Yli 36v KesäToiveet

IloistaAamua!

Täällä ei vielä flunssan oirehdintaa, vaikkakin ympärillä pärskii pikku-ja vähän isompiakin nuhaneniä. ei muuta kun vitamiinejä huuleen...hmm ja niin, ehken sitä greippimehua, kun siinähän kait oli jotain raskautusapuaineksia :D ..samalla ehkä pitäisi flunssan loitolla.
Jokos Klaavalla alkaa ilma kulkemaan nenun kautta??

Kysymys viisaammille, kerrankin ylläriylläri, ei koske vauvailua :LOL: ..eli MITEN saatte toimimaan tähän kirjoitukseen tuon paksuntamisen ja muut apuvälineet mitkä tossa ylhäällä on? Mitäs nuo "sulje avoimet tagit" tarkoittaa? :ashamed: Enpä taida ihan nörteimmästä päästä olla, olen nääs yrittänyt käyttää niitä, mutta ei onnistu. Jos joku osaisi kertoilla

Epsuli! Mä en ole ihan varma tuosta että miten se gyne vaikuttaa jos on raskaana, mutta muistaakseni esim.papa-koetta ei kyllä suositella otettavaksi. Luulen, että jos sanoo heti että VOI olla raskana niin alan ammatilainen sen ottaa huomioon oikealla tavalla, eli se kannattaa sanoa, että on kokajan yritys päällä. Mulla on nyt just sillätavalla hyvä vaihe, että menkat oli just ja ovikseen on vielä n.viikko ja tiistaina se gyne.

Kyllähän ne päällisin puolin pystyy myös katsoman perustutkimuksessa, että ei ainakaan mitään näkyvää ongelmaa ole ja ihan varmasti ottaa lekuri huomioon sen jos mahdollisuus raskaana olemiseen on. Ultraus nyt tuskin haittaa vaikka raskaana olisikin kun silloinkin ultraillaan.
Jos muistan niin voinhan kysyäistä asiaa kun tiistaina menen....

Micosa! kyllä sitä täällä elellään myös toisten vaavihaaveissa kun sitä tietää kuinka kovasti jokainen meistä sitä omaa pikkuista toivoo, niin ihan sattuu sydämeen kun kuulee, että se vaatii joiltakin ihan erityisiä toimenpiteitä ja toisille tulee ihan ja melkein vahingossa, joten ajatuksissa olet!

Pilkettä lopuksi Toivottelee täällä lauantaita ja mukavia hetkiä :flower:
 
Lauantain toivotut

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET:

Miesku rv
HissunMyy la. 12.5.07.


PIINASSA:

Tiitiäisen äiti KP 24/28

Epsukepsu KP 19/28

Micosa Kp 22/28-33

Klaava KP 27/30-32

Kipinää 23/??-??

PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Lyydia2001 13/28-30

kipinää 23/??-??

Mimsku

Pilkettä 8/29-31 2.toiveissa yrityskierros 2.

TÄTI KUOKKIMASSA:


Tässä vielä päivitystä ja siirtelin teitä ihan omin nokkineni pois peittojen alta piinailijoihin, joilla kp:t näyttäsi olevan jo piinaviikkoja saavuttamassa.

:eek: eli sa vaihtaa jos tuli ihan väärin... Otsikot voi myös poistaa ja laittaa ihan puhtan listuksen jos tuo on liian hankala. Ihan vain hetrken mielijohteesta sen tein ajattelematta yhtään sen toimivuutta..
 
Klaava harmaana
Sunnuntain silmänilot


----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET:

Miesku rv
HissunMyy la. 12.5.07.


PIINASSA:

Tiitiäisen äiti KP 25/28

Epsukepsu KP 20/28

Micosa Kp 23/28-33

Kipinää 24/??-??

PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Lyydia2001 14/28-30

kipinää 24/??-??

Mimsku

Pilkettä 9/29-31 2.toiveissa yrityskierros 2.

