Yli 36v KesäToiveet

Moikkis Mammat

klaavanvuoro siis olla huonolla päivällä. Kumma kun joskus voi nuo päivät ilman ihan selvää syytä olla aamusta asti jotenkin tahmeita. Tiedä sitten oisko sitä nähnyt jotain huonoa unta, jota ei muista ja tunnelma jatkuu päivään. Minäkin olen erinäisissä " koulun toimikunnissa" istunut ja ei kyllä hirveän innostavia muistoja ole niistä. Toki se on tärkeää lapselle antaa sitäkin kautta viestiä , että on kiinnostunut lapsen työstä.
Jotenkin vaan kun ne eivät ole sellaisia "omaehtoisia" ryhmiä niin on ollut vähän mun luonteelle sellaista pakkopullaa. Paitsi tietysti vanhempainillat ja muut yhteydenpidot kouluun. Voimia varmaan erikseen vaatii tuo raskaus ja siihen ylimääräiset tekemiset omien opistojen lisäksi Klaava, joten tsemppiä!

Hienoa Epskepsettä sait "puhtaat paperit" ( anteeksi ilmaus, muten keksinyt osuvampaakaan) gyneltä. Vai suositteli hän sulle ovistikkuja :LOL:
Taitaaa olla ny sillähilkulla, että tilaat ne..... :p Vai vieläkö malttia?

Voi että, toivotaan että sun etomiset ois pikkuelämän aikaansaannosta! :heart: Olsiskin jo aika tulla pinoon taas plussa, kun on vissiin pari kk mennyt iliman.
Kyllä määkin aion varmaan sitten mennä siihen alkuraskauden ultraan, kun se on ajankohtaista. Onhan se kiva nähdä jo ajoissa se ihme! Ja tottatosiaan Epsu kyllä elämän alku on ihme. Meillä on sen Lennart Nilssonin video jostain 10v sitten tullut tv:stä Elämän Alku, ja siinä on kuvattu koko prosessi hedelmöittymisestä alkaen. nauhoitin sen joskus poikaani varten kun kiinnostui asiasta niin katsoimme yhdessä.

Nyt sitten vain pupuasenne peliin meille ovista metsästäville, plussia ja rakkauden pölyä sinne masuihin niille jotka piinailevat! Ja jo elämän alkuun saattaneille niitä tarrasukkia ja :heart: j aikaa lepoon :hug:
 
Keskiviikon kipakat

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

äitix8

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Epskeps Kp 24/28

Micosa Kp 24/28-33

Tiitiäisen äiti Kp 30/28


PEITTOJEN ALLA ;)


Pilkettä 11/29-31

Lyydia2001 Kp 16/28-30

Mimsku 19/n.30

Kipinää Kp 22/??-??


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


HUKASSA? :attn:

Maudie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

<br><br>
 
Juu, Pilkettä "puhtaat" paperit tuli :LOL: :LOL: Ja kait se on ihan PAKKO tilata niitä ovistikkuja kun kert lääkärikin niitä "suositteli"... ;) Mut katsotaan nyt ensin miten tässä kierrossa on käynyt..

Jännittää kyllä ihan pirusti! Nyt jo 24/28, et ei enää montaa päivää... Oireet on kaikonneet, ellei lasketa tätä väsymystä oireeksi. Mut ainahan mua muutenkin väsyttää.. :ashamed: :LOL:

Niin ja se lääkäri eilen puhui kanssa kemiallisen raskauden mahdollisuudesta silloin siinä yhdessä kierrossa jossa täti antoi odottaa itseään 6 päivää.. Mut ei se kait sitäkään ollut kun enhän silloin plussaa testannut ollenkaan. No jäänee ikuiseksi arvoitukseksi sekin :/

Jaahas, ja tuolla äitiä huudellaan, joten poistun takavasemmalle.. :wave: :wave: :wave: <br><br>
 
Moikka tytöt

Tässä linkki joka oli tuolla vkon 44 pinossa:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=&m=429431&p=8&tmode=1&smode=1&mpg=100

Aivan hulvattomia tosijuttuja synnytystilanteista joissa mies on sanonut tai tehnnyt hmmennnyksissään jotain outoa....Lukekaa niin saatte tosiaan nauraa.
:LOL: :LOL: :LOL:

HAUSKAA YÖTÄ!
 
