Mikä noin pistää väsyttämään?Alkuperäinen kirjoittaja Anno:nukahinki sitte jo ysin jälkee
Kai se on joskus nukuttava kun täällä aina kukkuu Joskus se raja tulee kun ei vaan jaksa valvoa :/Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mikä noin pistää väsyttämään?Alkuperäinen kirjoittaja Anno:nukahinki sitte jo ysin jälkee
Minkälaisia oli? Onko mammutti viel maanantaina? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mä ostin tänää kans niitä bodeja sieltä sittarista. Oli kivan raikkaita jotenki ja aika halpojaki :xmas:
Yhes oli raitoja, yhessä palloja ja yks oli yksivärinen missä luki: It wasn't me Mul on jotenki semmonen tunne että ne ois kestäny vaan nyt lauantaihin. Voin olla väärässä.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Minkälaisia oli? Onko mammutti viel maanantaina? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mä ostin tänää kans niitä bodeja sieltä sittarista. Oli kivan raikkaita jotenki ja aika halpojaki :xmas:
Iiiihana |O ! Olis halunnu kans :heart: Oliko paha hinta?Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Yhes oli raitoja, yhessä palloja ja yks oli yksivärinen missä luki: It wasn't me Mul on jotenki semmonen tunne että ne ois kestäny vaan nyt lauantaihin. Voin olla väärässä.
Mä ostin kans raita ja pallo housut pojalle, ja ristiäislahjaan raita housut. Oli musta ihaniaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Mä ostin tänää kans niitä bodeja sieltä sittarista. Oli kivan raikkaita jotenki ja aika halpojaki :xmas:
Juu näköjää jatkuuki Mä jotenki aattelin että ois vaa tän loppuviikon Kävin siis katsomassa sivuilta ja pyydän anteeks huuteluitani vaikken mistää mitää tiennyAlkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Eiks mammutit kestä vielä ens viikon?
Ne oli kympin noi kolme kappaletta..Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Iiiihana |O ! Olis halunnu kans :heart: Oliko paha hinta?Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Yhes oli raitoja, yhessä palloja ja yks oli yksivärinen missä luki: It wasn't me Mul on jotenki semmonen tunne että ne ois kestäny vaan nyt lauantaihin. Voin olla väärässä.
Näen sit maanantaina onko mammutteja enää liikkeellä...
Nyt saunaan... :xmas: :wave:
..kaiku vastaa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:tääl-lä kie-ku kuu-lee-ko kai-ku? kuuntelen... |O
--tiältäkinAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::flower: Kimppu kukkiaAlkuperäinen kirjoittaja Muori: