***Helmet 2008*** viikko 42

Hulipumpsis mulla itellä kuuluu kanssa suhinoita syrämestä :D Joskus päästäki :whistle: :LOL: Ja esikolla samahomma. Mulla ei (tietääkseni) oo koskaan asiaa tutkittu, mut tolla esikolla todettiin ylimääräsiä kiinnikkeitä, jotka sitte "kaikuu"...
 
Hulipumpsis Mulla kans ollu tai liekö vieläkin sydämessä pieni sivuääni. Yläasteella oli lääkärintarkastus, jossa tuli ilmi. Lääkäri laitto sitten sydänfilmiin ja röntgeniin, mutta niissä ei ollu mitään. Eli jospa olis samantapainen tapaus teilläkin.

Myös meidän likka kiipeää sinnikkäästi kaikkea vasten. Tänään yritti jo sohvalle kiivetä eilen riitti vielä keittiön jakkaran alaporras. :LOL:
 
konttauskypärästä pakko laittaa kommentti, että meillä on semmoinen lainassa kaverilta ja on tosi hyvä! A nousee niin paljon seisomaan (about 500x päivässä ja kaatuu myös ) :D että se ois varmaan jo saanut sata aivotärähdystä ilman sitä. se siis on semmonen pikku-piian. umppariin vaan leuan alta niin pysyy. aluks A otti sitä kans ite pois, mutta kun me laitettiin se takasin sille päähän vaan niin ekan puolen päivän kypärätaistelun jälkeen se on antanu sen olla päässä. ja me pidetään sitä kypärää sen päässä systemaattisesti aina kun A on lattialla leikkimässä niin nyt se ei enää ees kiinnitä kypärään mitään huomiota, kun se "kuuluu" siihen että hän saa leikkiä/seisoa rauhassa :)

:xmas:
 
Piipi, Hulipumpsis komeita neuvolamittoja =) ja toivotaan,että sydämessä olisi vain normaaleita suhinoita

Pusuapina varmasti huolestuttaa :hug: itsekkin jo mietin pojalle jotain avaruusteknologia superhypersuojausta kun joskus lähtee ihan pystyasennossa maailmaa valloittamaan

SEE komeita mittoja oli sielläkin =).Ihanaa,kun sulla on anoppi tehnyt soseita.Toivottavasti pikkuisella yskä helpottaa

Jepsu toivotaan ettei ole oksutautia.Mullakin oli tommosta pari päivää,mutta meni ohi

Muorilla on ollut tosi kakka tuuri kuvien kanssa :( ei ole tullutkaan mieleen,että se on noin tarkkaa.Seuraavaks työnnä siellä poliisilaitoksella virkailijalle kamera kouraan ja sano et ota kuva itte sit paremmin :D

Kristelle voimahaleja yöhön :hug: täällä toinen kohtalotoveri,joka puoli tuntia sitten kanniskeli poikaa eestaas tissit maitoa valuen CantoFinlandian tahtiin

Voi jumantsuka tota Tinttusivustoa,mä olen kohta velkaneuvonnassa,kun tahtoo kaikki :ashamed: :D
 
Huomenta

Sanokaas te jotka ootte laittaneet soseisiin valkosipulia. Niin miten ootte sen laittaneet; tuoreena vai jauheena. Jos tuoreena niin ihan vaan puristimen läpi vai miten?
En tiedä onko tästä ollut jo puhe, enkä jaksanut alkaa etsiä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Jahvetti Mitenkä se teidän uusi istuin on toiminut? Meinaan ollaan menossa huomenna menossa ostamaan neidille uutta istuinta. Muutkin voivat kommentoida?
Minä tykkään =)
Tuohan on ihan perusistuin ilman mitään ns ihmeellisyyksiä, ei mulla mitään moitittavaa ole =)
Tilaahan tuo vie jonki verran takapenkkiasennuksessa, mutta meillä kun sekään ei haittaa, niin en osaa sitäkään puolta siinä moittia.
Meillä oli pojilla aikoinaan sama istuin (-94 vm) ja aivan loistavana peruspenkkinä pidin sillonkin ja käytettiin meillä n. 3v asti. N. 2v asti selkämenosuuntaan ja sitten naamamenosuuntaan. Poikien penkissä oli sillon rullavyöt, niitä ei ole nyt ja se on ainoa asia jota tuohon kaipaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Tinttu-faneille linkkivinkki:
http://www.mielihuvitus.com/verkkokauppa/kauppa.php

ja näkyy kuvat ja hinnatkin :D
--en oo ihan varma onko tuol esim uutuksia, turveloja ei ainakaan ollu tota uutta mallia mutta siis tuolta nyt jo jotain näkee, ne uudet sivut on pepasta |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Huomenta

Sanokaas te jotka ootte laittaneet soseisiin valkosipulia. Niin miten ootte sen laittaneet; tuoreena vai jauheena. Jos tuoreena niin ihan vaan puristimen läpi vai miten?
En tiedä onko tästä ollut jo puhe, enkä jaksanut alkaa etsiä....
--mä oon laittanu kyntenä veteen kiehumaan ja sitten siis sen vaan sössänny muitten mukana :wave:
 
Siispäs huomenta :wave:

