Yli 36v KesäToiveet

Lauantai-leikit :) ----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET:

Miesku rv


PIINASSA:


HissunMyy KP 30


PEITTOJEN ALLA ;)

Tiitiäisen äiti KP 17/28

epsukepsu KP 12/28

Micosa Kp 15/28-33

klaava KP 20/30-32

Maudie

Lyydia2001 6/28-30

kipinää

Mimsku

TÄTI KUOKKIMASSA:

Pilkettä 1/29-32


On meillä hauska täti, tuo Täti Moonika
Kun hän tulee kotiimme on mieli apea


No niin, eli lauantaikahveelle pistäytyi hän :p
Mutta kiertopa oli kuin olikin ennakossa ja hyvä niin, koska sitä nopsemmin pääsee taas toiveilemaan.
oikeasti ei ole hirveän mieli apea kun olin vähän laskeskellutkin, että ei nyt tässä kuussa tainnut osua yritys kohilleen.
Ja ensiviikolla pitäsi tulla sitten haastateluaika uuteen työpaikkaan, mikäli tulee ja olisi ehken ollut ristiriitainen olo olla haastattelussa pikkuinen salamatkustaja mukana =)

Itse myös pähkäilin kovasti tuota työapaikka asiaa, että kehtaako sitä hakea jos joutuu hetikohta kertomaan raskausuutisen, mutta päätin, että se kuitenkin on elämää ja ilon aihe ja luultavasti ei ennustettavissa, joten voi mennä pitkäänkin vaavihaaveen toteutumisessa ettei voi senmukaan elellä että jos nyt tuunkin....
Nyt olen sellaisessa paikassa, että olen ihan avoimesti kertonut että haaveissa on ja pomoni kanssa, joka odottelee adoptiolasta Kiinasta juttelemme haaveesta paljonkin. Ehkäpä olemme jopa samaanaikaan mammalomilla kun hänelle kaiketi ensivuoden lopulla olisi pikkuine tulossa =)
Oikees ihanata viikonloppua neitokaiset ja ahkeroikaahan siellä peittojen alla, että päästään taas jännäilemään :D

:wave: <-----Tämä pikkuUkko on PlussaPetteri ja sen jokaikisestä sormesta lähtee kerrallaan jopa viisinkertainen määrä plussia vällyjen väliin :D :D JOTEN:

:wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: +
 
epskeps kurkkimassa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2006 klo 17:58 Pilkettä kirjoitti:
On meillä hauska täti, tuo Täti Moonika
Kun hän tulee kotiimme on mieli apea


No niin, eli lauantaikahveelle pistäytyi hän :p
Mutta kiertopa oli kuin olikin ennakossa ja hyvä niin, koska sitä nopsemmin pääsee taas toiveilemaan.
oikeasti ei ole hirveän mieli apea kun olin vähän laskeskellutkin, että ei nyt tässä kuussa tainnut osua yritys kohilleen.
Ja ensiviikolla pitäsi tulla sitten haastateluaika uuteen työpaikkaan, mikäli tulee ja olisi ehken ollut ristiriitainen olo olla haastattelussa pikkuinen salamatkustaja mukana =)

Itse myös pähkäilin kovasti tuota työapaikka asiaa, että kehtaako sitä hakea jos joutuu hetikohta kertomaan raskausuutisen, mutta päätin, että se kuitenkin on elämää ja ilon aihe ja luultavasti ei ennustettavissa, joten voi mennä pitkäänkin vaavihaaveen toteutumisessa ettei voi senmukaan elellä että jos nyt tuunkin....
Nyt olen sellaisessa paikassa, että olen ihan avoimesti kertonut että haaveissa on ja pomoni kanssa, joka odottelee adoptiolasta Kiinasta juttelemme haaveesta paljonkin. Ehkäpä olemme jopa samaanaikaan mammalomilla kun hänelle kaiketi ensivuoden lopulla olisi pikkuine tulossa =)
Oikees ihanata viikonloppua neitokaiset ja ahkeroikaahan siellä peittojen alla, että päästään taas jännäilemään :D

:wave: <-----Tämä pikkuUkko on PlussaPetteri ja sen jokaikisestä sormesta lähtee kerrallaan jopa viisinkertainen määrä plussia vällyjen väliin :D :D JOTEN:

:wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: +
Vai tuli täti sitten käymään, Pilkettä? Ettäs kehtas! \|O Mutta kiva että noin tyynesti ja positiivisin mielin siihen suhtaudut. :) Eikun uutta yritystä vaan tähän kiertoon!! :hug:

Ihanaa että olet noin avoimesti voinut pomosi kanssa jutella vauvakuumeesta, sinun ja hänen. :) Oletko kertonut myös aikeistasi vaihtaa työpaikkaa..? Mitä hän on siitä tuumannut, jos olet kertonut?

