Yli 36v KesäToiveet

Pilkettä, niin ois kait pitänyt laittaa tätipyydykseen aukko, mut sittenhän se täti ois voinut karata sieltä..!!! :kieh: Ja kiitos :hug: :) Ei tässä hätiä mitiä, uuteen kiertoon vaan uusin toivein. Ilmoitin miehellekin että nyt hommasin niitä tikkuja sitten.. ;) Eipä tuo ainakaan järkyttynyt.. :LOL:

Mulle se gyne silloin vaan sano että jos ei tärppiä ala tulemaan niin sitten sinne pitää mennä uudestaan. Et kait ne sitten tutkii et mikä mättää? Hänhän se kans suositteli niitä ovistikkujakin kokeilemaan, ja varmaan just siksi että ovuloiko ylipäätään. No nyt ne tikut sitten on tilattu. Kohta on tällä mammalla sitten upouudet pissamittarit :LOL:

On se kumma kun elämä on mennyt ihan tikkuun pissimisseksi parin viikon välein... :LOL: :LOL: :LOL:

Hui sentään tuota sun enneunta! Ihan kylmät väreet nosti.. :\| Mulle tulee tuollaisia enne-juttuja kyllä ihan valveillakin. Niitä on hirveän vaikea selittää, tulevat vaan jostain ja ei se aina kivaa ole kun on oikeassa.. :/

Mut nyt unta palloon.. Toivon mukaan saat niitä viivoja kaksin kappalein sinne pissamittariin!!! =)

:wave: :wave:
 
Maanantain muikeat

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

äitix8

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Mimsku 24/n.30

Kipinää Kp 27/??-??

Micosa Kp 29/28-33

Tiitiäisen äiti Kp 35/28


PEITTOJEN ALLA ;)


Pilkettä 16/29-31

Lyydia2001 Kp 21/28-30


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Epskeps Kp 2/27-28 (yk.4)

Kuntsikka 6/24-27 (yk.5)


HUKASSA? :attn:

Maudie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia



 
Huomenta kaikkille tasapuolisesti.
Sain tuossa aamulla puhelinsoiton Salon Kiinteistäkolmiosta.Ihmettelin että mitäs asiaa heillä kun en ole ostamassa enkä myymässä mitään.
No olinpa voittanut MoccaMasterin,Paimion messuilla osallistuin arvontaan.
Hieno juttu,nyt meillä niitä kaksi sitten.

Minä tässä vielä odottelen rauhaksiin josko tuo täti meinaan tulla kyläilemään,oireita ei ole.Metuilla olen saanut nyt viitisen kiloa painoa putoamaan ja mitään erityistä en muuten asian hyväksi ole tehnyt.
Onneksi mitään sivuoireita ei ole tullut myöskään.Alkuun väsytti aivan tolkuttomasti,mutta nyt alkaa varmaan olla kroppa tottunut.

Pari tuntia saan olla vielä kotona ja sitten pitää iltavuoroon lähteä.Kurjaa kun kiinnostus nolla.Pidemmän aikaa ollut olo että voisin vaikka kotona vain olla.Mutta kaipa tässä päivät menee kun vain tyhjää pään eikä mieti työtä lainkaan.
=)

Pakata tarvitsisi,kun muutto tulee ajankohtaiseksi aikaisemmin kuin piti.Meidän talon ostajilla,kun tuli pieni "pakkorako".Heidän asunnon ostajat alkoivat kiukuttelemaan ja vaativat aikaisempaa jankohtaa.
Mitään laillisesti pakottavaa ei ole kuitenkaan,harmittavaa vain etteivät ihmiset voi fiksusti asiaa hoitaa.
<br><br>
 
Moi Micosa!

:flower: MoccaMasterin voitosta! :) On ihan kiva jos joskus voittaa noista kaiken maailman arpajaisista. Itse kun yleensä epäilen etteivät edes mitään arvo, kunhan keräävät vaan ihmisten yhteystietoja.. No onneksi sitä on joskus itsekin jotain voittanut.

