***Helmet 2008*** viikko 42

Huomenta täältäkin, aamuun ollaan taas herätty räkäsesti, varasin sitte ajan arvariin jos noita korvia taas näyttäs "varuiks" :| .

Mittekköhän muuta mulal oli mielen päällä, johonkin piti viel kommentoida vaan ei muista ei |O
 
Me menemme ensi viikolla katsomaan turvaistuimia, mutta vieläkään ei olla päätetty, mikä hankitaan. Tosi vaikeaa valita... |O Kyselenkin nyt vielä galluppina, että mikä istuin teillä on ja mitkä ovat sen hyvät puolet? Jos joku jaksaisi vielä vastata, vaikka näistä onkin jo jauhettu niin paljon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Me menemme ensi viikolla katsomaan turvaistuimia, mutta vieläkään ei olla päätetty, mikä hankitaan. Tosi vaikeaa valita... |O Kyselenkin nyt vielä galluppina, että mikä istuin teillä on ja mitkä ovat sen hyvät puolet? Jos joku jaksaisi vielä vastata, vaikka näistä onkin jo jauhettu niin paljon...
--Juu tää toivois kans tätä galluppia :attn: :D
 
Meillä arvarissa käyty ja ei mitään lääkitsemisen aiheuttavaa vaivaa, nuha vaan :wave: ja ylihuolehtivainen (ko ) äiti ;) , pistin iskän kanssa menemään kun itte oon leiponu ihan isolla käjellä huomisiin koirakisoihin :p

ps. muffinnsien tekijät, sillä omppupiirakan ohjeella tulee ehkä parhaimmat muffarit ikinä, rasvaksi osa öljyä niin johan on kosteaa :) :wave: :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Raejuustoo oon antanu aina sillon tällön omalta lautaselta, et saa neidin hiljaseks siks aikaa ku itte syö :whistle: :p
--ok, eli raejuustomurusen "uskallan" silloin tällöin antaa :)
Mie uskallan ainaki :D
Eikai siinä mitään, jos murun sillon tällön antaa :whistle: Oon antanu myös tavallista juustoo..
*lähtee jääkaapille* :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Raejuustoo oon antanu aina sillon tällön omalta lautaselta, et saa neidin hiljaseks siks aikaa ku itte syö :whistle: :p
--ok, eli raejuustomurusen "uskallan" silloin tällöin antaa :)
Mie uskallan ainaki :D
Eikai siinä mitään, jos murun sillon tällön antaa :whistle: Oon antanu myös tavallista juustoo..
*lähtee jääkaapille* :LOL:
Kumma ku palstaillessa tulee nälkä :whistle:
*mussuttaa karkkia*
 
Terppa :wave: !

Turvaistuimista: elikkäs meillä myös Britaxin Multitech ja tosi hyvä istuin on. Hintava, mutta menee sitten pitkään käytössä kuitenkin.

Meillä on vähän syömälakkoa ja kovasti kuolataan. Josko olisi tulossa lisää hampaita...? Muuten tutun tomeran olonen poika :heart: , ruoka ei vaan yhtälailla maistu kuin ennen. On se muuten kumma, että itselle ei tule samaa ongelmaa..Aina maistuu vaan :LOL: ..
 
Mä olen kans ollut puuhakkaana kummilapsien kanssa. Eilen tuli yökylään junalla toinen kummilapsi + siskonsa.Niiden kanssa puuhailtiin koko päivä. Ja huomenna haen toisen kummilapseni ja puuhaillaan taas jotakin mukavaa. On ' kummitus ' vkonloppu :D .
Mites muuten onko teidän lapsenne kummit huomioineet miten paljon kummilastaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Mites muuten onko teidän lapsenne kummit huomioineet miten paljon kummilastaan?
Ei :ashamed: :whistle:
Tai no yksi, mutta asuu aika kaukana, mutta saattaa soitella pojalle, lähettelee kortteja jne... =)
Nii-i. Sellaista se kai keskimäärin on. Mut olen ihan tyytyväinen, jos nyt edes jotenkin vähän muistaa ...

:whistle: =)
 
Piti ihan tulla kertomaan,kun mulla on pitkästä aikaa jotain positiivistakin asiaa ;) :D Aamusella soi ovikello ja siellä oli kukkalähetti ja mieshän se oli asialla.Aivan ihana sydämen muotoinen kukkalähetys :heart: :heart:

Positiivinen asia nro 2: Ekaa kertaa yli tunnin itsekseni poissa kotoa ja muualla kuin hammaslääkärissä( mulle iso juttu) olin messuilla monta tuntia ja miehet olivat hyvin .pärjänneet.Tästä se lähtee tän mamman "itsenäistyminen" :D

Nipsuli hyvä ettei ollut typykällä suurempia sairauksia ja mielummin liian huolehtiva kuin liian myöhään huolehtiva =)

Kummeista toinen ei ole käynyt sitten ristiäisten vaikka pyydetty monet kerrat.Toiseenkin yhteydet ovat olleet vähissä syntymän jälkeen,mutta tässä asiassa voin kyllä itsekin katsoa peiliin :ashamed:
 
Ieva kankkunen on vaan merkki .että sulla on ollut hauskaa :D mietinkin missäs sä eilen luurasit.Vaikka olithan sä infonnut ( juu pakolinen ilmoittautuminen kun poistuu palstalta)

Mun teki tänään mieli tupakkaa :eek: voi haloo.Mä en ole siis polttanut kohta kolmeen vuoteen.No,en sitten polttanut,olisin varmaan oksentanut
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Mites muuten onko teidän lapsenne kummit huomioineet miten paljon kummilastaan?
Ovat huomioineet kiitettävästi, vaikka asuvatkin kaikki eri paikkakunnilla. :heart: Tavataan ehkä joka toinen kuukausi (paitsi yhtä tavataan ehkä kolmen kuukauden välein), viikoittain soitellaan.

 

Yhteistyössä