Mitä tekisit jos tilillesi tulisi tänään 12500??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
näin
maksaisin opintolainan, autolainan (jota ei enää jäljellä kun 700e) ostaisin vaatteita, ja viellä jäiskin rahaa ainakin 8000e. laittaisin säästöön aina sitä jotain tarvihtee. jos joskus sen oman asunnon hommaa. niin ja vois sitä ehkä käydä yksityisellä hampaat laittamassa kuntoon. ja hiustenpidennyksen ottaa. :)
 
Maksaisin pari pikkulainaa pois ja ostaisin jääkaapin täyteen ruokaa ja sitten ihmettelisin että mitäs nyt tekisin. Osan laittaisin matkatilille jemmaan, pikkuisen pitäs vaatetta ostaa ja käydä kosmetologilla jossain superhemmotteluhoidoissa ja siltikin sitä rahaa vaan jäisi. Ei huolta, saisin loput kulutettua normaaliin elämiseen muutamassa kuukaudessa kuitenkin.
 
sini
maksaisin rästit ja laskut pois... ostaisin lapselle kouluvaatteita ja kenkiä. ja ostaisin kerrankin jääkaapin ihan täyteen herkkuja. uusi patja sänkyyn :) ja "uuden" käytetyn auton osto voisi tulla harkintaan :D
 
Tilli
Mulla on tulossa 13 000- 14 000 tilille melkein 2kk päästä, ja kovasti olen miettinyt mitä niillä tekisin. velkaa ei ole, laskujakin vain parilla sadalla varmaan siinä vaiheessa. meillä uusitaan luultavasti muutamat iänikuiset huonekalut ja astiat ja annetaan levätä loppujen tilillä kasvamassa korkoa? en tiiä vielä.........
 
minä
En mitään erityistä. olen siitä onnellisessa asemassa ollut jo yli 40 v et aina on tilillä rahaa ollut, jos jotain oon halunnut ostaa tai jonnekkin vaiks matkustaa. Säästäväinen kun oon.
 
M
Mitä tekisitte, jos tilillenne ilmaantuisi yli 100 000,00 ?? Kyllä se oli uskomatonta tällaselle keskiverto tallaajalle, vaikka odotettavissa olikin, ei siis tullut yllätyksenä.
 
en niin yhtikäs mitään
Ei tuo muuttaisi eloa suuntaan taikka toiseen, vaikkei varakkaita ollakkaan... Voisin kauppareissulle ehkä poimia Arnold's Donutsit koko perheelle.
Sadasta tonnista maksaisin talolainaa ehkä 80 tonnia ja loput tilillä hautomassa.
 

Yhteistyössä