:flower: Huomenia taas!
Hei HissunmyyPiti moikata jo tuossa edellisessä kirjotuksessa, mutta kun noita edeltäviä tekstejä ei nää niin unhoittaa helposti, mitä on ajatellut kirjoittaa niitä lukiessa. Mukava kuulla että siellä ollaan hyvissä voinneissa. Jokos kirjoittelet tuolla odottajien puolella?
Juu, tuttua tuo työnettailu.. :ashamed: Mulla vaan kun pitäsi OLLA niiiden asiakkaiden kanssa touhuumassa, niin syyllisyys on suurta jos ja kun netissä roikun..Ja tietenkin saa vähän ollakkin, ettei rupea vallan koneella olemaan. PÄivävuorot on meillä sitten kivoja kun tehdään kaikenmaailman suunnitelmia ja raportteja
Nii siinä voi netissäkin piipahdella ihan hyvällä omallatunnolla.
MicosaErikoista että tuohon pco:hon annetaan tuollaisia diebetekseen tarkoitettuja lääkkeitä. Tosin en tiedä pco:n syntyhistoriaa, että miten se tulee. No, toivotan että lääkkeet tehoaa. Anteeksi uteliaisuuteni, mutta onko ne sinulle sanoneet siellä lekurissa myös että painoa pitää alentaa vai liittyykö se tuohon pco:hon?
Olen kyllä lukenut että ylipaino voi jotenkin vaikuttaa raskaaksi tuloon, mutta en tarkemmin tiedä että minkälainen tms. Itelläkin varmaan ylipainoa jotakuinkin 8-10kg. Ja tullut vähän lissää nyt kun tuota tupakointia ei ole tullut niin paljon harrastettua..että kyllä tässä olisi parantamisen varaa näissä terveyasioissa. Onneksi voi nyt sanoa että melkoisen terveellisesti syö, vihanneksia ja hedelmiä ja kuituja tarpeeksi olettaisin. Lisänä vielä öljyt, foolit ja greipit
Että jos joteskin kompensois..pliiiiss!
EpskepsMulla on sellainen käsitys että tuo ultraus maksaisi jotain 40e, ainakin täällä pääkaupunkiseudulla. Se on kait se eka juttu minkä he tekee, kun sillä pystyy just niinkuin asian ilmaisit , kurkkimaan sisälle. Minun mielestä sen voi ultrauksella katsoa juuri tuossa vaiheessa sen munarakkulan kun ollaan lähellä puoliväliä, ettäonko siellä kehittymässä mimmoinen muna
Tuskinpa teillä mitään isompaa ongelmaa tässä kolmessa vuodessa on voinut kehittyä... :/ joten ihan varmaankaan mihinkään lapsettomuushoitoihin ei tarvitse mennä.
No, anteeksi jos alkoi kuullostaa jo diagnosoinnilta...kiinnostaa vaan tämä aihe, kun pohdin itsekin sitä, että mitä kaikkea tuolla sisuksessa on voinut 17v tapahtua..puhumattakaan siitä miten on miehen tilanne, sitäpä ei tiedä ollenkaan kun hänellä ei lapsia ole vielä.
Hmm...tästä tulikin mieleeni, että tupakoiko teidän miehet? Meillä mies tupakoi, mutta on vähentänyt aika paljon..en kuitenkaan viitsi painostaa tuollaisessa
( ollaan kyllä puhuttu asiasta) enkä pelotella, tää kun on nin herkkää aluetta kuitenkin, etenkin miehille( ainakin minun =) ) ettei ala liikaa painostaa joka-asiassa, kun eihän sitä täydellista ihmistä ole ja on niitä lapsia syntynyt huonoimissakin oloissa( aatelkaa vaan mikä syntyvyys oli sotien jälkeen, vaikka taatusti "ravintoaineet" molemmilla miten sattuu, eikä ainakaan miesten tupakoinnista haitallisena puhuttu.)
EpskepsKyllä me kerettiin peitonheilutuspuuhiin ennen konserttia, mukavaa kun mies on myöskin mukana, ettei joka-asiaa tarvitse sanoa. Nyt oon vaan vähän sekoittanut itseni ja miehenkin varmaan kun tosiaan siinä mammaksi testissä sanotaa että 24-72 tunnin sisään pupuilut, ei siis ennen..ja nyt mulla tuo himputin tikku näyttää EDELLEEN kahta viivaa :/ kun tänä aamuna testasin vielä. Mä en nyt tiedä, että onkos ne siitä ekan kerran kahdesta viivast 24-48h vai nyt tän aamun...
Nyt pitää vaan vielä saada tuo mörrikkä petiin..on se varmaan ihmeissään että jatkuu ja jatkuu vaan. No, onneksi osaa nyt aika realiteettinä ottaa nää vaavintekohommat, eikä ihan herkkänä ole kun tämä pupuilu on vähän mekaanistakin ovisvaiheessa....
No, mutta iloa elämään täksi päiväksi ja loppuviikonkin
:heart:
Mulla alkaa tuleman taas näitä romaaneja, heh =)