***Helmet 2008*** viikko 42

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:


kivasti alkoi tää aamu... |O mein leonbergi vauva on ripuloinu eilisestä iltapäivästä asti,yöllä käytin moneen kertaan ulkona mut se on jossain välissä ehtiny ruikuloida mein koko kämpän |O lähes kaikki matot täynnä vesipaskaa ja tää koira on viel pyörinyt niissä omissa läjissään |O :x pikkasenko aamul suututti mut minkäs teet :/ matot odottaa kylppärissä pesua ja koira omassa sisäaitauksessaan on myös pesun tarpeessa.
onneksi sisko on tulos kohta käymään niin saa vahtii muksui et pääsen pesee ton koiran ja matot |O


-- :hug: , meillä eilen koirat oksens matot ja sängyn |O . Nestettä vaan penruteselle paljon ja jos illaks rauhottuu niin riisiä pikkasen runsaalla keitin liemellä ja pari nappulaa mukaan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Huomenta

Sanokaas te jotka ootte laittaneet soseisiin valkosipulia. Niin miten ootte sen laittaneet; tuoreena vai jauheena. Jos tuoreena niin ihan vaan puristimen läpi vai miten?
En tiedä onko tästä ollut jo puhe, enkä jaksanut alkaa etsiä....
--mä oon laittanu kyntenä veteen kiehumaan ja sitten siis sen vaan sössänny muitten mukana :wave:
Samalla lailla meilläkin on valkosipuli ja sipuli soseisiin lisätty. Ei tule keitettynä niin vahvaa kuin tuoreena puristettuna. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
kiitos kaikille sydän asiaan vastanneille :hug: lohduttavaa kuulla että välttämättä ei mistään vakavasta kyse,sitä vaan aina tulee aateltua pahinta :/ no polikäyntiä odotellessa....
Toivottavasti ei tosiaan ole mitään vakavaa. Aina sitä tosiaan pelkää pahinta, mutta minä (kuten joku muukin jo taisi kirjoitella?) olen ymmärtänyt, että nuo sydämen sivuäänet olisivat lapsilla melko tavallisia. :hug:
 
Meillä on ollut haipakka-aamu tänään. Kampaajalla käväisin tuossa aamusella, kun oli pehko jo sen näköinen, että huh huh :eek: Appiukko pyörähti Hattaraa moikkaamassa. B) Illalla olisi vielä tiedossa työpaikan, tai oikeastaan koko viraston, kemut. Rairai pitkästä aikaa... :xmas:

Tinttu-hattu polttelisi muakin... Hattaralle siis. En nyt katsonut noita sivuja, mutta sellainen karhu-, pupu- tai kettu-hattu olisi :p Pitäkääs joku kutsut, niin pääsee tilailemaan. :xmas: ;)

Meillä kontattiin eilen ekaa kertaa pidempi matka! :D Metrin verran Hattara konttasi tuossa olohuoneessa. :heart: hassua, miten nopealla aikavälillä kehitys tapahtuu! Kuukausi sitten H vasta alkoi ryömimään ja nyt jo menee itse istumaan, kontaa ja pyrkii karhukävelyasentoon sekä polviseisontaan.

Mutta, paranemisia sairastelijoille ja :hug: kaikille sitä tarvitseville, onnea uusista mitoista ja taidoista! :flower: Mä menen nyt syöttämään H:lle välipalaa ja syömään itse lounasta; mies on kokannut chili con carnea ja salaattia. :p Mukavaa viikonloppua kaikille! =)
 
Viikonloppu tosiaan lähenee. Millaisia suunnitelmia helmillä ja mammoilla?

Meillä ei kummempaa. Mies on molemmat päivät vapaalla, joten naatiskellaan. Elokuviin menoa on suunniteltu huomenna tai sunnuntaina, katotaan miten käy. Pakko kai se on lähtä, kun teillekin täällä kehuskelen. :D

Pikkulikka käveli eilen karhun kävelyä. Aivan älyttömän nopeesti menee kyllä aika, kohta se jo juoksee karkuun. Missä mun vauva. :'(

Jaksuja isoille ja pienille sairastelijoille :hug: ja onnea uusia taitoja oppineille :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Viikonloppu tosiaan lähenee. Millaisia suunnitelmia helmillä ja mammoilla?
Huomen aamulla tarkastan montako ryppyä ja harmaata hiusta on rouva saanut, kun tulee taas vuosia lisää

:D sitten kirmaankin hihhulimessuille ja mies jää ensimmäistä kertaa pidemmäksi aikaa pojan kanssa kaksistaan. Yleensä siis ollut vain 1-2 h ja harvoin.

