Hellurei! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Miten tää päivä kestääkin niin kauan
Ihana huomata, että muillakin on välillä tämmöisiä päiviä. :hug:
Meillevauvalle ja muille väsyneille. Odotan niin huomista ja sitä kun miehellä alkaa isyysloma!
Laitoin H:n juuri petiinsä, ja voi huvittavuutta, kun toisella on päällänsä mustavalkoraidallinen "vankipyjama", jossa lukee "Been inside for 9 months" ja sit tuo tyttö työntelee käsiään pinnojen välistä kuin vankilan kaltereiden takaa konsanaan. Ryskyttää noita pinnoja.
Väsynyt on kuin mikä, silmät ihan puolitolpissa, mutta puoliunissaankin pitää hillua. :heart:
Vai on mammoilla ollut tänään
rapurallat kylässä.
Mulla oli tosiaan eilen, vaikka tänäänkin on vielä vähän väsy olo, niin ei kait sitä kahden päivän rapula sentään voi olla.
Tosin, mulla ei kyllä ihan jäänyt kolmeen flavonoidilasilliseen perjantain juomingit...
Voi hurja tosiaan,
Jahvetti, onneksi ei käynyt tuon pahemmin, vaikka ilmeisesti aika pahasti kävikin. Pikaisia toipumisia sinulle joka tapauksessa! :flower:
Ihania lahjuksia
Liinis saanut anopilta, synttärionnea vaan täältäkin näin jälkikäteen! :flower: Mä sain silloin kun H syntyi mun äidiltäni sellaisen kalevalaisen kaulakorun ja Hattara sai helmisormuksen. :heart: Anopilta ei saatu mitään. :| Appiukko sensijaan muisti samppanjapullolla.
Kohta alkaisi Idolsit, mietin että pitäisköhän se ihan kattoa, kun alkaa vissiin olemaan jo kohta loppusuoralla koko kisa. Ja BB:ssäkin taitaa olla tänään jännät paikat. :xmas: Eilen oli muuten miehen kaveri Pelkokertoimessa, ja perskules, hävisi sen loppukisan sekunnilla. Kyllä meitä syletti miehen kanssa, kun sitä seurattiin. |O