Yli 36v KesäToiveet

epsukepsu
Voi surku, täti tais tulla sittenkin.. :'( No ei voi minkään. Ihmettelen vain miksi oli myöhässä ja näin paljon..?? :/ Ei sitten muuta kuin uutta yritystä, tästä ei lannistuta, vaikka kieltämättä harmittaa ihan kamalasti :( :( Olisi ollut melkoinen tuuri kyllä raskautua heti yrityksen alettua.

Kiitos kuitenkin kovasti plussapuhalluksista ja tädinestopuomeista :)
 
Klaava harmaana
Miten sitä ei nyt jaksa kirjautua ...

Voi harmi epsukepsu, itsellä takana samat fiilikset viikko sitten. Lupaavasti jo kolme päivää myöhässä ja sitten kuitenkin. Siis myöhässä siitä normaaleimmasta kestosta :)

Mulla olis varmaan kanssa ensi viikolla otolliset hetket jossain vaiheessa. Ihan tarkkaan en taida haluta asiaa selvittää edes. Pitää vaan toivoa, että tärppäis, vaikkei uskalla ihan asiaa loppuun asti ajatellakaan.

Mulla on äiti kylässä tämän viikon. Asuu sen verran kauempana, että on sitten muutaman päivän aina kun tulee. On ihan ... no, joo jokainen varmaan tietää millaista oman äiteen kanssa on ;)

Hyvää viikkoa kaikille ja ++++++++++
 
Iltoja neidot :D

Epsukepsulle empatia :hug:
Arvaa vaan, kuinka monta kertaa sitä varman ollaan täällä samassa tilassa... :ashamed:
Sitä yrittää olla niinkuin ei tarkkailis, mutta kumminkin kaikki kehon tuntemukset ottaa huomioon. No, pitää vaan ajatella että jokainen tädin vierailu tuo lähemmäksi sitä kertaa kun arvon tätiä ei sitten vähään aikaan näykkään.
Mulla pitäsis siis olla ovis nyt tälläviikolla laskureiden mukaan, mutta luulen että tuo pikkupullero otti tässä kuussa varaslähdön ja on nyt jo mennyt menojaan. koklasin tänään lämpöjä ja kolmeseiskassa olivat, niinkuin yleensä kun ovis on ollut ja tätiä ootellaan...rinnat kipeyty jo viikonloppuna ja oviskipuja tunsin viikonloppuna :/ No, viikonloppuna oltiin siellä siskon mökillä, joten eihän sitä siellä voinut huomioida, plääh. Tässä kuussa on joteskin ihmeellinen tää kierto nyt kun menkkojen pitäisi siis alkaa vasta 4.-5pvä syyskuuta, mene ja tiedä.

Nyt jo mietin enskuun ovista kun mies on lähdössä just samana päivän reissuun pariksi päiväksi, enkä nyt sentään kehtaa sanoa, että juu kun on tuo ovis niin et voi lähteä :p Pitää vissiin ahkeroida edellisinä päivinä että olis sitten varastossa vahvoja vauvan alkuja. Jotenkin ihan nolottaa minua tää :ashamed:

meille on kanssa tulossa ensviikonloppuna mun vanhemmat kyläilemään...niin Klaava..juu tiedetään että siinä sitten äiteen kanssa ollaan eikä mittään vauvoja mietitä \|O

Kuinka paljon muuten höpötätte näitä ovis ja kierto, sunmuita vauvakuumejuttuja miehillenne/miestenne kanssa? Meilläpäin on sellanen jörrikkä että luulenpa jotta säikähtäsis jonkinverran jos kaikki asiat mitä täälläkin keskustellaan , saisi kuulla.
olen kyllä sanonut että ihan saat lukea ja osallistua, mutta ei ole ainakaan vielä tarttunut
:p

Joten siis kivaa, kun täälä saa teidän kanssa jakaa ne kaikkein hassuimatkin hömpötykset :D

onko teistä muuten kukaan vielä hurahtanut noihin Ennustaja eukkoihin,joista täälläkin on keskusteltu joissain ketjuissa?
:LOL: :LOL: Se vastaonkin oikein hupaa..itse kysyin molemmilta Elliltä sekä Madam.mammalta niin molemmilta tuli eri vastaukset eli Elli ennusti että tyttö syntyisi huhtikuussa 07 ( :/ :p ) ..eli pitäisi olla jo raskaana ja vielä kaksospojatkin tulisi 2008 :D
Madam tiesi kertoa että tyttö syntyis joulukuussa 2007, noo..nyt sitten vaan vaikka näitä jännäämään jos ei muuta tässäkuussa..eli että tuleeko nuo kaikki lapset ja ennusteiden aikataulussa :LOL: :LOL:

Kaikille hurjasti hyviä fiiliksiä ja plussistaplussimmat ovisajat!
 
epsukepsu
Kiitokset empatioista :) Eiköhän tämä tästä. Ei ollut meidän lapsen aika vielä. Seuraava ovis on sitten varmaan parin viikon päästä, 5.9 kaksplussan laskurin mukaan. Parempi ois kun ei noita oviksia ees ajattelis, niin sai esikoinenkin alkunsa, kun ei ollut harmainta aavistustakaan oviksista sen kun hommaili silloin kun siltä tuntui ;) Mut nyt on päässä sitten "vinksahtanut" sen verran että pitää noita oviksia sun muita ihmetellä. No enpä onneksi ole yksin ;)

Mulle muuten madam.mamma tais ennustaa että saan vaan yhden lapsen.. Toivottavasti meni pieleen se ennustus.. :/ Pitäisköhän itsekin ruveta ennustajaksi. Keksisi jonkun kivan ennustajanimen (Milla Magia? 8)) ja alkais kirjoittelemaan ennustuksia.. :LOL: Sais hupia tähän kotiäidin elämään ;)

Tuosta äitien kyläilyistä, niin mä antaisin mitä vain että äitini tulisi meille kylään. Mutta valitettavasti se ei ole mahdollista. Hän kuoli puoli vuotta sitten :'( Et vaikka teistä tuntuisi äitienne vierailut rasittavilta tms. niin yrittäkää nauttikaa niistä. Koskaan ei voi tietää milloin se käynti on viimeinen.. Anteeksi, täytyi vain tämä sanoa. Itselläni on vaan niin iso ikävä äitiä :'(

Muuten tilasin itselleni nyt oikein "Perhepaketin" raskaustestejä. Kotitestit.com, sieltä löytyi oikein tukkukin ja sieltä sitten 20 kpl pakkaus testejä! :D
 
epsukepsu
Tiistain toivelista :)

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika. KP 18/30-32

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

epsukepsu 35v, Lappeenranta, 3,5v poika. KP 1/28

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v)

HissunMyy 37v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk)

Lyydia2001 36v, 4v lapsi

klaava 37v, 3 lasta (10,8 ja 2v)

kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

miesku 3 lasta

Micosa 37v, Etelä-Suomi, 18v ja 2v10kk lapset
 
Tuli tossa kanssa huvikseni laitettua viestiä EE:lle ja MM:lle nyt vaan vastausta odotellaan :D Saa nähdä mitä kertoo.

Kävin tänään siellä geenilääkärin luona ja seuraava visiitti on marraskuun alussa eli silloin visiin páästää tosi toimiin nyt tänään tehtiin alustavaa kartoitusta ja pitäis suositella sisaruksilleni myös tutkimista, kun tämä tautin voi jo puhjeta 10 vuotiaana ja siskollani on lapset jo yli 10v. Hitto tällästen kanssa taas tuli mieleen tettä pitäisiköhän jattää nuo lapset tekemättä jos tälläistä tautia geeneissäni kannan

