Katselin taas eilen kun raskaana oleva veti tupakkaa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ja tietysti taas sellainen parikymppinen. Onhan niitä varmasti vanhemmissakin, mutta itse omin silin olen nähnyt vain näitä parikymppisiä odottajia tupruttelemassa. Oksettaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Ja taas joku nikotiininhimoinen kohta tulee tähän kertomaan, että koitappa itse olla ilman tupakkaa ja tule sitten kertomaan miten helppoa se on. Vastauksena voin sanoa vain, että ihan taatusti on kauheampi tunne katsoa sitä jos ja kun se oma lapsi mahdollisesti kärsii jostain sen tupakanpolton takia. Taatusti on rankempaa siinä kohtaa.

Ehkä se tupakointi kannattaisi lopettaa ennen kuin yrittää raskaaksi eikä vasta sitten kun on jo pulla uunissa.
 
vieras
Samaa mieltä olen, ettei multa heru sympatiaa ihmiselle joka tahallaan vahingoittaa syntymätöntä lastaan oman nautinnon takia. Itse aikoinaan polttaneena tiedän ettei tupakasta eroon pääseminen ole helppo, mutta kyllä se motivoituneena onnistuu. Mikä voisi motivoida omaa lasta tehokkaammin?
 
mie
hei kyl raskaana oleva voi ostaa kaupasta mitä haluaa :D älkää heti ajatelko et tuo osti kaljaa kauhee juoppo äiti! ja tupakan poltosta, jos oikeesti on polttanu ennen raskaaks tuloa ja on vaikeaa/mahdotonta lopettaa, on parempi polttaa sätkä pari viikossa ku olla hermona täysin ilman.

paljon polttavia odottajia en ymmärrä minäkään.
 
kata
Makeet naurut saatiin myös kaverin kaa joka myös on raskaana. Käytiin perjantaina, ennen juhannusta ostaan ruuat ja ukoille kaljat+röökit, arvatkaa vaa kyylättiinkö meitä kaupassa kun molemilla oli kärryt täynnä ruokaa, kaljaa (muuta´ma laatikko) ja paljon tupakkaa ( koko v-lopuksi) :D :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
hei kyl raskaana oleva voi ostaa kaupasta mitä haluaa :D älkää heti ajatelko et tuo osti kaljaa kauhee juoppo äiti! ja tupakan poltosta, jos oikeesti on polttanu ennen raskaaks tuloa ja on vaikeaa/mahdotonta lopettaa, on parempi polttaa sätkä pari viikossa ku olla hermona täysin ilman.

paljon polttavia odottajia en ymmärrä minäkään.

Voi mitä uskomatonta soopaa taas. On todellakin parempi olla kokonaan polttamatta odotusaikana!
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
hei kyl raskaana oleva voi ostaa kaupasta mitä haluaa :D älkää heti ajatelko et tuo osti kaljaa kauhee juoppo äiti! ja tupakan poltosta, jos oikeesti on polttanu ennen raskaaks tuloa ja on vaikeaa/mahdotonta lopettaa, on parempi polttaa sätkä pari viikossa ku olla hermona täysin ilman.

paljon polttavia odottajia en ymmärrä minäkään.
Ja höpöhöpö,lapsii kärsii siitä tupakasta ei äidin hermoilemisesta. Äitiä se tupakka kyllä jeesaa. Itsepetosta parhaimmillaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tietysti taas sellainen parikymppinen. Onhan niitä varmasti vanhemmissakin, mutta itse omin silin olen nähnyt vain näitä parikymppisiä odottajia tupruttelemassa. Oksettaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Ja taas joku nikotiininhimoinen kohta tulee tähän kertomaan, että koitappa itse olla ilman tupakkaa ja tule sitten kertomaan miten helppoa se on. Vastauksena voin sanoa vain, että ihan taatusti on kauheampi tunne katsoa sitä jos ja kun se oma lapsi mahdollisesti kärsii jostain sen tupakanpolton takia. Taatusti on rankempaa siinä kohtaa.

Ehkä se tupakointi kannattaisi lopettaa ennen kuin yrittää raskaaksi eikä vasta sitten kun on jo pulla uunissa.
No onpas taas ällöttävä yleistys!! Miksei vanhemmat odottajat vois polttaa? Oma äitini on ainakin nuorempana ( parikymppisenä) ollut polttamatta minua odottaessani. ja polttanut vanhemapana (kolmekymppisenä) veljeni osotusaikana. On se ikä mikä tahansa, niin on todella ällöttävää ja väärin lasta kohtaan polttaa raksausaikana!

P.S Ehkä vanhemmat odottajat on oppinu ettei kannata polttaa julkisilla paikoilla...
 
jippaijaijee
Miksi näissä keskusteluissa pitää aina tuoda esille se nuori ikä! Eikö se pointti vaan ollut se kuinka törkeetä on jos odottava äiti polttaa tupakkaa, ei se minkä ikäinen hän on.
En ole itse koskaan polttanut, en juo, ja olen parikymppinen äiti. Suoraan sanoen pistää ärsyttämään kun nuoret äidit leimataan aina jotenkin epäonnistujiksi. Vaikka en tee mitään väärää, pyörii noilla vanhemmilla mammoilla kaupassa päät kun helmipöllöillä kun pitää kytätä miten ne nuoremmat lastensa kanssa toimii.
Meni vähän aiheen ohi mutta kuitenkin. Minunkin mielestäni odottavan äidin sauhuttelu on kamalaa katseltavaa.
 

Yhteistyössä