TÄTI KUOKKIMASSA:

Klaava KP 1/ 30-32[/b]


Niinhän se täti yrittää nyt koputella oville jo etuajassa. Laitoin nyt itteni tuonne täti-osastolle, vaikkei hanat vielä olekaan kunnolla auenneet. Edellisen kerran mun kierto nimittäin oli sen 28 päivää tai alle, kun odotin jo kuopusta. Eli menkat siis tuli, vaikka olinkin raskaana. Mutta tänään en kuitenkaan jaksa toivoa elätellä eli leikin ainakin toistaiseksi olevani kp 1 ellei muuta merkkiä näy pikapuoliin :)

Tää on sinänsä tylsää, sillä useimmille täti on varma merkki että EI ole raskaana. Mulla siihenkin sisältyy tuo ENTÄS JOS?? :whistle:
 
epskeps kurkkimassa
Moi Pilkettä!

Meillä täällä flunssa käväisi ja vaivasi poikaa pari päivää, minua päivän ja nyt vaivaa miestä.. :/ Tiedän hyvän luontaistuotteen, Esberitox jolla saa flunssan hyvin karkoitettua. :) On tehonnut jo monta kertaa. Sitä ei vaan sitten voi raskaana tai imettäessä käyttää, eikä kait lapsille antaa. Lasta lääkitsen homeopaattisesti ja hyvin tehosi taas. :)

Kirjoittamisen paksuntaminen toimii niin, että ennen sanaa jonka haluat paksuntaa, klikkaat tuota B-kirjainta ja sitten sanan perään klikkaat sitä uudestaan. Samoin toimii kursiivi ja alleviivaus :) Mä en ole tuota sulje avoimet tagit juttua klikkaillut, joten en tiedä mitä siitä tapahtuu enkä nyt viitsi kokeilla.. :p Toivottavasti tämä auttoi edes vähän. :)

Kiitos gynevastauksista! :) Taidan tässä kuitenkin ootella tuleeko täti vai ei. En varmaan aikaakaan saisi ennen sitä joten sama kait tuo.. Yritän tässä nyt pitää pään kylmänä ja järjen kädessä etten piinaviikollaa taas liikoja jännittelis. Mutta siihen on vielä aikaa...

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! =)
 
Niinhän se täti nyt veivaa ovella edes takaisin. Koputtamiseen jäi eilen, mutta saapa nähdä tullaanko sitä sitten ryminällä sisään parin päivän sisällä vai mitä tässä tapahtuu. Yleensä on tullut ihan kerralla, mutta tässä nyt voi tietty vielä olla kierto sekaisin sen toukokuisen km:n jäljiltäkin.

Nyt pitää lähteä saattamaan poikaa 1-2 -luokkien urheilupäivään urkkakentälle. Päivänjatkoja :flower: <br><br>
 
Huomenta,

Kp 25 heti pillereiden jälkeen ja tuntuu siltä, että täti tulossa... selkää jomottaa jne.

Aika lyhyt kierto taitaa tulla näin pillereiden jälkeen, jos tämä nyt on sitä miltä näyttää. Olis vaan sitä mitä toivon... Mutta kohtahan se nähdään. Olishan tuo ihme ollutkin, jos ekasta kierrosta olis tärpännyt.

Mutta hyvää viikonalkua kaikille! Nyt täytyy kiirehtiä töihin... B)
 
Klaava harmaana
Maanantain mainiot

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET:

Miesku rv
HissunMyy la. 12.5.07.


PIINASSA:

Tiitiäisen äiti KP 26/28

Epsukepsu KP 21/28

Micosa Kp 24/28-33

Kipinää 25/??-??

Klaava KP 28/ 30-32

PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Lyydia2001 15/28-30


Mimsku

Pilkettä 10/29-31 2.toiveissa yrityskierros 2.

TÄTI KUOKKIMASSA:



Laitoin sitten itseni takaisin tuonne piina-osastolle, täti kääntyikin ovelta takaisin. Kai se sieltä aikanaan tulee kunnolla, jos on tullakseen.
 
Huomenet kaikille :wave:

Pitkästä aikaa :D. Kuopukselle tuli korvatulehdus pitkän nuhan vuoksi ja ollaan lääkekuurilla :snotty: . Itsekin olen ollut nuhassa mutta paranemaan päin.
Viimeinen kesälomaviikko käynnistyi \|O. Olen onneksi osa-aikainen työntekijä joten kuopusta ei tartte laittaa hoitoon. Mies pystyy hoitamaan kotona maatilahommien lomassa.

