***HELMET 2008*** Syysviikko 36 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Sitä sitten mietin että kuinka annatte maidon, onko heti soseen päälle vai myöhemmin? Ja annatteko soseiden välissä jos nälkä maitoa?
Meillä menee maitoa nykysin TOSI vähän...että aamulla ja illalla tuo saa pelkkää velliä ja 1-2krt päivässä pelkkää maitoa "ruuaksi"...yks liha ja yks hedelmäsose. Soseiden yhteydessä ei juo maitoa ollenkaan. Tuntuu että tuo on kun joku linnunpoika noiden ruokamäärien suhteen :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä hammasta pestään sillon ku muistetaan :whistle: Mut kyllä tuo melkeen kerta päivään mun suihkun ajan hammasharjaa aamuisin rouskuttaa :LOL:
Mä kans annan välillä hammasharjan rouskuteltavaksi, jos mun pitää saada joku homma tehtyä ja poju kitisee vaan syliin. Harjan kanssa on hetken tyytyväinen aina :D
 
Minä oon tänään ollu ahkera. Lasten vaatekaapit on menty läpi ja syyskamat tilalla. pitää vaan lähteä vaatekaupoille kun alkaa olla lasten vaatteet jotenkin kulahtaneita ja pieniä :/ kirpparilta oon aika paljon ostellu joten liekko sekin syynä :/

M on nukkunu aamu 8 alkaen päiksyjä ja nyt tuolla ääntelee...harvinaista miten pitkän unen ukko ottanu. varmaan ihana nukkua ulkona kun on niin raikkan olonen ilma.
aattelin sitten lähteä käymään kirpussa (niinku tyttö sanoo kirpputoria) lapsukaisten kanssa.

Töihin olis hinku kova...

niin sit oon tänään jo viikannu 3 koneellista pyykkiä ja laittanu kaappeihin. |O olipahan homma.

Meinas tulla aamusta itku kun laitoin vauvanistuimen myyntiin :'( meidän pieni iso mies tulee siitä niin ulos että....

Olin eilen kaverin ja sen lasten ja meidän naperoiden kanssa kaupungilla ja olipas kivaa. pitkästä aikaa jotain äksöniä meidänkin iltoihin yksinäisiin ;) mies kun taas tekee yöputkea.

ruokagallup: ja samalla saa muutkin ideoita(ikuinen ruokaongelma) mitä teillä tännään ruokana?
mä taidan lämmittää jääkaapissa olevaa jauhenlihakeittoa...tai sit hernerokkaa vaan sämpylöiden kera.

Kyllä nyt tuntuu niin syksyselle...ilmat on niin viilenny ja muutenkin alkanu luonto tulla värikkääks. tuolla tyhjällä tontilla on horsmat jo ihan kirkkaan punasia. ihania. mä tykkään syksystä kun on niin ihania värejä mut kylmyys ei oikein miellytä.

meenpä kattoon onko peeni mees heränny, yskii niin kovin :/

jepsu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä hammasta pestään sillon ku muistetaan :whistle: Mut kyllä tuo melkeen kerta päivään mun suihkun ajan hammasharjaa aamuisin rouskuttaa :LOL:
Mä kans annan välillä hammasharjan rouskuteltavaksi, jos mun pitää saada joku homma tehtyä ja poju kitisee vaan syliin. Harjan kanssa on hetken tyytyväinen aina :D
Meillä tuo kelpaa VAIN, kun ite oon suihkussa ja neiti istuu kaukalossa sen aikaa....muuten suunilleen huutaa ku harjan näkee :LOL:
Poikien crocseja tykkäis kyllä hinkata ikeniin :whistle: :whistle: Ja vastustuskyky kasvaa :LOL:
 
|O |O |O
Kävi kaivurikuski laskun kanssa ovella ja menin avaamaan, ni ette saateri arvaa mitä se kysy.... |O |O |O


Onks teijän iskä tai joku kotona :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
Mie jäin ihan monttuauki ja lykkärin sille rahat kouraan :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Onko toi niinku 7kk?? :| Onkohan sillä joku sairaus vai miksi noin iso? :ashamed:
Juu en tiiä mut ei naurattas jos oma pikkuhelmi olis tuon kokoinen..
No ei :ashamed: Meijän 5½v painaa ton verran :|
Huomenta!