Meillä kans taasen nuhaa ilmassa ja myös yöllä yskiskeli :| , käytiin vähän ottaan höyryä ja sitt taas helpotti, tokikin oli ihan jo pirteen väsyny ja varmaan tunnin verran nauroi ja höpötteli ittekseen sängyssä, sisi oikeesti kikatteli, pimeessä, yksin :whistle: :eek: :LOL: , missä vaiheessa ne mielikuvitus ystävät ilmaantuukaan :whistle:

Konttaus on ruvennu onnistumaan, mutta useimmiten taaksepäin..mikäköhän neiti nurinkurin tosta neitosesta tuleekaan :LOL:

Nuhan takia siis ei lähetty jumpalle :/ ..ois ollu niiiiiiiiiin kiva vähän hikoilla perjantain kunniaksi..hikoilin sit keittiössä duunasin miehelle jauhemaksapiffejä ja pottuja..nyt vois vissiin mennä aamupalalle ja tiskien laittoon |O

Hurjasti nuhanselätyshaleja korvatulehduksen taltuttamispuhureita kaikille kipeille pienille ja isoille :wave:

-n-
 
Kiitoksia Jahvetti ja Nipsuli vastauksista. :D

Mutta kosta nokka kohti kerhoa. Lupasin viedä kahvipullat. Muistin voidella munalla mutta unohdin laittaa sokeria päälle :whistle: no eiköhän ne kuitenkin maistu :p
 
kiitos kaikille sydän asiaan vastanneille :hug: lohduttavaa kuulla että välttämättä ei mistään vakavasta kyse,sitä vaan aina tulee aateltua pahinta :/ no polikäyntiä odotellessa....

kivasti alkoi tää aamu... |O mein leonbergi vauva on ripuloinu eilisestä iltapäivästä asti,yöllä käytin moneen kertaan ulkona mut se on jossain välissä ehtiny ruikuloida mein koko kämpän |O lähes kaikki matot täynnä vesipaskaa ja tää koira on viel pyörinyt niissä omissa läjissään |O :x pikkasenko aamul suututti mut minkäs teet :/ matot odottaa kylppärissä pesua ja koira omassa sisäaitauksessaan on myös pesun tarpeessa.
onneksi sisko on tulos kohta käymään niin saa vahtii muksui et pääsen pesee ton koiran ja matot |O
mies kävi apteekist hakee canikuria et koiran vatsa rauhoittuis,sillä kun ei pysy edes vesi sisällä,alkaa jo vähä huolestuttaa pennun puolesta :/

että tällaista kivaa meidän päivään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Tinttu-faneille linkkivinkki:
http://www.mielihuvitus.com/verkkokauppa/kauppa.php

ja näkyy kuvat ja hinnatkin :D
--en oo ihan varma onko tuol esim uutuksia, turveloja ei ainakaan ollu tota uutta mallia mutta siis tuolta nyt jo jotain näkee, ne uudet sivut on pepasta |O
Meillä tais olla se...öööööö..olikohan se Bebe :whistle:
 
Yö meni hyvin, kun otin pojun viereeni ja mies ajettiin muualle nukumaan :LOL: Kiitoksia tsempityksistä kaikille! Välillä tuntuu tosi hassulta lukea omia vanhempia kirjoituksiaan (=lue valituksia :ashamed: ), kun nyt itsellä on taas ihan eri fiilis kuin eilen. Yöuni tekee ihmeitä :D Siitä olen varma :LOL: Liinamarille ja muille yökukkujille :hug:

Poika on ihan ok jo, yskii ja aivastelee, nenu hiukan vuotaa :/

Mä oon tehnyt samoin kuin nipsuli eli keittänyt valkosipulinkynnen siinä kasvisten seassa ja soseuttanut muitten mukana. Tänään tein just 21 annosta soseita pakkaseen pojalle. Hetken pärjätään taas :whistle:

Noi Tinttu-hatut on ihania :heart: Tilaan heti kunhan rahatilanne tästä tasoittuu :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Tinttu-faneille linkkivinkki:
http://www.mielihuvitus.com/verkkokauppa/kauppa.php

ja näkyy kuvat ja hinnatkin :D
--en oo ihan varma onko tuol esim uutuksia, turveloja ei ainakaan ollu tota uutta mallia mutta siis tuolta nyt jo jotain näkee, ne uudet sivut on pepasta |O
Meillä tais olla se...öööööö..olikohan se Bebe :whistle:

--ihana :heart: toi bebe. Meillä pupunen ja rääpäle :wave: Hishissin halusin ittelle
:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Tinttu-faneille linkkivinkki:
http://www.mielihuvitus.com/verkkokauppa/kauppa.php

ja näkyy kuvat ja hinnatkin :D
--en oo ihan varma onko tuol esim uutuksia, turveloja ei ainakaan ollu tota uutta mallia mutta siis tuolta nyt jo jotain näkee, ne uudet sivut on pepasta |O
Meillä tais olla se...öööööö..olikohan se Bebe :whistle:

--ihana :heart: toi bebe. Meillä pupunen ja rääpäle :wave: Hishissin halusin ittelle
:whistle:
Voishan nuo ottaa kaikki :whistle: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä