Huomenia kaikille!
Voi pärkkele teijän saunalle
Jahvetti, kun moisen teki. :x Ja paranemishalit :hug:
Liinikselle myöhästyneet synttärikukat täältäkin :flower: :flower: :flower: Hyvää onneahan se kakkauni sitte tuotti.
Hattaralle :heart: onnea sukelluksesta!
Mulla on paikat ihan jumissa eilisestä salikäynnistä.
Mitäs muuta piti kertoa? Torstaina käytiin neuvolassa
pituuskontrollissa, eikä ollu kuukaudessa tullu kun reilu sentti ja käyrä oli nyt -2. Tarkkoja mittoja ette nyt saa, kun en löytäny neuvolakorttia lähtöhässäkässä, niin on mitat vaan neuvolan tädin omissa kansioissa, mutta muistaakseni oli 65 cm ja risat. Sit kuulemma on huolestuttavaa, jos menee -2-käyrän alle. Nyt lisäillään öljyä ruokaan. En vaan muista, oliko se määrä 1 tl vai 1 rkl. Teelusikan oon laittanu / liharuoka. Mä vaan epäilen, ettei neiti saa tarpeeks maitoa. No nyt saa korviketta noin 5 dl päivässä, kun keitän siihen puurot ja sitte saa illalla unipullon.
Oltiin eilen
Lintsin valokarnevaaleilla. Esikoinen viihty ja neitikin oli hienosti. Useamman tunnin pällisteli vaunuista menoa. =) Meillä alkaa vaan neidillä olla niin vakiintunu vuorokausirytmi, että melkein iltakahdesalta pitäis olla kotona iltapuurolla.
Meillä molempien lasten
sylikummiperheet ovat aina olleet aivan ihania. Nyt kummit muistivat neidin nimpparit, jotka ite meinasin unohtaa.
Sit meillä on oheiskummeina meidän veljet (isommalla mun veli ja pienmmällä miehen veli). Oheiskummien suunnalta on ollu kummeilu vähän hillitympää. Mulla on itelläni nykyään aika usen huono kummi -fiilis.
Täytyy myöntää, että ennen esikoisen syntymää tuli kummiteltua enemmän. Silloin oli tosin vaan yks kummilapsi, nyt on kolme. Kyllä sitä aina synttärit ja joululahjat muistaa, mutta vois kyllä olla enemmänkin arjessa mukana. :/
Tänään on ohjelmassa
pyykinpesua ja pihatöitä. Ruoaks täytyy ottaa kuha pakkasesta sulamaan. Ekaks paistan ja sitte laitan uuniin creme freshin ja suolakurkkujen kera.
Miehille on kyllä kalapuikkoja.