Yli 36v KesäToiveet

epskeps laiskana
Moro pilkettä!

Mulla on vasta yksi piinaviikko takana ja sehän venyikin tosi pitkäksi ja päättyi huonosti :( Tiedän kyllä mitä tuo oireiden tarkkailu on! Sitä kuvittelee jos jotakin ja ehkä liiankin tarkkaa tarkkailee. Mutta sellaistahan tää kuumeilu taitaa olla, ja voit lohduttautua ajatuksella ettet varmasti ole yksin! ;) :D Mullahan kans maha turposi ja näytin vähintään 7 kuulla raskaana olevalta. Niin hurjaa se turvotus oli! Mutta mulla toi maha turpoilee muutenkin joten sen varaan en itse uskalla luottaa.. :/

Toivon todellakin että sulla ois "sitä itseään" ja saisit lähetellä meille tänne iloisia plussa uutisia. =)

Yritä olla vaan ihan B) siellä kotosalla ja hömppäile meille tänne, josko sillain kivasti tasapainoittaisi elämää.. :D

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: <-Kuuluisia tädinesto puomeja!! Toivottavasti tehoavat! :heart: =)
 
epskeps laiskana
Torstai on toivoa täynnä :heart:

Pilkettä KP 27/30-32

Tiitiäisen äiti KP 15/28

epsukepsu KP 10/28

Maudie

HissunMyy

Lyydia2001 4/28-30

klaava 18/30-32

kipinää

miesku KP 27/24-28

Micosa Kp 13/28-33

Mimsku

=) =) =)
 
Klaava harmaana
Tässä voi varmaan liittyä sitten toivovien joukkoon. Alkaa olla pikkuhiljaa nuo otolliset ajat ohi, vaikka menis kierto pidemmän kaavan mukaan. Tosin, on mulla joskus ollut kierto 35 pv, ei vielähän sitä vois yrittää :whistle:

Tänään olis kuopuksella 2-v neuvola. Pelottaa etukäteen, koska en ole käynyt neuvolassa keskenmenon jälkeen ja takuulla siellä pitää asiaa jotenkin käsitellä. Voiskohan sitä sanoa, että voidaanko olla puhumatta siitä?

Kiinnostavaa kyllä nähdä miten neiti on kasvanut, sillä tähän saakka ollaan joka kerta saatu palautetta painosta, joka on siellä noin -15 %. En kyllä ymmärrä miksi siitä pitää aina sanoa, koska meillä on kaikki kolme olleet ihan samanlaisia näissä käyrissä eli oisko kyseessä perinnöllinen juttu. Eikä meidän lapset mitenkään aliravituilta näytä, ovatpahan vaan siroja rakenteeltaan. Esikoinenkin hädin tuskin 30 kg painaa, vaikka on jo kohta 11v ja pituutta kuitenkin ihan normaalisti.

Tällä viikolla on ollut tuota menoa niin paljon, että oikein hengästyttää. Tänäänkin olis siis se neuvola, kuopuksen muskari iltapäivällä ja vielä pojan vanhempainilta päivän päätteeksi. Oikein odotan huomsita, jos vaikka sais vetelehtiä koko päivän kotona.

Plussatuuria kaikille +++++++++++++++ ja muuten vaan hyvää mieltä :flower:
 
aamuharmaa Pilkettä
Huomenia vaan

Kiitos Epsu! Kylläkyllä, kuumeilua tää on. yritän sinnikkäästi pitää kuumeilutoiveilut tulla jossain. Mulla on kanssa masu turvoksissa ennen menkkoja aina ja ihan oikeesti jos ajattelen niin on ollut nyt noita pojan synttäreitä kolmittain ja parina viikonloppuna nyt vierailuja niin ihan oikeesti taitaa olla pientä ylensyömistä.... :whistle: Ihan oikeesti, ihan oikeesti.... :D :p
Ja ihan oikeesti ei pupuilut osuneet hyvään ajankohtaan laisinkaan, että kun järkeviä ollaan niin Täti Moonikaa saa taas maanantaina rallattaa B) :D

Heh, nuo tädin estopuomit pitäis olla korkeempia tai päällekkäin. Onko niitä muuten "käytetty" täällä pinoissa? Siis onko se ns.palstaslangia vai mistä ne Puomit päähäni tupsahti?

Klaavalle plussplussplussapalloja!

PS: testejä EN KYLLÄ osta
:p
 
Heippa kaikille SyysToiveilijoille!

Selkeä plussa tuli! :heart:

Eli neljäs lapsi tuloillaan :D
Jännittää...

Pilkettä: Olin kyllä varma, että olin raskaana, jo viime viikolla, kun innostuin testaamaan ja sain negan. Mutta kun olin niin innokas..
Aikaisemmissa raskauksissa en ole itse testaillut, eli kiikutin labraan pisupurkin.

