Vähänkö säälittää nuo äidit, jotka ei halua näyttää enää HYVÄLTÄ!

just niin
Kyllä ne leikkipuistoin teinipissis äidit pikkuruisissa lantiofarkuissa ja yli pienissä asustessa sekä iltameikissä aamupäivällä on lähinnä säälittäviä ennemmin kuin seksikkäitä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:
Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:
Iik, mie ostin eilen vaatteita Halpahallin alelaarista, nytkö en enää näytäkään hyvältä..? :( ;)
Mä ostelen merkkivaatteita, käyn kirpparilla, ostan Halpahalleista jne.. Jos löydän jotain kivaa ei se katso sitä onko ostettu jostain.
Ompelen myös itse ja muokkaan vaatteita.

Mun mielestä se, että jos tuntuu itsestä hyvältä niin pukeutuminen on ok.
Epäputaus ei mun mielestä ole sitten taas ole ok. Merkki vaatteet ja pahalta haiseva meikattu ja tukka viimeisen päälle laitettu henkilö aihaeuttaa lähinnä oksetusta. (nimim. asuin Moskovassa ja 30 asteen helteessä täydessä bussissa haisevat ihmiset jotka kaukaa näyttivät ok:lle oli jotain järkyttävää.)

Mutta juu, jokainen tyylillään. Kun on hyvä olla itsensä kanssa pitäisi kaiken olla ok =) On sitten jalassa piikkarit tai tennarit.
Ja lisään vielä, että kaikkihan sitten lopulta riippuu sisältä, mutta jos on ihminen joka ei huolehdi perushygieniasta on hänen kanssaan vaikea olla vaikka kuinka mukava olisikin. Jos valuu vesisilmistä kun haisee. Näitä en siis ole suomessa tavannut, mutta Moskovassa kylläkin. Paljon hajuvetta edellisten päälle maustumaan hien kanssa ja sitten siihen valkosipulin voimakastuoksu niin, kyllä oli välillä tekemistä.
 
vieras
Nämä on aika säälittäviä tekstejä. Kun ei ymmärretä pointtia niin minkäpäs sille kukaan voi.[/quote]



Tämähän se ongelma aina onkin, takerrutaan sivuseikkoihin ja ihan epäoleellisiin yksityiskohtiin, eikä siinä tajuta edes vilkasta asian ydintä...
:D [/quote]

Ja pitää aina kärjistää kaikki. Jos aloittaja sanoo, että äidit ei huolehdi itsestään yhtään, niin heti vastataan että "täytyiskö pitää piikkikorkoja ja pikkutoppeja"? Mikään keskitie ei tietenkään ole mahdollinen. Sitten vängätään niistä koroista vuosikaudet.
 
Senni
Alkuperäinen kirjoittaja just niin:
Kyllä ne leikkipuistoin teinipissis äidit pikkuruisissa lantiofarkuissa ja yli pienissä asustessa sekä iltameikissä aamupäivällä on lähinnä säälittäviä ennemmin kuin seksikkäitä :LOL:
Ah tässä taas ääripäähän :D Mulla on AINA farkut ja ulkona korkkarit/saappaat, paitana on mikä on, tissitoppia ei tosin ku eipä mulla oo mitä näyttää ;) Ja yleensä aina olen meikannut.

Ja mitäköhän säälittävää on meikissä ja farkuissa, ehkä myös korkkareissa? Ylipieniä vaatteita tuskin nyt kukaan oikeasti laittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja just niin:
Kyllä ne leikkipuistoin teinipissis äidit pikkuruisissa lantiofarkuissa ja yli pienissä asustessa sekä iltameikissä aamupäivällä on lähinnä säälittäviä ennemmin kuin seksikkäitä :LOL:
Juu, mutta ääripäät on ääripäitä.
Eiköhän suurin osa meistä ole sieltä puolesta välistä =)

 
harmaana
Kotona kuljen polviin ulottuvissa lökökalsareissa nytkin (10 v vanhat,venyneet) Ja isäntä se murjoo vitsiä niistä ja matkii.Mutta kyllä se on aina haluamassa minua,eli en usko siihen,että hyvän liiton seksiä pukeutuminen tappaa. Ja mulle on yks hailee menenkö ostamaan viikon ruokasatsit marketista ilman meikkiä,toppahousuissa.Sitten voin jäädä suoraan pihalle lasten kanssa. Jos iltajoraan lähden,tai vaikka tuppereille naisten kanssa,niin osaan sitten meikata
 
äiti neljälle
Sääli alkuperäinen ihan rauhassa. Hyvä kun jotain tunteita sinullakin jäljellä.
Ehkäpä lasten kanssa liikkuessa se käytännöllisyys ja lämpimyys ovat etusijalla sekä säänmukaisen pukeutumisen malli omille lapsille....
 
