just niin
Kyllä ne leikkipuistoin teinipissis äidit pikkuruisissa lantiofarkuissa ja yli pienissä asustessa sekä iltameikissä aamupäivällä on lähinnä säälittäviä ennemmin kuin seksikkäitä
Ja lisään vielä, että kaikkihan sitten lopulta riippuu sisältä, mutta jos on ihminen joka ei huolehdi perushygieniasta on hänen kanssaan vaikea olla vaikka kuinka mukava olisikin. Jos valuu vesisilmistä kun haisee. Näitä en siis ole suomessa tavannut, mutta Moskovassa kylläkin. Paljon hajuvetta edellisten päälle maustumaan hien kanssa ja sitten siihen valkosipulin voimakastuoksu niin, kyllä oli välillä tekemistä.Alkuperäinen kirjoittaja millinka:Mä ostelen merkkivaatteita, käyn kirpparilla, ostan Halpahalleista jne.. Jos löydän jotain kivaa ei se katso sitä onko ostettu jostain.Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:Iik, mie ostin eilen vaatteita Halpahallin alelaarista, nytkö en enää näytäkään hyvältä..?
Ompelen myös itse ja muokkaan vaatteita.
Mun mielestä se, että jos tuntuu itsestä hyvältä niin pukeutuminen on ok.
Epäputaus ei mun mielestä ole sitten taas ole ok. Merkki vaatteet ja pahalta haiseva meikattu ja tukka viimeisen päälle laitettu henkilö aihaeuttaa lähinnä oksetusta. (nimim. asuin Moskovassa ja 30 asteen helteessä täydessä bussissa haisevat ihmiset jotka kaukaa näyttivät ok:lle oli jotain järkyttävää.)
Mutta juu, jokainen tyylillään. Kun on hyvä olla itsensä kanssa pitäisi kaiken olla ok =) On sitten jalassa piikkarit tai tennarit.
Ah tässä taas ääripäähän Mulla on AINA farkut ja ulkona korkkarit/saappaat, paitana on mikä on, tissitoppia ei tosin ku eipä mulla oo mitä näyttää Ja yleensä aina olen meikannut.Alkuperäinen kirjoittaja just niin:Kyllä ne leikkipuistoin teinipissis äidit pikkuruisissa lantiofarkuissa ja yli pienissä asustessa sekä iltameikissä aamupäivällä on lähinnä säälittäviä ennemmin kuin seksikkäitä
Juu, mutta ääripäät on ääripäitä.Alkuperäinen kirjoittaja just niin:Kyllä ne leikkipuistoin teinipissis äidit pikkuruisissa lantiofarkuissa ja yli pienissä asustessa sekä iltameikissä aamupäivällä on lähinnä säälittäviä ennemmin kuin seksikkäitä
Nimen omaan näin, kun itsellä hyvä olla niin sillä tavalla pitää mennä =)Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:Ketä varten sitä oikein pitäis tälläytyä? Itseäänkö? Viihdyn näin. Miestä? On päivät töissä, ei näe minua. Lapsia? Ei varmaankaan. Muita miehiä? Ei todellakaan. Muita naisia? Miksi? Siksikö että kenenkään ei tarvitsisi sääliä?
No ei ole ei ääripää. Mulla naurattaa myös nämä jotka sanoo että lantiomallisista housuista vilkkuu aina perse, mä on ite tosi laiha ja mun vartalotyypille sopii lantiofarkut, en vois kuvitellakkaan farkkuja joissa vyötärö on korkealla tähän mun kroppaan.Alkuperäinen kirjoittaja millinka:http://www.aijaa.com/v.php?i=3407856.jpg
Pakko laittaa, meidän thaimaan reissulta.
Tietääkseni pukeutuminen asiallista, ripsiväriä vähän muuten ei ole kun kulmissa kestoväri.
Tää on mun keskitie.
Talvella ollaan kaikki talvivarusteissa jos ulkoillaan, jos mennään kaupoille erilailla pukeudutaan.
Äh puh
Keskitie, ei kenenkään säälimisiä
Aikaa? Joo ihan hirveesti vie aikaa jos laittaa normaalivaatteet ja sipasee pikkusen meikkiä + harjaa tukan.. Menisko 10-15min?Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Huoleton:Mua ei säälitä yhtään. Itse oon rähjäinen niin kauan kunnes jaksan ruveta taas aamuisin laittautumaan Mä ennemmin säälin niitä jotka vetää tuolla viimeisen päälle pyntättyinä kun tiedän miten paljon se voimia vaatii ja aikaa vie Ja mieskin on ihan tyytyväinen ja ymmärtäväinen
Mitä, eikö tuo ookaan sitä keskilinjaa vai miksi mainostat ?Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Juu, minäkin kuljen joka päivä tämän näköisenä....
Mutta onko PAKKO meikata? Mulla on niin huono näkö etten näe meikata kunnolla, piilareita en enää käytä. Lisäksi mulla on niin herkät silmät että ne vuotaa heti jos jotain laittaa. Mulla on kuitenki luonnostaan tummat kulmat ja ripset ja ihan ok huulet, onko siis rikos näyttäytyä ilman meikkiä julkisella paikalla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aikaa? Joo ihan hirveesti vie aikaa jos laittaa normaalivaatteet ja sipasee pikkusen meikkiä + harjaa tukan.. Menisko 10-15min?Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Huoleton:Mua ei säälitä yhtään. Itse oon rähjäinen niin kauan kunnes jaksan ruveta taas aamuisin laittautumaan Mä ennemmin säälin niitä jotka vetää tuolla viimeisen päälle pyntättyinä kun tiedän miten paljon se voimia vaatii ja aikaa vie Ja mieskin on ihan tyytyväinen ja ymmärtäväinen
Ihan hirveesti on aikaa juu. Mut kulje tosiaan niis vanhoissa rääsyissäs ja älä laita itseäs, mut miksi ihmeessä säälit niitä jotka laittaa??Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Huoleton:No kyllä se varttikin on aikaa. Ja nyt ollaan säästölinjalla kun hoitovapaalla olen joten omista vaatekuluista säästän ja tyytyväisenä käytän vanhoja rääsyjäni
waudeAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Juu, minäkin kuljen joka päivä tämän näköisenä....