***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 3)

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Minäpäs sitten lähetin saksaan meilin tankero englannilla ,josko viel ehtis vaihtaa matkisten väriä :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Mitkäs sä haluisit nyt? Ne bambut oli nätit vai mitkä ne vihreet oli :whistle:

Mä oon kans yks jahkailija joka ei oo aina ittesä kanssa samaa mieltä. Tosin uskon sen enemmän liittyvän siihe ettei asiat oo aina niin mustavalkosia ja näkee asioiden eri puolista positiivisia asioita ja pitää vaan päättää mitkä asiat painaa eniten. Varsinki oon huomannu nyt sen korostuvan lapsen kanssa kun yrittää löytää kaikkeen lapsen kannalta parasta ratkaisua :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Liinis, piti vielä sanoa, että munkin englanti on ihan kauheeta. :/


:hug: joo,sinne saksaan olis voinu soittaakin,mutta en sitä tehnyt sattuneesta syystä :D :saint: nyt mielenkiinnolla odottelen sieltä vastausta,lähinnä et mitä ihmettä olen ehdotellut niille,ties mitä lähettävät :LOL:
 
:wave:

Joops, kyll tääkin yrittää unohtaa menneen ja jatkaa etiäpäin...varmasti ne menneet asiat on ja pysyy, mutta silti ei niihin pidä jumittua minun mielestäni :wave: . Jokainen kun kaksi kertaa pohtii mitä näpyttää niin sekin varmasti jo hiukan auttaapi ja näin ollen kukaan ei tunne oloaan kiusatuksi tms...Musta jokainen saapi olla ihan oma ittensä hymiöineen ja kirjoituksineen mutta hieman voi ns. ennemmin katsoa kun katua.

Joops, ikävä on monia "vanhoja" :wave:
 
Meillä on kans tänään havaittavissa jonniinmoista konttausasentoa...ei vielä ihan "täydellinen" mutta sinnepäin :heart: . Samoten neiti on oppinu pistään selän karrelle esim. bumboon ei voi enään jättää kun näyttää et ihan just "tippuu" siitä kun jumppailee |O
 
Muori, kirjoitit ihan asiaa =)
Jos nyt sivulauseessa sivuutan vielä kerran asiaa...niin eihän se mulle kuulu, miksi joku menee töihin tai on menemättä...mietin vain sitä, miksi aina syytetään rahaa, eikö oikeesti kellään ole MITÄÄN MUUTA SYYTÄ töihinmenolle...mm. nuppi ei kestä kotonaoloa tms....rahanpuutetta on hyvä syyttää kyllä, jos ei muuta keksi ;)
Mutta se siitä...toivottavasti joku muukin olis tuosta napannu mun pointin eikä vaan ne, jotka sen ON JO hoksannu :flower: :D :hug:

Iso :hug: kaikille....tiedätte kyllä!! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Toi Jari-Matti vaikuttaa hauskalta hepulta :D
Mulla meni uudet ihan ohi.Muutenkin näin vaan pätkän kun tuli se raskaus uutinen,

Idollssia tuli katteltua....tuli ihan olo et missä ne hyvät laulajat on,kun siellä oli tupa täynnä meikäläisiä raakkujoita

:whistle: ;)
 

Yhteistyössä