Raskaus senkuin etenee =) . Olo on mitä mainioin. En uskalla vielä käydä ilmoittautumassa toukokuisten pinoon kun sehän voi tulla vielä kesken. Sitten tämän kuun lopussa ehkä ;) .

Kivaa alkanutta viikkoa
T. HissunMyy

Ps. kävin sittenkin en malttanut odottaa :LOL: <br><br>
 
vivaldo
Loikkaan tähän pinoon mukaan minäkin.Ikää siis se 36v. kaksi tyttöä (4v ja 6v) löytyy jo....ja mieli tekisi alkaa väsäämään iltatähteä.Näinköhän sitä vielä jaksaisi....?? :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 09:24 Klaava harmaana kirjoitti:
Laitoin sitten itseni takaisin tuonne piina-osastolle, täti kääntyikin ovelta takaisin. Kai se sieltä aikanaan tulee kunnolla, jos on tullakseen.
TAPUTUKSIA!!!Hyvä täti..pinovoima alkaa toimia..... :kieh: Ei se uskallla astua sisään kun täällä on tarpeeksi hätistelijöitä, joten tädinestopuomit ylös :attn: :attn: ja plussatuulet alas++++ :whistle: sinne eteisen tienoille lattianrajaan puhaltelemaan tädit pois.
Tervetuloa Vivaldo! Tännehän on kiva saada lisää porukkaa. Meistä täällä jo kirjoittelevista löydät tietoja tuolta alkusivuilta! Pari on jo plussannutkin =)

Kiitos Epsukepsu neuvoistaTuota juuri tarkoitinkin, ehkä joskus selviää,mitä nuo avoimet tagit tarkoiottaa..

Hienoa Hissunmyy, että vaavi siellä kasvaa hyvin. Ihailtavaa tyyneyttä sinulla tuo maltti....minä yritän opetella.... :ashamed: Tarriksiatarriksia!!!

Nooo, sitten vähän omista: Viikonloppu meni siis "töiden" parissa eli lauluhommien. Nehän ei vät ole mikään työ sinällään, muttta jollaintavalla kyllä Ja aikas kivaahan se useimmiten on, paitsi silloin kun joutuu lähtemään jonnekkin pidemmälle ja olsi ihan mielellään ukkokullan kainalossa viikonlopun :/ Mutta omahan on valinta juu. Jos tästä nyt raskaudun niin laulukeikat saavat jäädä muutamaksi vuodeksi. Nyt juuri ei kyllä hirveästi kaipaisikaan tuota keikkailua.

Huomenna on sitten gyne ja kyllä jänskättää..hmm pitkästä aikaa gynellä käynti on myös jotenkin kivaa, kun saa ehkä tietää sitten tähän raskautumismahiksiin jotain faktoja, vaikkakaan koskaan se ei ihan suunnitelmien mukaan mene.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille...ja minä olen nyt päättänyt että ei yhtään tupakkia enää..( olen siis aina välillä retkahdellut tässä yrittäessäni lopetttaa tuon vauvantekoasian ja omankin terveyden takia.) mutta nyt pitää päättää. Tsemppiä mulle ja muille mahtavasti muuten mukavaa maanantaita!!!


:p :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Tärkeimmät ensin eli uskokaa tai älkää niin plussasin just äsken! Oli kyllä erityisherkkä ClearBluen testi, mutta plussa selvääkin selvempi eli ei mitään haamuja. Täti pyrkii silti edelleen, mutta ei nyt minua toistaiseksi huoleta, koska vastaavasta kokemusta aiemminkin ja vuoto on sellaista tiputtelua.

Tietysti, nythän sitä saa alkaa pelkäämään että vuoto muuttuu ja meneekin kesken heti alkuunsa jne, jne. Mutta nuhasta huolimatta olo on melkoisen yllättynyt ja iloinen. En kyllä odottanut näin nopeaa tärppiä.

Taisi tädinestopuomit todellakin auttaa B)

Ja sitten ne tagit... Eli jokainen palkissa oleva nappula aloittaa tekstiin yhden html-tagin, esim. [ b ] aloittaa lihavoinnin. Ja jokainen html-tagi pitää myös sulkea esim. merkinnällä [ / b ]. Ja jollei tuota muista tehdä, niin valitsemalla Sulje avoimet tagit systeemi laittaa nuo lopetusmerkinnät automaattisesti, mutta käsittääkseni tekstin loppuun.

Niin ja laskettu aika olis tädein edellisen visiitin perusteella 21. toukokuuta. Mutta pidän tätä koko juttua edelleen toiveajatteluna.
:whistle:

Muoks. Noissa tagien alku- ja loppumerkinnöissä ei oikeasti ole mitään välilyöntejä, mutten saanut niitä muuten näkymään kuin kirjoittamalla tuollai harvennettuna.<br><br>
 
epsukepsu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 15:03 klaava kirjoitti:
Tärkeimmät ensin eli uskokaa tai älkää niin plussasin just äsken! Oli kyllä erityisherkkä ClearBluen testi, mutta plussa selvääkin selvempi eli ei mitään haamuja. Täti pyrkii silti edelleen, mutta ei nyt minua toistaiseksi huoleta, koska vastaavasta kokemusta aiemminkin ja vuoto on sellaista tiputtelua.

Tietysti, nythän sitä saa alkaa pelkäämään että vuoto muuttuu ja meneekin kesken heti alkuunsa jne, jne. Mutta nuhasta huolimatta olo on melkoisen yllättynyt ja iloinen. En kyllä odottanut näin nopeaa tärppiä.

Taisi tädinestopuomit todellakin auttaa B)
Wautsi! Onneksi olkoon Klaava!! =) =) :flower: :flower: =) =) Ja tsiljoona :attn: :attn: tädinestopuomia varmuuden vuoksi

Tosi upeaa! Ihanaa kun tänne näitä plussia tulee näin pian, hienoa kertakaikkiaan! Tarrasukkia vaan Klaavankin masuasukille!!! :)

Omaa:
Tässä pitäis itse vielä viikon verran jaksaa odotella, mutta mieli on malttamaton.. :p Turha sitä on kuitenkaan vielä testailla.

Viikonlopun reissu väsyttää ihan kamalasti, mutta eiköhän tässä joten kuten jakseta. Oli kyllä ihana olla reissussa ihan vaan naisporukalla! Ai että teki hyvää! =)

Mukavaa viikkoa kaikille ja +++++++++++ :whistle:
 
epsukepsu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 11:27 vivaldo kirjoitti:
Loikkaan tähän pinoon mukaan minäkin.Ikää siis se 36v. kaksi tyttöä (4v ja 6v) löytyy jo....ja mieli tekisi alkaa väsäämään iltatähteä.Näinköhän sitä vielä jaksaisi....?? :)
Tervetuloa mukaan Vivaldo! =)

Itse olen 35v (marraskuussa 36) ja mulla on 3½ vuotias poika. Toista tässä siis toivotaan :)
 
epsukepsu
Hei HissunMyy! :wave:

Kiva kuulla kuulumisianne! Harmi vaan että kuopuksenne on sairaana :( Toivon mukaan lääkekuuri tehoaa ja lapsi tervehtyy pian :) Monesko rv sulla on nyt menossa? Tarrasukkia vaan kovasti teidän masuasukille!! :)
 
epsukepsu
Maanantain mainiot

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET:

Miesku rv
HissunMyy la. 12.5.07.
Klaava


PIINASSA:

Tiitiäisen äiti KP 26/28

Epsukepsu KP 21/28

Micosa Kp 24/28-33

Kipinää 25/??-??


PEITTOJEN ALLA ;)

Maudie

Lyydia2001 15/28-30

Mimsku

Pilkettä 10/29-31 2.toiveissa yrityskierros 2.


TÄTI KUOKKIMASSA:

 
Hei,

Onnea Klaava! :hug: Ja Hissun Myy: onnellista odotusta sinullekin vielä kerran. Katselin profiiliasi ja sinullahan onkin jo iso pesue, ihailtavaa kyllä! Itsekin muuten asun maaseudulla, mutta eläimiä ei ole paljoa eli vain koira ja paljon villakoiria nurkissa...

