***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 3)

Huomenta!

Kiitos onnitteluista B)

Meillä käydään nukkumaan noin klo 21 ja herätään klo 7 - 8. Jos tuo olisi ainoa lapsi, niin nukkuisi varmaan aamusta pidempään (ainakin lomalla nukkui), mutta kun arkisin pitää herätä tuohon aikaan, että veikka saadaan eskariin vietyä, niin on nyt sama rytmi sitten viikonloppunakin. |O

Yöt ovat meillä menneet taas levottomammiksi. Maitoa haluaa jo klo 24 maissa. Klo 2 -3 maissa herää yleensä eikä sitten rauhoitu muuten kuin viereen. En tiedä, onko syy siinä, että siirsin tytön veljen huoneeseen nukkumaan (nukahtaa sinne kyllä yleensä hyvin itsekseen) vai epäonnistuneessa unikoulutusyrityksessä, jonka lopetin muutaman tassutteluyrityksen jälkeen vai onko tämä taas jokin levottomampi vaihe. No täytynee katsoa pari viikkoa, muuttuuko meno mihinkään.

Neiti oli pe -layön vaarilla veljensä kanssa yökylässä ja oli tietenkin huutanut illalla klo 19 -21, yöllä klo 2.30 -3 ja aamulla klo 8 - 9. Muun ajan olikin sitten nukkunut. Ruokakaan ei oikein ollut maistunut. No täytyy vissiin odottaa jonkun aikaa ennen kuin yrittää uudelleen. :/ :whistle:
 
Mä en oo oikein jaksanu kirjotella jostain syystä.....mieli maassa.
nytkin totean vaan että kyllä miehet on per*eestä. :snotty: |O :x

Tyttö halusi laittaa terkkuja : bb xxxxxxxcc x,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,msdsdsdsfffvbfdccccccccccccc :heart:

nyt leikkimään.
 
Huomentapäivää!

Pojalla oli huono olla koko yön :( :ashamed: En tiedä oliko se sitä närästystä vai mitä, mutta 20min välein alkoi kauhea itku ja kun oli sylissä pystyssä niin hiljeni ja nieleskeli ilmaa. Sitten tietty se ilma alkoi sattua masussa ja poikaa pieretti. Tissikään ei kelvannut yöllä. Puoli kuuteen saakka jatkoin noin, sitten laitoin pojalle supon, kun selvästi oli huono olla. Silloin poika otti myös maitoa ja nukkui 7.15 saakka. Mies nousi pojan kanssa aamupuuhiin ja mä otin yöuneni sitten tähän aamuun 9 saakka :/
 
jepsulle :hug: toivottavasti asiat selviää.

kristelle kuulostaa tosi hurhalle, toivottavasti pojan olo helpottuu :hug:

Onkohan meijän pojalla vielä taudin jälkeistä väsymystä, vai voikohan toi kortisoni (saanu kyl viimeks eilen) väsyttää. On paljon väsyneemmän olonen ku normaalisti, mut silti ei välttämättä pääse uneen :/
 
Mä luulen että pysyttelen hetken taustalla tai poissa kokonaan sillä mulla meni maku koko touhuun. Riemuhan tuolla oli revenny klubilla kun olin maininnu että Jahvelle tulee aina paskat niskaat oli asia mikä tahansa ja kaikki muu ohitetaan olankohautuksella. Ja tosiaankin kukaan ei voi yksin tehdä riitoja.
mulla on NIIN paha mieli.

Jahve :hug:

Anteeksi. olen puhunut.

Soon moro.

Surullinen jepsu :'(
 
Huomenta täältäkin :wave: ,

Jepsulle
haleja suruun ja murheeseen :hug:

Ja Kristellelle jaksupuhureita sinne...toivoen toi oli nyt vaan tommonen yks kerta :wave: , tokikin sit lekurille jos jatkuupi :eek:

Meillä on kans noi yöt selkeesti huonontuneet, ennen ei syöty oikeestaan ollenkaan öisin ja nyt pari viimeyötä on ollu semmosia että syöty on kahteeenkin otteeseen..ei siinä nukahtaa heti perään kyllä..mutta kuiteskin...

Tohon Jepsun kommenttiin sen verta vaan että kyllä mun mielestäni ihan tota kakkaa on tullu muittenkin niskaan, myös jahven, mutta muidenkin :eek: , joka tietenkin on kurjaa oli se kakka kenen tahansa niskassa :/

Mutta ihanaa sunnuntaita kaikille tasapuolisesti :wave: :heart: :hug:
 
Ja hei, nyt taas menee mainostamiseks mutta löysin niin hyvän tuntusen bodyn että ihan pakko tätä tietoa jakaa...eli tarjoustalosta ostin Venla ja Veikko bodeja, ja siis ovat ihan äärimmäisen hyvänlaatusen olosia ja varmasti mukavia päällä, venyy ja paukkuu mutta on silti ihan napakan olonen, ostin noi alesta mut muistelen et normi hinta on n. 10?. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Venla ja Veikko bodeja,
Voi vitsi. Sä oot tehny sitte hyviä löytöjä!!! :flower: Mukavinta siinä on se että oot ostoksiisi tyytyväinen. =)

Mä pääsen huomen kaupunkiin :LOL: *maalta :xmas: * ja ajattelin katsoa myös tuolle pojalle bodeja...nyt käytössä 74:sia ja niitä oikeesti kerrankin tosi vähän kaapissa...seuraavaa kokoa 80 ei oo poikamaisia laisinkaan. Nuo esikon vaatteet muuttuvat aina vaan tyttömäisimmiksi...nuo vauvavaatteet olivat vielä ns. suht neutraaleja...mut nyt näissä säilötyissä 74:sissa ja 80:sissä on kukkia ja prinsessoja... :D

*muoks. vai onks tuo venla ja veikka...vaik ei se nyt niin tarkkaa oo... =)
 
:wave:

:hug: kaikille levottomista öistä.. Meillä sama tilanne (joskus onneks mahtuu yks hyvä yö, niin ku toissa yönä ).. Miettiny ihan samoja asioita kuin muori että johtuuko uudesta nukkumisympäristöstä vai onko joku kausi. Meillä ainakin on tullu kuvioihin noi öiset möngerryksetkin sängyn päästä päähän ja poikittain, mutta on myöskin kokonaan uusi huone pojalla. Toivottavasti helpottaa pian. Sain toissapäivänä Semperiltä jonkun kirjeen ja siellä oli lehtinen näistä unijutuista ja kuinka ympäristö vaikuttaa lapsen nukkumiseen ja kuinka ympäristön tulis olla tuttu.. Joku siinä nukkumisessa nyt on kun tuntuu että useimmiten se vaatii sen viereen ottamisen että poika nukahtaa. Ja silloin nukahtaa yleensä heti... Mutta kun ei jaksais nukkua perhepedissä kun tuo poika kääntyy aina poikittain meijän väliin ja tunkee päätä mun kylkeen ja potkii miestä :headwall:

Mä oon muuten ostanu jo 86 senttisiä bodyja :ashamed: Eikä tunnu yhtää liian isoilta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mä oon muuten ostanu jo 86 senttisiä bodyja :ashamed: Eikä tunnu yhtää liian isoilta :D
--kuinkas pitkä "pätkä" :heart: teillä asustaa :wave:
'Meillä käytössä 74 ja ovat aikas napin kokosia ja pituutta viime
kuussa mitattuna 70cm
Meil oli viimeks 73,5 cm... Kyl noi 74 senttiset menee viel jotenkuten ja on meil noita 80 senttisiäkin mut nyt viimesimmät mitä oon ostanu on 86 senttisiä. Meil on kuivausrumpu käytössä ja mies tykkää ettei bodyt kirraa mistää kun niil on toi pukeminen aika haastavaa :LOL: Mut hyvin vaihtelee noi koot kun meillä oli viime viikolla vielä 62 senttinen Tutan body päällä :D Toi jätkä on aikas hoikkis :LOL:
 
Juu, täällä on kans yöt menny ihan levottomiksi. Viime yönäki nti heräili/pyöri vähän väliä. Ja siihen päälle vielä isompi heräs, joten soppa oli valmis. Toivotaan ens yöksi parempia unia.
Jaksuja muille jotka kamppailee levottomien öiden kans. :hug:

Kattelin myös mammuteilla noita bodeja, mutta päätin yrittää pärjätä vielä ilman. Onhan ens viikko vielä aikaa.. :D Meillä menee tällä hetkellä parhaiten 68cm ja 70cm bodyt. Ne Tutan pallobodyt on ihania, oli pakko ostaa. ;)

Menen nyt katsoon puolukkapiirakkaa, joka uunissa muhii. :p Kohta täytyy lähtä pihalle, josko nti levoton hiukka nukkuis. On nimittäin myös päikkärit ollu pari päivää vähissä. :/

Mukavaa sunnuntaita kaikille!
 
Njamskis kuinka hyvää olikaan se omppupiirakka vaniliakastikkeen kera :p Jäi vielä jonkin verran, ajattelin jos pakastais niin ei kaikki menis omaan napaan..
Anoppi kävi myös ja toi porkkanapiirakkaa, njamskis toisen kerran :p Se menee suoraan pakkaseen. Ei tartte vähään aikaa leipoakkaan..

Poju kiljuu sängyssä, on jo hieman yli väsynyt.. Mies lähti hakeen karkkia ja jotain hyvää suolasta :p Illalla saa napostella ku kattoo idolsseja ja bb:tä :D

Meillä on 68-74 vaatteet käytössä ja hyviä ovat, joissakin 74 hioja saa kääriä ja housun lahkeita kääntää mut muuten ovat passeleita..

Yö oli taas persiistä :/

 
S´gu dag vaan täältäkin. Mulla on ollu "vapaapäivä". Olin agilitykisoissa hommissa; buffassa seisoskelin ja kylmä oli ku ryssän helvetissä. Kotiin ku tulin niin enpä ole kauheasti tikkua ristiin pannu.. Mies on hoitanu tytyä kiitettävän hyvin (vaikka mulla onkin huono oma tunto etten ole mitään tehny). Olivat siivonneetkin poissaollessani. Mies oli laittanu kuulosuojaimet tytölle kun imuroi :D

 

Yhteistyössä