oli mukava kuulla että opinnot sujuvat hyvin ja poika valmistuu ihan normiajassa. Herranjee, että aika menee...kohta se seisoo tuossa eteisessä armeijan harmaat yllään....

Piristävää päivää !

Ps. greippimehukuurin aikana piti jotain ottaa mehun jälkeen jos haluaa että se ei vaikuta hampaisiin, mutta nyt en millään saa päähäni, että mitä se oli..käynpä kurkkaamassa tässä jonain hetkenä tuolta Helistimen sivuilta!
 
Torstain toiverikkaat

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Pilkettä Kp 27/29-31 (2.toiveissa yk. 2)


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Micosa Kp 11/28-33

Epskeps Kp 11/28

Tiitiäisen äiti Kp 17/28


Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

7xäiti


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Mimsku

Lyydia2001 Kp 3/28-30

Kipinää Kp 9/??-??

 
Pilkettä, juu, ois varsinainen opetusvideo!! Tyyliin se parhaiten nauraa joka viimeisenä nauraa, nimittäin se nainen jolla oli vaan yksi tikku nenässään, meinas revetä kun näki mulla ne kaksi tikkua.. :LOL: :LOL: :LOL:

Mä luulen että se ovis on tekemässä tuloaan, kun on taas alkanut himottamaan :p Viikonloppuna pitäis olla otolliset ajat ns. käsillä.. ei tarvii muuta kuin saada tuo mies houkuteltua vällyjen väliin :D ja valitettavasti se ei aina niin helppo nakki ole :/

Heh, hyvä tuo PMS-oireilu-juttu :LOL: Mut sitähän se on, mieli kun tekee lasta niin mieli niitä oireitakin kehittelee jos niitä ei oikeasti ole. :( Mä yritän luottaa siihen samaan tunteeseen mikä oli kun esikoinen sai alkunsa, sitä silloin vain tiesi että raskaana ollaan :)

Mulla ois tuo tupakoinnin lopettaminen kans edessä.. :/ Sitä tietää että se on tyhmää ja epäterveellistä ja vaikka mitä, mutta niin sitä vaan jatkaa ja jatkaa... :( Esikoista kun aloin odottamaan, lopetin siihen kun plussasin, mut piti sitten aloittaa uudestaan kun imetys loppui.. :ashamed:

Kiva kuulla että poikasi opinnot sujuvat hyvin ja valmistuminenkin on edessä :)

Mulla ois sitten huomenna työhaastattelu!! KÄÄK! :eek: Ei siinä muuten mitään, mut on vaan paikka jonne EN tahdo töihin :$ Mut pakko mennä haastatteluun kun muuten pukkaa karenssia niskaan :( Täytyy vaan toivoa etteivät mua sinne ota.. Ja nyt aion kyllä sanoa että suunnitelmissa on vauvan"teko"!!!!!!!!!! :kieh: Jospa sitten olisivat ottamatta sinne....<br><br>
 
Pilkettä aamuisena
huomenta

Onnea työhaastatteluun Epsu vai pitäisikö toivotella jotain muuta kun et halua siihen. Tuo on kyllä kurjaa, kun joutuu tuollaisen tilanteeseen. Olen itsekin ollut moisessa...ja kyllä aina saanut selitettyä. Onhan se työnantajllekin parempi että saa motivoituneen työntekijän.

Juu. nuo ovis jutut on aina hieman hämärämpiä asioita ja ihan varma en ole oonko tulkinnut oman kehoni merkit oikein. Voishan sitä tietysti ensi kierrossa kokeilla senaikaan tikulla, kun itsestä tuntuu että on ovis. Meillä kun kuiteskin voi joskus tulla pupujuttujen väliä vaikka viikko, niin on tärkeä tietää, että milloin pittää ihan sitä vaavia tehdä :LOL:
Mulla on muuten myös tuo "innokkuus" ollut yhtenä oviksen merkeistä--että ei tässä kauas kivikaudelta ja eläinmaailman asioista olla hypätty :p

Mulla ei ole nyt taas kummempia P-M-S oireita kuin kokoajan täysolo, ei siis pahaolo, mutta täysolo...heh. Pientä vihlontaa masussa sillointällöin, mutta niin yleensäkin, eli eiköhän se tätyli tule..en kyllä mitään vadelmapiirakoita sille laita, saa luvan tyytyä luusoppaaan jos sunnuntaina tuppaa kylään.