Tervetuloa Vivaldo! Minä mietin myös pitkään, vieläkö uskaltaa kolmatta hankkia ja nyt sitten ollaan täyttä päätä yrittämässä. Pahoin pelkään, että joudun tuonne tätiosastolle kohta puoliin, mutta ei ole kyllä vielä alkanut muuta kuin kivut. Kävin jo ostamassa Panadolia, jos kivut yltyvät karmeiksi ja pitäis töissäkin pystyä olemaan. Ennen pillereitä ne olivat aika mahtavat nimittäin. Yleensä syön buranaa, mutta jotenkin ei nyt uskalla popsia sitä, jos vaikka olisikin raskautunut.

Minä päätän jatkuvasti, etten käy enää lukemassa päivittäin näitä palstoja eli yritän unohtaa vähäksi aikaa nämä vauvantekopuuhat ajatuksista...en siis käytännöstä. On ollut niin kauhean pitkä kuukausi, ettei ole tosikaan. Sitten olen kuitenkin taas netissä lueskelemassa. Tästä taitaa tulla riippuvaiseksi.

=)
 
Klaava harmaana
Tervetuloa Vivaldo!

Kiitokset onnentoivotuksista! Nyt ei voi toivoa kuin, että tällä kertaa kaikki menisi hyvin. Täytynee kuitenkin pitää vielä toistaiseksi matalaa profiilia ....

Hassua muuten, että tästä koko jutusta ei tiedä vielä muut kuin minä ja te, rakkaat anonyymit kanssasisaret täällä netissä :whistle:

Mies ehtii varmaan kuulla asian, kunhan tulee työmatkalta huomenna. En viitsi puhelimessakaan kertoa.
 
Pilkettä töissä
:flower: :flower: :flower: :heart: :D

OnnenToivotuksia Klaavalle.....kävi vähän mielessä raskaus kun kertoilit tuosta, että täti kurkki vaan ovella... :D

Täähän on hienoa, että näin useasti plussia tulee
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 15:17 epsukepsu kirjoitti:
Hei HissunMyy! :wave:

Kiva kuulla kuulumisianne! Harmi vaan että kuopuksenne on sairaana :( Toivon mukaan lääkekuuri tehoaa ja lapsi tervehtyy pian :) Monesko rv sulla on nyt menossa? Tarrasukkia vaan kovasti teidän masuasukille!! :)
Hei!

Täällä mennään 5+3. Aivan siis alussa :D . Lääkekuuri on tehonnut ja kuopus jaksaa taas leikkiä.
Täällä on aivan mahtava ilma, aurinko porottaa täydeltä taivaalta ja hieman tuulee. Juuri sellainen syysilma josta minä pidän.
Onnea Klaavalle plussasta ja muille piinaajille tädin esto plussia+++++++++++++++ :kieh: :kieh:
 
=) Onnea Klaava :hug:

Nyt sain lääkäriltä luvan aloittaa metformiinin eli kaikki mahdolliset arvot normaaleissa.
Ensimmäinen pilleri sitten tänään,pikkuhiljaa määrää lisätään niin että neljäntenä suurin.
Nyt toivotaan parasta ja tulee toivottu apu ;)
 
epskeps pikaisesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 17:40 Micosa kirjoitti:
Nyt sain lääkäriltä luvan aloittaa metformiinin eli kaikki mahdolliset arvot normaaleissa.
Ensimmäinen pilleri sitten tänään,pikkuhiljaa määrää lisätään niin että neljäntenä suurin.
Nyt toivotaan parasta ja tulee toivottu apu ;)

Micosa! Kyllä täällä toivotaan teille parasta! Peukut on pystyssä!! :heart: :hug:
 
Klaava harmaana
Tervetuloa Chillifinn!

Pinon alkupäässä lienee meidän esittelyjä, mutta jollet jaksa selata, niin tässä omani lyhyesti tässä eli olen 37, ennestään 3 lasta (95, 98 ja 04). Ja eilen plussasin B) Mulla on takana yksi keskeytynyt raskaus (rv 19, touko/06), joten vähän hermostuttaa miten tässä käy ja miten tästä selviää henkisesti.

Tuota listaa voit päivittää omilla kp-tiedoillasi, jos tahdot. Ei ole pakko, tuskin siellä kaikki muutkaan on kuin nimellä enintään.
 

Yhteistyössä