Epskeps harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 22:26 Pilkettä kirjoitti:
Moikka tytöt

Tässä linkki joka oli tuolla vkon 44 pinossa:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=&m=429431&p=8&tmode=1&smode=1&mpg=100

Aivan hulvattomia tosijuttuja synnytystilanteista joissa mies on sanonut tai tehnnyt hmmennnyksissään jotain outoa....Lukekaa niin saatte tosiaan nauraa.
:LOL: :LOL: :LOL:

HAUSKAA YÖTÄ!
Juup, tuttuja juttuja :D Olen noita joskus aiemmin lukenut ja itsekin sinne yhden jutun kirjoittanut.. ;) Kaikkea sitä voikin sattua.. mut onneksi ei ollut itselle vaan kaverille.. :LOL: :LOL: :LOL:
 
Torstain tuulahdukset

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

äitix8

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Epskeps Kp 25/28 (yk.3)

Micosa Kp 25/28-33

Tiitiäisen äiti Kp 31/28


PEITTOJEN ALLA ;)


Pilkettä 12/29-31

Lyydia2001 Kp 17/28-30

Mimsku 20/n.30

Kipinää Kp 23/??-??


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Kuntsikka 2/24-27 (yk.5)


HUKASSA? :attn:

Maudie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia


Mitäpä kuuluu Tiitiäisen äidille?? Entä Maudie, Lumienkeli, Chillifinn, Vivaldo ja Euforia missä luuraatte??? Kertokaapas kuulumisianne!! :)

:attn:

Uusi palstalainen lisätty! Kuntsikka tervetuloa!!! =) =) =)

<br><br>
 
Päiviä taas :wave:
Todella hyvät naurut sai noita synnytysjuttuja lukiessa.Pitäisi varmaan printata että mies saisi lukea myös.
Minulla ei oirettakaan tädin kylään tulosta,mutta niinhän viimeeksikin pääsi yllättämään.
Vain yksi asia on tässä viime kuun aikana muutosta ollut.Valkovuoto on lisääntynyt.En kuitenkaan halua mitään ajatella koko asiasta ennenkuin tulee hetki tädin vierailuun.
Etten pääse toiveita herättämään jos joudun pettymään.Mitään testejä en ole tehnyt enkä tee ennenkuin sellaista oiretta että tarvetta olisi.
Nyt vain odotetaan rauhaksiin.
 
:wave: Kuntsikka ja tervetuloa mukaan meidän mukavaan porukkaan! =) Itse olen vielä hetkisen verran 35v ja mulla on 3v7kk ikäinen poika. Toista tässä siis yritetään ja 3.yrityskierto on päättymäisillään.. Lisäsin sut tuonne meidän pinoon ja "täti"-osastolle kun oletan että sulla saattais olla täti siellä kiusana kun kp 2/24-27 menossa. Korjaa jos olen väärässä. Joka tapauksessa siis tervetuloa!! =) <br><br>
 
Micosa, meillä taitaa olla jännät päivät samoihin aikoihin eli ensi viikolla.. Hui sentään! Mulla tässä on ollut ainakin olevinaan jos jotakin oiretta ja tällä hetkelläkin tuntuu että tuolla mahassa jotain olisi... :whistle: Mitä lie? Ehkä vain ilma siellä kiertelee ja kaartelee... :ashamed:


++++++++ :whistle: :whistle: sinne ja pystetääs vielä :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: nämä tädinestopuomit ettei pääsis mokoma kampeamaan väkisin kyläilemään! :kieh: :kieh:
 
Klaava harmaana
Toivottavasti nuo Epskepsin pystyttämät puomit nyt toimivat kaikilla halukkailla. Mullahan ne ainakin toimi tosi hienosti tässä muutama viikko sitten :whistle:

Mulla onkin tänään jo rv 8+1 (tai vasta, miten sen nyt ajattelee) eli eteenpäin kokoajan menossa. Kuvotus on jokapäiväinen vieras, mutta muuten on mennyt ihan hyvin.

Meidän pitäis mennä sunnuntaina kylään sukulaisiin, joilla lapset on sairastaneet enterorokkoa viime viikon lopulla ja tämän viikon alussa. Onko kellään kokemusta ko. taudista? Sen verran olen selvittänyt, ettei enterorokko ole vaarallinen raskausaikana, toisin kuin parvorokko, eikä se ole kovin herkkä edes tarttumaan.

Toisaalta, nythän se olis hyvä aika sairastuttaa lapset siihen, jos ovat sen saadakseen, koska olen kotona eikä sairastaminen aiheuttaisi mitää ongelmia töiden suhteen.

Mietin vaan, että jos niillä nyt lapset on sen jo sairastaneet päiviä sitten, niin ei kai se enää tartu, jos kaikki oireet ovat jo menneet. Yleensähän rokot tarttuu jo ennen oirehtimista.

Tervetuloa uusille ja mainostusta sen verran, että täähän on kai tähän saakka ollut aika hyväonninen pino, kun niin äkkiä meitä plussanneitakin on tullut ;) Kun vaan nyt pysyisi matkassa loppuun saakka. Huoh, no murehtiminen tuskin ainakaan auttaa asiaa.

Hyviä viikonjatkoja kaikille.
 
S Y Y S T O I V E E T :heart: :heart: :heart:


Chillifinn 36 v, Lontoo, 2v poika

Epskeps 35v, Etelä-Karjala, 3,5v poika.

Euforia 38v, 4v ja 8v tytöt

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk) :heart:

Klaava 37v, Keski-Suomi, 3 lasta (10 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö) :heart:

Kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

Kuntsikka 36v, 1 lapsi

Lumienkeli1 36v, 1 lapsi

Lyydia2001 36v, 4v lapsi

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v)

Micosa 37v, Etelä-Suomi, 18v tyttö ja 3v poika

Miesku 40v, 3 lasta :heart:

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt

Äitix8 :heart:

LisäsinKuntsikka sut myös tälläiseen pinoon, joka täällä meidän palstalla "pyörii" =)

Lisäsin myös :heart: niiden kohdalle jotka ovat plussanneet =) =)

<br><br>
 
Perjantain poiminnot

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

äitix8

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Epskeps Kp 26/28 (yk.3)

Micosa Kp 26/28-33

Tiitiäisen äiti Kp 32/28


PEITTOJEN ALLA ;)


Pilkettä 13/29-31

Lyydia2001 Kp 18/28-30

Mimsku 21/n.30

Kipinää Kp 24/??-??


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Kuntsikka 3/24-27 (yk.5)


HUKASSA? :attn:

Maudie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

 
Huomenta,
juu oikein Epskeps päättelit, kyllä on täti tuhrujaan levitelly paripäivää ja kyllä ärsyttää. Eilenkin menin tosi ajoissa pojan jälkeen núkkumaan kun tuntu et vaan kiukutten miehella sanoi se sitten mitä tahansa. Parempi oli mennä ittekseen peiton alle murjottaa.
No tänään näyttää täti sitten aloittavan siivouksen oikein saavin kanssa.

Pussillinen tikkuja tuli eilen postista, joten nyt odotellaan niiden käyttöönottoa ens viikolla.