Meillä eskarilainen painaa kans 20 kg (pituutta on 122 cm). :kieh: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Onko toi niinku 7kk?? :| Onkohan sillä joku sairaus vai miksi noin iso? :ashamed:
Juu en tiiä mut ei naurattas jos oma pikkuhelmi olis tuon kokoinen..
No ei :ashamed: Meijän 5½v painaa ton verran :|
Huomenta!

Meillä eskarilainen painaa kans 20 kg (pituutta on 122 cm). :kieh: :p
Melko saman kokosia =) Tuo tais olla 5v neuvolassa 119cm =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
|O |O |O
Kävi kaivurikuski laskun kanssa ovella ja menin avaamaan, ni ette saateri arvaa mitä se kysy.... |O |O |O


Onks teijän iskä tai joku kotona :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
Mie jäin ihan monttuauki ja lykkärin sille rahat kouraan :xmas:
Ootpa nuorekas. Meillä kävi joku turvalukkokauppias about 10 vee sitte ja kysy, onko äiti tai isä kotona. Pokkana vastaisn, että ovat pari viikkoa matkoilla, et tuu uudelleen parin viikon päästä. No ei ukkoa enää näkyny. :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
|O |O |O
Kävi kaivurikuski laskun kanssa ovella ja menin avaamaan, ni ette saateri arvaa mitä se kysy.... |O |O |O


Onks teijän iskä tai joku kotona :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
Mie jäin ihan monttuauki ja lykkärin sille rahat kouraan :xmas:
Ootpa nuorekas. Meillä kävi joku turvalukkokauppias about 10 vee sitte ja kysy, onko äiti tai isä kotona. Pokkana vastaisn, että ovat pari viikkoa matkoilla, et tuu uudelleen parin viikon päästä. No ei ukkoa enää näkyny. :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: Aika paha
No siis oon mie varmaan aika nuoren näkönen, mut että kysellään onko iskä kotona |O Ois pitäny sanoo, et jaa-a...kai se siellä on, mut mikset menny sinne suoraa kattoo :p
 
Sain sitte reilu kymmenen sivua selattua ja piti vaikka mitä kommentoida. Mulla oli eilen tällainen päivä :headwall: :headwall: En paljo palstaileen päässy/ jaksanut tulla. Neitikin täytti puol vuotta. Kakkuun ostetut vaahtokarkit odottaa yhä tuolla keittiössä. No enkä saadaan kakku tehtyä esikoisen kanssa tänään. :whistle:

Kaiken kukkuraks pomo soitti eilen, että onko huomannu, että mulle on open normapalkan lisäks kesältä maksettu lisiä, joita mulle ei olis kuulunu. No olinhan mä huomannu, mutta en jaksanu lähtee asiaa selvittelee. No nyt sitte palkanlaskennassa olivat, että pitäis maksaa takasin. No kyllähän mä maksan, jos pitää, mutta enhän mä siitä ilahdu. No tänään aamulla pomo taas soitti ja oli sitä mieltä, että onhan se persiistä jos jo kerran maksettu pitää takas maksaa. Yrittää nyt sopia palkanlaskennan kanssa, ettei tarttis. Ihana pomo mulla. =)
 
Muori toi on just niin typerää, et toisten mokien takia pitäs takas maksaa |O Kelan kanssa vähän sama juttu :headwall:
Vuosia sitte meille tuli ilmotus, että periivät mitä-lie-juttua takasin...ei oo mitään kyl kuulunu :kieh: Ja siitä siis jo monta vuotta aikaa, et lieneevät unohtanu jo :whistle:
 

Yhteistyössä