***Helmet 2008*** viikko 42

Hilusella oli hieno ajatus siitä, että lapsetkin muistais kummejaan. Sen verran mäkin oon yrittäny kunnostautua, että ainakin tarhakuvasta oon esikoisen kummeille antanut sellaiset isommat kuvat (siis vähän normikuvaa isommat - ettei ihan niitä passikuvakokoja). Voishan sitä vaikka jotain askartelujakin kummeille lahjottaa - tai laittaa ton vaikka piirtämään kumminsa. =)
 
Haudi, täällä myös yksi kappale eilen viihteellä olleita äitejä :D Oli kyllä kivaa olla eilen liikkeellä, mutta ihanaa tulla kotiin :heart:

Liinikselle synttärionnea, ihana lahja mieheltä ja anopilta. Voi että :heart: :flower:

Jahvetillahan on ollut hurja saunaseikkailu, onneksi et kaatunut kiukaaseen :eek:

Pilvipoudan mies ja kaivinkone (vai mikä kone se oli :)..) ja kukkapuska sai nauramaan ääneen :D

Toivottavasti Muorin bebe ottaa kasvupyrähdyksen öljyn avulla :hug:

Jepsun kaakku kuulostaa taivaalliselta :p

Kummit on meillä aivan ihania :heart: Muistavat ja tapaavat Aavaa, vaikka toiset asuu 400km ja toiset 900km päässä. Yhteyttä pidetään viikoittain ja myös me muistetaan kummeja :)

Voi, mitähän vielä oli kommentoitavaa..Ai niin, onnituksia uusista taidoista :flower:
 
Miten tää päivä kestääkin niin kauan :whistle:
Ja toi tyttö on ihan ku ois jossain sokerihumalassa tai mitä lie. Me sanotaankin että sillä on varmaan joku touretten syndrooma (mikä ei olis kyllä kiva..). Nytkin se tossa syöttiksessä istuessaan silleen jännitti vatsaansa. Ovelan näköinen. Tunnustan että mua hirvittäis jos lapsella ois joku kehitysvamma. Toisaalta miksi ois?

Appivanhemmat tossa totesivat että kivasti hommaa meillä tytön kanssa. Tyttö nimittäin on pääsääntöisesti posottanut konttaen ja noussut tukea vasten non-stop..
Ja sit ku lisää tohon nuhan joka saa tytön itkuisaksi välillä, niin jotenki tunnen itseni väsyneeksi..

 
minttudomino-pätkis juustokakku :p

pohja:
1½ pkt minttu dominoita
80 g voita

täyte:
200g maustamatonta tuorejuustoa
1 tlk vaahtoutuvaa vaniljakastiketta
4 liivatelehteä
2 pss pätkiksiä
½ dl kuumaa kahvia

pilko dominot murusiksi ja sekoita siihen sula voi. painele vuokaa tasaiseksi.( laita jääkaappii siksi aikaa tämä kun teet täytteen)

laita liivatteet kylmään veteen.

pilko pätkikset ihan silpuksi ja lisää ne tuorejuuston sekaan. vatkaa vaniljavaahto "kovaksi" ja lisää se tuorejuuston ja pätkisten sekaan.

ota kahvi ja lisää liivatteet. kun se on sulanu niin lisää ohuena nauhana vaniljavaahdon sekaan.

ota pohja ja kaada täyte päälle ja anna hyytyä jääkaapissa muutaman tunnin ajan/seuraavaan päivään.




kirjotin ohjeen päästäni siis tuon selite osan kun en jaksanu lähtee tonkii sitä ohjetta.
ei muuta ku herkullisia hetkiä. :)

oli muute hyvää kun just söin tuota ;)
tein kotiinkin kakun kun ukko ruikutti...hih...

 
Hellurei! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Miten tää päivä kestääkin niin kauan :whistle:
Ihana huomata, että muillakin on välillä tämmöisiä päiviä. :hug: Meillevauvalle ja muille väsyneille. Odotan niin huomista ja sitä kun miehellä alkaa isyysloma!

Laitoin H:n juuri petiinsä, ja voi huvittavuutta, kun toisella on päällänsä mustavalkoraidallinen "vankipyjama", jossa lukee "Been inside for 9 months" ja sit tuo tyttö työntelee käsiään pinnojen välistä kuin vankilan kaltereiden takaa konsanaan. Ryskyttää noita pinnoja. :D Väsynyt on kuin mikä, silmät ihan puolitolpissa, mutta puoliunissaankin pitää hillua. :heart:

Vai on mammoilla ollut tänään rapurallat kylässä. :D Mulla oli tosiaan eilen, vaikka tänäänkin on vielä vähän väsy olo, niin ei kait sitä kahden päivän rapula sentään voi olla. :eek: :eek: Tosin, mulla ei kyllä ihan jäänyt kolmeen flavonoidilasilliseen perjantain juomingit... :whistle:

Voi hurja tosiaan, Jahvetti, onneksi ei käynyt tuon pahemmin, vaikka ilmeisesti aika pahasti kävikin. Pikaisia toipumisia sinulle joka tapauksessa! :flower:

Ihania lahjuksia Liinis saanut anopilta, synttärionnea vaan täältäkin näin jälkikäteen! :flower: Mä sain silloin kun H syntyi mun äidiltäni sellaisen kalevalaisen kaulakorun ja Hattara sai helmisormuksen. :heart: Anopilta ei saatu mitään. :| Appiukko sensijaan muisti samppanjapullolla. :)

Kohta alkaisi Idolsit, mietin että pitäisköhän se ihan kattoa, kun alkaa vissiin olemaan jo kohta loppusuoralla koko kisa. Ja BB:ssäkin taitaa olla tänään jännät paikat. :xmas: Eilen oli muuten miehen kaveri Pelkokertoimessa, ja perskules, hävisi sen loppukisan sekunnilla. Kyllä meitä syletti miehen kanssa, kun sitä seurattiin. |O




 
Ieva vähällä kyllä hävis eilen pelkokertoimessa. Ja mun mielestä sillä oli enemmän hiekkaa päällä :whistle:

Meillevauva :hug: Joskus sitä itsekin miettinyt että miten sitä kestäis jos olis joku kehitysvamma tms. ja sit päätynyt siihen että ei se asioita muuksi muuttaisi. Tai siis toki asiat olis eritavalla, mutta lapsi olisi kuitenkin se oma ihana rakas niine omine "erikoisuuksineen". En oikeen osaa nyt selittää :ashamed: Toivottavasti ymmärrätte!

Synttärionnittelut Liinamarille! :flower: Ihanasti on mies ja anoppi muistanut!

Kummeja on koitettu itsekin muistaa, välillä paremmin ja välillä vähän huonommin :ashamed: Nyt pojan kummien kanssa on automaattisesti enemmän tekemisissä kun molemmat on meijän sisaruksia puolisoineen. Esikoisella on miehen veli vaimonsa kanssa ja 2 mun kaveria ja kavereiden kanssa yhteydenpito on välillä liian harvassa :( Mutta huomenna tulee esikoisen kummitäti kylään :D

 

Yhteistyössä