Yli 36v KesäToiveet

epsukepsu
Ei täällä missään piileskellä ;) Tuli vaan yllättävä vieras sunnuntaina kylään niin ei joutanut koneella istuksimaan. =)

Tänne itärintamalle ei muuten mitään ihmeellistä kuulu. Ovista ootellaan ja jos tuohon yhteen kalenteriin (yourdays.com) on luottaminen niin johan tässä vois käydä hommiin jo perjantaina jos tyttöä mielii yrittää :D Mut eipä tuolla lapsen sukupuolella kyllä väliä ole, kunhan vaan sen toisen lapsen saisi ja terveenä tähän maailmaan niin hyvä olisi. :)

Tänään onkin vähän viileempi päivä ja sadettakin tuossa juuri ripsi, että näinköhän se syksy alkaa hiljalleen tehdä tuloaan vai saadaanko intiaanikesä? =)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 19:33 Micosa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 14:28 epsukepsu kirjoitti:
Maanantain mainiot


Pilkettä KP 24/30-32

Tiitiäisen äiti KP 12/28

epsukepsu KP 7/28

Maudie

HissunMyy

Lyydia2001

klaava 15/30-32

kipinää

miesku KP 24/24-28

Micosa Kp 10/28-33

Mimsku

=) =) =)

Iltaa kaikille.Onkin aikaa toista viikkoa kun olen tähän ketjuun kirjoittanut.
Nyt olen käynyt verikokeissa ja mies antamassa spermanäytteen.
Ensi viikon torstain 7.9 on aika Tyksiin naistenklinikalle.
Pääsemme kuulemaan mitä tuleman pitää jatkossa.
 
Hei minunkin puolestani,

Olin viikonlopun reissun päällä, joten jäi tämä kirjoittelu. Minähän jätin pillerit pois ja nyt lauantaina oli pientä vuotoa, luulin kuukautisten alkavan jo näin pian (kp 9 lauantaina), mutta se loppui sitten samoin tein. Vatsa oli vähän kipeä, mutta sekin meni ohi. Mutta eipä tästä nyt sitten tiedä, milloin on ovulaatio ja milloin seuraavat menkat...

Mutta kaikki aikanaan, ei tässä mitään paniikkia ole (vielä). On sellainen kiva jännitys päällä, toivottavasti ei vaihdu masennukseksi jossain vaiheessa. Viikonloppuna oltiin vauvaperheessä kylässä. Ihana vaavi olikin :D

Nyt täytyy tässä lähteä iltapalaa laittelemaan. Hauskaa viikon jatkoa kaikille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 21:41 miesku kirjoitti:
MM ennusti meille kaksosia (tyttö ja poika ) heinäkuulle 2007.

Pitää myös etsiä sen kristalliklaaran osoite. :kieh:

Olisihan se kiva katsoa osuuko kukaan edes lähellekään totuutta. :eek:

Onko täällä kenenkään toiveet toteutuneet ?
Siis uskomatonta. EEn ennustus saapui: sinulle syntyy tyttö ja poika 1.7.2007

Siis molemmat ennustivat kaksosia heinäkuulle. :eek:

Mahtaako olla sama ennustaja... :LOL:
Mutta ihanaahan se olisi.
Kaksosia vaan ei kummankaan suvussa ole.

Nyt pitää vain toivoa että saadaan se plussa. :heart: <br><br>
 
Pilkettä harmaana
Hienoa---sittenhän Miesku voit antaa mulle ja Epsukepsulle ohjeita ja vinkkejä kaksosten kanssa olemisesta :D :p Kun meille ne tulee kaksospojat vuonna 2008, molemmille!

Noo, kivaahan se olisi kun ennustajat olisi oikeessa =)
Mielelläni saisin vielä kolme.... :heart:

BLUSSAABLUSSAA :whistle: :whistle: ja hyviä öitä!
 
Terveisiä varsinais suomesta :)
Oltinn flikan kanssa siellä viikonloppu.