Ja kyllä se plussa teillekin varmasti tulee, ihan varmasti. :hug:
Eli toivottavasti törmäillään odotuspuolella!

Saa nähä kuinka kauan saa asian pidettyä salassa. Taitaa se masu ruveta aika aikaisin näkymään. :D <br><br>
 
epsukepsu
Klaava, mitenkäs teidän 2-v neuvolakäynti sujui? Onnea vielä kerran 2-vuotiaallenne!! =) :flower:

Ja varmasti voi neuvolassa sanoa ettei halua asiasta puhua (km) jos ei halua. Ei siitä pakko ole missään nimessä puhua jos siltä ei tunnu. :hug:

Noista painojutuista on täällä kokemusta kans enemmän kuin tarpeeksi yhden lapsen osalta. :/ Meidän pojan paino kun huitelee -25% :( On se ollut jopa -30.. Hoikka mikä hoikka. Allergioilla varmasti oma osuutensa, mutta mikään ei kyllä tuohon kehoon tartu. Teflonia koko pikku mies! Jospa sitä painoa sitten joskus tulee.. :)
 
Moro kaikille :wave:

HissunMyy kirjoittelee vihdoinkin pitkän ajan kuluttua :p . On ollut sellaiset kiireet että ei oikein ole kerinnyt koneelle. Ja sitten kone otti ja tyssäsi :headwall: . Saas nähdä mitä viikonloppu tuo.... kp 26/28-30 on tänään. Ajattelin testailla jo ehkä lauantaina mutta viimeistään alku viikosta.

Kivaa alkavaa syyskuuta kaikille
 
Torstai on toivoa täynnä ----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET:

Miesku rv


PIINASSA:


HissunMyy KP 28

Pilkettä KP 27/30-32


PEITTOJEN ALLA ;)

Tiitiäisen äiti KP 15/28

epsukepsu KP 10/28

Micosa Kp 13/28-33


Maudie

Lyydia2001 4/28-30

kipinää

Mimsku


Ihan vain iltojen iloksi ja ylpeänä pinon ekasta plussasta tällanen muunneltu lista. Tervetuloa taas Hissunmyy, listasta puuttuu sun iertopäivät kun unhoitin sen jo, anteeksi!

JA eka kertaa listailemassa, joten armoa jos mokia :p
 
epskeps kurkkimassa
Hieno lista Pilkettä!!!! :D

:wave: Moi Hissunmyy! Kiva kun pääsit taas palstaileen! :) Pidetään peukkuja! +++++++++++ :whistle: :whistle:

ja näitä tädinestopuomeja sullekin ;)
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :heart:
 
Hei vaan pitkästä aikaa.
Onnittelut plussanneelle (nimi unohtui =) )ja muille myös kaikesta mahdollisesta.On ollut niin paha kuukausi töissä, että.Kiirettä ja pitkiä päiviä.Joka toinen viikonloppu töitä ja joka toinen sitten muuta; häät ja yhdet 80-vuotis synttärit.Onneksi nyt viikonloppu vapaa.Ei mitään pakollista menoa siis.Meillä ei vielä vauva-rintamalla sen kummempaa.
Puistattaa oikein ajatella, miten sitten uutisen työnantajalle kertoisi.Ei nimittäin ole yhtään iloinen siitä asiasta.
Palaamisiin.
 
Klaava harmaana
Pilkettä, minnes minun nimeni tipahti listalta??

Epsukepsu neuvola meni ihan hyvin ja neuvolan tätikin oli kohteliaasti hiljaa kaikesta muusta paitsi siitä mikä liittyi 2-vuotiaaseen. Pituutta neidillä oli 87 cm ja painoa hitusen päälle 10 kg. Ei pitänyt pahaa saarnaa, joten kai sitten ihan käyrien mukaan kuten ennenkin.

Saatiin Polio-piikki, joka ei itkettänyt neuvolassa, mutta sitten illalla kyllä. Jalkaan kuulemma "sattuu tähän kovasti" ja piti tuossa äsken ihan särkylääkkeet antaa. Mutta eiköhän se siitä huomiseen mennessä.

Neuvolan lisäksi neidillä alkoi tänään muskari, joka meni.. no, ihan kohtalaisesti olosuhteet huomioon ottaen (tyttö ravasi ympäri salia kuin ravihevonen, kun toiset istui kiltisti äidin polvella :whistle: ). Ja sitten piti vielä käydä istumassa keskimmäisen muksun vanhempainillassa. Eli puuhaa on riittänyt.

