Hakutulokset

  1. T

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 3)

    Meilläkin yöt mennyt ähräämiseks ...Pinnasängyssä hyöritään nykyään levottomammin kuin ennen. Kai tää tästä taas ajan kanssa.. :heart: .
  2. T

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 3)

    Ai jee, mukavaa. Mä taidan tästä heti kans sua matkia... =) :wave:
  3. T

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 3)

    Kiitos :wave: ! Uniasiaa: Meillä A menee nukkumaan 19.30 - 20.00. Viimiset päikkärit nukutaan noin kolmeen saakka. Joskus saattaa ottaa kolmannet päikyt siinä 17.00, max.kuitenkin sillon uniaika 30 min. Nukkuu aamukuuteen ja sit puol yhdeksän aikaan taas tuutilullaa :heart:.
  4. T

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 2)

    Siitä se lähtee!! Meillä kans edetään sellasta autoa vasten, vaikka ei kyllä kontata. Kivaa katseltavaa ! Mutta ei likikään saldo 2 metriä.... :D :o
  5. T

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 2)

    Huomenia! Meillä kans aina herätään tasan kuus ja vakiosti kakkavaipanvaihtoon joka aamu :D . Nukkumaan mennään kahdeksalta, joten eiköhän tuo silti ihan hyvin nuku. Tällai syssymmällä tuo kuus tuntuu silti niin |O |O ...No, onneks Huomenta Suomi ja kahvi pelastaa alun äkkiä :) . Noi...
  6. T

    ***HELMET 2008*** Syysviikko 37

    Mä olen lähdössä uimaan. Ajattelin alkaa käymään 2 krt vkossa. Auttaskohan se pitämään peruskuntoa yllä??Meinaan, ei tule tehtyä kuin noita pieniä vaunulenkkejä vaan...ja syötyä |O . Tuli vielä mieleen kysyä, että monetko päikkärit tein vauvelit päivässä ottaa ? Meillä on kolmet. Koskahan...
  7. T

    Ultran arvaukset sukupuolesta-pitivätkö paikkansa?

    Rakenneultrassa sanottiin, että katsokaa nyt itsekin =) ..Ja mehän katsoimme, selkeästi poika, ja poikahan tuli :heart: :heart: !
  8. T

    ***HELMET 2008*** Syysviikko 37

    Sama peli välillä.Tars varmaan olla toinenkin lapsi ! :laugh:
  9. T

    ***HELMET 2008*** Syysviikko 37

    No, juu. Täytyy kans A:lle kokeilla ! :heart: :p
  10. T

    ***HELMET 2008*** Syysviikko 37

    Huomenia! On kyllä blääh päivä, mitähän sitä keksis..Ulkoilukelitkään ei ihan ole, siivousta kyllä piisais, katsotaan |O .. Onnittelut uusista taidoista Liinamarille ja oliko muitakin =) :heart: ! Tää on jotenkin kamalaa, kun uusia taitoja opetellaan, niin vähän väliä kuuluu muks...
  11. T

    ***HELMET 2008*** Syysviikko 36 (2. pino)

    Saanukka: Ihana kakku! Barbabapa on mun suosikki :heart: !
  12. T

    ***HELMET 2008*** Syysviikko 36 (2. pino)

    Meillä muuten myös tykätään palloleikeistä . Vieritetään ja heitetään. A on mun sylkyssä ja viihtyis siinä vaikka kuinka kauan :heart: . Olen myös harkinnut tuota sitteristä luopumista . Täytyy kans miettiä yön yli, et pystyykö siihen..Toi lipaston hoitopöytä jo lähti..Vaipanvaihto onkin...
  13. T

    ***HELMET 2008*** Syysviikko 36 (2. pino)

    Heippa :wave: ! Täällä on Treen ja Lempäälän reissulta palattu. Kyllä maisemanvaihdos tekee välillä terää ;) , ja sai mieskin meistä vähän hengähdystaukoa =) . Hiukkasen tuli shoppailtuakin, mutta ihan järkevää kuitenkin. A:lle babytöppöset ja puinen punanen auto, sekä vielä ostin...
  14. T

    ***HELMET 2008*** Syysviikko 36 (2. pino)

    Meillä kans ' noustiin ' istumaan eilen =) . Vähän A siinä horjuu, mut käsi tukee hyvin. Jee, ihanaa katsella, kun kehitys on hurjaa :heart: . Meillevauvalle: Onnittelut kans :flower:, nää on hienoja arjen kohokohtia! Jaa, pitäs lähteä huomenna mummolaan Treelle A:n kans. Ja nyt on...
  15. T

    ***HELMET 2008*** Syysviikko 36 (2. pino)

    Jahvetille: Pikaista paranemista! Oot kyllä sitkeä sissi, kun silti vaan siivousurakkaa alotat!! Meillä oli levoton yö vaihteeksi.Mutta nyt taas nukutaan, ysistä saakka A koisannut =) :heart: . Ihanaa, kun tää arki on ton puolen vuoden etapin jälkeen selkeästi helpottunut! Saa omaa aikaa...
  16. T

    ***HELMET 2008*** Syysviikko 36 (2. pino)

    :wave: Morjens! Ja kiitos uudesta pinosta !! Täällä on kerhoista ollut puhetta.Meillä srk:n kerho löytys ja muskari. Muskari vaan on 9.00-9.45, A nukkuu just aamupäikkäreitä sillon.. Täytysköhän näitä rytmejä hiukkasen säätää =) . Tässä ei muuten pian pääse minnekään :laugh: ..
  17. T

    ***HELMET 2008*** Syysviikko 36

    Täällä kans ostettu tänään Emma-nokkis .Vihreän värinen =) . Kyllä palstalaisilta vaan saa hyviä vinkkejä, mukavaa. Ippu: Kehtaanko edes myöntää mistä oli kyse. Siis tosiaan se vaippakakku ei taida olla mikään tavallinen kakku . Et ei syötävää siis, mitä ohimennen äkkiä luulin :laugh...
  18. T

    ***HELMET 2008*** Syysviikko 36

    Saunomisesta: Meillä ei ole vielä saunottu.No, joulusaunaan ainakin mennään :xmas: ! Pipokelit on tosiaan alkanut. Ostin tuollasen vaaleansinisen KIVAT merkkisen pipon.Paksumpaa trikoota, ei ollut tänään silti yhtään liikaa =) .
  19. T

    ***HELMET 2008*** Syysviikko 36

    Hampaista: Meillä kaksi alhaalla, ja ylhäälle taitaa olla tulon päällä :heart: . Ieva ja Ippu :Työ olette armollisia, kun ette ole jaksaneet kuittailla, mun kommentteja vaippakakusta :laugh: :laugh: . Oi, oi, täytyy laittaa ens kerralla ' lasit ' päähän.Juuh.... Hissukka: Meillä...
  20. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 35/ pino2

    Zukulle: Onnittelut munkin puolesta :flower: :flower: ! Katsastin kans Ievan vaippakakun. Oli aika magee =) ! Mä olen itse tosi huono näissä leipomishommissa... Huh, vetäsin äsken tossa pizzan.Kamalan ähky olo, mut pakko oli vaan syödä kaikki. Nää sunnuntait on joskus tämmöisiä =) .

Yhteistyössä