Iltoja neidot
Epsukepsulle empatia :hug:
Arvaa vaan, kuinka monta kertaa sitä varman ollaan täällä samassa tilassa... :ashamed:
Sitä yrittää olla niinkuin ei tarkkailis, mutta kumminkin kaikki kehon tuntemukset ottaa huomioon. No, pitää vaan ajatella että jokainen tädin vierailu tuo lähemmäksi sitä kertaa kun arvon tätiä ei sitten vähään aikaan näykkään.
Mulla pitäsis siis olla ovis nyt tälläviikolla laskureiden mukaan, mutta luulen että tuo pikkupullero otti tässä kuussa varaslähdön ja on nyt jo mennyt menojaan. koklasin tänään lämpöjä ja kolmeseiskassa olivat, niinkuin yleensä kun ovis on ollut ja tätiä ootellaan...rinnat kipeyty jo viikonloppuna ja oviskipuja tunsin viikonloppuna :/ No, viikonloppuna oltiin siellä siskon mökillä, joten eihän sitä siellä voinut huomioida, plääh. Tässä kuussa on joteskin ihmeellinen tää kierto nyt kun menkkojen pitäisi siis alkaa vasta 4.-5pvä syyskuuta, mene ja tiedä.
Nyt jo mietin enskuun ovista kun mies on lähdössä just samana päivän reissuun pariksi päiväksi, enkä nyt sentään kehtaa sanoa, että juu kun on tuo ovis niin et voi lähteä
Pitää vissiin ahkeroida edellisinä päivinä että olis sitten varastossa vahvoja vauvan alkuja. Jotenkin ihan nolottaa minua tää :ashamed:
meille on kanssa tulossa ensviikonloppuna mun vanhemmat kyläilemään...niin Klaava..juu tiedetään että siinä sitten äiteen kanssa ollaan eikä mittään vauvoja mietitä \|O
Kuinka paljon muuten höpötätte näitä ovis ja kierto, sunmuita vauvakuumejuttuja miehillenne/miestenne kanssa? Meilläpäin on sellanen jörrikkä että luulenpa jotta säikähtäsis jonkinverran jos kaikki asiat mitä täälläkin keskustellaan , saisi kuulla.
olen kyllä sanonut että ihan saat lukea ja osallistua, mutta ei ole ainakaan vielä tarttunut
Joten siis kivaa, kun täälä saa teidän kanssa jakaa ne kaikkein hassuimatkin hömpötykset
onko teistä muuten kukaan vielä hurahtanut noihin Ennustaja eukkoihin,joista täälläkin on keskusteltu joissain ketjuissa?
Se vastaonkin oikein hupaa..itse kysyin molemmilta Elliltä sekä Madam.mammalta niin molemmilta tuli eri vastaukset eli Elli ennusti että tyttö syntyisi huhtikuussa 07 ( :/
) ..eli pitäisi olla jo raskaana ja vielä kaksospojatkin tulisi 2008
Madam tiesi kertoa että tyttö syntyis joulukuussa 2007, noo..nyt sitten vaan vaikka näitä jännäämään jos ei muuta tässäkuussa..eli että tuleeko nuo kaikki lapset ja ennusteiden aikataulussa
Kaikille hurjasti hyviä fiiliksiä ja plussistaplussimmat ovisajat!