Hakutulokset

  1. R

    irti tutista

    Mä olin muistaakseni 2,5v kun multa on otettu tutti pois ja muistan sen itse kuinka itkin oven suussa.. (traumoja?) Vaan neiti 1,5v lutkuttaa tuttia vaan nukahtaessaan ja autossa, muuten ei edes kaipaakkaan..
  2. R

    kuinka monet päikkärit teidän 1v nukkuu?

    Meillä on just tosta 1v lähtien nukuttu yhet päikkärit. ikää nyt 1v5kk ja nukkuu n. 12-14.30 ja siltä väliltä. yleensä ainakin sen kaks tuntia, joskus jopa kolme, joskus taas puoltoista..
  3. R

    Syökö teidän taapero

    Melkein päivittäin ainakin kurkkua ja tomaattia, ja hyvin usein hedelmiä, mandariinia, omenaa, banaania, päärynää jne.. yleensä noita hedelmiä välipalaksi..
  4. R

    meijän 1v2kk poika pelkää pimeetä??

    kannattais varmaan kokeilla yövaloa, mutta voihan se olla että se on tavallaan eroahdistustakin..
  5. R

    puuro?!

    Meilläkin on välillä puurolakkoja. kaipa siihen kyllästyy kun päivittäin syö.. yleensä kaurapuuroa joten kun lakko tulee, kokeillaan toista puuroa tai sitten syödään muroja... tai vaihdellaan sitä mitä puuron päälle pistetään, hillolla, maidolla ym.. vispipuuroa, neljääviljaa, mannapuuroa jne..
  6. R

    Vauvan seisomaan oppimisesta

    meillä neiti lähti kävelemään ilman tukea 9kk puolella, nyt on ikää 1v4kkv ja sanoja tulee niin ettei enää pysty laskemaan ja kaksi sanaisia lauseitakin jonkin verran. ensimmäinen sana tuli 7kk iässä "issa" = kissa.. nyt sekin sanotaan jo oikein.. Ja tuolla tuttia huudetaan..
  7. R

    Yöunet peiton alla vai ilman peittoa?

    Meillä saa peitto huutia... Vaikka kuinka toisen nukkuessa laittaist sitä peittoa päälle niin se on kohta pois potkittu... Vaan eipä tuo nyt niin yöunia näytä haittaavan..
  8. R

    Kuinka paljon sokerisia ruokia teillä syödään

    Meillä syödään melkein päivittäin kauramuroja, niissä ei ole niin paljon sokeria eikä suolaa kuin esim tavallisissa riisimuroissa... mutta muuten ei sitten pahemmin sokerisia ruokia syödä.. jugurtista kun ei neiti juuri pidä, viiliä joskus. Hillona esim puurossa vauvan soseita ja ja nyt esim...
  9. R

    paljonko makkaraa

    Silloin tällöin.. jos on esim nakkikastiketta, niin ei siitä neidin lautaselle taida edes puolikasta nakkia tulla... Ikää 1v4kk. Vaan neiti on semmoinen kinkkuhirmu että söis varmaan koko paketin jos annettais, mutta ei nyt kumminkaan, pieniä maistiaisia saa silloin tällöin.. yleensä...
  10. R

    Koska yhdet päiväunet?

    Meillä siirryttiin yksiin tossa vuoden iässä.. Nyt 1v4kk ja nukkuu ulkona vaunuissa n. 2-2,5h.. Illalla nukahtaa n.21 ja aamulla ylös n.7-8
  11. R

    Auttakaa nyt! mitä teen väärin?

    \ Mä oon kanssa sitä mieltä ettei ole mikään kiire. Mutta jos päätät luopua siitä pullosta niin silloin ei sais antaa perikisi, koska sitten lapsi oppii että jos huutaa tarpeeksi niin se pullo tulee ja silloinhan se huuto ei lopu koskaan...
  12. R

    hampaiden harjaus

    Meillä tehdään niin että neiti harjaa äidin hampaita ja äiti neidin. Silleen onnistuu parhaiten.. tosin sitäkään nyt ihan harjaamiseksi välttämättä voi sanoa.. ikää neidillä 1v4kk
  13. R

    jok teidän 1,5v puhuu paljon?

    Meidän neiti 1v4kk sanoo jo niin monta sanaa ettei pysty luettelemaan ja pari kaks sanasta lausettakin on tullut... Eilen oppi sanomaan anna! kun tahtoo jotain..
  14. R

    jok teidän 1,5v puhuu paljon?

    Meidän neiti 1v4kk sanoo jo niin monta sanaa ettei pysty luettelemaan ja pari kaks sanasta lausettakin on tullut... Eilen oppi sanomaan anna! kun tahtoo jotain..
  15. R

    G: Yksvuotiaista

    \ 1. kyllä 2. Välillä 3. yhdet 4. Aamulla ja illalla 5. Ei
  16. R

    Hemoglobiilinista

    Meiltä otettiin jo 10kk neuvolassa. 123 oli ja kuulemma ihan hyvä.. Kuuluu kuulemma käytäntöön ainakin meidän neuvolassa..

Yhteistyössä