Yli 36v KesäToiveet


Syystoiveet :)


Chillifinn 36 v, Lontoo, 2v poika

Epskeps 35v, Etelä-Karjala, 3,5v poika.

euforia 38v, 4v ja 8v tytöt

HissunMyy 37v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk)

kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

klaava 37v, Keski-Suomi, 3 lasta (10 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö)

Lumienkeli1 36v, 1 lapsi

Lyydia2001 36v, 4v lapsi

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v)

Micosa 37v, Etelä-Suomi, 18v tyttö ja 3v poika

miesku 40v, 3 lasta

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt

äitix8

Aakkostin meidät
;)
 
Lauantain leppoisat

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

äitix8

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Tiitiäisen äiti Kp 26/28


PEITTOJEN ALLA ;)


Pilkettä 6/29-31

Lyydia2001 Kp 12/28-30

Mimsku 15/n.30

Kipinää Kp 18/??-??

Micosa Kp 20/28-33

Epskeps Kp 20/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


HUKASSA? :attn:

Maudie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia


 
No niin, päivitinpä jo lauantaille tuon listan kun kello näyttäs taas olevan yli puolen yön.. :D Tajusin listaa päivittäessä, että hertsileijaa tässähän on nyt kp20/28 jo menossa, että kohtahan ne piinapäivät totisesti ovat käsillä! IIIK! :eek: Täytyy yrittää pitää vaan jalat maassa ja pää kasassa :LOL: :LOL:

Sain tänään sähköpostilla kuvan serkun tytöstä, 6vkon ikäinen ja voi että miten ihana ja suloinen :heart: :heart: :heart: Tahtoo kans tuollaisen söpöläisen nyytin!!

Mukavaa viikonloppua kaikille! Ja peittojen alla olevat muistaa sitten niitä peittoja heilutella ;) :heart: ;)
 
heipähei neitokaiset!

Klaaava!Onpa kivaa kuulla että pienokaisella kaikki kunnossa ja että siellä pikkuelämä sykkii innoisssaan ja hienosti :heart: :heart: :heart: :D

Onpas täälä ollut taas paljon kirjoitteluita sitten sen jälkeen kun taisin torstaina kirjoitella =)

EpsukepsuTosiaankin sulla piinailut lähenee...onko rauhallisempi olo jo kun on nyt jo kolme kiertoa piinaillut? Ajattelin vaan, että kyllä sitä varmaan pikkasen laantuu ( ainakin mulla) nuo piinausoireet kun jo aiemmista kierroista tietää että kaikki voi merkitä kaikkea :LOL:

NYT vaan hirveästi +++++++plussatuulia :attn: :attn: :attn: estopuomeja ja :heart: :heart: :heart: :heart: elämänlämpöä sinne masuun, josko siellä joku voimia tarvitsisi =)

Mulla muuten taitaa tänään olla kp 7, mutta voin kyllä itekin päivitellä listan niin ei aina jää sinun harteille.

OMAA: Jäi hieman kirjoittelut parina päivänä kun on ollut paljon tekemistä ja kotona piti tsempata poitsu työharjoitteluunsa ( 2kk) Oikein kiva paikka tuntuu olevan ja toivon että oppii myös asioita hyvällä tapaa. Töissä oli oikein vilkasta kun meillä oli koululaisvierailut ja 60, 9v ja 11v mukulaa pyöri viitisen tuntia kintereillä....mukavaa, mutta huh, aika raskasta =)

Mulla tuli postissa nuo oviksenmetsästystikut ja meinaan nyt tarkistaa että toimiiko kroppa, senjälkeen en kyllä ala tikuttelemaan joka kuukausi......*lupaa käsi sydämellä*

Täti oli kummallisen viipyilevä ja jätti kurajälkiä vielä eilen eteiseen, mutta nyt kyllä otan jo kunnon mopit käyttöön, joten ok ja juu EPSUKEPSU kyllä sinne peittojen alle nyt on siirryttävä :D

Oikeen ihanaa viikonloppua itsekullekkin!
 
Lauantain leppoisat

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET

äitix8

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Tiitiäisen äiti Kp 26/28


PEITTOJEN ALLA ;)


Pilkettä 7/29-31

Lyydia2001 Kp 12/28-30

Mimsku 15/n.30

Kipinää Kp 18/??-??

Micosa Kp 20/28-33

Epskeps Kp 20/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


HUKASSA? :attn:

Maudie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia


Laittelin vielä itselleni oikeen kp:n, niin pysyy kärryillä :D
 
Sunnuntain sutinat

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

äitix8

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Epskeps Kp 21/28

Tiitiäisen äiti Kp 27/28


PEITTOJEN ALLA ;)


Pilkettä 8/29-31

Lyydia2001 Kp 13/28-30

Mimsku 16/n.30

Kipinää Kp 19/??-??

Micosa Kp 21/28-33


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


HUKASSA? :attn:

Maudie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia



<br><br>
 
Sunnuntaita vaan kaikille! :wave:

Oltiin pudottu sitten jo 3.sivulle :/ joten piti nostella. Hiljaista täällä taitaa näin sunnuntaisin olla..

Siirsin itseni jo "piinassa"-osioon :p Olen tässä miettinyt että onko oireita, niin eipä kait oikein. Mitään nippailuja tms. en ole havainnut. Väsymystä on ja ärtyisä olen myös ollut... edelleenkin :( ja sitten oudon herkkä, itkettäis vähän väliä :'( niin ja yököttää jotkut jutut... :x Mutta vielä en kuvittele yhtikäs mitään. Voihan nää "oireet" olla ihan vaan syysväsymystäkin. Tikkuun pisuttelen ensi sunnuntaina aikasintaan ellei se tätsy kurvaa paikalle sitä ennen...

Jeps, mutta oikein mukavaa alkavaa viikkoa itse kullekin =)
 
Hellurei

Tänään on ollut aika touhukas päivä. Kaksi kertaa jopa on tullut kävelylenkillä käytyä. Miehen kanssa saatiin vihdoin ja viimein viimeisetkin rippeet muuton jäljiltä ( hmm...ei siitä ole vasta kuin 3,5kk :snotty: ) eli sellainen taulu tehtiin, jossa on molempien elämästä kuvia vähän sikinsokin. Niinkuin perhekollaasi =)
Muutenkin oli vielä yksi sermi kiinnittämättä ja tuollaista.

Mun piti tänään kokeilla yhtä tuolaista ovistikua ihan uteliaisuudesta :D että miten se toimii. No siinähän oli niinkuin tässä kohtaa kiertoa pitääkin niin ihan haalea viiva. Voi oispas ollut raskaustesti....*haaveilee vaaleanpunaiset rillit päässä*

Toivotaan että sitten oletettuun ovisaikaan siinä olis tasaväriset viivat, niin tietäisi sitten että kroppa toimii =)

Väillä sitä ajattelee että kun edellisestä on jo 17v niin eihän se keho edes muista miten pitää toimia kun sellainen hännäheiluttaja saapuu koputtelemaan :LOL:
Mutta luottakaamme SyysToiveiden MaagiseenNopeaan Lisääntymiskykyyn, sitä edistääkseni lähettelen teille viikonalkuun
plussaPetterin taikasormet+++++++++++++++ :wave: :wave: :wave: heiluttelemaan siementä maahan ja tuulet perään :whistle: :whistle: :whistle:
 
siementä
heip
kaikki yksin elävät tai yh naiset

moni haluisi perillisen tai lapsen elämässään
mutta ei ole miestä jo sen siittäisi...
tässä ajattelinkin ojenttaa hmmm auttavaisen ajatukseni

olla hetken hyvänä rakastajana noin naturellisti niin että
tulet raskaaksi...
noin muuten ei tarvitse jatkossa olla riippuvainen vaan voit
elää itsellsistä elämääsi..

nim. nautitaan hetki yhdessä

osotan innokaasti nopsaa vastausta aidoista toiveista.
 
