Mitkäs sä haluisit nyt? Ne bambut oli nätit vai mitkä ne vihreet oliAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Minäpäs sitten lähetin saksaan meilin tankero englannilla ,josko viel ehtis vaihtaa matkisten väriä :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Liinis, piti vielä sanoa, että munkin englanti on ihan kauheeta. :/
:attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::flower: :heart: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Tämä porukka on toiminut joskus, saadaan se toimimaan vieläkin, eikö? :flower:
Minun mielestäni se on selkä kaarelle, palaa karrelle.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:sanotaanks se muuten et "karrelle" vai "kaarelle"
--aattelinkin et tais mennä väärinAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Minun mielestäni se on selkä kaarelle, palaa karrelle.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:sanotaanks se muuten et "karrelle" vai "kaarelle"
Minä suosittelen kolmeaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jokainen kun kaksi kertaa pohtii mitä näpyttää niin sekin varmasti jo hiukan auttaapi
--Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minä suosittelen kolmeaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jokainen kun kaksi kertaa pohtii mitä näpyttää niin sekin varmasti jo hiukan auttaapi
:wave: Ollaa yhessä alone :hug:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jaahans, taas alone :snotty:
Mulla meni uudet ihan ohi.Muutenkin näin vaan pätkän kun tuli se raskaus uutinen,Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Toi Jari-Matti vaikuttaa hauskalta hepulta