:D Tuo plussa-petteri onkin veikeä veikko! Toivon mukaan niitä plussia meille kaikille tuo!! :D

Saa nähdä koska meillä täällä alkaa peitot heilumaan.. Ukko on niin väsynyt taas rankan työviikon jälkeen, että hyvä jos saan sohvalta edes sänkyyn :/ Mut on tässä vielä pari päivää "armon aikaa". Mietin tässä kyllä vain, että kun tuo viime kierto meni vähän "pitkäksi" että näinköhän tuo ovis sitten tulee ajallaan vai meneeköhän sekin pitemmälle kuin ennen..?? :/ No joo, voihan tässä ottaa yhden harjoituskierroksenkin jos niikseen tulee.. :LOL: Ois vaan kiva päästä testaamaan noita upouusia raskaustestejä joita tilasin iiiiison pinon... :D

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Lempeä vaan vällyjen väliin kaikille!! Ja :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + pettereitä!!

 
Heip ja sunnuntaita!

Niinpä tuli tuo Täti--> vein sen just sauvakävelylle :D jotta kiiruhtais nyt sitten pois :whistle: Puhalluksien kera.

Mulla on tosiaan aika ystävykselliset välit pomoni kanssa ja olen hänelle työpaikan vaihdoksenkin sanonut ja hän ilmoittautui suosittelijaksi. Hänellä on sellanen periaate, että ihmisten muutoshaluja kannattaa tukea, eikä pitää ketään väkisin kiinni---> kyllähän se työmotivaatiossa tuntuu jos tekee duunia kokoajan pitkinhampain ja jalka oven välissä, joten pomoni varman ajattelee, että hyvä saada tilalle sellainen, joka on kympillä mukana juuri tässä :D Tosin hakemani paikka on samassa firmassa, mutta eri yksikössä/osastolla, että sanoi että on tyytväinen kun kuitenkin samaan firmaan haen. Onneks nyt kuitenkin sanoi, että pitkin hampain luopuu...l

muutenhan olisin ajatellut että oikeen hyvillään musta luopuu, heheh :kieh:

Mites sun työpaikan haku on edistynyt Epskeps? Onko mitään kuulunut?
Toivotaan että löydät sellasen, joka miellyttää...
tosiasiahan on mulla se, että kaikista mieluiten oisin nyt vaavin kanssa kotona vaikka kuinka paljon..mutta toivotaan, että se mahdollisuus toteutuu :flower:

Juuri olenkin tässä töihin lähdössä, tänään vähän sunnuntaihommia-->ihan ok ainaskin kun saa tuplapalkan :saint:

Leppoista sunnuntaita ja laitan PlussaPetteri puuhaamaan, kun te vietätte lepopäivää :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: +
 
Haa, vielä piti mainita Epsu kanssa tuosta, kun peittopuuhailut on vaikea ajoittaa just siihen otolliseen aikaan, kun on ihan otettava huomioon
( Hehheh)myös tuo mieskullan jaksaminen ja väsymys-->siinä onkin meillä neidoilla taiteilemista, että se ei mene liian suorittamiseksi ja toisaalta että saisi just oikeaan aikaan niitä vaavinalkuja...johan siinä aina parin viikon duuni ovistarkkailuineen ja miehen saamiseen mukaan - ilman että tuntuis siltä että ihan vaan sitä varten- onkin!... :p :whistle: :ashamed: :snotty:

No, samasta syystä vähän meillä viimekuussa kävi niin että mulle tuli ovis aiemmin kuin yleensä ja tunsin sen yhtäkkiä mielestäni ja eikös silloin kultsi ollut just eri tuulella töiden ja muun takia..noo, kylähän asiasta sitten puhuttiin ihan avoimestikin ja oli hieman yllätys hänelle, että on NIIN lyhyt aika tuo mahdollisuus raskautua, joten nyt ossoo ottaa tuon paremmin huomioon :flower:
Tsemppiä ja lämpöä teille sinne :hug:
 
epsukepsu
Moikka!