Kp 7/28 on tässä vielä viikko aikaa ajatella. pemalauta jurkele mitä mä teen????
 
heipä

Epsukepsu...olen pahoillani äitisi kuolemasta. Olet ihan oikeassa siinä, että iloita pitää, kun vanhemmat on terveinä ja elossa ja olenkin iloinen että tulevat kylään. Tähän ikään kun pääsee niin ajattelee tuota vanhempienkin kuolevaisuutta, kyllä elämästä iso pala poistuu kun heistä aika jättää. Ja niin varmasti sullakin. :hug:

Miesku..ihan pakko kysyä, että mitä se MM vastasi :whistle:

EE vastasi mulle parissa päivässä ja MM taisi olla n.5 pvää. Joku tiesi kertoa että tuolla Mitäs Nyt? osiossa pyörii vielä joku kristalliklaara :D
Että jos vielä yhden ennustuksen pyytäsis, kun kerkee kaivelemaan sen sieltä ketjuista. Jotain viihdettä eloon.. :p

Voi Tiitiäisen äiti, varmasti vaikea paikka pohtia tuollaista asiaa...asiaan vaikuttaa varmasti monet seikat. En tiedä mistä taudista on sun kohdalla kysymys, mutta varmaankin jo tuo tutkiminen ja asiantuntijoiden kanssa keskustelu selkeyttävät asiaa. Monet taudithan ovat geeneissä tavalla tai toisella ( esim poikani isällä on vakava osittain periytyvä sairaus, mutta onneksi ei ole peritynyt..uskallan jo nyt sanoa, koska tauti yleensä puhkeaa murrosiässä tai ainakinnäkyy jo jollain tavalla) meillä on suvussa syöpää jne, mutta läketiedekin kehittyy kokoajan huimaa vauhtia ja sairauksiin löydetään helpotusta tai parannukeinoja, tai siten että niiden kanssa oppii elämään. Tilanteesi on varmaankin hankala ja ristiriitainen, joten tsemppia ja tukijoukkoja...
:heart:

Tämä ilta meneekin sitten siivotessa...ovis on selvästi jo ohi \|O ..hitsi, myöhästyin...

Mukavaa iltaa kaikille!
 
epsukepsu
Keskiviikko :)

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika. KP 19/30-32

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

epsukepsu 35v, Lappeenranta, 3,5v poika. KP 2/28

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v)

HissunMyy 37v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk)

Lyydia2001 36v, 4v lapsi

klaava 37v, 3 lasta (10,8 ja 2v)

kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

miesku 3 lasta

Micosa 37v, Etelä-Suomi, 18v ja 2v10kk lapset

 
epsukepsu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 16:43 Pilkettä kirjoitti:
heipä

Epsukepsu...olen pahoillani äitisi kuolemasta. Olet ihan oikeassa siinä, että iloita pitää, kun vanhemmat on terveinä ja elossa ja olenkin iloinen että tulevat kylään. Tähän ikään kun pääsee niin ajattelee tuota vanhempienkin kuolevaisuutta, kyllä elämästä iso pala poistuu kun heistä aika jättää. Ja niin varmasti sullakin. :hug:
Kiitos osanotosta :hug: Iso aukko on elämässä ja sydämessä ja kaipuu suunnaton, mutta omaa elämää on vain yritettävä jatkaa surusta huolimatta.
 
pilkettä laiskana
Laiskottaa..kun ei jaksa näköjään ees kirjautua \|O


ennustajaelli@luukku.com
madam.mamma@luukku.com

Tiedoiksi pitäs laittaa syntymäajat koko perheeltä...

Eikä kannata sitten ihan vakavisaan ottaa....eihän... :\| :D
 
Klaava harmaana
Pitää nyt kyllä tarkentaa, ettei kommenttini ollut tarkoitettu ilmaisemaan mitään negatiivista äidin vierailun suhteen. Lähinnä tarkoitin sitä ristiriitaa, minkä äidin kanssa pidempään oleilu aiheuttaa. On ihan mukavaa, kun saa pitkästä aikaa kunnolla jutella, mutta jotenkin se äiti-tytär -asetelma palaa ennen pitkää... Myös negatiivisine puolineen.