Epsu mulla kävi ihan samoin tuon tupakoinnin kanssa esikoiseni aikana, eli lopetin kun sain tietää ja sitten imetyksen jälkeen aloin uudestaan ja senjälkeen onkin mennyt kepeesti taas 16v. Välillä olen ollut muutamia kuukausia polttamatta, mutta aloiottanut taas. Ootankin nyt tässä kun olen saanut sen taas lähes loppumaan, että tulis vielä lisämotivaatiota vaavinalusta. Vähän ajattelin että sekin voi vaikuttaa raskaaksi tuloon, mutta olen mä nyt välillä retkahdellut, polttanut tupakan silloin tällöin jos ollaan oltu miehen kanssa jossain. Mun mies lukee nyt tuota lopettamiskirjaa ja on sanonut että lopettaa kanssa kun vaavi ilmoittaa tulostaan, mutta en kyllä halua painostaa häntä. Ihan oma päätös pitää olla, ja tottakai tukeni sitten annan ja olen iloinen jos onnistuu. Terveyshän siinä menee :/ ja mielläni pitäisin tuon mörrin vierelläni mahdollisimman pitkään.

Mukava syksyistä päivää poppoolle!

Ja pidetään tädinestopuomit korkeella :D :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: ( olinpas itsekäs--taitaa olla vain mulle täti tulossa lähipäivinä..)

No, lämpöä siis peittojen alle lopuille :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Harmaa vieras 37v
Harmaa vieras täällä taas huhuilee B)

kauhuissaan :eek:

nimittäin eilen sitten sen enempää keskustelematta miehen kanssa puuhailtiin ilman ehkäisyä :saint: Mies kyllä tiesi, että kyse EI ollut varmoista päivistä, mutta eipä asialla päätään eilen vaivannut, ei kesken peuhauksen eikä myöskään sen jälkeen. Yleensä kyselee, olisiko aika käyttää ehkäisyä, mutta eipä eilen vaan paljoa kysellyt whistle: Myhäili vaan jälkeen päin, kun kyselin että kai hän vaan näytteli koko homman ;)

Tänään sitten ovulaatiolaskurilla laskin, että hedelmällisin aika mulla alkoi tiistaina ja loppuu sunnuntaina :eek:

Taitaa miehellä olla kovempi vauvakuume kun mulla ;)

No kp mulla tänään 12/26-29 eli kai tässä täytyy tämä kuukausi piinailla ja sitten taas mietitään jatkoa :xmas:

Hauskaa viikonloppua ja plussasäteitä kaikille piinaajille :heart:
 
Perjantain pehmoiset

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Pilkettä Kp 28/29-31 (2.toiveissa yk. 2)


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Kipinää Kp 10/??-??

Micosa Kp 12/28-33

Epskeps Kp 12/28

Tiitiäisen äiti Kp 18/28


Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

7xäiti


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Mimsku

Lyydia2001 Kp 4/28-30


Kipinää siirsin sut tuon peittojen alle ;) vai onko täti vielä kyläilemässä? Aattelin kun kp 10 kuitenkin menossa että ei kait se täti enää sua kiusaa :D Saakos Tiitiäisen äidin siirtää kohta piinaajiin? :)
 
Moro taas Pilkettä!

