--ei kestä , toivoen kukaan ei loukkannu vaik näit nikkejä aina välillä vääntelee ja lyhentelee jne..Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Nipsuli kiitos uudesta nikistä Liinis mä niin inhoan tota Liinamaria |O näen vaan silmissäni sen Eemeli kirjassa olevan ruttunaama hongankolistaja Liinamarin :xmas:
Mites se nikin vaihto ihan oikeasti menikään...tahtoo Liiniksen
--tommosia määriä mä sain lähes aina kun pumppasin..et kaikki on niin suhteellistaAlkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Että voikin olla onnetonta tää pumpulle heruminen, kun poika jo noin vanha (6½kk) :/ Sain puolen tunnin aikana vaivaiset 50ml.
Mä saan parhaiten herumaan ihan "puristamalla".. pumppaaminen käy enemminki kippeetä.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--tommosia määriä mä sain lähes aina kun pumppasin..et kaikki on niin suhteellistaAlkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Että voikin olla onnetonta tää pumpulle heruminen, kun poika jo noin vanha (6½kk) :/ Sain puolen tunnin aikana vaivaiset 50ml.
Siis mä olin just tulossa lainaamaan itse itseäni, että eikö kukaan huomaa mitä meillä on tapahtunut, mut nyt sit huomasin että no onhan Jahvetti kommentoinu, ite vaan oon ihan sokea ollu! :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Siis miksi leikattiin?? Menny vissiin ohi...??? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:A:n kielijänne sanoi NAPS! =) =) =)
Oli se korvapoliaika, ja leikattiin siis, hienoa hienoa! =)
Meillä ei esikolta leikata vaikka vaikuttaa puheeseen, siis luultavasti vaikuttaa...ei sen takia saa ärrää sanottua :| Tai jotain...
Itki vähän kun väkisin paikoillaan pidettiin, ja omaan tyyliinsä jäi loukkaantuneesti vähän nyyhkimään, mutta tutin kun sai suuhun niin itkukin loppui. Joskaan tutin imeminen ei meinannut ensin onnistua, kun oli ilmeisesti se puudutuksen vaikutus vielä, ja lisäksi tietysti suu oudon tuntoinen muutenkin, kun kieli pääsikin liikkumaan vaikka minne.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ippu mites pikkunen reagoi napsautukseen ?
Meilläkin seistään jo hyvin mutta ei vielä istuta eikä kauheesti ryömitä... Mitä nyt sängyllä menee liianki kovaa Hullua on oikeesti kun ei oo älliä ollenkaa päässä kun päästää sohvan tai sängynreunasta irti :headwall: Onneks ei vielä itekseen nouse ylösAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Istujille onnea!
Meillä on opittu seisomaan sängyn reunaa vasten ja se näytti tosi pelottavalta. Kun ei oikeasti olis valmis siihen. Kyllä vielä tulee iso pipi kun horjahtaa....Meillä siis ei vielä istuta ja se tuntuis olevan kaukaista. Mutta ehkä meidän poika oppii kävelemään ennen istumista