***HELMET 2008*** Syysviikko 36 (2. pino)

Totuus tulee lapsen suusta... Neiti mulle rupes puhumaan että hän ei haluais olla siellä eskarissa missä hänen kaveri on koska niiden ope on niin kärttynen. Kyselin vähän mistä tietää että on kärttynen, niin siitä että kun taksi menee sen eskarin kautta niin se ope on aina siinä kauheen kärttynen kun lapset tulee taksiin, komentaa niitä istumaan tietyille paikoille. Että näin ainakin meidän neiti sitten asian kokee :whistle:
 
siskon pojat ei halunneet mummua hoitamaan, ku mummu ei anna mennä ulos (niin ku mä antasin mennä pihalle ilman vaatteita)... no ok mul on tää pirpana mukana ku olen siellä ni ehken kerkee kahen isoimman perään katto, ku omassa ja siskon kahessa nuorimmaisessaki ihan "vahtimista".. :whistle: tätiä ku pitää "vähän" testata. siskon tyttö (3v) kyl väitti etten mä osaa suuttua :p et pitäs vissiin vielä jotain tehä :snotty:
 
Mie oon ihan poikki |O

Aamusta käytiin neuvolassa ja kuuden maissa kotiuduttiin ja koko ilta menny siivotessa :x

Poju oli kasvanut hienosti, 800g kuussa :D
6kk
8870g
69,5cm

:heart:

Ja saatiin vaaleanpunainen hammasharja :x Luvattiin se jo serkkutytölle..

Mut mie meen nukkumaan. Huomenna ajattelin kokeilla sitä vaahtokarkkitaikinasydeemiä kakun päälle :p Kakun kuvaa sitten tänne jos se sattuu onnistumaan :D


Helmikselle yyveetä

Saanukka ja poju

*muoks siis käytiin muuallakin ku neukussa, siellä nyt ei ihan noin kauaa vierähtäny :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Huomenna ajattelin kokeilla sitä vaahtokarkkitaikinasydeemiä kakun päälle :p Kakun kuvaa sitten tänne jos se sattuu onnistumaan :D
Haluan sit kuulla tästä kaiken, itse kun en ole kakun päälle sitä vielä(kään) kokeillut!

Nyt sänkyyn, ekaa yötä miehen kans kaksisteen mein makkarissa, pitkästä aikaa... :D ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Ja Jahvetti painuu sinne pehkuihin nyt ;) , helpommin tauti hellittää ku menee lepäämään. Otat tolokusti troppia ja vejät peiton korville! :hug: Paranemisia ja toipumisia! :hug:
Ihan kohta joo *Panadolhotti jäähtymässä* :D
Jos tekis eka tilauksen Henkkamaukkaan :whistle:
 
vauvakuume mulla siis,ja paha sellainen :eek: :D hirvittää vaan ajatus taas siitä järettömän pitkästä ja tuskaisesta raskausajasta :/
muita vauvakuumeisia?? =)

mein poju on oppinu pussaa kun sitä pyytää antaa pusun :heart: se ottaa mua naamasta kiinni ja aukoo suunsa niin auki kun sen saa ja sit se läväyttää mun poskel niiiin märän kuolapläjäyksen että :D toi poju on ihana :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
vauvakuume mulla siis,ja paha sellainen :eek: :D hirvittää vaan ajatus taas siitä järettömän pitkästä ja tuskaisesta raskausajasta :/
muita vauvakuumeisia?? =)
No ehkä vähän...mutta ei vielä =)

muoks mulla oli niin hyvä raskausaika (jos unohdetaan alun pahaolo, väsymys ja koko ajan mielialan vaihtelut :x :whistle: ) että mä taas kaipaan sitä raskausaikaa ja mahaa ja niitä liikkeitä (jotka kyllä välillä oli rasittavia =) )

muoks taas. olihan se kyllä todella pitkä aika...kaverin kans alettiin jo joskus 25 viikolla toivoon, että tulispa se jo...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Laitettiin nyt sit housuvaippa yöksi. Ois ehkä ollut järkevää testata ensin päiväsaikaan, jos vaikka falskaakin..? 7-11kg.
No koskaanhan ei voi sanoa ei koskaan..Mutta ainakin meidän rimppakintulla ei housuvaipat falskaa. Ja mein tyty on just sen 7 kg..

Me oltiin tänään vielä muskarissa. Kivaa oli! Tyttö näytti kyllä välillä ihan Justiinalta, vain kaulin puuttui kädestä. Oli kyl aikas känkkis matkat mutta kotona se sit taas rauhottui, keskittyi vissiin ryömimään..
 

Yhteistyössä