Mitäs noi metut on?? Millä olet saanut painoa putoamaan. Kertoisitko niistä lisää? Mulla painoa tuntuu kertyvän koko ajan lisää, mutta kyllä mä koko ajan jotain napostelenkin.. :ashamed: Pitänee laittaa teippi suun eteen tai jotain.. :kieh:

Toivon mukaan täti jättää tulematta sinne. Täällä täti riehuu kuin mielipuoli. Aamulla luulin että mokoma repii munanjohtimet irti, kun sattui niin kamalasti.. :(

Mutta isot ++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: sinne suuntaan ja pystytetääs vielä vähän esteitä sille tätimokomalle ;)

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 
Moikkis mamat!

juu, samaa kummastelisin Micosa Mitä ovat metut, jotka laskee painoa?
Kyllä sitä on täälläkin alkanut kertymään...jonkunverta sitä yrittä liikkua, mutta kun tuo ruuanlaitto on NIIN kivaa yhdessä( molemmat innostuneita kokeilemaan kaikkea) ja siitähän seuraa tietenkin se että on ihan pakko myös syödä tuotoksensa :p
Ja täältä myös onnittelut Moccamasterin voitosta :flower: Olipa huono tuuri, kun jotain kerrankin voittaa nin sitten jo on sellainen. Minäkään en ole voittorikas ollut...kerran jonkun suklaarasian lapsena kissanäyttelystä.
Tosin viime syksynä voitin 100e , heh, arvaatkaas mistä? No, iltasanomien ristikkokilapilusta. kyllä mulla suu loksahti auki kun soittelivat ja esittelivät että pitäsisi tilinro saada Iltasanomista..aattelin että joku yrittää mun hikistä palkaa sada omalle tililleen :LOL: No annoin kuiteskin ja kyllähän se ouikea voitto oli.

Himputtihimputti----täällä vaan alamasu köyrii, möyrii ja nippailee ja tänään on alkanut tulla sitä ovisvuotoakin ( hmm..varmaan mielenkiintoista.. :whistle: ) mutta testi näyttää haamua vaan :(
AAAPPUA, jos ei ovista tuukkaaan! Ja keho vaan innoissaan huijaa itseään ja mua!
Sanompa nyt uudestaan Tervetuloa Ovis :wave: :heart:
Täällä on sun kavereita :D

Mukavaa iltaa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2006 klo 22:41 Pilkettä kirjoitti:
:D Hiphei ja Jippii!

Taisi toinen tervetulotoivotus auttaa, kun sainkuin sainkin tikkuun kaksi samanvahvuista viivaa.
Näemmä voi tilanne muuttua kolmessa tunnissa :D :D
Jihhuuuuu!! :D Nyt eikun vaan vällyjen väliin ;) :heart: :heart: :heart:
++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
 
Tiistain timantit

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

äitix8

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Mimsku 25/n.30

Kipinää Kp 28/??-??

Micosa Kp 30/28-33

Tiitiäisen äiti Kp 36/28


PEITTOJEN ALLA ;)


Pilkettä 17/29-31

Lyydia2001 Kp 22/28-30


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Epskeps Kp 3/27-28 (yk.4)

Kuntsikka 7/24-27 (yk.5)


HUKASSA? :attn:

Maudie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia


 
Täällä täti toivottavasti on häipymässä, eikä tule uudestaa vasta kun vuonna 2008. :)

Muuten on jotenkin tylsä olo. Mies ja poika lähtee huomenna reissuun ja saisin olla pari päivää ittekseen,mutta ei sekään yhtään innosta. Pitäis varmaa ruveta peittojakin pöllyttämään, mutta sekään ei kiinnosta. Tikuttelu pitäis alottaa, mutta tuntuu jotenkin turhalta kun muutaman kuukauden olen sitä tehnyt enkä kertaakaan ole kunnolla ovista bonganu. Pari kuukautta sitten tuli ovis tunne joskus kp17 ja kyllähän sieltä jonkin laiset viivat tulikin, mutta siis tosi myöhään mun kierrolle. Taidan jättää tikut kaappin tämän kierron jälkeen ja mennä vaan fiiliksen mukaan.

Anteeksi että tuli tämmönen valitusvirsi heti aamun alkajaisiksi.

Nyt lupaan ottaa rennommin ja stressata vähemmän kakkosen hankinnasta.

Syksyistä tiistain jatkoa kaikille
 
EpsuKiitos! Kyllähän tää on aikamoista metskaamista, mutta toisaalta oppii kyllä kehostaan. Olen aiemmissa kierroissa ollut pupuiluaktiivinen juuri silloin kun nippailut ja alamasu tuntemukset ovat, mutta nyt taitaakin olla niin, että mulla varsinainen irtoaminen tapahtuu niiden jälkeen parin päivän sisään, joten esim viime kuussa rauhoituttiin pupuilussa jo tässä vaiheessa, kun testien mukaan se just nyt pitäisi aloittaa! :eek:

Hitsit, ollaan menossa tänään Loirin konserttiin ja välissä olis 1,5 tuntia...hmm..tää alkaa vaatii jo luovuutta :LOL: ..tai personal traineria :LOL: :LOL: :LOL:

Kuntsikka oiskos syysmasennusta hieman ilmassa? :hug: Hölöttelehän tänne jos yksinäiseltä tuntuu kun muu perhe on poissa!