Tässä se taas nähdään, että kirjoittaessa on kirjoitettava kaikki, eikä saa jättää mitään arvailun varaan, sillä lukija tulkitsee asiat mahdollisesti erilailla kuin kirjoittaja on tarkoittanut ;)
 
Mulla on paremmat suhteet vanhempiini mitä pitempi válimatka.
16 vuotiaana muutin pois, kun välit rupes olee liian tulehtuneet.
kerran kaksi vuodessa nähdään n. kuukausi kerrallaan ja jo viikon päästä on ekat tappelut tapeltu. Samoin käy siskollenikin siellä vieraillessaan, hänkään ei asu suomessa.
Mutta onhan se hyvá ettá he ovat hengissä, vaikkakaan he (vanhempani) eivät ole tárkeimmat henkilöt elämässäni vaan minulle tárkein oli pappani, hänen kanssaan elin ekat seitsemän vuotta. Hänen menetys tuntui varmasti samalta kuin sinun Epsukepsu äitisi kuolema.
Mutta olen sen jälkeen ajatellut, että voimme menettää läheisen henkilön, mutta onneksi muistot elävät niin kauan kuin mekin :hug:
 
Pilkettä: MM ennusti meille kaksosia (tyttö ja poika ) heinäkuulle 2007.

Pitää myös etsiä sen kristalliklaaran osoite. :kieh:

Olisihan se kiva katsoa osuuko kukaan edes lähellekään totuutta. :eek:

Onko täällä kenenkään toiveet toteutuneet ?
 
epskeps harmaana
Voi klaava, en minä mitään negatiivista tarkoittanut omalla kirjoituksellani.. Tuli vaan suru pintaan :'( ja ei sitä osaa selkeästi itseään silloin ilmaista.. Pahoittelen jos tuotin mielipahaa kommentillani, se ei ollut tarkoitus.
 
epskeps harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 17:45 pilkettä laiskana kirjoitti:
Laiskottaa..kun ei jaksa näköjään ees kirjautua \|O


ennustajaelli@luukku.com
madam.mamma@luukku.com

Tiedoiksi pitäs laittaa syntymäajat koko perheeltä...

Eikä kannata sitten ihan vakavisaan ottaa....eihän... :\| :D
Siis kuinka tarkat syntymäajat? Ei kait kellon aikoja sentää tarvii laittaa? Mun mieletä kun sille madam mammalle laitoin iät ja ajat sitten meilin, niin laitoin vaan meidän iät, ei syntymäpäivää ees.. Voishan noille meilit nakata, ihan huvin vuoksi. ;)
 
Huomenia \|O

Epsukepsu...et ainakaan mulle mielipahaa aiheuttanut, sehän on selvä, että tuollaisista kommenteista tulee suru pintaan ja siitä äitisi kuolemasta on niin vähän aikaakin :hug: Nou hätä :saint:

Syntymäajat pitäisi ennustajille laittaa päivälleen, mutta ei tarvii kellolleen.
Kävin katsomassa tuolla Mitäs nyt?-issä niin siellä tosiaan on joku "tumma nainen", joka tekee ikien ja hiustenvärien :whistle: perusteella eenustuksia korteista, jotka ovat siis muutakin kuin lapsiluvun arvioita. Oli kyllä jo senverta paljon siellä jonossa kuumeisia äiteitä että epäilen kerkeääkö meikäläiselle laittaa. Tuo kristalliklaara sanoi harjoittelevansa korteista luentaa ja haluaa sitten takaspäin palautteen että osuiko oikeaan.

