***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 2)

Meillä myös poju ekoilla päikkäreillään. Tästä yöhyppelystä on tullut tapa, mun pitäs kai vieroittaa toi poika tutista, kun sata kertaa yössä saan käydä laittamassa tutin takaisin suuhun |O Mä nousin väärällä jalalla, kun en oo koko yönä nukkunutkaan, joten mun lienee parasta taustailla vaan :/ |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Meillä myös poju ekoilla päikkäreillään. Tästä yöhyppelystä on tullut tapa, mun pitäs kai vieroittaa toi poika tutista, kun sata kertaa yössä saan käydä laittamassa tutin takaisin suuhun |O Mä nousin väärällä jalalla, kun en oo koko yönä nukkunutkaan, joten mun lienee parasta taustailla vaan :/ |O
Meillä on vakioajat...klo 23, 0.30 ja 6.30 kun pitää käydä :LOL:
Mutta muuten nukkuu kyllä 20.30-7.00 kun tukki =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ostin eilen H&M:stä tollasen HelloKitty-sliparin, 74cm, mut hyvä ettei oo pieni :eek:
No, eikös ne piäkii vähä tiukahkoja olla :whistle: :D
Ihana!! :heart: Kitty-fani ilmoittautuu ;)
Ja tuo koko tulee muuten menemään tosi kauan, kun sliparissa ei käy hihat lyhyeksi, ni mahtuu vaikka kuin kauan! =)
No se joo =)
mie vaan tota helmaa mietin, mut ehkä se vaan ton kuvan takia nousee tolleen :whistle: Et jos se kuva vähä pehmiää, ni eiköhä toi oo ihan ok :D
kittyt on kyllä kivoja, myönnän et kaapista löytyy ;) ostin myös sellasen valko-pinkkiraitasen kitty velour-paidan+housut :p Mietin liilan ja pinkin välillä pitkään, mut pinkkiähän se olla pitää :LOL: :LOL:
 
Huomenia!

Meillä kans aina herätään tasan kuus ja vakiosti kakkavaipanvaihtoon joka aamu :D . Nukkumaan mennään kahdeksalta, joten eiköhän tuo silti ihan hyvin nuku. Tällai syssymmällä tuo kuus tuntuu silti niin |O |O ...No, onneks Huomenta Suomi ja kahvi pelastaa alun äkkiä :) .

Noi Hello Kitty jutut on ihania! Jospa joskus sitten, jos vaikka tyttökin tulis :heart: ..
 
Minusta on kaupassa IHAN outoo pyöritellä tyttöjen hepeneitä |O Ihan kun vieraalle olis ostamassa :LOL:
Eilenki näin siellä H&M:ssä yhden puol tutun, joka kävi perhekerhossa samaan aikaan sillon vuonna yks ja kaks...joku 6-7 vuotta sitte, ties kyllä et on 3 poikaa, ni vähä ihmetteli kun niitä hipelöin :LOL: :LOL:
No sit noita tulee aina kassikaupalla kotiin ja pojat on et miks hyö ei saanu mitään :headwall: Niin...no ne on jo sen ikäsiä ettei voi ostaa mitään elleivät oo ite valkkaamassa (paitti 5v) ja millos ne sais rättikauppaan mukaan? |O :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Enkä oo viel saanu hommia alotettua, kohta kohta ;) 5v leikittää neitiä tuossa ihan antaumuksella...neiti äsken käveli polvillaan tollasen ison rekka-auton kanssa, siis työnsi sitä varmaan 2m :eek: :eek: :eek:
Siitä se lähtee!! Meillä kans edetään sellasta autoa vasten, vaikka ei kyllä kontata. Kivaa katseltavaa ! Mutta ei likikään saldo 2 metriä.... :D :eek:
 
Huoh, yö meni taas huonommin..