Tikuttelusta senverta sulle, että mää löysin ihan vahingossa ne tasavahvat viivat...Olin eilen illalla tuskastunut kun olin jo pari pvää tikutellut kaks/pvässä eikä muuta kuin haamua. Sitten aattelin vielä illalla tehdä testin niin jo napsahti kaksi viivaa tasavahvuisena. Nyt jo tänä aamuna olivat eri vahvuiset...joten tosi lyhyt aika tuo lh-huippu!!!

Hyvää tiistaita =)
 
Tervehdys :wave:

Enpä ole juurikaan kirjoitellut kun oma tietokone on edelleen korjauksella :headwall: :kieh: . Sitten kun en ole joka päivä töissä ei pääse myöskään koneelle :headwall: . Paljon oli juttuja tullut. Meni jonkun aikaa kun luki ne :D .

Epskeps harmi tädistä :( .
Niin se meidän nuorimmainenkin on jo 10kk ja risat =) .

Meillä käy täällä tosi vähän asiakkaita näin alku viikosta. Nyt on helppo olla netissä ja vielä kun on yksin töissä ei kukaan ole valitamassa :LOL: . Muuta tekemistä ei ole kun paikat on hyvässä järjestyksessä aina.

Rv:t on tänään 10+4 ja olo on hyvä. Tuossa viime viikolla huikan meinasi pelottaa kun tuli vähäistä vuotoa mutta nyt ei ole enää. Olen kahden vaiheilla tilatakko aika ultraan ja varmistaa tilanne. Pitäis kysyä neuvolasta lähete Oyssiin ettei tarvitsis itse maksaa.

Tädin estot piinaajille tosin ei niin hienot kuin Epskeps laittoi :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :LOL: :LOL:

Tärppejä muille

Terkuin HissunMyy
 
Huomenta!

Nyt on keitin haettu.Testatata varmaan tarvitsisi että on myös kunnossa.
En nyt kuitenkaan tänään enää jaksa,kun töihin pitää taas parin tunnin päästä lähteä.Ja olen yrittänyt jättää tuota kahvia vähemmälle eli en juo aamulla kotona.

Epskeps ja Pilkettä: Metut on Metformiini jota sain tuon Pco:n hoitamiseen.
Sitä käytetään tyypin 2(insuliinista riippumattoman) diabeteksen hoitoon,kun ruokavalion muuttaminen ja liikunta eivät pelkästään riitä.
Metformiini lisää elimistön herkkyyttä insuliinille ja auttaa palauttamaan elimistön normaalin glukoosin hyväksikäytön.

Sinällään se on erikoista että minulla ei ole diabetesta.Mutta sillä yritetään tasapainottaa tuo verensokerin heilahtelut.Eli jää napostelut ja syöpöttelyt pois.
Vielä on matkaa taivallettavana että saisi kiloja pois.
Kohta on varmaan jo lenkille lähdettävä jos ei jatku tuo painon putoaminen,vaikka ei kiirettä.Lääkkeitä syönyt vasta 6 vko:a joten kaipa puolessa vuodessa jotain vielä putoaa.
Lääkärin kontrolli on silloin ja 5% väh.paino pois,mutta mielellään tietysti enemmän.
=)
 
Tikut tuli! :D Siis ne ovistikut. On samaa "sarjaa" kuin raskaustestitkin eli Advance. Tilasin sieltä kotitestit.comin tukku-osastolta ;) Niin sai sitten 20 kpl testejä 20 eurolla! Ei paha, ei paha.. :whistle:

Täällä vaan olen pyörittänyt mielessäni että näinköhän tässä ois meikäläisellä jotain häikkää tuolla "vauvantilaus-osastolla" :/ Kun nää menkat on aina vaan kivuliaammat.. :( Munhan piti näistä kertoa sille gynellekin, mutta kun sitä on niin lahopäinen ettei aamupöpperössä ja vähän jännittäessä sitä sitten muistanut.. Heti kyllä muistui mieleen kun nää tädin riehunnat alkoi että näistähän mun piti sille gynelle sanoa.. :ashamed: :(

