Hakutulokset

  1. L

    Minäpä synnytin..

    perjantaina maailman ihanimman poikavauvan! :heart: :heart: :heart: :heart: Saa onnitella =) B)
  2. L

    pesettekö vauvan toppaasun ja lakin ennen käyttöä

    Pesen ainoastaan ne vaatteet, jotka ovat vauvan paljasta ihoa vasten. Eli en pese: Toppahaalaria, pipoa ja tumppuja, enkä myöskään sitä makuupussia.
  3. L

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    Mun pitäis mennä tiskaamaa :kieh: :kieh:
  4. L

    Onko tämä maidotonta?

    On maidoton
  5. L

    G: Kuinka monta viestiä olet kirjoittanut palstalle? Kurkatkaas profiiliinne :)

    50 vaan. Harvoin jaksaa kirjautua :ashamed:
  6. L

    Mitä mieltä nimestä Halla?

    Ihan kaunis nimi. Mutta korkeintaan koiralleni voisin moista nimeä edes harkita. :ashamed:
  7. L

    Haluukste nähdä kuin kaunis varvas mulla on? <3 :D

    Eiks lila ole kauden muotiväri? :laugh:
  8. L

    Ihania nuo lasten mielikuvitusystävät:)

    Ihania! :heart: Siskoni lapsella oli ystävä Jarkko. Jarkko "kulki" näiden mukaan joka paikkaan ja hänelle täytyi jopa jättää paikka tyhjäksi autossa :D
  9. L

    Katselin taas eilen kun raskaana oleva veti tupakkaa

    No onpas taas ällöttävä yleistys!! Miksei vanhemmat odottajat vois polttaa? Oma äitini on ainakin nuorempana ( parikymppisenä) ollut polttamatta minua odottaessani. ja polttanut vanhemapana (kolmekymppisenä) veljeni osotusaikana. On se ikä mikä tahansa, niin on todella ällöttävää ja väärin lasta...
  10. L

    mitä ootte säilönyt talveksi?

    Erilaisia hilloja olen tehnyt. Lisäksi olen säilönyt mansikoita, mustikoita, viinimarjoja, purjoa, persiljaa, kurkkua ja kurkkusalaattia. Mehuja ajattelin hakea äidiltäni :snotty: :D
  11. L

    Miksi moni inhoaa erikoisia nimiä?

    Mä en inhoa mitään nimiä, vaan jaksan aina päivitellä niitä nimien antajia. :laugh: Millainen äiti/isä antaa lapselleen nimeksi esim. Tähti Sade. Lapsi on teini-iässä varmaan hyvin kiitollinen vanhemmilleen.
  12. L

    Onko täällä ketään joka ei ole katsonut BB -09:ä yhtäkään minuuttia?

    :wave: Hep! Enkä muuten ole aiempiakaan kausia kattonut, nih! :whistle:
  13. L

    Kuinka moni palstalaisista on tällä hetkellä flunssassa?

    :wave: Eilen alko kauhee kurkkukipu ja aamulla nenä vuos, ku seula |O
  14. L

    miten sanot murteellasi esim. 'oletko sinä' 'menetkö sinä' 'olenko minä' 'menenkö minä' jne.

    Oleksää, meneksää, olenksmää, menenksmää :laugh: :laugh:
  15. L

    Kakkuvuoan jauhotus, apuva ja kiireellä!! ;)

    Millä se on maustettu? Mannaryynejä itse käytän. Jos korppujauhot loppu.
  16. L

    Mitä pidät nimestä...

    Mun korviin se ei kuulosta nimeltä lainkaan.. :ashamed: :snotty:
  17. L

    Miksi Finrexin..

    Kiitti! :flower: Mä kävin lukemassa ton pakkausselosteen ennen ku kirjotin tota ja luin että viimeisen kuukauden aikana.. Siks se niin ihmetyttikin. :) Pitää sit parannella itteään pelkällä mustaherukkamehulla =)
  18. L

    Miksi Finrexin..

    .."flunssajuoma" on kielletty viimeisen raskauskuukauden aikana? Kai uskallan sitä juoda kun olen rv 29?
  19. L

    G: mitä puolisosi tekee just nyt

    Lähti hakemaan leffaa ja karkkii :p =)
  20. L

    Minkä uskon"haaran" tunnusmerkki7symboli on se kala?

    Pyydän nöyrimmästi anteeksi omaa käytöstäni.. Ja myönnän että asetin omat sanani väärin. En tietenkään ole tarkoittanut, että ko. "haara" olisi tuon merkin keksinyt. *muoks* Itse uskovaisena ihmisenä en koe tärkeänä asiana viestittää muille omasta uskonnollisuudesta. Mutta monesti silti...

Yhteistyössä