***Helmikuun Helmet 2008*** Vko 6

Minä, joka en ole pitänyt lastani enää hetkeen vauvana, en ole sitten vielä orientoitunut tähän taaperosiirrokseen :whistle:

Tyttö vetelee sanakirjoja kirjahyllystä, siitä hyllystä mihin sen ei pitäis vielä edes kajota..
Ja tietty levittelee tavaroita just kun pitäis olla siistiä, tulee "yllätysvieras" huomenna ;)

 
Huomenta! Täällä tyttö 1-v tänään! :heart: :heart:

Synttärit typistyi puoleen, kun iso osa kutsutuista oli kipeenä. Nyt sitten syön itse ylijääneitä herkkuja.. :x
Juhlat meni hyvin ja lahjat oli mieluisia (mm. jääkaappimagneetteja, leikkikeittiö, kirjoja)

Eilen illalla muisteltiin miehen kans synnytystä ja skoolatiin viinilasilliset, oli kiva muistella.
 
Mullekin kolahti tämä vauvavaiheen päättyminen vasta kun meidän ketju siirtyi taaperopuolelle, vaikka tiedossa on ollut lähestyvät synttärit, 1-v neuvola, 1v kuva jne. :D

Harmi Piglet että vieraat oli kipeinä. :( Vaikka tuo herkkujen syönti ei kyllä kuulosta yhtään kurjalta. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Harmi Piglet että vieraat oli kipeinä. :( Vaikka tuo herkkujen syönti ei kyllä kuulosta yhtään kurjalta. :p
Osan sain onneks pakastimeen, mutta kaks kakkua jäi syötäväks ja hyvin ne maistui eilen illallakin jo :ashamed: :p

Hmm, mä alan sisäistään taapero-sanaa varmaan vasta sitten, kun tytsy alkaa käveleen.



 
Onnittelut Pigletin tytylle :heart: Harmi että vieraita jäi puuttumaan, mutta saittehan laatuaikaa niiden kanssa jotka paikalle pääsi =) Meillä tuntu käyvän niin että kaks päivää kävi niin kamalasti porukkaa (olin yrittäny sanoa vähän aikoja mutta kaikki sitte ryykäs jostain syystä samaan aikaan) että tuntuu ettei kenenkään kanssa kerenny paljon vaihtaa sanasia. Kuulostaa ihanalta toi teidän skoolaaminen :heart:

Täällä rauhallista kotipäivää =) Poikaki nukku ja söi hyvin kun ei oo kamalaa hulinaa :) Tänään pestään pyykkiä ja laitetaan paikkoja kuntoon ja tutustutaan niihin leluihin mitä viikonloppuna saatiin =)
 
Telkkariruudussa pyöri eilen koko päivän tytsyn kuvat koko viime vuoden ajalta ja musiikki taustalla. Jossain vaiheessa meinas tulla tippa linssiin -tuli niin haikea olo jostain syystä.

Ai niin, sai tyttö vielä pienen vauvanukenkin ja se on nyt niin aaaaijaaai! :heart:
 
Onnea pigletin neidille :flower: Haikeaa tämä kyllä on kun muistelee raskaus aikaa ja kun neiti syntyi, meinaa väkisinkin tulla tippa linssiin :'( :heart: Varsinkin kun on melko varmaa et tää jää meijän viimeiseksi vauvaksi :heart: Äidin vauva neiti on vielä aikuisena, en päästä pois siipien suojasta :ashamed:
 
Onnitteluita kaikille 1-vuotiaille ! :flower: :heart: kauheeta kun ei enää perässä pysy...mä menin vauva puolelle ja meinas itku päästä kun huomasin että siellähän on jo uusi helmet 2009 :'(

Olihan se Anno kin vielä maisemissa... :whistle: ;)

meillä kaupungin ukot näköjään on tullu laittamaan valopylväitä tänne :) jee, ei tarvii kauaa enää pimeessä ulkoilla iltaisin. :)

Millä sais imurinpelkoa meitin tytöltä pois? itki ja huusi pää punasena kun aamulla yritin imuroida.