Kristelle asiaa puhut,että välillä naurattaa omat vanhat kirjoitukset,kun mieliala on jo sillävälin vaihtunut...naisen elämää :D

Eikös muuten jossakin sanota et jos näkee paskasta unta se tietää rahaa :p täytyy siis laittaa lotto vetämään,kun vihdoin viidelta nukahdin alkoi peet tulvia uniin :LOL:
 
Heipat,

viikonloppuna tiedossa kotileskeyttä, kun mies lähtee työpaikan kemuihin toiselle paikkakunnalle. No, korvaukseksi annoin määräyksen käydä ostamassa Sex and the City -leffan dvd mulle huomiseksi iltakatsomiseksi :D Sen kera sit vähän sipsejä tai karkkia... :p

Paljon onnea Ieva Hattaran konttauksesta! :flower: Noin se meilläkin meni, että eka mentiin se metri-pari ja nyt mennään jo pitkiä matkoja tutkiskelemaan. Ja viikko sitten homma siis alkoi. Niin ja hauskoja kemuja =)

Liinis: nyt äkkiä sit lotto vetämään, vaikken oo tollasesta enteestä kuullukaan :LOL:

Meillä asuu nykyään kyllä pieni takiainen, haluais koko ajan pönöttää sylissä tai sit aina konttailun välissä pitää päästä hetkeksi syliin tankkaamaan läheisyyttä. No, onhan se ihanaa, että äiti on niin tärkeä :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Viikonloppu tosiaan lähenee. Millaisia suunnitelmia helmillä ja mammoilla?
Tänään meillä on kävässyt pari miehen kaveria, joita ei olla aikoihin nähty. Huomenna puolestaan mun yksi lappsuudenystävä tulee kyläilemään päivällä ja illalla mä meinaan lähteä rilluttelemaan. Kaverin pyynnöstä lähden, vaikka kiinnostus ei nyt kovin korkeella olekaan. Taitaa tehdä hyvää vaan hiukan päästä pois kotoa yksin :whistle:

Ievan tytskylle onnittelut konttaustaidosta :flower:

Liinamari, nyt lottoa tekemään tosiaan, mä oon kans kuullut tuon enteen :D Sais ne peet tulla munkin uniin :whistle: :LOL: Muistukin tästä mieleen, että mulla on lompakossa ässä-arpa, jossa voittoa 3,50?, joten pitäis iltalenkiksi käydä varmaan vaihtamassa uuteen arpaan :whistle:

Meillä kans poika on aikamoinen takiainen ollut viime päivät. Oon aatellut, että siksi roikkuu puntissa koko ajan, kun on kipeä :whistle: Syliin tuo kuitenkin pääsee aina kun haluaa, oli se kuinka usein vaan :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
KHT-päätös tuli tänään :D
Mullekin oli näköjään eilen tehty päätös, mutta hoitolisä puuttu. Luki vaan, että päätös tehdään, kun oon toimittanu selvityksen tuloista. :headwall: :headwall: Pärrrkkele, mä vein sinne ne miehen palkkalipuskat ja neiti vielä luukulla katto kaikki läpi. :headwall: :headwall: Oliskohan siihen ite hakemukseen sitte pitäny johonkin kohtaan vielä vääntää perheen tulot ja mun tulottomuus rautalangasta. Täytyy pirauttaa kelaan maanantaina. Harmi, että taitaa olla tältä päivältä jo pulju kiinni. :/ :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
KHT-päätös tuli tänään :D
Mullekin oli näköjään eilen tehty päätös, mutta hoitolisä puuttu. Luki vaan, että päätös tehdään, kun oon toimittanu selvityksen tuloista. :headwall: :headwall: Pärrrkkele, mä vein sinne ne miehen palkkalipuskat ja neiti vielä luukulla katto kaikki läpi. :headwall: :headwall: Oliskohan siihen ite hakemukseen sitte pitäny johonkin kohtaan vielä vääntää perheen tulot ja mun tulottomuus rautalangasta. Täytyy pirauttaa kelaan maanantaina. Harmi, että taitaa olla tältä päivältä jo pulju kiinni. :/ :headwall:
Joo siihen lappuunki pitää se sama miehen palkkatieto laittaa... :whistle: :wave:
 
Haipakkaa meilläkin. Oltiin melkein koko päivä Sellossa. Siis mä mitään ostanu (paitsi potan ja nannia) mutta aikaa meni kaverin kanssa syömiseen (kun muksut vuorotellen kitisi..). Onneksi ukko sit illalla nappas matkan varrelta meidät juna-asemalta kotiin. Ja nyt meillä on edelleen varsin hyväntuulinen tyttö olkkarissa :)

Tinttuja minäkin kattelin. Aiemmin ei ole kauheesti napanneet mutta muutama suloinen hattu noilla sivuilla oli..