Onnekasta perjantai (13) päivää kaikille! :) ;)
 
Klaava, eipä ole moisesta rokosta mitään tietoa! Ei siis harmainta aavistustakaan. Onko sitä ihan turvallista lähteä tartuttamaan lapsiin? Mä olen vähän tuollaista "väkisintartuttamista" vastaan, kun ei parempaa tietoakaan asiasta ole.. Toivottavasti viikonlopun reissunne sujuu mukavasti

:)

Kuntsikka, toivon mukaan se täti sieltä ymmärtää pian myös häipyä häiriköimästä ;)

Omaa:
Täällä aletaan olemaan jo niin piinassa että höyryä tulee korvista.. :kieh: Vähän alkaa tuntumaan siltä että se täti tulee taas kerran kutsumatta kylään :( On ihan sellaisia tuntemuksia :( Mutta vielä pari päivää ihmettelyä. Mieli tekisi testata. Meinasin jo tänä aamuna :ashamed: mutta jätin väliin kuitenkin. Mut jospa huomenna... tai sunnuntaina.. :ashamed: Ehkä ihan turhaa, mutta on noita tikkujakin niin paljon.. :LOL: Jos nyt ei tärpännyt, niin hommaan niitä ovistikkuja! :D Saas nähdä meneekö sitten tikut ristiin :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Mukaa perjantaita 13. päivää kaikille!! :D
 
Klaava harmaana
Epskeps, ei mulla nyt ollut mitään väkisin tartuttamista tehdä. Lähinnä kyselin siksi, että tietääkö joku tarttuuko tuo rokko vielä sen jälkeen kun oireet on hävinneet? Siellä minne ollaan menossa, lapset sairasti sitä viime viikon lopulla ja tämän viikon alussa. Luulis, ettei niistä enää mitään tartu.

Meillä oli aikanaan pojan eskariryhmässä samaa rokkoa, eikä silloin ainakaan meille tullut. Ei nimittäin ole mikään helpoiten tarttuva rokko.

Mutta ei viitsis toisaalta perua reissuakaan tuollaisen pienen todennäköisyyden vuoksi, että rokko tulee, koska se voi tulla kyllä yhtä hyvin jostain muualtakin. Jos on tullakseen.

Tää on just tämän sähköisen viestinnän ongelma. Nyt kuvittelen, että epskeps pitää mua sellaisena ihmisenä joka tahallaan hankkii rokkoja lapsille, että sairastaisivat pois. En ole kyllä sellaista tehnyt ja vesirokko on kyllä kaikissa ollut ihan yrittämättäkin. :)

Mutta se siitä. Hyvää syyslomaa kaikille, ketkä sitä ensi viikolla viettää.
 
heippati hei neidot!

...ja perjantai 13.päivä on sujunut ongelmitta. Kiirettä pitää ja en ole kerennyt ollenskaan kirjottelemaan siihen tahtiin kun yleensä. Mies on aloittanut oåpintovapaan ( opiskelee yliopistossa sos.polit.) ja vie tän koneen totaalisesti. Mää oon vaan sitten aina välillä että pääsiskös laittaan kavereille viestiä.. :D :D

Klaava mulla ei ole kokemusta myöskään moisista rokoista. Meillä on sairastettu vain ne perinteiset vesirokot. Mun mielestä tärkeintä on vain etti pikkuelämä siellä masussa vahingoitu. Kyllähän nuo eri rokot, flunssat, vatsatudit sunmuut niin lapset saa ennemmin tai myöhemmin.
Mä olen kanssa sitämieltä, että tieteskään jotain vatsatutia ei nyt ehdointahdoin kannata lähteä tartuttmaan, mutta nuo rokot on hyvä sairastaa lapsena( tosin en nyt tiedä näistä sun kertomista rokoista. Vesirokko on esim.kuitenkin sellainen, että on hyvä sairastaa lapsena, että tiedän muitakin jotka on " ottaneet" vähän tahallaan tartunnan. Meille vesirokko tuli ihan luonnostaan kun poika oli alle kouluikäinen. Joten hauskaa viikonloppua vaan ja kyläilyt on kivoja jos ei mitään vaaraa sille pikkuasukille ole. Varmaan googlettamalla löytyy tietoa ko.rokoista. :flower: :hug:

EpskepsHmm..olen aisitivinani lievää piinailua juu. Voimia nyt vain tuohon! Mulla se on parin viikon sisään edessä.
Ollaan kovasti pohdittu tässä miehen kanssa, että miten tässä vaavintekoasiassa säilyy kuitenkin hauskuus ja rento olo. Kun tähän ikään sitä pupuilua ei nyt ihan joka väliin jaksa. On niin paljon muutakin kivaa yhdessä tekemistä. Näinmeillä :D Kummallista kun se oli niin yksinkertaista silloin 17v sitten. Täysin TJOT-meiningillä ja niinpäs vaan 2.kierrosta tuli ( tosin mulla oli niin epäsäännölliset menkat silloin, että jouduin siihen hakea apua)Mutta ei kyllä mitään piinailuja tahi muita ihmettelyjä asian tiimoilta.
Epskeps Vielä pari päivää ja sitten saat testata. Ihan hirmusti +++++++++++++++++++++++ja :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: Täällä jännäillään kanssa! Mutta jos ei tärppää niin toiveita uuteen kiertton ja tädile voitas järjestää yhteistuumin läksiäiskekkerit tähän pinoon. Jospa se pysyis poissa kun lahjois kaakuilla tai muilla :D

Ja tervetuloa Kuntsikkameidän pirtsakkaan pinoon. Tädille huutia!

MicosaKiva kuulla sinustakin. Ihaltavaa malttia löytyy sieltä..toivottavasti saaamme kuulla ilouutisia ja näitä laitellaan sinnepäin :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: ++++++++++

Mukavaa viikonloppua !

Ps. Ja kiitos taas päivittäjävastuusta Epskeops
 
Klaava, en pidä sua sellaisena ihmisenä joka väkisin hankkii rokkoja lapsille! =) Kun en noista rokoista mitään ymmärrä niin ihmettelin vain asiaa ääneen. :ashamed: Itse olen pentuna sairastanut ainakin vesirokon (jotain 5v) ja tuhkarokon (n.8-9v). Sen vaan muistan että näppyjä oli kerpeleesti ja kutitti!!! \|O

Tuo tuhkarokkoon sairastuminen oli vähän kummallinen tapaus, muistan vaan sen että oli tullut puhetta jotain sairauksista ja juttelin sitten velipuoleni kanssa tuhkarokosta, kyselin kaikenlaista jne ja eikös se tauti sitten iskenyt muhun heti seuraavana päivänä! :eek: :eek: :eek: Ei voi vieläkään käsittää sitä! Silloin oli kesä kuumimmillaan ja oltiin saaressa, suht eristyksissä, et mistä se rokko muhun iski?!? :eek: Tais tulla kun kert puhuttiin ("Siinä paha missä mainitaan") :LOL: :LOL:

Mutta joo, klaava en mä millään pahalla ainakaan mitään sanonut. =)

Pilkettä :wave: Kiva kun ehdit kirjoitella! =) Teillä pitäis ilmiselvästi olla kaksi konetta.. ;) :D Juu, täällä sitä piinaillaan niin että huimaa jo :headwall: :headwall: :headwall: :LOL: Kyllä vaan noi tikut tuolla "polttelis" niin kovin et tekis mieli testailla, mutta jospa vielä vähän malttais... Ukkokin on reissussa pari päivää, niin eipä hänkään ois jännäystä jakamassa mun kanssa :/ Mut niin se oli esikoisenkin kanssa, siis kun plussasin. Ukko oli silloinkin reissussa pari päivää, tein testin aamulla ja koko päivän olin kuin tulisilla hiilillä kun tiesin saavani mieheen yhteyden vasta illalla... :p Jospa sama toistuisi nyt... ;) Toivossa on hyvä elää... :D


