***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 3)

Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
Mä luulen että pysyttelen hetken taustalla tai poissa kokonaan sillä mulla meni maku koko touhuun. Riemuhan tuolla oli revenny klubilla kun olin maininnu että Jahvelle tulee aina paskat niskaat oli asia mikä tahansa ja kaikki muu ohitetaan olankohautuksella. Ja tosiaankin kukaan ei voi yksin tehdä riitoja.
mulla on NIIN paha mieli.

Jahve :hug:

Anteeksi. olen puhunut.

Soon moro.

Surullinen jepsu :'(
:hug: :hug: :hug: :flower:
 
Tällänen pikakurkkaus olis nyt vaan...tänään mennyt koko päivä ensin jalkapallohallilla (esikko sai henkilökohtasen KULTA-taitomerkin pujottelusta :flower: ) esikoisen 2 pelissä ja sen jälkeen kiekkohallilla kun pojilla oli harjotuspeli...nyt pyykkirumbaa ja iltapalaa pojille :wave: :wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
mies tulis just salilta ja rupes siivoon keittiöö :D :wave:
Jahvetin esikolle onnittelut kullasta :flower:
Oi, onpa sulla reipas mies! :flower: Mistä tuollaisia saa tilata? :D Meille ei oo moista eksyny... :headwall: Mun mies ei ees "kuule" mitään... :|

********************************************
Onnee tosiaan Jahven esikoiselle, on kultamitalimies!!! :flower: :flower:
********************************************
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
mies tulis just salilta ja rupes siivoon keittiöö :D :wave:
Jahvetin esikolle onnittelut kullasta :flower:
Oi, onpa sulla reipas mies! :flower: Mistä tuollaisia saa tilata? :D Meille ei oo moista eksyny... :headwall: Mun mies ei ees "kuule" mitään... :|

********************************************
Onnee tosiaan Jahven esikoiselle, on kultamitalimies!!! :flower: :flower:
********************************************

-sillon on niin laiska muija että pakko on senkin tehä hommia :LOL: :LOL: , ei vaan se kyl ihan siivoilee siinä missä mäkin, pyykit on mun valtakuntaa ja kaupassa käynti ja ruuanlaitto, noin yleensä, noi muut tehään yhessä. Mies usein tiskit hoitaa ja imuroi, mä moppailen :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
esikko sai henkilökohtasen KULTA-taitomerkin pujottelusta :flower:
Onnea esikoiselle!! :flower: =)

Täältäki suunnalta sais kerranki miestä vähän kehua! Oon niin väsyny ja päänsärkyinen ton viikonlopun jäljiltä, että mies on hoidellu illan mittaan lapset (ja etenki ton vaativamman esikoisen) ja käyny kaupassa ja minä oon saanu lähinnä vaan olla. Ihana!

 
Jahvetille Onnittelut pojan kulta-taitomerkistä :flower: !

Aikas mukavia miehiä teillä =) ! Meidän mies on koko ajan menossa, mutta jarruuttelee kyllä heti kun pyydän. Eli kokkaa ja siivoaa myös, se on fifty/fifty :heart: .

Jaaha, alko Idols. Kaikki on varmaan kattoos sitä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
On täällä hiljentynyt meno...
Kaikki varmaan tietävät mistä johtuu. :(
Luultavasti, ja tiedän minäkin. Se on harmillista. Minusta pitäisi pyrkiä kohti parempaa, tai ehkä pikemminkin kohti sitä entisenlaista, eikä vain vetäytyä omiin koloihinsa ja jättää palstailu. Yrittää jokaisella olla ystävällinen, ja pitää tietynlainen suodatin päällä tekstejä lukiessa, ettei loukkaannu sellaisesta mitä ei ole loukkaukseksi tarkoitettu. Ja pyrkiä kohti sellaista, että voisi entiseen tapaan kirjoittaa siten kuin itselle on ominaisinta asiat ilmaista, eikä miettiä, että loukkaantuuko tästä joku, käsittääkö joku tämän väärin. Itse olen huomannut hyväksi keinoksi hymiöitten varovaisen käytön. Pelkkä teksti on ehkä helpompi ottaa semmoisena kuin se on, hyvän ja asianmukaisen tekstin voi pilata huonolla hymiövalinnalla. Tylsempää luettavaa kyllä... mutta hoksannette mitä ajan takaa.
Mutta... yritetäänkö? Täällä on ollut kivaa teillä, minähän olen ihan untuvikko tässä porukassa eli en sinänsä tiedä, mutta olen ymmärtänyt näin :). Yritetään, kaivetaan se entinen henki esiin? Tämä porukka on toiminut joskus, saadaan se toimimaan vieläkin, eikö? :flower:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Täällä on ollut kivaa teillä, minähän olen ihan untuvikko tässä porukassa eli en sinänsä tiedä, mutta olen ymmärtänyt näin :). Yritetään, kaivetaan se entinen henki esiin? Tämä porukka on toiminut joskus, saadaan se toimimaan vieläkin, eikö? :flower:
Yrittää sopii itsekunkin, luulenpa kuitenkin että vaikeeta saattaa olla enää entistä henkeä löytää... :/
 
Iltaa täältäkin!

Mä en jaksais tohon kärhämöintiin nyt puuttua. :( Asioilla on niin monta puolta. Ehkä nyt alkaa myös olla sellaisessa vaiheessa perheiden kuviot, että moni on suurien valintojen edessä, kuten palatako töihin vai jäädäkö kotiin. Itse en aina ole itsenikään kanssa samaa mieltä näitä asioita pohtiessani, saatikka sitten että löytäisin miehen kanssa yhteisen sävelen. Silloin voi suivaantua vähästäkin, vaikka palstalla joku kuinka vain uteliaisuuttaan kyselisi syitä valintoihin. Viittaan kyllä nyt vähän kerhossakin puhuttuun, mutta kun Jahve ei enää ole siellä, niin yritän kirjoittaa kieli keskellä suuta tällä puolella. Meillä ei kotihoito/päiväkoti-pohdinnassa ole ehkä kyse vain tietyn kuukauden menojen ja tulojen tasapainosta. Uskon, että mieheni haluaa pelata melko varman päälle ja pitää perheen toimeentulossa tietyn liukumavaran. Mieheni isä joutui aikanaan luopumaan työstään ja myymään yrityksestä oman osuutensa pois säilyttääkseen perheen asunnon. Tämä johti työttömyyteen, alkoholisoitumiseen ja lopulta kuolemaan. Uskon, että tämä vaikuttaa osaltaan siihen, että mies ei uskalla heittäytyä aivan tyhjän päälle, vaan haluaa minun palaavan töihin ensi syksynä. Tiedän, että tästäkin perustelusta löytyy paljon aukkoja ja joku voisi tivata, että miksi siltikin. Haluan vain sanoa, että tässä vaiheessa tehdään valintoja, joissa jokaisen taustalla voi olla sellaisia asioita, joita ei täällä tai kerhossa halua kertoa. Toisten tivaaminen voi tuntua kiusalliselta ja lyödä puolustusmekaanismit päälle.

 

Yhteistyössä