Hakutulokset

  1. T

    ***Helmikuun Helmet 2008*** Vko 6

    Moikka pitkästä aikaa! Täytyi tulla kurkkaamaan tänne taaperoäitien puolelle :D ! Musta ei ole kuulunut, kun on ollut aika monenmoista meininkiä :| , no pääosin positiivista kuitenkin :) ... Meillä A oppi kävelemään paria päivää ennen 11kk synttäriään. On se aika söpön näköstä tallustamista...
  2. T

    ***HELMET 2008*** viikko 44

    Huomenta ! Olenko päivän eka :wave: ... Se on sitten pyhäpäivä. Mitäs helmimammoilla tänään ohjelmaa? Mulla olis toista kertaa nyt ns.oma meno, syömään ja teatteriin ystävien kanssa. Osaako enää minnekään lähteäkään... B) Täällä oli edelleen keskustelua yöllä levottomista öistä. Itse...
  3. T

    ***HELMET 2008*** viikko 44

    Iltaa! Täällä oli jotakin juttua levottomista öistä :| . Meillä niitä myös ollut, aivan mahdotonta ja nyt sitten vielä hampaita pukkaa lisää..Omat unet on menneen talven lumia |O . Ajattelin jo siirtää pojun omaan huoneeseen nukkumaan. No, enpä silti taida raaskia...Nukkuuko joku...
  4. T

    ***Helmet 2008*** viikko 42

    Liinamari: Ihanaa, kun sait kukkia ! Kyllä mullekin kelpais :D ! Taitaa olla ' tovi ' aikaa viimoisesta kukkapuskasta..
  5. T

    ***Helmet 2008*** viikko 42

    Nii-i. Sellaista se kai keskimäärin on. Mut olen ihan tyytyväinen, jos nyt edes jotenkin vähän muistaa ... :whistle: =)
  6. T

    ***Helmet 2008*** viikko 42

    Mä olen kans ollut puuhakkaana kummilapsien kanssa. Eilen tuli yökylään junalla toinen kummilapsi + siskonsa.Niiden kanssa puuhailtiin koko päivä. Ja huomenna haen toisen kummilapseni ja puuhaillaan taas jotakin mukavaa. On ' kummitus ' vkonloppu :D . Mites muuten onko teidän lapsenne kummit...
  7. T

    ***Helmet 2008*** viikko 42

    Terppa :wave: ! Turvaistuimista: elikkäs meillä myös Britaxin Multitech ja tosi hyvä istuin on. Hintava, mutta menee sitten pitkään käytössä kuitenkin. Meillä on vähän syömälakkoa ja kovasti kuolataan. Josko olisi tulossa lisää hampaita...? Muuten tutun tomeran olonen poika :heart: ...
  8. T

    ***Helmet 2008*** viikko 42

    Moikka täältäkin :wave: ! Mä kotiuduin just Party Lite kynttiläkutsuilta. Hienoja oli, mut aikas kalliita kapistuksia. Yhden pikkasen raaskin ostaa, joululahjaksi :xmas: . Paljon :hug: ainakin Liinamarille! Mulla on myös ollut tässä vähän ikäviä aikoja, mutta ei kyllä liity vauvaan...
  9. T

    ***Helmet 2008*** viikko 41

    Moikka :wave: ! Meilläkin 8 kk soseita maisteltu. Katselee mua pitkään ja kakoo pois, ei laske ei. Mut, odotellaan tässä nyt, muuten kun ruoka hyvin maistuu, ni eiköhän tää tästä sit myöhemmin suju. Ja haluais aina syödä itse, lusikka mun kädestä pois, tai menee hermo :laugh: ...Anna Mää...
  10. T

    ***Helmet 2008*** viikko 40

    Pilvipouta: Täällä tutista ei vielä luovuta. Saa mennä sinne 10 kk ja risat...Siis näin suunniteltu =) , katotaan käytäntö sitten myöh...
  11. T

    ***Helmet 2008*** viikko 40

    Heippa kaikille :wave: ! Meillä jo siis kontataan täysillä ja noustaan tukea vasten seisomaan, jos hyvä paikka löytyy :D ! Kaikki tapahtukin sitten yhdessä viikossa ja sitä myöten tuli myös levottomia öitä...Eroahdistuksesta olikin puhetta, meillä sitä ainakin alkavaa on. Sekä sitä Minä...
  12. T

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 39

    Iltaa :wave: ! Täällä sairastellaan kovasti, jaksamisia kaikille niitä tarvitseville :hug: ! Meillä tänään viimeinen pvä lääkekuurista menossa. Siis viime torstaina siihen korvatulehdukseen saatiin. Nyt korvat helpottanut ja sitä myöten yöt taas paremmat. Jes :heart: =) ! Eilenkin...
  13. T

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 38/2

    Niin ja Jahvetille tsempitys huomiselle!! Rohkea rokan syö :laugh:
  14. T

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 38/2

    Täällä onkin taas oltu ahkerina :D ! Ajattelin myös tässä mansikkarahkaa tehdä, nam :p . A meni vähäksi aikaa hoitoon, en tie oikein että minne päin tässä kämpässä pyöris... Anna86 : Mun pää meni ainakin ihan pyörälle, kun myyjä esitteli noita turvaistuin malleja. Vaikea sanoa, mikä on se...
  15. T

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 38/2

    Kristelle: On A jo paranemaan päin, kiitos. Mitään kovaa kitinää ei ole ollutkaan, epäilen että toinen korva on jo ns. krooninen vaiva....Katsotaan talvemmalla, josko jotain isompaa operaatiota tehtäs :| . Itselläni ei korvavaivoja pienenä ole ollut, tää on varmaan avokilta perittyä :kieh: ...
  16. T

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 38/2

    Huomenta :wave: ! Taidan olla aamun ekammainen =) ! Missäs kaikki on... Kiitos kaikille tsempityksestä meidän korvavaivoihin. Kyllä se vaan lämmittää mieltä :flower: :flower: . Ja Nipsulilla oli hyvä linkki tossuihin! Kiitos, pistetääs nuo harkintaan :D !
  17. T

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 38/2

    Morjens :wave: ! Mä olen ollut tässä vähän aikaa taustailijana vaan. Meillä todettiin eilen A:lla taas korvatulehdus ja viikon kuuri päälle :| . Ei hyvä :/ . Suppokin täyty eilen yötä vasten antaa, mutta suht koht hyvin yö sitten kuitenkin meni. Voi, kyllä mua ottaa pannuun, tylsä juttu...
  18. T

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 38

    Helmimuksut on teräviä tenavia :D :heart: !
  19. T

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 38

    Ieva80: Juu, kai se on ihan hyvä pukea. Mulla itsellä vaan tulee niiin hiki ja kuuma kun puetaan ja selkä reistaa, niin jotenkin ajattelin että haalarissa se vika on :laugh: ..Mutta siis hyvinhän se puku joustaa, taitaa olla laittajasta kiinni =) . Äitini muuten joskus taannoin sanoi, etten...
  20. T

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 3)

    Jahvetille Onnittelut pojan kulta-taitomerkistä :flower: ! Aikas mukavia miehiä teillä =) ! Meidän mies on koko ajan menossa, mutta jarruuttelee kyllä heti kun pyydän. Eli kokkaa ja siivoaa myös, se on fifty/fifty :heart: . Jaaha, alko Idols. Kaikki on varmaan kattoos sitä..

Yhteistyössä