Pystettelenpä tänne vähän tädinestopuomeja... ;)

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:


ja sitten vielä:

poooooooooooooooooooooois hus!!!! \|O \|O \|O


ja vielä piikkilangat päälle!
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x


Mitäs vielä keksis?!? :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2006 klo 23:14 Epskeps kirjoitti:
[


poooooooooooooooooooooois hus!!!! \|O \|O \|O


ja vielä piikkilangat päälle!
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x


Mitäs vielä keksis?!? :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

:LOL: :LOL: oops, nyt pistit parasta Epsu

Minkäköhän laisen vankilan sitä tädille kehittäisi vielä. Luulisi että tuo piikkilanka jo tehoaa! Estopuomit ei meille järeemmille tapauksille ole tainneet tehota. Meidän tädit on IsoTätejä :p

No olipas mystinen juttu tuo tuhkarokko.Siinä on kai kahdenviikon itämisaika, että oiskohan tartunta tullut jo ennen saareen menoa *ratkaisee salaperäisen ongelman kuin mr Holmes*

Tosin kyllä sitä kaikenlaista mystistä taphtuu varsinkin lapsena. Sitä on toiset enempi herkempiä intuitiolle.
Mulla on sellanen kokemus ollut lapsena että näin keskellä kirkasta päivää mummilassani jonkun ihme "aaveen". muistan sen ihan selvästi ja en siis ollut nukkumassa, eikä ollut synkkä ja myrskyinen yö.... B)

Aikuisena olen sitten nähnyt ainakin yhden enneunen, ihan selkeän. Hmm..nää on tällasia kummitusjuttuja ja anteeksi Epsu unohdin että olet yksin kotona.... :eek:

Toivottavasti tuo miehen matka on nyt teidän plussausmerkki =) Tulevaisuudessa ei auta kuin jos lapsia vielä haluaa niin laittaa ukko petiin ja senjälkeen lähettää loppukuusta matkoille niin jo plussat pärähtää ruutuun ;) Laittele vain tänne niit piinailuoireita, joku kerta ne kuitenkin on ihan oikeita ja sitten on kiva lukea jälkeenpäin että mitä tuntemuksia sitä olikaan..

Mulla ei vielä tikut näytä kuin haaleata ovisplussaa, mutta olettaisin että su-ma tulis ovis,jos on tässä kierrossa tullakseen. Hei Ovis :wave: Terevtuloa kylään :wave:

Täsät tulikin mieleeni kun poikani halusi n.5 v pikkusisaren, niin käski mun avata suun ja kun avasin niin alkoi huutelemaan sinne, että Terevtuloa vain vauva! =)

Silloin taisin ekaa kertaa selittää lapsenkielelle muutettuna että miten ne vauvat tuleekaan. Mutta oli se jotenkin hellyttävää tuo huutelu .

Kertokaas muuten te pikkulasten äidit niitä teidän lasten hauskoja tekoja ja sanoja. Niitähän tulee aina pikkulapsilta ja ne on kivaa luettavaa!

Hauskaa lauantaita!++++ :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Lauantain listapläjäys

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

äitix8

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Epskeps Kp 27/28 (yk.3)

Micosa Kp 27/28-33

Tiitiäisen äiti Kp 33/28


PEITTOJEN ALLA ;)


Pilkettä 14/29-31

Lyydia2001 Kp 19/28-30

Mimsku 22/n.30

Kipinää Kp 25/??-??