Nyt onkin pää kipeä ja ajattelin lääkitä sitä yhdellä oluella ja katsomalla Lostin. Lienen sen ansainnut :)

Illanjatkoja vaan kaikille
 
Klaava harmaana
Torstai on toivoa täynnä ----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET:

Miesku rv


PIINASSA:


HissunMyy KP 28

Pilkettä KP 27/30-32


PEITTOJEN ALLA ;)

Tiitiäisen äiti KP 15/28

epsukepsu KP 10/28

Micosa Kp 13/28-33

klaava KP 18/30-32

Maudie

Lyydia2001 4/28-30

kipinää

Mimsku



Korjattu versio :) :)
 
Pilkettä töissä
VOI EI...mä arvasin että jotain meni vikaan, pahoitteluni. Tein listan äkkiä ja salaa :ashamed: :ashamed: :whistle: B) töissä. Hitsi hitsi.
Kiitos uudesta listasta :D :flower:
 
Pilkettä, eipä tuo mitään. Näitten juttujen kopiointi ja muokkaaminen tahtoo vähän olla välillä mitä sattuu itse kullakin :)

Mun piti eilen illalla rentoutua kaikessa rauhassa katsoen Lostia, mutta kuinkas sitten kävikään :whistle: :whistle:

Kuopus päätti synttärinsä kunniaksi oksentaa oikein kunnolla ja nyt on sitten pyykissä kaikki meidän ja neidin petivaatteet peittoja ja petauspatjoja myöten. Viime yö meni vahtiessa, että seuraavat yrjöt olis edes osunut vatiin, mikä onnistuikin, mutta ei sitten ole paljoa nukuttu paitsi aamuyöstä muutama tunti.

Pahin näyttää kuitenkin olevan ohi ja oksentaminen on vaihtunut ripuliksi ... Tää on kai täsä normaalia lapsiperheen elämää. No, täytyy vaan toivoa, ettei muut sairastuta.

Ja jos taas muistais pari päivää tämän episodin jälkeen, miten helppoa elämä onkaan, kun kaikki on terveitä ;)
 
Huomenta

Surffailin ja "ihailin" tuolla odotus puolella juuri plussanneiden juttuja niin löysin tällasen kiva linkin...sitten kun meillä plussat alkaa pamahtelemaan ruutuun :D :heart:

http://www.tekay.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54

Tosi tarkkaa tietoa sikiön kehityksestä ja laskennallisista ajoista ym

Voi Klaava, nuo yrjötaudit on rankkoja lapselle ja vanhemmille..muistan kyllä kun poitsu niitä sairasteli lapsena. Eräskin jouluaattoyö meni sitten vatia tyhjennellessä. Itse en koskaan täyslaidalla saanut...ehkä jotain pientä pahoinvointia tuli, mutta säästyin. Suosittelen perheelle asodofiilus maito tuotteiden tai pureskeltavien, hyvänmakuisten asidofilus multitabsien ostoa, niin ainakin voi lieventää tautia jos muille tulee!

Nyt lenkille siskon kanssa...aah tuota raikasta ilmaa, hellekauden jälkeen sitä osaa arvostaa

:D

Raikkaita Blussatuulia sinne ja tänne ;) :whistle: :whistle: :whistle:
 
Klaava harmaana
Kyllä on pyykkikone ja kuivausrumpu laulaneet tämän päivää. Onneks ovat sentään olemassa. Mitenhän ne on ennen selvinneet tällaisistä sotkuista, kun on pitänyt käsin pestä.

Tosin, tuskinpa silloin oli mitään petareita tai viittä tyynyä ynnä kuormallista pehmoleluja sotkussakaan :whistle:

Tällä hetkellä potilas nukkuu jo toista tuntia ja sain itsekin vähän torkuttua, joten olo alkaa olla lähestulkoon normaali. Mikähän siinä muuten on, kun aiemmin päiväunien nukkuminen ei ollut ollenkaan vaikeaa, mutta nykyisin ei saa unta millään? Ettei vaan olis iällä mitään tekemistä asian kanssa :(

Mitäs muuta ... vauvahaaveet on tarkoituksella piilotettu ajatuksista johonkin seuraavien menkkojen alkuun saakka. Olen jo päättänyt, etten tee mitään testejä ellei menkat ole ainakin 2 vkoa myöhässä, mutta tietäähän sen miten siinä taas käy :LOL: :LOL: Takuulla jo pari päivää ennen h-hetkeä pitää alkaa testailemaan.

