Hakutulokset

  1. I

    Sääatöpossuista!

    Mistä löytäis semmosia isoja jotain kivoja säästöpossuja lapsille?
  2. I

    Ei tullut imetyksen lopettamisesta yöllä mitään...

    Ensimmäisen heräämisen jaksoin hoitaa. Huusi pitkään ja kovaa ja kauan mutta kun heräs uudelleen tunnin päästä annoin maitoa kun en jaksanut enää valvoa. Tänään neuvolassakin sanottiin että yö imettämiset on turhaa hommaa tässä vaiheessa (Tyttö 10kk ja heräilee 4-5 kertaa yössä). Mutta nyt kun...
  3. I

    Eihän 7 kk:n ikäinen enää tartte tissiä yöllä? Eihän?

    Meillä 10 kuukautinen syö yöllä koko ajan. Aion ensi yönä koittaa ilman syöttöjä...Saa nähdä mitä tapahtuu....
  4. I

    tällä hetkellä vanhemmuus on kyllä todella raskasta. Joo joo, vali vali.

    Toivotaan että vauva alkais pian nukkumaan paremmin! On tosi raskasta kun ei saa nukuttua.
  5. I

    Tehäänkö miespino?

    Tohtori House on paras!!!!! :heart:
  6. I

    Tytöllä hoitopaikan vaihto edessä...PRKL!!pph..

    Just tommosten tätien takia en koskaan uskaltais viedä lapsiani pphoitajalle. Päiväkodissa sentään on joka ryhmässä useampi täti niin kukaan ei siellä voi ihan miten vain toimia. Vaikka varmasti hyviäkin hoitajia löytyy niin silti en uskaltais...Toivottavasti teiän tyttö pääsee mukavaan...
  7. I

    Kyllä on kiva kun käy vieraita...

    Mun anoppi haukkuu lasten lelut :laugh: Tyyliin: Mikä tääkin nyt on ja mä en ymmärrä tämmösii jne. Mies aina sanoo ettei niitä leluja ole suunnattu sen ikäisille naisille :laugh:
  8. I

    Miten tönimisen saa loppumaan?

    Kyllä se saa paljon huomiota ja kehuja :) Niiden puutetta se ei voi olla :)
  9. I

    Miten tönimisen saa loppumaan?

    Joo meillä töniminen alkanut nyt kun kerhossa isommat näyttäneet mallia.
  10. I

    Miten tönimisen saa loppumaan?

    Joka kerta puutun asiaan. Eli toivoa on,että se loppuu....
  11. I

    Miten tönimisen saa loppumaan?

    Lapsi 3 vee. Väsymys painaa kun noin oleellisia juttuja unohdan kirjoittaa :laugh:
  12. I

    Miten tönimisen saa loppumaan?

    Puhuttu on asiasta ja tiukasti kielletty mutta aina vaan tönitään :headwall:
  13. I

    Kaksi tai useampi lapsiset perheet

    No noi mummot on tollasia neuvojia. Meillä jos esikoinen kiukuttelee niin se on saanut liian vähän raitista ilmaa ja seuraavalla kerralla sillä on raittiin ilman myrkytys. Koitan olla kuulematta näitä äitini neuvoja ja ohjeita kun pää siinä hajoaisi kun ikinä ei kuitenkaan tee mitään oikein.
  14. I

    G : KAUAN olet palstaillut ?

    Tänään kirjauduin. Aikaisemmin käynyt harvoin lukemassa.Nyt n.viikon käynyt lähes päivittäin :ashamed:
  15. I

    Viikon lomalle - 7kk lapsi mummolaan

    En lähtis. Vaikka lapsi pärjäis niin itse en. Ikävä ois liian kova.
  16. I

    Vähänkö säälittää nuo äidit, jotka ei halua näyttää enää HYVÄLTÄ!

    En mä kaikkia laittautujia sääli. Vaan säälin sinua joka laitat itseäsi ja säälit muita jotka eivät jaksa tai halua laittautua. Selvästikkin luulet olevasi jotenkin parempi ihminen kun ne jotka ei pidä tuommoista niin tärkeänä. Toi sun aloituksesi jo oli semmoinen että sai minut kovasti...
  17. I

    Vähänkö säälittää nuo äidit, jotka ei halua näyttää enää HYVÄLTÄ!

    No kyllä se varttikin on aikaa. Ja nyt ollaan säästölinjalla kun hoitovapaalla olen joten omista vaatekuluista säästän ja tyytyväisenä käytän vanhoja rääsyjäni :laugh:

Yhteistyössä