Mitä tekisit jos tilillesi tulisi tänään 12500??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Äiti79
Maksaisin laskut ja velat pois. Muuten jatkaisin elämää samalla tavalla kuin tähänkin asti ja säästäisin kevääseen, kun silloin tulee perheeseen toinen pienokainen. Silloin ovat taas rahat tiukassa joten säästöt olisivat tarpeeseen.
 
oihJaVoih
tilaisin heti finskiltä lentolipun pohjoiseen. kun ei ole rahaa, pitää matkustaa junalla ... eikä halpaa ole sekään. (blue1 alkaa lentää vasta marraskuussa pohjoiseen.)
 
mie
ihana tilanne sulla ap :) Jos mulla ois tuon verran yhtäkkiä ylimäärästä, maksaisin kaikki laskut pois, ostelisin vaatetta koko poppoolle ja varmaan myös sisustaisin kotia :) ei ois vaikeuksia käyttää rahoja ku ostettavaa kyllä ois..
 
jos tiedän et ne on oikeesti mulle ni varaisin matkan etelään mulle ja ukolle.
jos en tietäs ni pakko ois soittaa poliisille/pankkiin koska ei tuolla summalla vielä kadota viranomaisten ulottuvilta loppuelämäksi :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no jos ois tilanne niinku ap:llä niin ehottomasti perheen kesken jonnekki kivaan paikkaan lomalle. ja loput säästöön tietty.

jos ois oma tilanne niin laittasin kiinni rahastoihin ja makselisin muutaman isomman laskun. no, okei, ehkä me neitin kanssa käytäis kahestaan jossain kivassa paikassa :D varmaan me jenkkeihin lähettäis kamuja moikkaamaan :D
oltiin just heinäkuussa 2 viikkoa rantalomalla. syömään ainakin vois mennä. sohvat on vielä ok, ja keväällä ostettiin tää uus kannettava. ai niin MUUMIMUKEJA täytyy ostaa!! :D
12 500 saakin ihan kivan määrän muumimukeja :D
tolla summalla voin myydä koko kokoelman :D :D
 

Yhteistyössä