--joops, tommosia bilehileitä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mua ärsyttää että noi neljä tyyppiä on ihan samanlaisia kun noi entisetki.. Lastentarhameininkiä on luvassa siis vaan enemmän :headwall:
öitä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tästä joutaskin sit nukkumaan :xmas: :wave:
--no hyi sua nipsuli, ootpas ollu saamaton ja laiska :headwall: :headwall:Voitteko kuvitella mä onn hiimaillu koko päivän yökkärissä :ashamed: , eli noup, en oo käyny ees pihalla |O
Tommoset päivät on ihania välilläAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Voitteko kuvitella mä onn hiimaillu koko päivän yökkärissä :ashamed: , eli noup, en oo käyny ees pihalla |O
--no hyi sua nipsuli, ootpas ollu saamaton ja laiska :headwall: :headwall:
--on ne juu, mukavaa ku ei oo kiire mihinkäänAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Tommoset päivät on ihania välilläAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Voitteko kuvitella mä onn hiimaillu koko päivän yökkärissä :ashamed: , eli noup, en oo käyny ees pihalla |O
--no hyi sua nipsuli, ootpas ollu saamaton ja laiska :headwall: :headwall:
--mä en oo oikeen lämmeny noille peleille....pelaan vaan sangyssä kännyn pokeria ja blackjackkiaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Meilläkää ei oo ollu tänää mikää kiire Ihana sunnuntaipäivä ollu, ulkoiltii vähä koko perhe tossa kirpsakassa syysilmassa :heart:
Ja mä sain kaverilta pari peliä Facebookiin ja oon hurahtanu ihan täysin niihin :ashamed: Mie oon jo voittanu word challengin mutta mulla on Biggest Brainissa vielä petrattavaa kun mä en oo koskaa tykänny mistää päässälaskuista ja päättelyistä |O Mutta kivan koukuttavaa
No en mäkää aikasemmin Mut nyt kyl kosahtiAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--mä en oo oikeen lämmeny noille peleille....pelaan vaan sangyssä kännyn pokeria ja blackjackkiaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Meilläkää ei oo ollu tänää mikää kiire Ihana sunnuntaipäivä ollu, ulkoiltii vähä koko perhe tossa kirpsakassa syysilmassa :heart:
Ja mä sain kaverilta pari peliä Facebookiin ja oon hurahtanu ihan täysin niihin :ashamed: Mie oon jo voittanu word challengin mutta mulla on Biggest Brainissa vielä petrattavaa kun mä en oo koskaa tykänny mistää päässälaskuista ja päättelyistä |O Mutta kivan koukuttavaa
--mä luulen kans että voisin olla koukussa hyvin äkkiäAlkuperäinen kirjoittaja Anno:No en mäkää aikasemmin Mut nyt kyl kosahti