Meille madame on ennustanut poikaa marraskuussa 2007

Siskollani on kohtu poistettu niin sille se ei ennustanut enää syntyväksi lasta :)
Laitimme ihan piruuttaan sen :)

Se on hassua että mun toinen sisko on sitä mieltä ettei enää lapsia on syntynyt 66 ja hänen mies 78 niin niillle madame on ennustanut kaksoset tyttö ja poika toukokuussa 2007 :)
Siskoni suuttui tosta viestisä.
No saa nähdä miten käy!

EE ei ole vielä vastannut minulle!
 
epskeps harmaana
Hei miesku!

Kylläpä nyt on kaksosennustuksia ilmassa! :D Saas nähdä toteutuvatko, mut peukkuja pidetään! Vinkkejä otetaan sitten vastaan, kun meillekin pitäis kaksospojat tulla kesällä 2008 (Madam mamman mukaan).. ;) =)

Ennustaja Elliltä ei meiliä ole vielä tullut.. Voihan se olla toki yksi ja sama tyyppi, kuka sitä tietää. Sitten kyllä epäilen jos EE:ltä saan saman ennustuksen.. ellei sitten tosielämä näytä toteen. :D
 
epskeps harmaana
Tiistain toiveikkaat

Pilkettä KP 25/30-32

Tiitiäisen äiti KP 13/28

epsukepsu KP 8/28

Maudie

HissunMyy

Lyydia2001 2/28-30

klaava 16/30-32

kipinää

miesku KP 25/24-28

Micosa Kp 11/28-33

Mimsku

=) =) =)

 
Pilkettä aamuharmaus
:D :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Huomenia, aamunkukkalähetys arvon naisille!

Hain eilen uuta työpaikkaa, saas nähdä miten akan käy.....ja eikun oottelemaan haastatteluaikaa.

Hauskaa päivää :D :D
 
Klaava harmaana
Madam Mamma povaa mulle(kin) kaksosia. Kesäkuulle 2007! En kyllä usko, sillä meillä ei kummankaan suvussa ole kaksosia..

Vaikka oishan se ihana, jos tuo ennustus toteutuisi edes puoliksi ja saisin tytön tai pojan kesäkuussa. Vielähän tässä siihen ehtis ellei nyt tärppää.

Sen suhteen vaikuttaa kyllä huonolta, koska mies läksi pariksi päiväksi reissuun ja eilen illalla ei jaksettu tehdä yhtään mitään :( . Mutta onneksi tämän ei kai tarvitse ihan heti onnistuakaan vaikka olis tietysti kiva.

Pitäis lähteä kuopuksen kanssa asioille kaupungille. Väsyttää jo etukäteen, mutta pakko, kun eilen unohtui suurin osa asioista.

Hyvää tiistaita kaikille :flower: :flower:
 
Heippa EE:ltä tuli vastaus.
Eli madame vastas että meille tulee marraskuussa 2007 poika, Mutta EE vastas että meille tulee tyttö 25.10.2007, poika 2.3.2009 ja tyttö 8.6.2011 =)

Ettö erillaiset ennustukset.
Ja mun siskon tuttu oli laittanut myös viestin madamelle ja hän saa lapsen 1/2007 ja heillä on 2 lasta ennenstään, niin madame ei nähnyt muita kuin nämä kaksi lasta, ettei nähnyt tätä syntyvää lasta :/

 
epsukepsu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 09:39 Lyydia 2001 kirjoitti:
Heippa EE:ltä tuli vastaus.
Eli madame vastas että meille tulee marraskuussa 2007 poika, Mutta EE vastas että meille tulee tyttö 25.10.2007, poika 2.3.2009 ja tyttö 8.6.2011 =)
Lyydia2001, Elli oli laittanut minullekin meiliä ja tylysti totesi että enempää lapsia en saa :( Sinulle soisi vielä noinkin monta! No katsotaan kuinka tässä käy.. Taitaa olla humpuukia kyllä koko ennustajaellit ja madamet, toinen lupaa tuplat ja toinen vaan kuitin.. :LOL: :LOL: :LOL:

