***HELMET 2008*** Syysviikko 36 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
meillä tv sammuu ja menee itsekseen päälle :eek: tehny jo pari kertaa ,nyt alkaa taas mielikuvitus laukkaamaan...
Meillä kans vanha telkkari rupes tekemään sitä :/ On kuulemma joku tyyppivika sen merkkisissä telkkareissa (en nyt tietenkään muista mikä merkki :headwall: ). Ei teillä kummittele :D

nipsuli Mie olen kans monta kertaa suunnitellu, että seuraavalle aterialle raastan pojalle kurkkua tms. tuoretta, mutta aina on unohtunu syömään ryhtyessä. Pitäs varmaan raastaa valmiiksi jääkaappiin pieni satsi ja siitä antaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
nipsuli Mie olen kans monta kertaa suunnitellu, että seuraavalle aterialle raastan pojalle kurkkua tms. tuoretta, mutta aina on unohtunu syömään ryhtyessä. Pitäs varmaan raastaa valmiiksi jääkaappiin pieni satsi ja siitä antaa :)
--joo ajattelin kans että joskos seuraavaks kokeilis kurkkua salaattina :p . Meillä onneks neiti ei tunnu olevan mikään sihtikurkku, herkkukurkku ennemminkin :LOL:
 
Huomenta.

Poju hyppyytti mua ihan koko yön! :kieh: Pisin pätkä nukkumista 23-01.15..
Ihan tuntu että olis mahaansa väännelly, tarttee vissii nakata taas parsakaali hetkeksi jäähylle...

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Ja saatiin vaaleanpunainen hammasharja :x Luvattiin se jo serkkutytölle..

:D
Mut vaaleenpunanenhan on miehillä muotiväri :LOL:

Juu ei meidän taloudessa :LOL:

Mut peiton alle takas :wave:
 
Nyt olikin taas ihan mukava yö, kerran annoin tutin ja muuten nukku. Heräs kyllä jo 6.25 mut 7 asti makoili vieressä ja repi mua hiuksista. Ja nyt on jo väsyny, tietty ku ite ei pääse tähän aikaan jatkaa unia |O <-- haukotus!

Me saatiin eilen hammaslääkäristä harja, mut otettiin eka käyttöön pakkauksen kun siinä on pienempi pää. Eka poika irvisteli, mut ei sit ollukaa kauheeta kun rupes hymyilemään! Tais tuntua ihan hyvälle =)
 

Yhteistyössä