Enpä saanutkaan eilen siivottua kun meille tuli illalla kinaa ukkelin kans ja sit piti mököttää... :ashamed: :ashamed: :\| ..ja lähteä kävelyksille,eli tein tunnin kävleylenkin siskon kanssa. Hitsit joskus nää kommunikoinnit on hankalia :eek: Elikkäs siis varmaankin tämä aamu menee siivotessa kun iltavuoroon meno. Ja pojalla on huomenna synttärit :D 17v niin jokin pikkupaketti pitäisi ostaa. Annoin jo tuossa pariviikkoa sitten sen isomman lahjan kun pojan mopo hajosi ja remontti maksoi...no, paljon!
Juu, kyllä se niin on että mitä isommaks nuo tenavat kasvaa niin sitä isommaks kasvaa myös menot, mutta lapsilisä ( täällä suomessa..) pienenee lapsen kasvaessa :snotty:

Kaikille hyvää päivää ja kirkkaita kristallipalloja... B)
 
epsukepsu
Laitoin eilen (yöllä siis) madam mammalle ja ennustajaellille meilit, en laittanut kyllä tarkkoja syntymäaikoja, mut madamelta tuli nyt vastaus. Saadaan kaksospojat maaliskuussa 2008! :LOL: Saapi nähdä.. ;)

Olen joskus nähnyt unta että saan kaksoset. Se oli ennen esikoista ja kun häntä aloin odottaan, jännitin kauheasti ultraan menoa et jos siellä sitten huomataan että masussa onkin kaksoset.. ei ollut, onneksi :D

 
epsukepsu
Torstain toiveet :)

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika. KP 20/30-32

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

epsukepsu 35v, Lappeenranta, 3,5v poika. KP 3/28

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v)

HissunMyy 37v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk)

Lyydia2001 36v, 4v lapsi

klaava 37v, 3 lasta (10,8 ja 2v)

kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

miesku 40v, 3 lasta

Micosa 37v, Etelä-Suomi, 18v ja 2v10kk lapset

 
Hei pitkästä aikaa,

En ole kirjoitellut pitkään aikaan (moneen päivään?) kun on ollut tässä mietintämyssy päässä tuon lapsiasian suhteen. Taisin joskus kirjoittaakin, etten ole vielä ihan varma tuosta kolmannesta lapsesta. Kun on määräaikainen työ ja muutenkin tulee ajateltua kaikenlaisia uhkakuvia omasta ja lapsen terveydestä, jaksamisesta yms.

Eilen olisi pitänyt aloittaa pillerit, enkä kuitenkaan aloittanut. Tänään on jotenkin vahvistunut se tunne, että kyllä tässä pitää uskaltaa heittäytyä vielä kerran tähän vauvavaiheeseen.... mikäli vauva on nyt tullakseen. Mies on myös vähän pelännyt sitä hoitorumbaa yms. kun ollaan nyt isojen kanssa totuttu pääsemään niin helpolla. Mutta toisaalta ne ajat, kun lapset oli pieniä, on kyllä mielessä tosi onnellisina aikoina (kultaako aika muistot?) =) Toisaalta mies on kyllä sanonut, että tehdään vaan. Sen jälkeen minä aloin sitten enemmän miettimään...

Mutta kyllä tämä nyt taitaa olla ihan selvä juttu, että yritystä kehiin. Siis ihan rennolla meiningillä tarkoitan... kohta varmaan onkin kaapit pullollaan ovistestejä. No ei ole tarkoitus niitä hankkia, raskaustestejä kyllä. Minähän en tiedä, milloin ovulaatio on, kun olen vuosikaupalla syönyt vain pillereitä. Sitähän ei tiedä tuleeko sitä ollenkaan. Ja milloin kuukautisten pitäisi alkaa, sekin on aikamoinen kysymysmerkki. Minä varmaan testaan sitten jatkuvasti, kun olen vähän malttamaton siinä suhteessa muistellen noita edellisiä...

Miten teillä muilla on käynyt pillereiden jälkeen?
 

Yhteistyössä