Morotsit vielä kaikille (paitsi tuolle friikille. :x ) Löysin kätköistäni kivan kirjasen "Tuhat ja yksi konstia odottaa oikein" :D Ostin sen aikanaan kun esikoistani odotin. Sieltä löytyy hyviä vinkkejä myös siihen mitä saattaa itsensä ns. odottavaan tilaan :LOL: Pitää lueskella tuota opusta vielä enempi niin voin sitten kertoilla teille muillekin hyviä vinkkejä ;) :D

Ovisbongailuista tuli vaan mieli, että kun kaikki (no suurin osa vauvakuumeisista ainakin) niitä oviksia bongailevat ja tikuttelevat ja sitten käyvät hommiin kun viivat on semmoiset kuin pitääkin, niin "tekevätkö" kaikki nyt sitten vaan poikia? Tyttöjähän "tehdään" ennen ovista, ja poikia ovisaikaan. Niin tuo opuskin muistuttaa.. Että pitäkääs tämä mielessä ;) :LOL: :LOL: :LOL:

 
No, johan tänne nyt oli pervo eksynyt. Käsitin, että tässä pinossa palstailevat ovat kuitenkin vakituisessa parisuhteessa eläviä, joten tuollaisiin lahjoituksiin ei liene tarvetta. Yäk...

No, jokainen tyylillään.

Viikonloppu meni mukavasti. Pääsin jopa lenkille pari kertaa ja muistin treenata unohtuneita (joskus olemassa olleita) vatsalihaksia :whistle:

Lapset, siis koululaiset, on tänä aamuna äksynneet oikein urakalla. Esikoinen on ilmeisesti ottanut tavoitteekseen, että saisi rikottua meidän talon ovet ennen joulua. Sen verran voimallista paiskomista on ollut taas tänä aamuna.

Hohhoijaa.. ensin itse makaa sängyssään liian pitkään ja sitten huutaa mulle, kun tulee kiire ja se on tietty mun syy, vaikka olen kyllä yrittänyt herättää ajallaan.

Joskus vähän väsyttää, mutta ketäpä vanhemaa ei. Varsinkin, jos lapsi alkaa lähestyä mukkuikää.

Eilen illalla piti ihan oikeasti oksentaa. Pahoinvoinnista olen kyllä kärsinyt kahdessa edellisessäkin raskaudessa, mutten koskaan oksentanut. Mutta kai se tämäkin homma käy hankalammaksi kerta kerralta. Ja voipa tuolla iälläkin olla jotain tekemistä asian kanssa ;)

No, kaikesta huolimatta oikein hyvää viikkoa.
 
Tervehdys ja makeaa maanantaita :wave:

Klaavalle huisisti onnea ihanista uutisista :D .

Epskeps: voisitko päivittää tuon mun iän uusiksi :ashamed: vuosi on vierähtänyt kehiin eli niitä on nyt 38 :whistle: :LOL: . Kiitos etukäteen.

Haluaisin sanoa tuosta painon pudotuksesta raskausaikana. Silloin kun aloin oottamaan nykyistä kuopusta joka on nyt 10kk niin mulla painoindeksi oli 31 :ashamed: . Sanoin vaan neuvolaan että puottelen painoa jonkunverran näin alussa. Eikä mitään vastustusta. Terveydenhoitaja vaan sanoi että loppuraskautta ajatellen hyväkin kun paino laskee näin alussa kunhan vaan vauva kasvaa hyvin. Ei mitään ongelmia. Sitten jouduin ruokavaliolle väkisin kun sokeriarvot oli koholla. Ultrassa kävin joka kuukausi äitipolilla. Siellähän ne mittaili kaikki maholliset . Noin 1,5kg nousi paino ekasta neuvolakäynnisä ja paino ei noussut edes lähtölukemiin. Oli tosi helppo raskaus kun ei ollut likaa ylipainoa. Nytkin on vielä edellisestä jäänyt ylimääräistä joten puottelen niitä näin aluksi :D .

Ei tämä tänne oikein kuulunut mutta kun oli keskustelua asiasta vähän.

Tädinestopuomeja piinaajille :attn: :attn: :attn: :attn:
Peittojen alla oleville tärppejä

Terkuin HissunMyy
 
Syystoiveet :)

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

Epskeps 35v, Etelä-Karjala, 3,5v poika.

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v)

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk)

Lyydia2001 36v, 4v lapsi

klaava 37v, Keski-Suomi, 3 lasta (10 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö)

kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

miesku 40v, 3 lasta

Micosa 37v, Etelä-Suomi, 18v ja 2v10kk lapset

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt

Chillifinn 36 v, Lontoo, 2v poika

Lumienkeli1 36v, 1 lapsi

euforia 38v, 4v ja 8v tytöt

äitix8

Lista päivitetty.