Nyt sitten pähkäilen että pitäiskö sille gynelle yrittää saada puhelinaika vai meniskö suoraan toiselle gynelle, joka ois samalla lapsettomuushoitoihin erikoistunut paikka..?? :/ Mies on sitä mieltä että jonnekin täytyy mennä, kun asia niin vaivaa. Mut tiettekö kyllä ottaa päähän kun unohdin näin tärkeän asian sanoa gynelle viime viikolla!!! :headwall: :headwall: :headwall: Pelkään että tässä on kyse endometrioosista tai että munanjohtimissa on jotain vikaa (tukossa??) :(

Vaikka aiemmin joskus kirjoittelin ettei niin kovin harmittais jos ei lasta tulis kun yksi jo on, niin perun sen sanomisen tässä ja nyt! Kyllä meinaan harmittaisi ja ihan kamalasti :'( Mut ei nyt maalailla vielä piruja seinille. Pitänee käydä soittelu puuhiin kunhan saadaan pojan kanssa ensin syötyä....

Kirjoittelen myöhemmin lisää.. :wave: :wave:
 
Heipä vielä!

EpskepsNo ,kyllä varmaan potuttaa tuo, kun eihän nuo gynet ilmasia ole hitsi.
Jos asia vaivaa mieltä niin menisin kyllä gynelle. Olisin mennyt itse jo nyt jos tuota ovista en olisi pongannut heti. En siis yhtään malttamaton...ei vaan, mä en halua turhaan miettiä asioita ja stessat, joita voi kohtuullisen helposti selvittää. Tää ikä sen tekee..mulla on paineet ainoastaan siitä, että hormoonit laskee ja kaikki km:t ja kehityshäiriöt ja muut voi lisääntyä. Että ihan saman tien jos jotain epäilen niin aion mennä tutkituttamaan. Ihan lapsettomuushoidoton sitten asia erikseen, mutta nämä perinteiset ovikset ja esim.just tuo munanjohtimen tukossa olo jne, jotka voi käsittääkseni ultrauksella nähdä ainakin osittain.

Tässä vaan tällainen väli meili =) Nyt pitää lähteä kotiin täältä töistä :whistle: :saint: :snotty: \|O :whistle: :wave:
 
Niinpä niin Pilkettä, kun ei ilmaista lystiä ole tosiaan noi gynet ja näin työttömänä ollessa tuntuvat vielä kalliimmilta :/ Mutta joo, soitin nyt sinne toiseen paikkaan. On lapsettomuushoitoihin erikoistunut paikka, mutta sinne voi mennä "ihan muutenkin" tutkimuksiin. Mutta mietin että jos jotain onkin, niin olenpa heti oikeassa paikassa. Sain ajan ensi keskiviikolle. Huomiseksikin olisin saanut ajan, mut en arvaa mennä näin vuotavana gynelle... :/ :ashamed: ja sitten kun puhelimen toisessa päässä oli MIES :eek: niin en hälle sitten ilennyt sanoa, et en voi tulla kun vuodan... :ashamed: :whistle: Mutta joo, jospa tämä tästä.

Mä olen vähän sellainen jahkailija-tyyppi joissain asioissa, varsinkin tämmöisissä lääkärille menemisissä.. "Katsotaan nyt vielä..." on tyypillinen toteamus meikäläisen suusta.. :ashamed: No nytkin meinasin "vaan kattella vielä", mut mieskin patisti että NYT MENET etkä jää miettimään, niin mentävähän se on. ;) Sanoi vaan vielä, että tällä kertaa muistat sitten sanoa MIKSI sinne menit... :ashamed: :ashamed: :LOL:

Netistä olen lueskellut nyt paljon juttuja liittyen hedelmällisyyteen ja näihin vikoihin mitä voi olla. Ja kyllä siellä vaan joka paikassa törmää siihen että hedelmällisyys laskee jyrkästi sen jälkeen kun täyttää 35v.. :( On se vaan kumma, sitä miehellekin muuten sanoin, että sitä on mukamas vanha vaikkei siltä tunnu! :eek: Niin ja hoitoihin kannattaa hakeutua 6kk yrittämisen jälkeen kun ikää on yli 35v.. Että näin.

Mutta plussia lisää tänne hei!!!!!!!! +++++++++++ :whistle: :whistle:
 
...Niinpä, puoli vuotta on mullekin sanottu ja ihan perusasiat, jos vain rahaa voi vähän laittaa niin mukavahan se on heti selvittää. Sitten jos jotain isompaa onkin niin sellaiset tietää sitten kun on ne pikkupropleemat selvittänyt.
Ihanaa, että miehesi tukee sinua. Ymmärtäväistä...voishan olla niinkin että pitäsisi ihan turhana heti, kun teille yksi suloinen tenava jo on.

Hei, mutta kun sulla on ensi viikolla se gyne niin siinähän hän voi varmaan jo ultrata mahdollisen kehittyvän munarakkulan =) Ja kait sen oviksenkin voi esim.verikokeella testata. Tiedätkö jo paljon tulee nuo maksamaan? Kiinnostaa vaan kun jos täsätä pitää itsekin lähteä . Kyllä ajattelin tuossa joulukun alun jälkeen jos menkat silloin tulee niin käydä vähän jututtamassa. Tuo on hyvä idea, että menee suoraan sellaiselle lekuriasemalle, joka on erikoistunut lapsettomuuteen.

Tulimme just miehen kanssa Vesa-matti Loirin konsertista ja oli kyllä rentouttavaa ja kivaa käydä kuuntelemassa
Loiri jakaa ihmiset yleensä pidän paljon-en pidä ollenkaan. Mä tykkän erityisesti Loirin Eino Leino biiseistä.

Mulla on sitten vissiin ovis päällä, vaikakin vielkin olen sekasin siitä että irtooko se munasolu just silloin kun tikussa on kaksi viivaa vai vasta parin päivän päästä. Noissa mammaksin testeissä lukee että ovis tapahtuisi 48-72 tunnin päästä...hmm..en nyt enää tiedä että miten se nyt menee.Epskepsmitäs siellä aconin testeissä lukee?

No, luotan nyt vain siihen että alamasutuntemukset ( nekin on jo neljättä päivää, en tiedä johtuuko nää vahvat tuntemukset nyt siitä greippailusta )
Ovislimat ja testi on sitten niinkuin ovis näillämain, heh. Johan tässä nuorempikin menis sekasin.

Ny nukkumaan, hyvää yötä! :heart:
 
No terve taas Pilkettä =)

No eipä tässä kyllä rahaa ole mihinkään suuriin tutkimuksiin :( Mutta jos nyt jotain tekisi tässä asialle eikä vaan ihmettelis, kuten yleensä tapana on allekirjoittaneella. Mut kyllä me vaan sitä jo puhuttiin että jos tuomioksi tulisi että pitäisi lapsettomuushoitoja ottaa jotain koeputkihedelmöitystä tms. niin sitten voi olla että sanotaan ei kiitos. :( Kun yksi lapsi jo kuitenkin on ja hänestä ollaan niin onnellisia :heart: On kyllä onni että mies on tässä tukena :heart: Eihän tässä muuten mitään järkeä kyllä olisi edes, koko vauvakuumeessa.. :)

Niin, en tiedä voisko sitä munarakkulaa silloin jo ultrata?? Hmmm? Silloin ois kp 11 ja tikuttelu pitäisi aloittaa... :p Mut tuo ultraus heti tuplaa sen käyntihinnan joten ultrataan vaan jos lääkäri on sitä mieltä että täytyy, huvikseen ei sinne kurkita.. kuitenkaan.. :ashamed:

Juups, tuo Loiri on kyllä meikäläiselle vähän sellainen "en tykkää olleskaan" tyyppi, mut kiva jos te tykkäätte =)

Mulla oli Advance LH-testejä ja niissä lukee että kun tulee positiivinen tulos, niin ovulaatio on mitä todennäköisimmin 24-36 tunnin kuluessa. Onko noi Mammaksin testit sitten herkempiä vai miten niissä on sitten pidempi tuo aika..? :eek: Minusta nää Advancen testit on erittäin herkkiä (25mlIU/mL LH)ja nää on 99,98% luotettavia.

Jokos siellä on peittoja heiluteltu...? ;) :heart:

Öitä! :wave:
 
Kiitos Micosa selvityksestä! :) Noi Metut on varmaan reseptilääkkeitä vai saako niitä ilman reseptiä apteekista? Tarttisin itsellekin jotain mikä estäis napostelua ja syöpöttelyä.. :ashamed: Muutes menee ihan jees, mut auta armias kun ilta tulee niin sitten se alkaa... :ashamed: Tänään ostin vaa'ankin ja "testilukemat" näytti sen verran hurjilta että jotain tarttis tehdä.. Ja mitä tein, pienet iltapalat ja jäätelöä päälle... :eek: :ashamed: :( Voi minnuu...

Tsemppiä sulle dieettiin! Toivottavasti saavutat tavoitepainosi! bd bd =)
 
Keskiviikon kuiskaukset

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

äitix8

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava


PIINASSA :headwall:

Mimsku 26/n.30

Kipinää Kp 29/??-??

Micosa Kp 31/28-33

Tiitiäisen äiti Kp 37/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Kuntsikka 8/24-27 (yk.5)

Pilkettä 18/29-31

Lyydia2001 Kp 23/28-30


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Epskeps Kp 4/27-28 (yk.4)


HUKASSA? :attn:

Maudie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia



Kuntsikka laitoin sut jo peittojen alle ;)
Tiitiäisen äiti, mikäs siellä Espanjassa on tilanne?? Olisi kiva kuulla kuulumisia =)
 
:flower: Huomenia taas!

Hei HissunmyyPiti moikata jo tuossa edellisessä kirjotuksessa, mutta kun noita edeltäviä tekstejä ei nää niin unhoittaa helposti, mitä on ajatellut kirjoittaa niitä lukiessa. Mukava kuulla että siellä ollaan hyvissä voinneissa. Jokos kirjoittelet tuolla odottajien puolella?
Juu, tuttua tuo työnettailu.. :ashamed: Mulla vaan kun pitäsi OLLA niiiden asiakkaiden kanssa touhuumassa, niin syyllisyys on suurta jos ja kun netissä roikun..Ja tietenkin saa vähän ollakkin, ettei rupea vallan koneella olemaan. PÄivävuorot on meillä sitten kivoja kun tehdään kaikenmaailman suunnitelmia ja raportteja :D Nii siinä voi netissäkin piipahdella ihan hyvällä omallatunnolla.

MicosaErikoista että tuohon pco:hon annetaan tuollaisia diebetekseen tarkoitettuja lääkkeitä. Tosin en tiedä pco:n syntyhistoriaa, että miten se tulee. No, toivotan että lääkkeet tehoaa. Anteeksi uteliaisuuteni, mutta onko ne sinulle sanoneet siellä lekurissa myös että painoa pitää alentaa vai liittyykö se tuohon pco:hon?

Olen kyllä lukenut että ylipaino voi jotenkin vaikuttaa raskaaksi tuloon, mutta en tarkemmin tiedä että minkälainen tms. Itelläkin varmaan ylipainoa jotakuinkin 8-10kg. Ja tullut vähän lissää nyt kun tuota tupakointia ei ole tullut niin paljon harrastettua..että kyllä tässä olisi parantamisen varaa näissä terveyasioissa. Onneksi voi nyt sanoa että melkoisen terveellisesti syö, vihanneksia ja hedelmiä ja kuituja tarpeeksi olettaisin. Lisänä vielä öljyt, foolit ja greipit :p Että jos joteskin kompensois..pliiiiss!

EpskepsMulla on sellainen käsitys että tuo ultraus maksaisi jotain 40e, ainakin täällä pääkaupunkiseudulla. Se on kait se eka juttu minkä he tekee, kun sillä pystyy just niinkuin asian ilmaisit , kurkkimaan sisälle. Minun mielestä sen voi ultrauksella katsoa juuri tuossa vaiheessa sen munarakkulan kun ollaan lähellä puoliväliä, ettäonko siellä kehittymässä mimmoinen muna :D
Tuskinpa teillä mitään isompaa ongelmaa tässä kolmessa vuodessa on voinut kehittyä... :/ joten ihan varmaankaan mihinkään lapsettomuushoitoihin ei tarvitse mennä.
No, anteeksi jos alkoi kuullostaa jo diagnosoinnilta...kiinnostaa vaan tämä aihe, kun pohdin itsekin sitä, että mitä kaikkea tuolla sisuksessa on voinut 17v tapahtua..puhumattakaan siitä miten on miehen tilanne, sitäpä ei tiedä ollenkaan kun hänellä ei lapsia ole vielä.

Hmm...tästä tulikin mieleeni, että tupakoiko teidän miehet? Meillä mies tupakoi, mutta on vähentänyt aika paljon..en kuitenkaan viitsi painostaa tuollaisessa
( ollaan kyllä puhuttu asiasta) enkä pelotella, tää kun on nin herkkää aluetta kuitenkin, etenkin miehille( ainakin minun =) ) ettei ala liikaa painostaa joka-asiassa, kun eihän sitä täydellista ihmistä ole ja on niitä lapsia syntynyt huonoimissakin oloissa( aatelkaa vaan mikä syntyvyys oli sotien jälkeen, vaikka taatusti "ravintoaineet" molemmilla miten sattuu, eikä ainakaan miesten tupakoinnista haitallisena puhuttu.)

EpskepsKyllä me kerettiin peitonheilutuspuuhiin ennen konserttia, mukavaa kun mies on myöskin mukana, ettei joka-asiaa tarvitse sanoa. Nyt oon vaan vähän sekoittanut itseni ja miehenkin varmaan kun tosiaan siinä mammaksi testissä sanotaa että 24-72 tunnin sisään pupuilut, ei siis ennen..ja nyt mulla tuo himputin tikku näyttää EDELLEEN kahta viivaa :/ kun tänä aamuna testasin vielä. Mä en nyt tiedä, että onkos ne siitä ekan kerran kahdesta viivast 24-48h vai nyt tän aamun...
Nyt pitää vaan vielä saada tuo mörrikkä petiin..on se varmaan ihmeissään että jatkuu ja jatkuu vaan. No, onneksi osaa nyt aika realiteettinä ottaa nää vaavintekohommat, eikä ihan herkkänä ole kun tämä pupuilu on vähän mekaanistakin ovisvaiheessa....

No, mutta iloa elämään täksi päiväksi ja loppuviikonkin :D :heart:

Mulla alkaa tuleman taas näitä romaaneja, heh =)
 
Heips.
Metut on reseptilääkkeitä.Se miksi määrättiin liittyy tuohon verensokerin epätasapainoon mikä taas yleistä Pco:ssa.Laihduttaminen olisi erittäin tärkeää Pco:n kannalta.Yksinään se saattaa auttaa raskaaksi tulemiseen.
Sain vuosi ennen häitä pudotettua painoa 14kg ja olinkin tullut raskaaksi.
Tiesin kylläkin vasta keskenmenon saatuani asian.Silloin täti ei vieraillut oikeastaan lainkaan eli eipä mitään merkkiä alkuun ollut.
Raskaus oli kyllä edennyt jo 12 viikkoon suurinpiirtein.

Nyt yritetään siis ensi alkuun metujen avulla saada painoa pois ja vaikka todella hyvällä tuurilla raskautuisi.
Ensi vuoden maaliskuussa on kontrollikäynti ja sitten katsotaan mitä tuleman pitää.
 
Moikat taas! :wave:

Pilkettä, jotain 40-50 euroa tulee sen ultran hinnaksi gynetutkimuksen lisäksi. Mitä tuon lääkäriaseman hinnastoa katselin. Ovat fiksuna laittaneet sen nettiin niin ettei tule lasku ihan yllätyksenä! Niin ei sitä luulis että mitään vakavaa tässä reilussa 3 vuodessa ois tullunna, mut eihän sitä koskaan tiedä. Onhan näitä jotka saa vaan yhden lapsen eikä toista sitten millään.. Mut pitää nyt ajatella positiivisesti ja unohtaa pirujen seinälle maalaamiset! :saint:

Juu, ja mies tupakoi myös tässä huushollissa.. :/ Mä ajattelen joka päivä sitä lopettamista, mut en saa aikaiseksi.. Vähentänyt olen kuitenkin ja sekin tietty on ihan hyvä. Miestä olen yrittäny kans saada lopettamaan mut vielä ei ole onnistunut. Yhdessä se ois hyvä lopettaa kyllä. Niin me lopetettiinkin silloin kun esikoista aloin odottamaan. Tai mä lopetin ensin ja mies sai sitten luvan lopettaa kun tupakan hajukin oksetti niin kovin.. :x Jos tässä nyt raskaudutaan päivänä x niin sitten toivon mukaan jää se tupakkakin, ja lopullisesti. :)

Kiva kiva että siellä on peittojakin heiluteltu ahkerasti ;) Jatkakaa vaan samaan malliin jos testikin vielä näyttää "vihreää valoa" niin antaa palaa vaan!! ;) :whistle: :heart:

Omaa
Tänne ei kummempia. Täti tekee lähtöä ja hyvä niin. Viikon päästä siis se gyne ja sitä nyt ootellaan ja samana päivänä sais niitä tikkujakin sitten kokeilla. Mihis aikaan päivästä olette muuten tikutelleet? Tuossa testissä kun lukee että pitäis tehdä klo 10-20 välillä ja aina samaan aikaan päivästä. Et kantsisko tehdä se heti tuohon 10 aikaan vai mieluummin vasta illalla?? Helpointa ois tehdä heti aamusta mut ei näköjään saa.. höh... Täällä myös suunnittelen vakavissani dieetin aloittamista. Tuota mussutusta kun tulee harrastettua vähän liikaa ja eilen ostamani vaaka säikäytti lukemillaan niin paljon että PAKKO on tehdä jotain.. :eek: :ashamed: Mut nyt vielä tässä mussuttelen..viimeisiä viedään.. :LOL: :LOL: ja sitten se on loppu! :kieh: Lähtiskö kuka mukaan mussutuslakkoon??? Micosa ja Pilkettä?? Laihdutettaisko yhdessä? =)
 
Ciao täältä töistä!

Epskepsluulen että noissa ovistesteissä on eroja, kun mammaksi testissä sanottiin että testata voi mihin aikaan vrksta vain. Itse testailin päivällä n.klo 11 ja sitten iltasella joko vasta 21 jälkeen tai 18 jälkeen, riippuen työvuorosta. Nyt sentäs vielä viittinyt niitä töihin raahata... :D
LH-hormoni kait kuitenkin on pienimmillään aamupissasta mitattuna, mutta esim tänä aamuna sain tasvahvuiset ja sitten pari tuntia ( ! - olin juonutkahvia, greippimehua) senjälken niin että ovisviiva oli tummempi. Nyt"limapäivinä olen tehnyt jopa kolme testiäpäivässä ja kyllähän se sieltä sitten pärähti kunnolla. Nyt kun iltapäivällä mittasin lämmön, joka pitäisi nousta oviksen jo tapahduttua niin olikin noussut 0,2 astetta eli oli normaalista 36.8 :sta noussut 37:aan. Oletan että ovis siis on jo tapahtunut kun lämmötkin oli koholla. Mielenkiintoinen tutkimusmatka omaan kehoon...
Hmm..tuo laihdutusasiahan voisi olla jees.onko sulla ideoita miten toteuttas? Kyllähän se aina jos kannustusta on niin onnistuu paremmin ehkä.
Tupakoinnin on kanssa mun mieheni sanonut lopettavansa, mutta varmaankaan se ei ihan helppoa tule olemaan. Itse olen tässä sortunut välillä, muta huomattavasti vähentänyt. Välillä on päiviä etten polta kuin yhden ja välillä en ollenkaan. Pahimillaan menee 4, että olen siihenkin ihan tyytyväinen. mites ois Epskepskilpailu siitä kumpi on polttanut vähemmän :D per päivä?
Nyt pitää mennä taas töihin.....
 
Lyydia
heippa hei!
Täällä ollaan jo piinassa, eli mut saa sinne siirtää joka seuraavaksi päivittää listaa :)

Mulla ei ole mitään oireita, siis ei mitään!!! :eek: :eek:
Mutta odotellaan joko sunnuntaina alkaa tai sitten maanantaina!
Tekis mieli kokeilla noita ovis tikkuja seuraavaksi!
 
HissunMyy harmailee
Hei :wave:

Kylmää torstai aamua kaikille :snotty: . Täällä oli aamulla seitsemän aikaan -8 astetta pakkasta, mutta tosi ihana ilma ja raikas :D .

Pilkettä: Olen pyörinyt tuolla toukokuisissa jo jonkunaikaa. Mutta aion olla vielä myös teidän riesana täällä tovin :kieh: :LOL: .

Itsekkin mietin tuota miten äkkiä tulee raskaaksi. Nuorimmaista kun yritettiin tulin heti raskaaksi mutta oli alkuraskaudessa vristä ja tuhru vuotoa. Sitten kun tätä aloin yrittään niin ensin tuli km ja sitten ei tärpännyt ja sitten kun tärppäsi niin kaikenlaista pikku vaivaa on kokoajan. Vuotoja ja nyt sitten pitää vielä viedä uusinta pissanäyte kun oli viljelyssä ollut kasvua(mahdolinen pissatulehdus) :eek: :/ . Milloinkaan ei aikaisemmin ole ollut tällaista kun oon oottanut viittä ensimmäistä lasta. Se ikä, se ikä kaiken takana :LOL: . Mutta minkäs teet jos tunnet olevasi iki nuori ja elämäsi parhaassa kunnossa :LOL: :LOL: .

Me emme masennu vastoinkäymisistä nehän vain antavat aiheen taistella entistä kovempaa =)

Terkuin HissunMyy
 

Yhteistyössä