Juu, mun äiti ainakin sanoo noin.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Eikös muuten jossakin sanota et jos näkee paskasta unta se tietää rahaa täytyy siis laittaa lotto vetämään,kun vihdoin viidelta nukahdin alkoi peet tulvia uniin
Peteä kannustetaan täälläkin, koska on kaverin pikkuveli. B) Ei vaan, onhan se Pete kyllä tosi hyvä laulamaan. Muita suosikkeja mulla ei oikein ole, kun en ole oikeastaan sitä seurannut.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Wellu on ihan jees mutta Peten puolesta liputan :wave: :heart: .
--ok, eli raejuustomurusen "uskallan" silloin tällöin antaaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Raejuustoo oon antanu aina sillon tällön omalta lautaselta, et saa neidin hiljaseks siks aikaa ku itte syö
--Juu tää toivois kans tätä galluppia :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Me menemme ensi viikolla katsomaan turvaistuimia, mutta vieläkään ei olla päätetty, mikä hankitaan. Tosi vaikeaa valita... |O Kyselenkin nyt vielä galluppina, että mikä istuin teillä on ja mitkä ovat sen hyvät puolet? Jos joku jaksaisi vielä vastata, vaikka näistä onkin jo jauhettu niin paljon...
Mie uskallan ainakiAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--ok, eli raejuustomurusen "uskallan" silloin tällöin antaaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Raejuustoo oon antanu aina sillon tällön omalta lautaselta, et saa neidin hiljaseks siks aikaa ku itte syö
*lähtee jääkaapille*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie uskallan ainakiAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--ok, eli raejuustomurusen "uskallan" silloin tällöin antaaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Raejuustoo oon antanu aina sillon tällön omalta lautaselta, et saa neidin hiljaseks siks aikaa ku itte syö
Eikai siinä mitään, jos murun sillon tällön antaa Oon antanu myös tavallista juustoo..
Kumma ku palstaillessa tulee nälkäAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:*lähtee jääkaapille*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie uskallan ainakiAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--ok, eli raejuustomurusen "uskallan" silloin tällöin antaaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Raejuustoo oon antanu aina sillon tällön omalta lautaselta, et saa neidin hiljaseks siks aikaa ku itte syö
Eikai siinä mitään, jos murun sillon tällön antaa Oon antanu myös tavallista juustoo..
Ei :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Wode:Mites muuten onko teidän lapsenne kummit huomioineet miten paljon kummilastaan?
Nii-i. Sellaista se kai keskimäärin on. Mut olen ihan tyytyväinen, jos nyt edes jotenkin vähän muistaa ...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Wode:Mites muuten onko teidän lapsenne kummit huomioineet miten paljon kummilastaan?
Tai no yksi, mutta asuu aika kaukana, mutta saattaa soitella pojalle, lähettelee kortteja jne... =)
Sanopas muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Wode:On se muuten kumma, että itselle ei tule samaa ongelmaa..Aina maistuu vaan ..
Ovat huomioineet kiitettävästi, vaikka asuvatkin kaikki eri paikkakunnilla. :heart: Tavataan ehkä joka toinen kuukausi (paitsi yhtä tavataan ehkä kolmen kuukauden välein), viikoittain soitellaan.Alkuperäinen kirjoittaja Wode:Mites muuten onko teidän lapsenne kummit huomioineet miten paljon kummilastaan?