Paljon onnea HissunMyy!!! :flower: :flower: :flower:
 
Voi Klaava sentään kun aamu meni äksyilyjen merkeissä :/ Jos oli vaan maantai-äreyttä ja menee pian ohitse ;) Tosi kurjaa että pahoinvointi meni ihan oksentamisen puolelle :x :hug: Mutta niinhän sitä sanotaan että hyvä vaan kun on paha olla. Jaksamista!! :hug:

Mulla on tässä ollut etovaa oloa eilen illalla ja tänä aamuna ja nyt taas... Hmmmm? :eek: Toiveita elättelen raskaudesta, mutta on vielä liian aikaista testaillakaan.. Eikun pidetään jännitystä yllä.. Ties vaikka ois vaan jotain tautia :ashamed: :headwall:

HissunMyylle vielä synttärionnitelut!! :) :flower: :flower: :flower:

Nyt pitää mennä, nuoriherra 3½v vaatii äitinsä seuraa... :whistle:
 
heippa vaan ja hyvää viikonalkua.
Jaahas, on vissiinkin jotkut ärtsyviikot menossa, kun täälläkin päin on ollut kertakaikkisen huonotuulinen päivä. Kaikenlisäksi olin unohtanut yhden työpalaverin ja ihan muittamutkitta saavuin puoltuntia myöhässä palaveriin, joka olisi minun pitänyt järjestää :ashamed: :ashamed:

Onneksi yksi kolleega oli selittänyt asian parhainpäin..... :flower:

Tänään ei muuten mitään uutta kuin toivottelen tässä Klaavalle jaksamista olojen kanssa ja Epskepsille :attn: :heart: ++++ :wave:

Siemenmiehen toivottelen ihan muille palstoille onnea etsimään!
 
Klaava harmaana
Onnea HissunMyy syntärin johdosta! Mehän on ollaan melkein samanikäisiä, sillä mullakin täyttyy 38 tuossa marraskuun alkupuolella.

Huh, kuulostaa jo melko paljolta tuo ikä. Tai riippuu tietty mihin vertaa...

Mulla on tänään huono päivä. Ei olis huvittanut yleensäkään nousta sängystä, eikä viitsis mitään tehdäkään. Pitäisi iltapäivällä luennollekin raahautua ja illalla olis viellä yksi tyhmä lasten kouluun liittyvä palaveri, kun hölmöyttäni lupasin itseni jäseneksi yhteen toimikuntaan (kun kukaan ei vanhempainillassa lupautunut, niin minä tyhmä sitten :whistle: ).

Olen ollut kerran aiemminkin mukana ko. toiminnassa ja olin silloinkin siihen vähän pettynyt. Mutta eipä sitä tiedä, jos vaikka tyyli olis muuttunut.

Eilinen meni väsätessä algoritmi-opintojen demoja ja oli kyllä hermoja raastavaa hommaa. Ei meinannut millään tajuta mitä pitäis oikein tehdä. Sain kuitenkin yhtä vaille ne tehdyksi ja vielä voisi tänään yrittää sen viimeisen, niin saisi täydet hyvityspisteet tenttiä ajatellen.

No, taidetaan lähteä kuopuksen kanssa ulos haravoimaan, jospa tääkin päivä tästä vielä iloksi muuttuisi.

 
Tiistain timanttiset

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

äitix8

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Epskeps Kp 23/28

Tiitiäisen äiti Kp 29/28


PEITTOJEN ALLA ;)


Pilkettä 10/29-31

Lyydia2001 Kp 15/28-30

Mimsku 18/n.30

Kipinää Kp 21/??-??

Micosa Kp 23/28-33


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


HUKASSA? :attn:

Maudie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia



Jestas sentään, unohtui eilen päivittää lista!!!!!!! :eek: No ei hätiä mitiä, päivitettiin sitten kahden päivän edestä :LOL: Toivottavasti meni luvut oikein.... :whistle:
 
:wave: Moi! :wave:

Nyt on käyty gynellä ja kaiken pitäisi olla ok raskautumista ajatellen =) Gyne sanoi kyllä, että jos ei vuoden sisällä tärppää niin sitten pitäis mennä sinne kait tutkimuksiin.. :/ toivottavasti ei tarvitse.. Kun sanoin, että saatan olla raskaana nyt (no eihän sitä voi tietää! ;) ) niin tuumaili että ei vielä kannata ultrata kun ei siellä mitään näkyis.. No mä mietin sitä jo eilen ja itsekseni tulin siihen tulokseen että eipä ois mitään järkeä ultrata ainakaan kun ei mitään näkyis, vaikka siellä vauvan alku olisikin.. Mut tuli sitten vaan jälkeenpäin mieleen, että jos nyt (tai myöhemmin) tärppää, niin jos siellä käviskin sitten ultrassa kurkistamassa... :D Viimeksihän en käynyt kuin vasta rakenneultrassa eli joskus viikolla 20. Niin oli malttia silloin.. :LOL: Meitsi sitten gyneltä tullessa sai jonkun kamalan mielenhäiriön ja pissasin tikkuun!!!!!! :ashamed: :ashamed: :ashamed: Ultranoloa... No eihän se nyt mitään näyttänyt! :headwall: :headwall: :headwall: Tollo mikä tollo.. Eihän mun niihin tikkuihin pitänyt koskea ennen ensi viikkoa! \|O Jösses mun kanssa.... :snotty:

Olen lueskellut nyt Syntyy uusi ihminen -kirjaa, kirjoittanut Lennart Nilsson ja ihmetellyt kuvien ja tekstien kautta sitä miten käsittämättömän ihmeellistä on se miten uusi elämä saa alkunsa!! :saint: Suosittelen teille muillekin iltalukemisiksi tätä tai muuta vastaavaa kirjaa. :)

Jees, mut eiköhän tässä ole jorinoita kerrakseen.. :LOL:

:wave: Soonmoro!


Ai niin, unohtui kirjoittaa, että gyne sanoi että voisin niitä ovistikkujakin joskus kokeilla.... ;) :whistle: :D että pitäisköhän laittaa tilausvetämään...? :LOL: :LOL: <br><br>
 
Klaava harmaana
Epskeps, kyllä minä kanssa noiden tikkujen kanssa hölmöilin. Olin päättänyt, etten ovista testaa, mutta testasin kuitenkin. Ja sitten niin myöhään, että oli tikussa tumma viiva eikä hajuakaan oliko jo edellisenä päivänä tullut viiva.

Näin jälkikäteen tuolla ei tietty ole väliä, koska tärppäsi. Huvittaa vaan tuo ihmisen mieli mitä se panee tekemään. Onneks miehet ei näistä jutuista tiedä mitään, ainakaan meillä. Pitäis varaan ihan kahjona ;)

Ja raskaustestinkin tein jo kp 29, vaikka mulla kierto yleensä vähintään sen 30. Mutta sekin oli sitten plussa.

Ei muuta kuin plussatuulia epskeps, ja kaiki toiset myös +++++++++++
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 15:34 Epskeps kirjoitti:
Syystoiveet :)

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

Epskeps 35v, Etelä-Karjala, 3,5v poika.

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v)

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk)

Lyydia2001 36v, 4v lapsi

klaava 37v, Keski-Suomi, 3 lasta (10 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö)

kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

miesku 40v, 3 lasta

Micosa 37v, Etelä-Suomi, 18v tyttö ja 3v poika

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt

Chillifinn 36 v, Lontoo, 2v poika

Lumienkeli1 36v, 1 lapsi

euforia 38v, 4v ja 8v tytöt

äitix8

Lista päivitetty.

Paljon onnea HissunMyy!!! :flower: :flower: :flower:

Korjasin taasen tiedot,jotka palautuvat kummasti aina vanhoihin :whistle:
 
Syystoiveet :)


Chillifinn 36 v, Lontoo, 2v poika

Epskeps 35v, Etelä-Karjala, 3,5v poika.

euforia 38v, 4v ja 8v tytöt

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk)

klaava 37v, Keski-Suomi, 3 lasta (10 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö)

kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

Lumienkeli1 36v, 1 lapsi

Lyydia2001 36v, 4v lapsi

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v)

Micosa 37v, Etelä-Suomi, 18v tyttö ja 3v poika

miesku 40v, 3 lasta

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt

äitix8


Micosa en ymmärrä miten aina onnistunkin sen vanhan listan kaivamaan jostain ja "päivittelemään" sitä... :ashamed: No jospa nyt sait viimeisen kerran korjailla.. ;) <br><br>
 

Yhteistyössä