Pojukin oli yökylässä ekaa kertaa pe-la yön ja tosi hyvin oli menny. :D mammaa jännitti mutta poju oli nukkunu 7:30 asti ja kotona noustaa siinä kuuden maissa |O :headwall:

Juustokakun sain tehtyä mansikasta hyytymään ja isukkia odotellaan töistä. Selkä alkanu helpottaa hänellä onneks...noidannuolta epäilivät sen sairaalanyön yhteydessä mutta tarkkaa diagnoosia ei taaskaan saatu.

pikkumees otti 8 askelta peräkkäin ja voi rakas sitä tepsutusta <3 huteraa menoa edelleen mutt askelia otetaan ja ollaan uhkarohkeita...

nyt meen lukemaan vauvajuttuja :whistle:

Jepsu
 
Onnea pigletin yksivuotiaalle!! :flower: =)

Mä oon muuten sitä mieltä, että perjantai 13. päivä on mitä mainioin päivä syntyä. =) Oon nääs ite syntyny perjantai 13. päivä. Esikoinen kun olis syntyny 6 päivää aikaisemmin, niin sekin olis syntynyt perjantai 13. päivä. Olis sitte kyllä ollu sama syntymäpäivä kuin äidillään. Se olis ollu jo jotenkin pelottavan kohtalokasta. :whistle:
 
Mun PITÄIS laittaa pyykit koneeseen, mun PITÄIS korjaa edelliset pois, mun PITÄIS siivoo 5veen vaatekaappi ja ottaa pienet, kirpparille menevät pois, mun PITÄS laitta se kakkukuva tilaukseen, mun PITÄS alkaa laittaa ruokaa... :saint:
 
Onnittelut Pigletin tytölle :flower: ja myöhästyneet onnittelut Lumiannan 1-vuotiaalle :flower:

Aamulla olikin aivan loistava ulkoilusää. Poikakin lähti mielellään ulos. Yleensä saa hieman taistella että päästään minnekään. Tyttökin nautti pulkkakyydistä ja pysyi jopa ilman remmejä pulkassa, kun en jaksanut palata sellaista etsimään.
 
Onnea Pigletin tytölle :)
me käytiin aamupäivällä pulkkailemassa ja nyt tyty nukkuu.. Saas nähä kuinka pitkään.
Viime aikoina illat ja yötkin on olleet tosi levottomia :( . Musta tuntuu että käyn jotenki ylikierroksilla kun vähän väliä käyn rauhoittelemassa tytyä, silti ei väsytä.
Tossa kattelin että tytön leuka on ihan punainen. Koska musta tavismaito on sittenkin ehkä tehny jotain oireita tytölle, en ole varma onko leuan punaisuus allergiaoire, kylmän ilman oire tai vaan sitä että räkä roikkuu ja naama ihan törkyinen vähän väliä.

Oikeesti hassua, että vaikka tietää lapsensa olevan jo melkein vuoden ja vaikka ainakin ite aattelen tyttöä enemmän taaperona, on silti ajatus jotenkin outo.. Tai ehkä se onkin vaan outoa olla täällä taaperopuolella :LOL:

 
Moikka pitkästä aikaa! Täytyi tulla kurkkaamaan tänne taaperoäitien puolelle :D ! Musta ei ole kuulunut, kun on ollut aika monenmoista meininkiä :| , no pääosin positiivista kuitenkin :) ...
Meillä A oppi kävelemään paria päivää ennen 11kk synttäriään. On se aika söpön näköstä tallustamista :heart: . 1.v synttäreitä tässä odotellaan innolla ja mies on luvannut leipoa kakun :D , tai pari =) !!
Onnea pigletin taaperolle :flower: :flower: ! Ja muille jo synttäreitään viettäneille! :xmas:
 
Meijän jannulle tuli kutsu eskariin ilmottautumaan... :xmas: :'( :LOL: Mun vauva...oon sitä pitäny vissiin enempi vauvana ku neitiä :p :xmas: :LOL:
Ainoo vaan, et siinä oli keskiviikkona 17.2....17. päivä on kyllä tiistai....et onkohan se nyt sitte kumpi :whistle: :LOL:
 
Synttärionnittelut pigletin 1-vuotiaalle! :flower: Ja lumiannan neidille myös myöhästyneet onnittelut! :flower:

Taaperopuolella sitten :D en ole kyllä osannut tuota neitiä ajatella vauvana enää vähään aikaan :whistle: välillä pitää melkein muistuttaa itelleen että tytylle tulee vasta eka vuosi täyteen reilun parin viikon päästä...Eipä tuosta vauvaa enää saa, kun kävelee ja puolittain jo juokseekin ja muutenkin jotenkin ison oloinen neiti jo. =) Aika paljon on muutosta tapahtunut, kun miettii, mistä vuosi takaperin lähdettiin. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Jahvetti Pitääkö teidän mennä siis paikanpäälle ilmottautumaan vai mitenkä?
Me täytettiin netissä se esikoulu ja ekaluokkahakemus.... koskahan niistä tulee ilmoitus, että onko päässyt sinne minne haki.
No periaatteessahan se onnistuu vissiin netissäki ja ainaki jos on pk:ssa, niin voi sinne jättää laput...mut jos meepi paikanpäälle, ni tulee tuo ilmottautumislappu kotiin =) Siis ei sa pakollinen oo, mut mi oon tykänny käydä siellä aina kaksin sen tulevan eskarin kanssa =)
 

Yhteistyössä