Pilkettä.. Työnhakuja täälläkin meneillään. Yhdestä paikasta oottelin kuulevani jotain mut hiiskaustakaan ei ole vielä kuulunut.. :/ Toinen paikka olisi kans tiedossa joten hakemusta pitää kohta alkaa väsäilemään. Kyllä tästä jo töihin joutais varmaan hiljalleen.. :D Peukkuja sulle että saisit paikan!! =) :flower:
 
Klaava tosi harmaana
mieskulle :flower: ja :hug:

Aika lähellehän se ennustus kuitenkin osui, jollei erehtynyt kuin kuukaudella parilla.

Mulla on taas matalapaine päällä eikä tietysti pitäisi täällä valitella oloaan, mutta nyt tuntuu, että pakko jossain purkaa pahaa oloaan.

Joku lienee lukenut keskenmenostani tältä palstalta. Hommasta on nyt päivälleen 3 kk ja luulin jo päässeeni pahimmasta tuskasta. Nyt piti kuitenkin soittaa kuopukselle 2-v neuvolaa ja puhua saman naisen kanssa, jolla kävin myös kesken menneessä raskaudessa. Ja sitten piti tietysti puhua asiasta ja ratkesin itkemään eikä siitä tunnu taas tulevan loppua millään. Voi per...le. Miksi tästä ei voi jo päästä yli. Nyt tuntuu taas siltä, että tuskin meille enää koskaan mitään lasta tuleekaan. Ja jos tulisinkin jollain ihmeellä raskaaksi, niin takuulla jotain menisi sitten pieleen.

Anteeksi valitukset. Kyllä tää tästä taas joskus paremmalta näyttää. On vaan niin hankalaa, kun on iloinen toisten puolesta, jotka onnistuu ja samalla niin kateellinen. Ja surullinen omasta menetyksestä :'( :'(
 
epsukepsu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 14:02 miesku kirjoitti:
Ei ainakaan tuo heinäkuu pitäne paikkaansa, nimittäin haamu ilmestyi testiin tänä aamuna.

Eli jännäillään! =)
Pidetään peukkuja!!! Huisin jännää! Toivottavasti haamusta tulee selkeä plussa! +++++++++++++++ :whistle:

=) =) =)
 
epsukepsu
Voi klaava, sulla on kaikki oikeudet valittaa, surra ja purkaa huonoa oloa :hug: Olet menettänyt lapsen, ei siitä noin vain yli pääse, joten ole itsellesi armollinen ja anna itsellesi aikaa sen toipumiseen. Yritä kuitenkin nähdä tulevaisuus valoisana ja että teille vielä lapsi tulee ja kaikki sujuu hyvin. :hug: :hug: :heart:
 
Päivää tupaan.
Noista ennustuksista tuli mieleen.Mulle molemmat ennusti 2007 heinäkuulle lasta syntyväksi.
Pitäisikö laittaa sormet kyynärpäitä myöden ristiin että niin sitten kävisi.
Ensi viikon torstaina mennään TYksiin jne.
Jos sieltä sitten apua saataisiin. =)
 
pilkettä harmaana
Iltoja kaikille!

Tulee nyt vähän lyhykäisiä viestejä, kun kiireinen viikko ja paljon iltatöitä. tänää tosin vielä vietettiin pojan isän puolen suvun kanssa poitsun synttäreitä.
Kiitos Epsulle kannustuksesta työnhaun suhteen. uusi työpaikka olis sellainen, että ei olisi iltavuoroja eikä viikonloppu töitä juurikaan ja suoraan sanon, että iso syy miksi sitä haen( vaikken sitä kyllä haastattelussa mainitse :snotty:) Meillä on miehen kanssa nyt niin eri työrytmikin, että ei niitä vauvoja kerkee ees tehä silloin kun pitäs ja se on epistä.... :\|

Toivotaan Epsukepsu että sullakin työhommat tärppää..vaavista puhumattakaan. Juu, ennustajiin kannattaa uskoa vain niihin kivoihin ennustuksiin :D