Kyllä ihminen on vaan omituinen otus. Erityisesti tällainen vauvakuumeinen :saint:

Hyvää perjantain jatkoa kaikille!
 
epsukepsu
Perjantain poiminta :) ----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET:

Miesku rv


PIINASSA:


HissunMyy KP 29

Pilkettä KP 28/30-32


PEITTOJEN ALLA ;)

Tiitiäisen äiti KP 16/28

epsukepsu KP 11/28

Micosa Kp 14/28-33

klaava KP 19/30-32

Maudie

Lyydia2001 5/28-30

kipinää

Mimsku

 
epsukepsu
Klaava :wave:

Kiva kuulla että neuvolakäynti sujui mukavasti :) Mutta voi kurjuus sentään kun piti yrjötaudin tulla teille kiusaa tekemään :( :( Toivon mukaan on pian ohimenevää sorttia! Paranemisia sinne roppakaupalla pikkuneidille!!! :hug: :heart:

Tänne omaan arkeen ei kummallisuuksia kuulu. Alkaa vaan tuo ovisaika (tod.näk) lähenemään uhkaavasti... :p Jospa sitä peittoja pääsis pöllyttelemään tuossa viikonloppuna.. ;) :heart:

Taitaapi olla syksy tulossa kun on niin vilposta ollut ja sateista. Aurinko vähän pilkahteli tuossa päivällä mut muuten on niin harmaata ja ankeen näköistä. Kumpa ei tulisi mikään hirmu sateinen syksy. Sais vaan mollikka paistella niin kivaa ois =)

Viikonloppusia kaikille! :wave:
 
Morjens,


Onnea Mieskulle!!! :hug:

Minulla on ollut maha vähän kipeänä, ovispäivä olis varmaan just nyt tai se saattoi olla päivä pari sitten tai sitten se on huomenna tai sitä ei ehkä tule ollenkaan... Pillerithän jäivät ja nyt olis kai kierron päivä 15, mutta kun on eka kierto pillereiden jälkeen, niin ei tässä oikein tiedä miten nämä aikataulut menevät. Maha oli vähän toiselta puolelta kipeä pari päivää sitten, mutta toisaalta ruskehtavaa vuotoa on tullut hieman usempana päivänä :'(

Mutta tässä katsellaan nyt ihan rauhassa ja odotellaan. Töissäkin on vipinää ja kuten Maudiekin, pelkäisin kyllä kertoa siellä olevani raskaana. Melkein jo alan perua koko vauvahommaa ajatellessani sitä. Mutta toisaalta, eihän sitä aina voi työpaikkaakaan ajatella.
:LOL:
 
epskeps harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 19:57 maudie kirjoitti:
Hei vaan pitkästä aikaa.
Onnittelut plussanneelle (nimi unohtui =) )ja muille myös kaikesta mahdollisesta.On ollut niin paha kuukausi töissä, että.Kiirettä ja pitkiä päiviä.Joka toinen viikonloppu töitä ja joka toinen sitten muuta; häät ja yhdet 80-vuotis synttärit.Onneksi nyt viikonloppu vapaa.Ei mitään pakollista menoa siis.Meillä ei vielä vauva-rintamalla sen kummempaa.
Puistattaa oikein ajatella, miten sitten uutisen työnantajalle kertoisi.Ei nimittäin ole yhtään iloinen siitä asiasta.
Palaamisiin.
Hei Maudie! :wave:

Mulla on takana erittäin huono kokemus työnantajalle raskausuutisen kertomisesta. :( Oli se äijä sitä mieltä että mun olisi pitänyt HETI kertoa hänelle, kun tiesin olevani raskaana.. :/ Sanoin että kyllä katsoin tärkeämmäksi kertoa ensin miehelle... ja sitten tuleville isovanhemmille, kuin hänelle... :\| Eikä sitä lain mukaankaan tarvitse kertoa kaiketi kuin 2 kk ennen äitiysloman alkua (?), näin olen ainakin ymmärtänyt. Mutta eipä tuollaisia pidä murehtia vielä :) Vaikka itsellä on kyllä mielessä käynyt se, kun tässä töitä haen, että jos satunkin olemaan siunatussa tilassa, niin kerronko siitä työhaastattelussa vai en... :/ Rehellisyys maan perii, niin sanotaan, mutta miten asiaa katsotaan jos "jättää vain kertomatta"...?? Juup, turha vielä murehtia, mut mielessä on käynyt kuitenkin. On todella ikävää kun työnantajat suhtautuvat vauvauutisiin negatiivisesti :( Iloisiahan siitä pitäisi vaan olla!!!

Niin ja tää mun ex-pomo sitten vauvauutisen jälkeen teki jos jonkinlaisia "temppuja" että ei ollut todellakaan helppoa olla töissä sen jälkeen :( Ja kiitos hänelle, sain todella pientä äitiyspäivärahaakin kun ei pomo noudattanut työsopimuksen tunteja... :/ :headwall: Mutta se siitä.

Toivon mukaan kaikki sun kohdalla sujuu hyvin ja niitä plussauutisia pääset meillekin kertomaan!! =)
 

Yhteistyössä