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Kuntsikka 4/24-27 (yk.5)


HUKASSA? :attn:

Maudie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia


johan tähän aikaan ois voinut heittää sunnuntain listauksen, mut olkoon... :)
 
Moiks Pilkettä :wave:

En kyllä voi kehua keksineeni itse näitä tädinestoja :ashamed: mut hauskoja ne on enivei.. :LOL: Pitäis oikein kunnon tätipyydys kehittää! Kun tuntuu ettei noi estopuomit ihan riitä... :whistle: ;)

Juu, ihme juttu se tuhkarokko-homma! :eek: Ei voi käsittää vieläkään. Ehkä se pöpö oli jo minussa, en tiedä. Sitä en muista kuinka kauan oltiin ehditty siellä saaressa siinä vaiheessa olemaan.. No sama se. Mut tosiaan oli likimain aavemainen homma... *huuuuuuuui! :LOL:

Mitäs enneunia sä olet oikein nähnyt? Kävi ihan kiinnostamaan. Mä olen kans jotain nähnyt, mut en muista enää mitä.. Saa nähdä toteutuuko näkemäni kaksos-uni koskaan.. :LOL: :LOL: :LOL:

Noita lapsen hassuja tekemisiä ja sanomisia, niin kyllähän niitä päivittäin tulee, mut eipä niitä tolloäiti muista ikinä kirjoittaa mihinkään muistiin! Saati että ihan omalla päällä niitä muistais... :ashamed: No toi meidän poika on vähän sellainen "pikkuvanha", vai miten sen nyt sanoisi. Luetaan paljon kirjoja ja niistä kirjoista sitten nappailee hassuja sanoja ja sanontoja ja osaa yleensä ne jossain tosi sopivissa väleissä lohkaista. :D

Huomenna vois tikkuun pissiä jos muistan sen aamun unipöpperössä... :LOL: :LOL:


:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
:attn: ---------------------------------- :attn:
:attn: ---------------------------------- :attn:
:attn: ----------------------------------- :attn:
:attn: ----------------------------------- :attn:
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Tämä on tätipyydys! Tänne kaikki ilkeät tädit vaan joita ei ole kyläilemään kutsuttu!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2006 klo 22:30 Epskeps kirjoitti:
M

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
:attn: ---------------------------------- :attn:
:attn: ---------------------------------- :attn:
:attn: ----------------------------------- :attn:
:attn: ----------------------------------- :attn:
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Tämä on tätipyydys! Tänne kaikki ilkeät tädit vaan joita ei ole kyläilemään kutsuttu!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Täähän alkaa lähenteleen jo taidetta! Catch it!
 
Ei mennyt täti tuohon likitaiteelliseen tätipyydykseeni vaan tulla töräytti ja päivän etuajassa! Niin teki edellisessäkin kierrossa, joten kp pitänee muuttaa.. :( :( :( Ei voi minkään. Nyt pistän sitten ovistikkutilauksen menemään ja leikin sitten niiden kanssa tässä kierrossa. ;)

Pilkettä, pitää kertoa kun noita lasten hauskoja sanomisia kyselit, että poika sanoo mun raskaustestejä pissamittareiksi!!! :LOL: :LOL: :LOL: On siis nähnyt kun tikkua olen pissaan (mukissa) laittanut ja kun ihmetteli mitä teen, niin sain tekeväni pissatestejä.. :ashamed: Mut nyt ne ovat sitten pissamittareita! :D

Tein testin muuten aamusella ennen kuin täti tuli paikkoja sotkemaan ja negahan se oli... Ois kantsinnut vielä hetken malttaa, meni sekin tikku hukkaan... :ashamed:

Plussa onnea kaikille muille!!!! :heart: :heart: :heart:

Tilasin jo testit... :whistle: ;) Luulisi 20 tikun riittävän joksikin aikaa.. :D :LOL: <br><br>
 
Sunnuntain suukkosuut

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

äitix8

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Mimsku 23/n.30

Kipinää Kp 26/??-??

Micosa Kp 28/28-33

Tiitiäisen äiti Kp 34/28


PEITTOJEN ALLA ;)


Pilkettä 15/29-31

Lyydia2001 Kp 20/28-30


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Epskeps Kp 1/27-28 (yk.4)

Kuntsikka 5/24-27 (yk.5)


HUKASSA? :attn:

Maudie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia


 
Heipähei!