Mua ei säälitä yhtään. Itse oon rähjäinen niin kauan kunnes jaksan ruveta taas aamuisin laittautumaan :LOL: Mä ennemmin säälin niitä jotka vetää tuolla viimeisen päälle pyntättyinä kun tiedän miten paljon se voimia vaatii ja aikaa vie :LOL: :LOL: :LOL: Ja mieskin on ihan tyytyväinen ja ymmärtäväinen :LOL:
 
TriStessse
Ketä varten sitä oikein pitäis tälläytyä? Itseäänkö? Viihdyn näin. Miestä? On päivät töissä, ei näe minua. Lapsia? Ei varmaankaan. Muita miehiä? Ei todellakaan. Muita naisia? Miksi? Siksikö että kenenkään ei tarvitsisi sääliä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:
Ketä varten sitä oikein pitäis tälläytyä? Itseäänkö? Viihdyn näin. Miestä? On päivät töissä, ei näe minua. Lapsia? Ei varmaankaan. Muita miehiä? Ei todellakaan. Muita naisia? Miksi? Siksikö että kenenkään ei tarvitsisi sääliä?
Nimen omaan näin, kun itsellä hyvä olla niin sillä tavalla pitää mennä =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3407856.jpg

Pakko laittaa, meidän thaimaan reissulta.
Tietääkseni pukeutuminen asiallista, ripsiväriä vähän muuten ei ole kun kulmissa kestoväri.
Tää on mun keskitie.
Talvella ollaan kaikki talvivarusteissa jos ulkoillaan, jos mennään kaupoille erilailla pukeudutaan.

Äh puh :D

Keskitie, ei kenenkään säälimisiä :)
No ei ole ei ääripää. :) Mulla naurattaa myös nämä jotka sanoo että lantiomallisista housuista vilkkuu aina perse, mä on ite tosi laiha ja mun vartalotyypille sopii lantiofarkut, en vois kuvitellakkaan farkkuja joissa vyötärö on korkealla tähän mun kroppaan.

Ja miten musta tuntuu, että osalle tästä keskustelusta farkut on jotain hienompia vaatteita? :p Mun käsittääkseni ne kun on ihan arki vaatteita. Samoin korkkarit saa jotenkin kummasti ihmisten verenpaineen nousemaan, miks ihmeessä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Huoleton:
Mua ei säälitä yhtään. Itse oon rähjäinen niin kauan kunnes jaksan ruveta taas aamuisin laittautumaan :LOL: Mä ennemmin säälin niitä jotka vetää tuolla viimeisen päälle pyntättyinä kun tiedän miten paljon se voimia vaatii ja aikaa vie :LOL: :LOL: :LOL: Ja mieskin on ihan tyytyväinen ja ymmärtäväinen :LOL:
Aikaa? Joo ihan hirveesti vie aikaa jos laittaa normaalivaatteet ja sipasee pikkusen meikkiä + harjaa tukan.. Menisko 10-15min?
 
nuuttu
Mä en suorastaan enää jaksa "virittäytyä" aamuisin. Toisaalta hiukset muuttuivat raskauden aikana tyypiltään aivan toiseksi eikä niitä saa edes vahalla laittamalla kuosiin. Siisti leikkaus ja väri ok. Lisäksi olen saanut kosmetiikkaallergiankin, joten meikkaaminen on sen vuoksi pannassa.
Vaatteet on noh...mitä on. Ei suorastaan ole haluja, aikaa eikä rahaakaan enää juosta kaupassa. Työnpuolesta työnantajan asu, joten vapaa-aikana jotain muuta. Mä olen ensisijaisesti äiti ja tunnen olevan ihan ok näköinen. Eiköhän se ole se pääasia, että itse viihtyy, sama mitä muut mieltä on...
 
TriStessse
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Huoleton:
Mua ei säälitä yhtään. Itse oon rähjäinen niin kauan kunnes jaksan ruveta taas aamuisin laittautumaan :LOL: Mä ennemmin säälin niitä jotka vetää tuolla viimeisen päälle pyntättyinä kun tiedän miten paljon se voimia vaatii ja aikaa vie :LOL: :LOL: :LOL: Ja mieskin on ihan tyytyväinen ja ymmärtäväinen :LOL:
Aikaa? Joo ihan hirveesti vie aikaa jos laittaa normaalivaatteet ja sipasee pikkusen meikkiä + harjaa tukan.. Menisko 10-15min?
Mutta onko PAKKO meikata? Mulla on niin huono näkö etten näe meikata kunnolla, piilareita en enää käytä. Lisäksi mulla on niin herkät silmät että ne vuotaa heti jos jotain laittaa. Mulla on kuitenki luonnostaan tummat kulmat ja ripset ja ihan ok huulet, onko siis rikos näyttäytyä ilman meikkiä julkisella paikalla?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Huoleton:
No kyllä se varttikin on aikaa. Ja nyt ollaan säästölinjalla kun hoitovapaalla olen joten omista vaatekuluista säästän ja tyytyväisenä käytän vanhoja rääsyjäni :LOL:
Ihan hirveesti on aikaa juu. Mut kulje tosiaan niis vanhoissa rääsyissäs ja älä laita itseäs, mut miksi ihmeessä säälit niitä jotka laittaa??
 

Yhteistyössä