Juu ei onnea tarvinnut tuohon työhaastatteluun toivottaa kuin ehkä sen osalta ettei siitä karenssia tule ;) No meni se ihan hyvin, mutta tein kyllä aika selväksi haastattelijalle etten ole paras valinta siihen hommaan. Hän sanoi kuitenkin että jätetään asia hautumaan ja hän ottaa yhteyksiä marraskuussa, et tiedä sitten luuleeko hän että tästä vielä mieli muka muuttuisi :headwall: :headwall: :headwall: No täytyy toivoa että tässä välissä löytyisi joku kiva työpaikka :)

Oviksesta, niin en mä ikinä ole ajattelut niitä limoja sun muita ennen kuin näitä vauvakuume-palstoja olen lueskellut.. :ashamed: Niin sitä vaan on yksikin lapsi saatu aikaiseksi vaikkei ole ollut tietoakaan limoista, greippimehuista, tikuista, lämmöistä ja ties mistä. Silloin vaan himotti ihan kerpeleesti ja niin sai poika alkunsa :p Ajattelin siihen samaan luottaa nytkin, vaikka totisesti tiedän että ei se pelkästä oikeasta ajoituksesta ole kiinni vaan monesta muustakin seikasta.

Varmasti tuo tupakointi vaikuttaa myös tähän "vauvan tekoon". Ainakin miehillehän ne sanovat että vaikuttaa simppoihin :( Täytys vaan saada tää pääkoppa asennettua asentoon "non smoking" ja pitää siinä tilassa!

Toivotaan ettei tätimokoma tule viikonloppuna, sitä varten vielä pystytetään :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: tädinestopuomit :D


<br><br>
 
Morjens,

Juu, kyllä minut saa siirtää jo peiton alle. Oikeastaan siirsin itse itseni joskus muutama päivä sitten, mutta voinpa siirtyä uudestaankin. Hassua olikin, että kun olin siirtänyt itseni luullen tädin häippäisseen jo kokonaan, niin sitten tulikin vielä pläjäys ruskeaa vuotoa. Sitten olin jo näillä listoillakin takaisin siellä tädin kyläilyssä, kun päivittäjä ei ollut huomannut sitä omaa päivitystäni. Eilenkin vielä tuli pientä vuotoa, mutta nyt sitten on tainnut lopullisesti lähteä menemään... Ei taida vielä kierto olla ihan kohdallaan eli ei kovin suuria toiveita ole tässäkään kuussa :'(

Mutta olen tässä ollut vähän kiireinen töiden takia, joten en ole paljon ehtinyt näillä sivuilla käymään. Silloin tällöin lueskelin juttuja kyllä.

En siis ole oikein ihan täysin perillä kaikista juonenkäänteistä, mutta joka tapauksessa hyvää viikonloppua kaikille!
 
huomenta päivää :)

Meillä kävi eilen surullinen tapaus.
Meidän 12v saksanpaimen koira jouduttiin lopettaa :'(
Lonkkavika oli jo todella paha.

Täälläkin on aloitettu greippimehu kuuri :LOL:
kyllä se nyt jo menee kolmas päivä menossa. Eka päivänä se meinaan maistui todella pahalle.
Mutta katsotaan

Tädin esto puomit Pilkettä :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Ja muille :heart: :heart: :heart: :heart: peittojen alle
 

Huomenia :flower:
Kävin juuri parvekkeella ja on kyllä kumma kun partsikukat on vielä täysissä voimissaan ja melkei lokakuun alku...pitää melkeen ottaa valokuva moisesta. olen odotellut että milloinka pääsis niitä kanervia laittelemaan talvikukiksi partsille, mutta eihän noita kesäkukkia raatsi alkaa poistaa kun niin vetreänä vielä kukkivat tuolla.

Mukava kuulla teistäkin välillä Lyydia ja Kipinää
Varmaan Lydia luitkin että meikäläinen kanssa on harjoottanut tuota greippimehua. Valion mehua litkin, mutta vinkiksi kiinnostuneille niin Rybb&Deckerisin mehu on miedompaa maultaan, siis makeampaa. Tosin sisältää makeutusaineita, joita esim mä yritän välttää.