Voi harmillista! Epskeps :hug: Täti on siis sitkeä ja iso meillä...ehkä siihen taidepyydykseen pitäis jättää tädin mentävä aukko. Mutta lekurikin kerran sanonut että kaikki ok, niin uusiin tuulin uuteen kiertoon ( ..tiedän kyllä että väliin tulee fiilis, että blaah..taas kaksi viikkoa seuraavaan ovikseen :( )
Toivottavasti täti on tehokas ja nopea putsauksessaan.

:LOL: Tuo on hauska tuo pissamittari... :LOL: oikeeen osuva nimitys, voi kun nuo tuon ikäset on sitten sanonnoiltaan upeita pikkutaiteilijoita =)

Meilä on käytetty kanssa nyt kolmepäivää pissamittareita, mutta vielä ei kyllä ovisplussia näy ollenkaan, haaamua vaan. Nippailut oikealta alkoi eilen mutta vuodot on kepeitä vielä. Apua , jos en ovuloikkaan ollenkaan. On tää hassua..kahden viikon välein odottaa kahta viivaa pissamittareihin \|O ja riemu on korkeella kun kaksi viivaa pätkähtää.
Mutta on se nyt kyllä minusta ihan hyvä, että tässä voisi pari kk kokeilla tikutusta ja jos ei ala ovista löytymään niin eikös sen voi yksityisgynellä ultrata että onko sitä tulossa tai ovuloiko noin ylipäätään? Ken tietää?

Siitä enneunesta, se ei oikeestaan ollut enneuni vaan jokin herkistyminen, hmm..ties mille. Kävi siis sillätavalla, että eräs vanhempieni hyvä ystävä oli sairastunut haimasyöpään ja sen tiesin, mutta muutenhan en tietenkaan heidän ystäviensä kanssa ole tekemisissä. Tämä nainen on kyllä perheensä kanssa ollut meidän perheystäviä, siis silloin kun olin lapsi, joten tunsin hänet kyllä. No näin voimakkaan unen eräänä yönä, jossa matkustimme bussissa, jossa oli tuo naine, hänen miehensä ja minä. Istuin tuon miehen vieressä ja nainen meidän edessämme. Yhtäkkiä hän nousi bussista ja kääntyi puoleeni ja sanoi että hän lähtee nyt. Nousin ylös ja halasin häntä ja aloin itkeä voimakkaasti. Hän kuitenkin hymyili ystävällisesti ja näytti lohduttavalta ja tyytyväiseltä kun pääsee lähtemään.
Heräsin yhtäkkiä ja nousin istumaan ja huomasin että itkin ihan ääneen, lähes paruin, siis herätessäni. Silloinen miesystäväni heräsi myös itkuuni ja kysyi mikä minulla on. Kerroin hänelle ja jostain syystä kiinnitin huomiota kelloon joka oli 04.00 yöllä. No, sain sitten unen päästä uudellen kiinni.
Varmaan arvaatkin, että aamupäivällä äitini soitti että tuo nainen on kuollut, ja juuri tuohon kellonaikaan 04.00.
Kyllä oli hiemna outo olo mulla tuon jälkeen, mutta ajattelin, että en ala sitä hirveästi pohtimaan. Aika-ajoin se kyllä mietityttää mua, että mikähän tarkoitus sillä oli. Sattumana aika uskomaton, muttei tietenkään mahdoton.

Kummallisia nuo ovat ja ihan mielnkiintoisia elämän ilmiöitä, mutta liikaa ei kannata niitä alkaa pohtimaan, kun tämä ihan arkielo tässä tärkeintä lienee on ;) Oviksen metsästyksineen ja vaavikuumeineen!

Oottekos muuten nähneet vauvaunia?


Mukavaa sunnuntaita :flower:
 

Yhteistyössä