***Helmet 2008*** viikko 42

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
[ Olikos täällä joku muukin eilen viihteellä? Kristelle? :wave: Mitkäs siellä on olot?
Mä lähden vasta tänään viihteelle :D Meikkailen tässä koneella ja ootan, että hiukset kuivuu. On tää kans taas meinikiä, kun ei oo aikoihin pihalla ollut. Ei jaksaisi edes laittautua, mut vähän kai pitää... Just sain vasta pojankin päikkäreille, en tiiä kui ei malttanut unille mennä, mut vaunuihin nukahti :/ Ruoka-aikakin tässä jo meni pojalla, mutta eiköhän se o entistä kovempi ruokahalu kun heräilee ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Liinamari: Ihanaa, kun sait kukkia ! Kyllä mullekin kelpais :D ! Taitaa olla ' tovi ' aikaa viimoisesta kukkapuskasta..
Mäkin aloin ihan miettimään, että milloin mies toi mulle viimeksi kukkia. :/ En nyt ihan äkkiseltään muista, onko kesän ja syntymäpäivieni jälkeen kukitellut. Mutta enpähän kyllä minäkään ole hänelle kukkia ostanut hänen syntymäpäiviensä jälkeen. :whistle: Enkä ole kyllä yhteiseksi iloksikaan kukkia ostellut vähiin aikoihin... Mistä tulikin mieleen, että kuinkas monella on vielä partsikukat kuosissa vai oletteko laittaneet jo kanervia tms.? Mä olen suunnitellut talvikasvien laittamista jo pidemmän aikaa, mutta kun nuo pelakut kukkivat ja ovat vieläkin viheriäisiä, niin eihän niitä poiskaan voi pistää. Onkos joku muuten laittanut pelakkuja talvehtimaan? Mitenkäs se tapahtuu?

Enpä mäkään muista koska oisin mieheltä kukkia saanut :eek: Ei meillä oo ollut tapana kummemmin kukkia silti ostellakaan, mut onhan se hienoa niitä saada. Mies joskus mulle väitti, ettei "uskalla" muuten vaan tuoda kukkia, kun mä kuulemma klassiseen tapaan luulen, että sillä on jotain salattavaa/kerrottavaa/taka-ajatuksia :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Ihana ele mieheltäsi Liinis! :heart: Ja siitä se napanuori tosiaan lähtee katkeamaan. :) Missäs messuilla olit? Ensi viikolla on Kirjamessut ja meitsi aikoo suunnata sinne. :p :p
Olin Hengen ja tiedon messuilla eli suomeksi huuhaamessuilla

:D

Kristellelle hauskaa iltaa

Mä oon saanu kerran mieheltäni kukkia ja arvasin heti mitä pahaa se oli mennyt tekemään... Oli pitkän aikaa puhunut yhdestä kaivinkoneesta joka ei ees liiku...ja olis halvalla... :whistle: Ni...sit ku se tuli kotiin kukkapuskan kanssa...päräytin heti...nyt sä oot sitte ostanut sen... |O ja arvaus meni nappiin... :LOL:

*muoks. mä kun olin kyseistä öljyistä rautakasaa vastaan...tuli vielä meitin takapihalle komistukseksi... Onneksi ei oo meillä enää... :xmas:

*muoks. muoks. eikä ollu mikään pieni kone...telakone ja iiiiiiiso.

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mä oon saanu kerran mieheltäni kukkia ja arvasin heti mitä pahaa se oli mennyt tekemään... Oli pitkän aikaa puhunut yhdestä kaivinkoneesta joka ei ees liiku...ja olis halvalla... :whistle:
:D Mikäköhän siinä on, että miehet on niin helposti luettavia? :LOL: Tosin, niin minäkin kuulemma miehen mukaan olen. :whistle:

liinis: oulussa isä ampui vaimonsa ja kaksi lastaan 11 ja 9v sekä itsensä :'(
todella karmeeta! :'( :eek:

tulin just saunasta nyt aion juua pari lonkkua kunhan poju simahtaa. saunassa istuin kuunnellen huutokonserttia .. M itki mun perään. oon ollu aamun töissä ni pelkäs että karkaan taas. repsukka. nyt tässä sylkyssä vartioi ettei mamma karkaa.. :LOL: puhuu mulle et tukutukutuku ja hikkailee väliin... :LOL:

me taidetaa mennä puurolle.

ec3saa<z = pojan terkkuja!

Jepsu

Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
liinis: oulussa isä ampui vaimonsa ja kaksi lastaan 11 ja 9v sekä itsensä :'(
todella karmeeta! :'( :eek:

tulin just saunasta nyt aion juua pari lonkkua kunhan poju simahtaa. saunassa istuin kuunnellen huutokonserttia .. M itki mun perään. oon ollu aamun töissä ni pelkäs että karkaan taas. repsukka. nyt tässä sylkyssä vartioi ettei mamma karkaa.. :LOL: puhuu mulle et tukutukutuku ja hikkailee väliin... :LOL:

me taidetaa mennä puurolle.

ec3saa<z = pojan terkkuja!

Jepsu
No mitäs se on juonu

:whistle:

vinja M on pysyny ihan velli linjalla mutta mamma hörppii saunalonkeroa nyt kun lapset nukkuu...

Jahvetti :hug: hui kauhistus! kauhee jos vaik ois kiukaaseen kaatunu... :eek:

nyt kattomaan kolmosta...
kut nait mums!

Yhteistyössä