Jahvetille sellainen kyssäri että onko teillä jo sellainen turvaistuin käytössä? Siis sellainen 9kg ylöspäin? Jos on sellainen, niin miten on teidän tyttö siihen menny, eiks teidän neiti ole kans joku alta 8 kiloinen vielä?
Just nimittäin mietin ostaako nyt vai vasta joulukuussa/tammikuussa isompien lasten istuin.. Meidän tyttöhän on noin 7,5kg. Veikkaanpa tosin että pituus voi tulla ennemmin vastaan.

Viikonloppusuunnitelmia ei varsinaisesti ole. Miehen vanhemmat tulee koko vkl:ksi kylään. Siinä jo riittämiin suunnitelmaa.. Koiran kanssa kyl aattelin käydä sunnuntaina treenamassa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Jahvetille sellainen kyssäri että onko teillä jo sellainen turvaistuin käytössä? Siis sellainen 9kg ylöspäin? Jos on sellainen, niin miten on teidän tyttö siihen menny, eiks teidän neiti ole kans joku alta 8 kiloinen vielä?
Just nimittäin mietin ostaako nyt vai vasta joulukuussa/tammikuussa isompien lasten istuin.. Meidän tyttöhän on noin 7,5kg. Veikkaanpa tosin että pituus voi tulla ennemmin vastaan.
7700g oli tuossa viime viikolla juu =)
Ihan hyvinhän tuo on siinä ollu, ei mitään ongelmaa =)
Ja käsittääkseni tuo meidän istuinhan on 0-18kg tarkotettu selkämenosuuntaan (eli 5kk+)...eli ei oo mitään 9kg rajaa =)

Tosiaan, olishan tuo kaukaloonki mahtunu viel hyvän tovin, mut mun selkä ei enää kestäny sitä kaukalon nostoa repsikan puolelta auton sisällä kyyryssä sinne kuskin taakse :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
KHT-päätös tuli tänään :D
Mullekin oli näköjään eilen tehty päätös, mutta hoitolisä puuttu. Luki vaan, että päätös tehdään, kun oon toimittanu selvityksen tuloista. :headwall: :headwall: Pärrrkkele, mä vein sinne ne miehen palkkalipuskat ja neiti vielä luukulla katto kaikki läpi. :headwall: :headwall: Oliskohan siihen ite hakemukseen sitte pitäny johonkin kohtaan vielä vääntää perheen tulot ja mun tulottomuus rautalangasta. Täytyy pirauttaa kelaan maanantaina. Harmi, että taitaa olla tältä päivältä jo pulju kiinni. :/ :headwall:
Joo siihen lappuunki pitää se sama miehen palkkatieto laittaa... :whistle: :wave:

No pärrkkele, ettei eukko luukulla voinu sitä sitte sanoa, kun katto kuitenkin sen lomakkeen läpi. :headwall: :headwall: Eihän tässä mitään peruuttamatonta oo tapahtunu, mutta en vaan jaksais jälkikäteen selvitellä asioita. :headwall: :headwall:
 
Iltoja

Yllättävän nopea on kela ollut.Meillekin tuli päätös kolmessa päivässä.

Seuraako muuten kukaan Idolssia? Onkos suosikkeja ..mun on Wellu,nuoruuden miesmaku jääny päälle :ashamed: :D noo tykkään mä sen äänestä tosi paljon .Kalle on toinen josta tykkään,jotenkin symppis luonne.Sen biisistä tuli ihan nuoruus mieleen,olin 16 ja ensirakkaus roihusi Gunnareiden tahtiin
 
Me katottiin eilen mökillä Idolsia, paljon ei oo tullu tänä syksynä seurattua. Onkos siinä jotenkin poikien / miesten ja tyttöjen / naisten semifinaalit erikseen? Mulla ei noussu ketää erityisiä suosikkeja. Mä en voi Wellua fanittaa, kun ei voi ymmärtää noita W:tä ja C:tä nimissä. ;) :whistle: :whistle: Sanoinkin jo neidille, että mitään Welluja, Walluja tai Weetejä ei perhelounaille tuoda - no ehkä tuleekin sitte joku Weera. :whistle: :LOL:

Nyt meni muuten fotokin kyttiksellä läpi. =)
 

Yhteistyössä