Jestas kun kivaa, että ollaan saatu jo haamuplussakin tähän pinoon..eikun onnea paljon ja toivotaan että pian vahvenee :flower:

Klaava..peesaan Epsukepsua, täällähän juuri voit purkaa tuota suruakin ja jännityksiä mitä tuohon keskenmenoon liittyy. Toivon vahvoja plussia ja tarrasukkia seuraavan raskauteen eikä se ole yhtään epätodennäköistä. Mulla on yksi kaveri jolla on kolme mukulaa ja jokaisen välissä yksi keskenmeno. Ne on surillusia asioita, mutta ei tarkoita sitä, että niin kävisi jokakerta. Voimia :hug:

Ihan pakko oli katsoa tuo Bigbrotherin eka jakso..katsotaan jäänkö koukkuun. Viime vuonna pikkasen jäin, mutta en nyt sentään joka päivä tuijottanut alusta loppuun.

tiitiäisen äiti on tainnut lähteä jo reissuun ja unhoitin toivottaa hyvää matkaa! Mutta jos jostain sieltä Mallorcalta kerkeet käydä vilasemassa, niin tässä tulee!

Oikeen hyvät yöt ja huomiseen :D
 
Huomenta kaikille!

Tänään tuntuu jo vähän paremmalle ja eiliset mielialat on jo vähän parempana. Kai se on vaan uskottava, että itkeminen helpottaa. Ainakin tällä kertaa auttoi. Tässä menikin pitkään välillä, ettei koko asiaa tullut juurikaan ajateltua, kun oli kesälomat ja koululaisetkin kotona. Oli kai niin paljon tekemistä ja nyt sitten kun olen vaan nuorimman kanssa, niin asiaa on taas aikaa ajatella. Kiitokset kannustuksesta kaikille!

Katsoin eilen elämäni ekan BigBrother-jakson. Olipahan vaan... No, nyt toisaalta ymmärrän miksi sen ohjelman kanssa on sellainen kohu. En tosin käsitä kuka haluaa vapaaehtoisesti sinne mennä ihmisten naurettavaksi ja pällisteltäväksi :LOL:

Tänään olis sitten kuopuksen 2-v juhlat illalla. Varsinainen synttäripäivä on huomenna. Tänään vielä lisäksi pojan nimipäivä. Poika onkin innokkaana karkkipussit repussa lähdössä kouluun. Saa sitten tarjoilla kavereille karkkia. Mulla kyllä tahtoo nämä nimipäivät unohtua, kun en ole oikein lapsesta saakka tottunut niitä viettämään, mutta onneks jo itse muistavat.

Hyvää keskiviikkopäivää kaikille! BigBrotherilla tai ilman :whistle:
 
epsukepsu
Kiva kuulla klaava että mieli on jo parempi :) Itkeminen usein helpottaa kun saa sitä surua purettua pois sisimmästä. :hug: Paljon onnea sun nimpparisankari pojallesi (onko Eemil vai Eemeli) =) :flower: ja paljon onnea myös synttärisankarille huomisen syntymäpäivän johdosta! =) :flower:

Onnea edelleen Pilkettä työnhakuun! Toivottavasti onnistaa!!! =) Ja kiitos myös sinulle :)

BigBrotheria ei tullut viime vuonna katsottua kuin pätkiä silloin tällöin ja en tiedä katsonko tänäkään vuonna. Tulee vähän huonoon aikaan.. Katselin aiemmin niitä Englannin BB jaksoja, mut jotenkin tää SuomiBB ei iske. Ainakin ne pätkät mitä viime vuonna näin, olivat kyllä.. huh huh :snotty: :$

Eipä tässä muuta. Pojan kanssa ollaan otettu tahtojen taisteluja taas välillä. :/ Mut jospa se tästä. :)

Nyt ei muuta kuin ovista ootellaan :p
 
epsukepsu
Keskiviikon kaipaajat :heart:

Pilkettä KP 26/30-32

Tiitiäisen äiti KP 14/28

epsukepsu KP 9/28

Maudie

HissunMyy

Lyydia2001 3/28-30

klaava 17/30-32

kipinää

miesku KP 26/24-28

Micosa Kp 12/28-33

Mimsku

=) =) =)

 
Klaava harmaana
Poika on nimeltään Emil kunniaksi ruotsinkieliselle sukunimelleen ja molempien isoisiensä nimien kirjoitusasulle. Meillä on sattumoisin ollut sekä minun, että miehen suvussa Emil periytyvänä nimenä pojilla.

Aamupäivä menikin asioita hoidellessa (taas). Alkaa jo rasittaa, kun pitää joka aamupv olla jossain menossa. Huomenna on vielä kuopuksen 2-v neuvola aamulla, mutta jos perjantain sais jo olla kotona.

Kävin pikaisesti työpaikallakin aamulla ja kovasti taas kyselivät milloin tulen töihin. Olen jo pariin kertaan jatkanut hoitovapaatani, joten ei kai ne usko, että tulenkaan. Yksikin kaveri sanoi, että "jos nyt yleensä olet tulossa takaisin" :whistle: . Ei vaan taida olla paljon vaihtoehtoja, lähinnä kyse on vaan ajoituksesta.

Mutta, mutta, saas nyt nähdä tapahtuuko tässä vauva-asiassa jotain edistystä, joka muuttaisi mukavasti tammikuulle sovitun töihinpaluun myöhemmäksi.

Eilen illalla oli selvästi oviskipuja, mutta taitaa edellisestä puuhailusta peittojen alla olla sen verran pitkä aika, ettei enää tärpännyt. Vaikka voihan sitä toivoa, että miehellä olis oikein pitkäikäisiä ... Mutta en kyllä usko tässä kierrossa tärpänneen. Parempi tuuri ensi kerralla, toivottavasti.

No, nyt pitää alkaa tekemään viimeisiä valmisteluja, kun 2-v synttärivieraat oletettavasti tunnin kuluttua saapuvat.

Ja aurinko sen kun paistaa, mutta en enää valita, koska kohta se kuitenkin loppuu :)
 
heipat taas tytöt!

Ok, piiiinaviikko alkanut \|O ..ja vaikka kuinka tässä "järki kädessä" yritetään olla niin eikös ne oireiden tarkkaiut vaan takaraivossa kummittele, höö, oikein itteänikin jo naurattaa. Sitä pähkäilee peitonpöllytys iltoja, että milloinkas sitä..ja milloinkas sitä tunsi oviksen vai tunsiko ollenkaan ja mikäs nippaus nyt tuntuu ja missä. Voi olla kuumeisen elo kyllä hassua juu :p

Mulla on vatsa niin turvoksissa että housut ei mahu jalkaan ja oon miettinyt että oonko syönyt jotenkin enempi tässä parin viikon aikana. olen pitänyt tollasia aika tyköistuvia puseroita , kesätoppeja ja teepaitoja ja nyt ei kehtaa pitää kun profiili näyttää kuin ois 5.kk:lla raskaana. Hitsit , ja tietenkin sitä ajattelee että jos se ois SEN takia noin turvoksissa. Voi jee, auttakee tässä oireen mettästyksessä. ootteko te yhtä höpsöjä? :ashamed: :eek: Muuten ei mitään erilaisia oireita ole kuin että menkat alkais, siis rinnat kipeenä ja niin, mutta tää masun koko on kyllä ihan jotain...ehkä olen sittenkin syönyt vaan liikaa :LOL:
No yritän nyt olla ihan B) ja miettiä vaan arkiasioita.Piste :p

Tässä nyt vaan tänäiltana tällästa kuumehömppää ja piinailua eli omaa napaa.

Miesku! Kerro kun plussa vahvistuu...Onnea vielä kerran. Tiesitkös ennen plussausta odottavasi?

huomiseen! :D
 

Yhteistyössä