Täällä taitaa täti tehdä tuloaan. Ihan siihen malliin polttelee alamasua ja selkää. Luulen että ajoitainen pahoinvointi johtui tuosta flunssasta..ainakaan se ei ollut kuviteltua kun vatta möyri kuin viimeistä päivää taas eilen illalla.

EpsukepsuTyöpaikka meni sivusuun minulta, mutta en joteskin ollutkaan hirveän pettynyt, jopa vähän helpottunut....kokajan mielessä se että mitäs jos vaavi ilmoitaakin tulostaa ja sitten joutuis uudessa paikassa kuitenkin skarpaamaan erilailla. Nyt voi ihan rauhassa "valitella " raskausoireitaan jos ja kun niitä tulee( -nimimerkillä"Toivo elää" ;) )
vaikka pomollekkin eikä varmaan syyllistä mahdollisista saikuista tms.
Mitenkäs teillä viikonloppu sujuilee? Ekös se ala piinaviikko ja P-M-S viikot siintää horisontissa taas :D

Peittojen alle vipinää ja plussatuulia piinailjoille ja minulle nyt vielä niitä puomeja, heh :heart: :heart: :heart: +++ :attn: :attn: :attn:
 
7xäiti
Toive toteutunut: vauveliiniä odotellaan toukokuun lopussa syntyväksi.
Niin ja muutin nimimerkkini vastaamaan tämähetkistä minää eli äiti x8, kun kerran lapsia on kahdeksan.<br><br>
 
euforia
Hei kaikki!

Tästäpä löytyi sopiva pino meikäläiselle, olen 38 v. ja kahden lapsen äiti (4 ja 8 v. tytöt), iltatähti olisi haaveissa, mutta mies ei vielä täysin lämmennyt ajatukselle. Vähän hirvittää tuleekohan sitä edes enää tässä iässä raskaaksi. Minulla oli ehkäisykapseli monta vuotta, en tiedä vaikuttaako sekin asiaan, jos jollain on kokemuksia, niin kertokaa ihmeessä. Greippimehuakin on jo ostettu.......Mukavaa illanjatkoa kaikille "kohtalotovereille":)
 
Sunnuntain suloiset

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

äitix8

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Tiitiäisen äiti Kp 20/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Kipinää Kp 12/??-??

Micosa Kp 14/28-33

Epskeps Kp 14/28


Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Mimsku

Pilkettä 1/29-31

Lyydia2001 Kp 6/28-30


Kukaan ei sitten lauantaina ollut päivittänyt, soosoo :p Joten päivitin nyt samantein sitten sunnuntaille ;)

Jättisuuret onnittelut äitix8!!!! :flower: :flower: :flower: ja tervetuloa euforia mukaan tähän pinoon!! =) =) =)
<br><br>
 
Pilkettä moi! Vai meni sitten duunipaikka sivusuun, no hyvä jos se tieto sitten helpotti vaan eikä harmita :) Mulla toivon mukaan kans meni sivu suun se työpaikka missä kävin pe haastattelussa.. Ei tosiaan olis mun homma :/ Eivät vielä ainakaan sinne "pakottaneet"...

Mä oon suunnitellu kans parvekkeelle noita kanervia, mut en ole vielä saanut aikaiseksi hommata niitä Mulle joku vaan joskus sanoi ettei niitä kannattais laittaa, eivät kauaa kestä, et parempi hakea männynoksia et ne kestäis paremmin.. No, enpä ole kumpaisiakaan vielä kokeillut, joten jäävi sanomaan onko niin. :D Mulla kukkii parvekkeella vielä auringonkukat =)

Toivottavasti se täti ei nyt kutsumatta kylään siellä tuppaudu! Pistetääs vähän :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: ja +++++++++++ :whistle: :whistle: päälle, josko sitten ymmärtäis hävitä muille maille! ;)

Täällä ovis taitaa kolkutella ovella, ainakin himoja on ja ties mitä limoja :p Tilauskin on pistetty vetämään :D :whistle: :heart:

 

Yhteistyössä