Meillä katotaan telkkua aika antaumuksella, aamulla muumit jos ollaan hereillä =) Ja kaikki muukin menee kuhan on vaan väriä ja ääntä :) maikkarin mainoskatkoilmotus ku tulee nii pää on pystyssä telkkuun päin :D

Maanantaina alkaa muskari, ootetaan jo innolla =) Mekin mietittiin tuota värikylpyä' mutta on liian huonoon aikaan meille :|

Missä olin ku WTC sortu.. Hmm, luultavasti jo kotona taikka menossa bussilla kotiin, mie olin vielä niin pieni etten oikkee ees muista :LOL: Vasta alottanu 7. luokan :whistle:

Tänään lähtee mammavaatteet myyntiin, tuskin mie niitä enää vähäänaikaan tartten, ostaa sitte uudet jos joskus tarve tulee.

Hello Kittyt on kyllä kivoja, siskon tyttö on aika monesti päästä varpaisiin puettuna :heart:

Tänään yritän siivota, jos sie ippu jättäisit intoa vähän mullekkin, nakkaat sitte tänne vielä vähän pohjosempaan :D Eka pyykikone jo pyörii mut ku koria kattoo nii monta vielä pitäs pyöriä |O Ja jos vaikka imurois ja luutuais :x

Se olis taas viikonloppu, illalla piipahdetaan kavereiden tupareissa ja muuta suunnitelmia ei onneksi ole, ihana olla vaan :xmas:

 
Nyt on soseaineksia hiukan taas kiehumassa, paljon mitään ei ollu, kun en tajunnu eilen kaupassa käydä, kun meille aikuisille sapuskaa kyllä löytyy :/ :whistle:

Oon jo paremmalla tuulella. Kauhia pino kirpparivaatteita on nyt hinnoiteltu. Laitoin ihan vaan 0,10-3? hinnaksi, pari takkia (omiani) 7? ja kokonaissaldo lähenis 150?, joten toivotaan, että jotain ainakin menisi kaupaksi. Ja lisäähän kaapeista kyllä löytyy, jos kauppa hyvin käy :LOL:
 
Mä kans haaveilen, että joskus pääsisin tyttöjenkin hepeneitä ostelemaan =) :whistle: :heart: Tytöille löytyy niin paljon kaikkea ihanaa. Ehkä joskus, vaikka musta tuntuu, että mulle tulis vaan poikia :eek: Jos nyt lisää joskus suodaan.

Meillä ei katota ikinä telkkua, kun poika hereillä :eek: Mä en jotenkaan osaa edes laittaa sitä päälle. Iltaisin kasin jälkeen se aina vasta aukeaa, jos aukeaa. Isin kanssa poika kyllä joskus urheilua katselee, kun mä oon lenkillä tms.

Mä oon tällä viikolla jo kaksi kertaa luutunnut koko kämpän, joten mun ei tarvii, kun aikaisintaan huomenna seuraavaksi :D Mutta leipoa pitäis, kaveripariskunta tulee illalla. Ollaan menossa (naiset) lenkille ja sen jälkeen ois kiva mutustaa iltakahvin/-teen kanssa jotain hyvää. Hyviä ja helppoja ehdotuksia otetaan vastaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Huomenet!
Neiti keksi herätä klo kuus reikäleipä... |O Nii, ja nyt sitte tirpoo jo päivän ekoja päikkäreitä!! Huoh.

Yläkerrassa on semmonen pisan kalteva torni viikattavaa pyykkiä... ku jaksais! Pilvipouta käyttää säästeliäästi sitä Jahvetin tarmoa ja lähettää kiltisti loput sitte tänne pohjoisen suuntaan! :D
...huomenna saapuu Ippu loput tarmot...sitä riittää niin kuin pienes kyläs :D ... Mä vähä otin ennakkoo ja viel puolilta öin järjestin hyllyjä... :headwall: :LOL: *jää odottamaan mopin kans*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Aamukaffi taas...ennne hommia :D :LOL:

Pilvipouta, kohta tuloo, hetki vielä ;)
Järkkään viel noi pipot ja hanskat jokasen omiin koreihin (pesinki ne nääs sillon ;) ), pyyhkäsen nuo akkunat ja pesen roskiskaapin ja mahd jääkaapin...sit joutaa :D :LOL:
...anna puolet nyt ja loput myöhemmin :LOL:

Miten teil pipot ja hanskat ym. on? Mä en tiiä miten ne laittais niin et helppo etsii ku tarvii... Ajattelin kannellisia muovilaatikoita...ei pölyynnykkään sit... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Miten teil pipot ja hanskat ym. on? Mä en tiiä miten ne laittais niin et helppo etsii ku tarvii... :
Mulla on pojan pipot, hanskat, villasukat ym. sellaisissa koreissa (kangas sisällä) eteisen kaapissa. Tilaakin vielä löytyy kivasti, kun toppahommelit pitäis kaivaa vaatehuoneen ylähyllyltä tuonne kaappiin :whistle: Jos jaksais tänään kiipeillä...
 
Heis :wave:

Tyttö on flunssassa. :( Räkää valuu ja harmittaa. Sain tuossa vasta hetki sitten ekoille päikyille. Yö meni paremmin kuin olin kuvitellut. Mitä nyt tunnin välein tuli itku :snotty: :(

Hetki sitten vein Kelaan kht-paperit. Toivottavasti olin laittanut kaikki oikein. Saas nähdä kuinka nopsaan tulee päätös....Jännää kuin jouluna joulupukin tuloa odottaisi :LOL: :D

Hello Kittyt on kans mun suosiossa kunhan ei nyt päästä varpaisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Aamukaffi taas...ennne hommia :D :LOL:

Pilvipouta, kohta tuloo, hetki vielä ;)
Järkkään viel noi pipot ja hanskat jokasen omiin koreihin (pesinki ne nääs sillon ;) ), pyyhkäsen nuo akkunat ja pesen roskiskaapin ja mahd jääkaapin...sit joutaa :D :LOL:
...anna puolet nyt ja loput myöhemmin :LOL:

Miten teil pipot ja hanskat ym. on? Mä en tiiä miten ne laittais niin et helppo etsii ku tarvii... Ajattelin kannellisia muovilaatikoita...ei pölyynnykkään sit... :xmas:
Alkaa into hiipua, että saat nyt loput ;) :whistle: :LOL:

Meillä on pipot ja hanskat eteisen hyllykaapissa niin, et joka jannulla on yks hylly, missä on 2 koria, toisessa käsineet, toisessa pipot, huivit jne =)
Mut meinaakko et ne pysyy järjestyksessä kauaa
;) :LOL:
Ja eteisessä on suoraa oven vieressä kenkätelineen päällä kori, johon voi viskata sisääntullessa päältä hatut ja haskat...PYRIN siihen et siin olis vaan yhet aina jokaisella, mut...se pino vaan kasvaa ja kasvaa ja kasvaa |O :LOL:
 
Johan oli apteekkireissu. Rupesin siinä vuoroa odotellessa lukemaan pojan reseptiä, (juu kannattais varmaan tarkistaa jo sillon ku sen saa...) ni siinä oli henkkarin loppuosa ihan väärin. Sitä sitten ihmettelin sille tätille siinä ja oli kans ihmeissään että kuinka mahdollista. No, pitää ens kerralla siitä sanoa ja kysyä mitä niillä siellä lukee. No, sit se ihmettelee annostusta, ei löydä koneeltakaan vastauksia ja lääkäriä ei saa kiinni :headwall: Lupas sitte soitella että onko annostus ok vai ei kun saa lääkärin kiinni.
 
No nyt ehtii vähän muutaki kommentoida...

WTC:n aikaan olin kotona ja kattelin telkkaria, mies oli kaupassa. Kun mies tuli kotiin ni samaan aikaan huutelin että tuu kattoo ja mies huuteli mulle mitä on tapahtunu kun kaupassa oli kuullut. Kaveri oli just viikkoa ennen ollu siellä käymässä :eek:

Yö meni aika hyvin, kauheesti ei poika röhissy että kyllä oli eilisestä lääkärireissusta apua.
 

Yhteistyössä