***HELMET 2008*** Kesäviikko 35/ pino2

Zukulle: Onnittelut munkin puolesta :flower: :flower: !

Katsastin kans Ievan vaippakakun. Oli aika magee =) ! Mä olen itse tosi huono näissä leipomishommissa...

Huh, vetäsin äsken tossa pizzan.Kamalan ähky olo, mut pakko oli vaan syödä kaikki. Nää sunnuntait on joskus tämmöisiä =) .
 
Vaipanvaihto on melkoinen ohjelmanumero jo, mutta kyllä siitä toistaiseksi on selvitty ihan laittamalla jalkaa eteen (lattialla useimmiten vaihdan, vain aamu- ja iltavaihdot hoitopöydällä yläkerrassa nykyisin) ettei pääse kierähtämään masulleen ja karkuun.
Esikoisen kans housuvaipat tuli kuvioon toooosi myöhään, joten samoin ehkä nyt, jos ei ihan mahdottomaksi mene tuo meininki. Kalliimpia kun ovat, ja vaippoja semmosella tahdilla vielä menee, että.. :eek:

A oli muuten ryöminyt mummilassa ekan kerran!! :wave: =) :heart:
Itse näin pienen oikeaoppisen siivun eilen aamulla, ennenkuin kuin mummi tuli meille, ja sanoin että pitäkääs paljaalla lattialla että pääsee harjoittelemaan, ja matkalla S-linnaan vasta oltiin, kun jo tuli viesti, että A ryömii!! No, tänään kotiutumisen jälkeen ei olla ite siitä vielä näytettä nähty, mutta ehtiihän tässä.

Huomenna meen viemään kirpparikamoja, ja sit onkin edessä unikouluyöt. Ens yö on siis näillä näkymin viimeinen imetysyö! *tuulettaa* Ite menen esikoisen kanssa mummilaan yöksi ja mies hoitaa tassuttelut. Samalla tyttö siirtyy isoveikan huoneeseen. Tällaiset kuulumiset meiltä! :wave:
 
Me ollaan käytetty housuvaippoja parin kuukauden verran,.Käytetään sekä Pampersseja koko 5 ja Liberosta 5 maxi plus.Musta Liberot ovat hiukan kapeampia reisistä. Toki meillä teippivaipat on silti pääosassa.

Jaahas tissi ja unikoulu kutsuu,palaillaan astialle :wave:
 
Terppa,

meillä kans käytössä teippi ja housuvaipat rinnakkain, kalliimpia ovat juu, nyt ostin kun oli tarjouksessa noi liberot..en tosin oo ihan saletti onks niistä tullu ihottumaa neidille, tai siis on mutta että johtuuko vaipoista :eek:

Joops, aika perse päivä ollu, oon ollu jotenkin tosi kiukkunen vaik ei oikein syytäkkään oo :whistle: :ashamed:
 
Meillä yöpuku vaihtelee...välillä sellainen kokopuku lyhythihainen ja punttinen (leikkipuku/asu nimellä vissiin ostin aikanaan esikolle), joskus body ja puolipotkarit, joskus t-paita ja housut...miten milloinkin. Mikä nyt näyttää päällä sellaiselta että olis hyvä nukkuu ja puhdas.

Yksi ihan oikee yöpukukin löytyy housut ja paita...pöllönkuva rinnuksessa ja hihassa...vaaleanvihreät housut ja valk.paita. Yöpukuja ollut enemmänkin, mut pieneksi jääneitä tietenkin... :heart:

Vaippoina pääasiassa teippivaippoja, mut nyt oon paketillisen ostanut jo housuvaippoja. Jos on kiirus lähtee jonnekin, ne nopee vetästä pojalle päälle...ja jos muutenkin kovin liikkuvaisella päällä ja äiti väsy... Muutama paketista käytetty. =)

Tänään ajattelin minäkin lähteä aikaisemmin nukkumaan. Eilen katsoin se monta kertaa näkemäni elokuvan Salasana Mercury ja tänään ollu ihan tattis.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Kukas harmitteli ettei nähnyt uusintana sairaalan syke ohjelmaa ..tulee tänään uusinnan uusintana klo 0.30
Mä en muistanu ekaa katsoo...ja sit uusinnan aikana meille pärähti vieraita. Enkä kehdannu sit vaipua telkan ääreen, ku siinä oli pieniä muksuja ympärillä. Ajattelin et onko vähä liian jännää katsottavaa pienille...ja tietty loukkaavaa vieraille. Nyt tää uusinnan uusinta tulee sit ihan liian myöhään... Ei jassa! :headwall: :xmas: |O
 
:wave: mä etsiskelen kieli poskella taas matkiksia.Löysinki taas Peg Peregot joissa voi vaihtaa menosuuntaa,jee,mut ei myydä suomessa.Nyt siis etsin mistäpäin maailmaa sais.Lastentarvikkeessa väittivät ettei tommosia matkiksia ole olemassakaan missä vauveli istuu kasvot työntäjään päin tai saatikka vois vaihtaa suuntaa |O
 

Yhteistyössä