Pilkettä kyselit työnhakuni edistymisestä, niin eipä tuo ole oikein edennyt :/ Se yksi homma mitä hain, jonne olisin erittäin mieluusti mennyt, niin sieltä ei sitten mitään kuulunut :\| No omapa on vikansa kun eivät tiedä mitä menettivät :kieh: Tässä ois yksi toinenkin duuni jota vois hakea, mutta en tiedä hakisinko vai en.. Ois aika lyhyt määräaikainen homma, jossa jatko vähän epävarma. Sitten se työaika ois vähän huonomman puoleinen ajatellen tuota meidän pientä lasta, kun hänelle tulisi sitten pitkät hoitopäivät ja sitä en hänelle kyllä halua :ashamed: :/ Mut pitää tässä miettiä vielä. Eiköhän noita paikkoja tule muitakin, toivossa sopii elellä. :)

Ai se sun mahdollinen uusi työpaikka on samassa firmassa, no sehän ois hienoa! Ois talo tuttu sitten entuudestaan, hommat vaan toisenlaiset. Mikäs sen mukavampaa :) Pidetään peukkuja että saat sen! Koskas se selviää?

Ja sain kun sainkin tuon ukkokullan viime yönä peittoja heiluttelemaan ;) :p :heart: Vaikka simahti sohvalle niin sain hänet petiin tulemaan ja vielä innostumaan hommiin.. :heart: Taitaa mies kyllä arvata että ovisaika on koittanut, kun rouvalla intoa riittää :saint: ;)


:wave: +++++ :whistle: kaikille!
 
epsukepsu
Sunnuntain suosiolliset tuulahdukset :)

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET:

Miesku rv


PIINASSA:


HissunMyy KP 31


PEITTOJEN ALLA ;)


Tiitiäisen äiti KP 18/28

epsukepsu KP 13/28

Micosa Kp 16/28-33

klaava KP 21/30-32

Maudie

Lyydia2001 7/28-30

kipinää

Mimsku


TÄTI KUOKKIMASSA:

Pilkettä 2/29-32
 
Meillä vatsatautiepidemia vaan jatkuu :\|

Kuopus sairasti to-la ja esikoinen aloitti oksentamisen tänään aamusta, mies tuossa päivällä ja poka juuri äsken. Itse olen vielä toistaiseksi kohtuuhyvässä kunnossa, mutta vatsassa kuplii ja olo on aika vetämätön. Toivotaan kuitenkin, että edes minä säästyisin, mutta taitaa olla toiveajattelua.

Surkea viikonloppu siis :(

No, kai tämäkin tauti tässä parissa päivässä viimeistään on ohi ja sitten voikin muutamana päivänä taas muistaa, miten helppoa elämä on, kun kaikki on terveenä.

Parempaa viikonalkua ja ++++++++++++ toivottaen.
 
Heippa hei kaikki! Olen vain kerinnyt lukee viestejänne, mutta en vastailemaan...
Viikonloppu mekin messuilla meillä oli täällä Etelä-Pohjanmaalla noin Isot Ruokamessut ja siellä yhden myynti pöydän takana olin koko viikonlopun. Perjaintaina olikin todella raskas päivä, mutta eipä enää tänään tuntunut missän väsymys.

Kivaa oli. Sai jutella ihmisten kanssa ja hymyillä ja hymyillä!
 
Pilkettä harmailee
Heippa taas

Joo Klaava voi hurja noita vatsatauteja! ne just pyörii yleensä joka junnun ja vanhemmatkin siinä vielä. Ehkä sä oot säästynyt siltä pahimmalta! =)

Ennenaikaan varmaankin pesivät vaatteet ja muut taudin jälkeen sukuvoimin...

Lyydia..vähän samoissa hommissa sitten ollaan tänään oltu, minäkin messuilla esittelemässä toimintaamme =) ja ihan kivaa oli!

Sunnuntai-iltoja ja hyvää alkavaa viikkoa!
 
Huomenet kaikille :wave:

Ei ole täti tullut vielä kylään :D . Niistä tätien esto muurista oli varmaan hyötyä :D :D :attn:

Tänään käyn ostamassa testin... Olo on hiukan epävarma kun ei ole oireita mutta eipä ole ollut muulloinkaan. Jännittää...... Tuun kertoileen sitten tulokset.
 
Pilkettä harmailee
Hissunmyylle PlussaPetterin taikatassut ilmoille:
:wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: +

Muille iloista alkavaa viikkoa! Toivottavsti Klaava perheineen saa myös nauttia taas elosta terveenä :D
 
epskeps laiskana
Hissunmyylle :wave: + :wave: + :wave: + :wave: + :wave: :wave: + :wave: + :wave: + :wave: +

ja tädille :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: että ymmärtää pysyä poissa!

Mitäs klaava teidän porukka jakselee? Toivon mukaan paranemaan päin olette!! :)


Täällä ovis kolkuttelee ovella, huomenna pitäisi kalenterien mukaan olla SE päivä. Muita oireita ei ole kuin hirmuinen himotus :p Täytyy toivoa että sais tuon ukon kellistettyä tänään.. ;) :heart:
 
Maanantain makeat :)

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET:

Miesku rv


PIINASSA:


HissunMyy KP 32


PEITTOJEN ALLA ;)


Tiitiäisen äiti KP 19/28

epsukepsu KP 14/28

Micosa Kp 17/28-33

klaava KP 22/30-32

Maudie

Lyydia2001 8/28-30

kipinää

Mimsku


TÄTI KUOKKIMASSA:

Pilkettä 3/29-32


Tässäpä maanantain päivitetty lista.
 
epskeps laiskana
Maanantain mainiot :)

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET:

Miesku rv


PIINASSA:


HissunMyy KP 32


PEITTOJEN ALLA ;)


Tiitiäisen äiti KP 19/28

epsukepsu KP 14/28

Micosa Kp 17/28-33

klaava KP 22/30-32

Maudie

Lyydia2001 8/28-30

kipinää

Mimsku


TÄTI KUOKKIMASSA:

Pilkettä 3/29-32

 
No epsukepsu, tautitilanne alkaa olla voiton puolella. Itse taisin selvitä pelkällä vuorokauden etovalla ololla ja väsymyksellä. Toiset kyllä piti ihan kunnon vatsataudin.

Sellainen hyvä juttu, että esikoinen (kohta 11v) kysyi eilen "mikä on krapula?", niin pystyi selittämään olotilan helposti sanomalla, että "se on niinkuin vatsatauti". :)

Ei meillä siis absolutisteja olla, mutta koskaan ei varmaan olla oltu krapulassa lasten nähden (eikä humalassakaan). Itsellä on niin huonoja muistoja omasta lapsuudesta vanhempien 70-luvulla pitämistä railakkaista kotibileistä, että olen ajatellut omat lapset säästää sellaiselta kokemukselta. Hyväkö lienee vai huono, se selvinnee ajallaan.

Mutta aina rankka tauti, sillä kuopus valittaa edelleen, että vatsaan koskee, vaikka sillä varsinainen tauti oli jo to-pe.

HissunMyylle peukut pystyssä :wave: :wave:

Pääsispä itsekin sen plussan testaamaan tässä pikapuoliin, vaikka ensi viikolla jo. Mahikset on kyllä aika heikot, mutta ainahan sitä saa toivoa :whistle:
 
No johan nyt meille plussia pukkaa...ONNEAONNEA Hisunmyy! ja tarrasukkia matkaan!
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Moneskos kierros teillä oli?
Ihanaa että täältä heti--vaikka "ikäneitoja" jo ollankin :p alkaa plussia tulla. :D
 
epskeps kurkkimassa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 14:07 epskeps laiskana kirjoitti:
Maanantain mainiot :)

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET:

Miesku rv
HissunMyy la. 12.5.07.


PIINASSA:


PEITTOJEN ALLA ;)


Tiitiäisen äiti KP 19/28

epsukepsu KP 14/28

Micosa Kp 17/28-33

klaava KP 22/30-32

Maudie

Lyydia2001 8/28-30

kipinää

Mimsku


TÄTI KUOKKIMASSA:

Pilkettä 3/29-32



Paljon onnea HissunMyylle!! =) :flower: =) :flower: =) :flower: =) :flower: Tarrasukkia roppakaupalla masuasukille! :heart: Ihanaa kun tuli jo toinen plussauutinen meidän pinoon! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 17:13 Pilkettä kirjoitti:
No johan nyt meille plussia pukkaa...ONNEAONNEA Hisunmyy! ja tarrasukkia matkaan!
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Moneskos kierros teillä oli?
Ihanaa että täältä heti--vaikka "ikäneitoja" jo ollankin :p alkaa plussia tulla. :D
Meillä tuli keskenmeno kesäkuussa ja heinäkuu väliä ja nyt sitten elokuussa tärppäsi :D . Olen ollut sellaista varmaa tyyppiä :whistle: ... mies kontannut yli vuoteessa niin olen tullut raskaaksi :ashamed: . Ensimmäisen keskenmenon koin tuolloin kesäkuussa, eli aika hyvin. Meillä on kuusi lasta.
 
Klaava harmaana
Tiistaina tilauksessa :)

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET:

Miesku rv
HissunMyy la. 12.5.07.


PIINASSA:


PEITTOJEN ALLA ;)


Tiitiäisen äiti KP 20/28

epsukepsu KP 15/28

Micosa Kp 18/28-33

klaava KP 23/30-32

Maudie

Lyydia2001 9/28-30

kipinää

Mimsku


TÄTI KUOKKIMASSA:

Pilkettä 4/29-32



 

Yhteistyössä