Hakutulokset

  1. L

    Minkä uskon"haaran" tunnusmerkki7symboli on se kala?

    Kyllähän sen tiedän mistä tuo symboli alkujaan on tullut. Mutta nykyään kun autoissa on noita kalasymboleja, niin useimmiten se on helluntailaisen auto. Vaikka toki jokainen kristitty ihminen sellaisen symbolin voi halutessaan autoonsa laittaa. Helluntailaiset kun tahtovat toisilleen ja...
  2. L

    Minkä uskon"haaran" tunnusmerkki7symboli on se kala?

    Oikeasti se on helluntailaisten merkki.
  3. L

    Käyttekö uimassa jos menkat?

    Tahtoisin tietää miten olet tampoonin alapäähäsi tunkenut, jos se on ruvennut valumaan?? :headwall: Tai ehkä sulla on niin väljät paikat, että sen takia ei ole paikoillaan pysynyt. :laugh: :laugh: :laugh: En muutenkaan ymmärrä mikä tossa tampoonijutussa on ongelma, itse olen uimista...
  4. L

    raskaana ja pari kysymystä syömiseen liittyen

    Todennäköisesti on tuorejuustoa. Fetaa yms. juustoja saa syödä kuumennettuna. Itse en ole ottanut noista syömisistä mitään päänsärkyjä.. Jos tekee mieli syödä jotain "kiellettyä", niin silloin syön. Mutta tietysti mahdollisuuksien mukaan koitan välttää.
  5. L

    oletko raskaana?

    Olen raskaana. :heart: Rv 28+6. Poika tulossa :heart: =)
  6. L

    Nyt pikaisesti apua! :) Olen juuri tekemässä täytekakun pohjaa..

    Kotitalousuuniinko meinaat noin ison pohjan laittaa? Millaseen vuokaan?
  7. L

    No niin nyt on sitten blogi perustettu,

    Vau mitä juttuja B) Mä vaan aina kiinnitän ehkä liikaakin huomiota kirotusvireisiin.. :ashamed: :D
  8. L

    Minulla on terve, ystävällä cp-vammainen kolmevuotias. Kuinka paljon saan iloita lapseni kehityksestä loukkaamatta häntä?

    Tottakai iloitset ja nautit lapsesi kehityksestä! Niinhän tekee varmasti CP:nkin äiti. Molemmat varmasti rakastaa yhtä paljon omaa lastaan, on se sairas tai ei.
  9. L

    Jos hiljaisen ja kiltin lapsen mielestä opettaja on ilkeä, missä vika?

    :hug: :flower: Olet varmaan todella ihana ihminen! :heart:
  10. L

    Jos hiljaisen ja kiltin lapsen mielestä opettaja on ilkeä, missä vika?

    No en kyllä siirtäis lastani moisen naisen luokalle! :o Mutta voihan olla, että tuolla toisella luokalla on joku inhottava oppilas joka kiusaa lastasi, eikä lapsesi halua sinulle kertoa? Ehdottaisin ottamaan yhteyttä taholle, joka moisia opettajia palkkaa. Lapsesi on niin herkässä iässä, että...
  11. L

    Jos hiljaisen ja kiltin lapsen mielestä opettaja on ilkeä, missä vika?

    Kyllä ne hiljaiset ja kiltitkin lapset tietävät mistä narusta vetää kun on äidin huomiota vailla. Enkä sano tätä mitenkään sinua loukatakseni. :hug: Itse vain olen ollut tuo nimenomainen hiljainen ja kiltti. Jos tätä jatkuu pidempään, siis että lapsi sanoo open olevan ilkeä, niin kehottaisin...
  12. L

    G: Minkälaiset vaunut/rattaat teillä tällä hetkellä käytössä?? Tai mitkä haluaisitte... Laita kuva :D

    Meillä vaunut: http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=2224 matkarattaat: http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/sateenvarjorattaat/carena/carenaliebacklux/musta/ Käytössä ei ole vielä kummatkaan :D
  13. L

    Leipurit! apua täytekakkupohjan paistoon kaipaan!

    Voishan tuo onnistua. En ole koskaan kokeillut. Pitää vaan tosi hyvin voidella paperista molemmat puolet.
  14. L

    Suositelkaa astiastoa!

    Peesi. Meillä syvät lautaset kermansaven oliivi :D On ne teeman syvät lautaset ihan hyvät tarjoilukulhona yms.
  15. L

    Tarpeellisimmat ja ehdottomimmat vauvatavarat? ;)

    Onko teillä kaikilla ollut hoitopöytä? Tarkoitan, että onko se ihan välttämätön, koska meillä makkari nyt jo ihan täynnä.. :ashamed: Olen miettinyt sellaista seinään kiinnitettävää versiota, mutta en tiedä saako sen kiinnitettyä noihin seiniin.
  16. L

    Vaiettu salaisuus miehen perheellä: sis. nimitilitystä

    Minusta tuo Jutta-nimi olisi vain hieno "kunnianosoitus" tätä kuollutta siskoa kohtaan.
  17. L

    mitä kalapuikkojen kanssa?

    Muusi ja kermaviilikastike :p
  18. L

    Onko liian tavalliset?Minkäläiset parempi teijän mielestä?

    Hmm.. Noi ekat ois varmaa sellaset joit, ei tulis heti samanlaisii vastaa B) Jos mun pitäis noista valita niin tokat ottaisin ja mustana.
  19. L

    Mitä tekisit jos tilillesi tulisi tänään 12500??

    Mä maksaisin lainan pois. Ja ostaisin auton.

Yhteistyössä