Vähänkö säälittää nuo äidit, jotka ei halua näyttää enää HYVÄLTÄ!

Siis aivan oikeasti, miksi jotkut naiset lapsen syntymän jälkeen olettaa, että nyt on naisellisuuden ja seksikkyyden aika loppunut, ja rupeaa ostelemaan vaatteita jostain halpa-hallien ale-laatikoista? Vedetään raitapaidat päälle, jätetään tukka hoitamatta, ei enää meikata ja kengät mitä ostetaan on käytännöllisiä nahkanilkkureita matalalla korolla tietenkin...

Ja sitten ihmetellään niitä äitejä, jotka jaksaa panostaa itseensä, ja haukutaan ne niissä sisäänpäinlämpiävissä perhekerhoissa pataluhiksi, jos niitä sinne korot kopisten joskus sattuu saapumaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Siis aivan oikeasti, miksi jotkut naiset lapsen syntymän jälkeen olettaa, että nyt on naisellisuuden ja seksikkyyden aika loppunut, ja rupeaa ostelemaan vaatteita jostain halpa-hallien ale-laatikoista? Vedetään raitapaidat päälle, jätetään tukka hoitamatta, ei enää meikata ja kengät mitä ostetaan on käytännöllisiä nahkanilkkureita matalalla korolla tietenkin...

Ja sitten ihmetellään niitä äitejä, jotka jaksaa panostaa itseensä, ja haukutaan ne niissä sisäänpäinlämpiävissä perhekerhoissa pataluhiksi, jos niitä sinne korot kopisten joskus sattuu saapumaan...
jokos marimekko on out? :D
Eikö se oo aina ollut aika OUT? :D

 
IhanaValo
Raitapaita :x ja pallopaita vielä enemmän..mie näytän niissä ihan lastentarhan hoitajalta..
Korkokenkiä nyt muuten käyttäsinkin mut en osaa kävellä niillä..mieluummin pysyn pystyssä kuin näytän sillä tavalla tyylikkäältä.
 
no
Kaikki ei halua juosta rämemajava vilkkuen 15cm koroilla varustetuissa kiiltävissä reisisaappaissa, numeroa liian pienet push-upit päällä, unohtamatta tietysti paitaa, jossa kaula-aukko ulottuu napaan asti....että kärjistyksistä puhuen...:D
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Raitapaita :x ja pallopaita vielä enemmän..mie näytän niissä ihan lastentarhan hoitajalta..
marimekon kuosit sopii aikuisille ainoastaan pikku kakkoseen ja päiväkotiin. Itselläni oli marimekkoa muuten kun olin pk:ssa töissä. Kestää hyvin pesua ja sopi ne värit ja kuosit sinne lasten maailmaan.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja kävijä:
No ainakin niillä matalapohjaisilla kengillä pääsee kovaa juoksevan taaperon perässä, eikä huku korko leikkikentän hiekkaan :D.
Kato kun juoksee päkiöillä niin pärjää yhtä hyvin kun matalakorkoisilla ;)
 
:LOL:
mulla ei energia riitää ruveta hinkuttaa itteeni yhtään enempää ihmisen näköseks. Ja se ei ole multa pois jos joku jaksaa.
Raitaan en pukeudu, mut ei mua kannata sääliä, vaikka en korkkareissa sipsuta, ne on epämukavat. Maiharit on paaaljon paremmat B)
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Raitapaita :x ja pallopaita vielä enemmän..mie näytän niissä ihan lastentarhan hoitajalta..
marimekon kuosit sopii aikuisille ainoastaan pikku kakkoseen ja päiväkotiin. Itselläni oli marimekkoa muuten kun olin pk:ssa töissä. Kestää hyvin pesua ja sopi ne värit ja kuosit sinne lasten maailmaan.
Ilmankos,aattelin että miussa on vika:)
 
Siksi, ettei rahat enää riitä.
Ja mieluummin ostaa lapselle. Katso heidän rumien kotiäitien lapsia. Taitavat ihan nättejä olla, vai?
Kotihoidontuella ei oikein kampaajalla käydä eikä muuta osteta kuin halpahallin vaatteita. Miksi en kelpaa sulle tämmöisenä kaveriksi, juttukumppaniksi? vaan vasta sitten kun menen taas töihin ja on varaa ostaa itsellekin jotain? Sama ihminen olen kuitenkin.

MInun ainakin pitäisi käydä joka pv tai joka toinen pv pesemässä hiukset, koska ei ole väriä, ei ole permistä, niin rasvoittuvat, etenkin pipon alla. Yölläkö käyn? Niin kait sitten, :/ Aamulla havahdun, että voi hitsi, olisi pitänyt eilen käydä..

Täällä leikkipuistoissa ja lasten kanssa kävelyissä pukeudun lähinnä järkevästi. Kun lähden jonnekin mualle missä on ihmisiäkin, pukeudun paremmin, laitan itseni. Leikkipuiston reunalle en viitsi. Ei maksa vaivaa, ei ole aikaa, laitan mieluummin kodin jalapsen nätiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
no se on heidän valintansa ja ei se äidin ulkonäkö taida olla elämää suurempi juttu! Mikä niissä säälittää? se että ovat onnellisia juuri sellaisina kuin ovat. Pienet on sunkin murheet.
Pienet on murheet onneksi :LOL: Säälittää se MIES. :LOL:

 
Miksi pitää sääliä? Jos ei halua tai jaksa pyntätä niin ei ole pakko. Matalat korot ja lokähousut on mukavia. Mikä laki sanoo, että pitää olla naisellinen ja seksikäs? Kyllähän jokainen pukeutuu itseään varten, ei muita varten.
 
Liekkö tärkeys järjestys olis ensin muksu sitten mies ja sitten vasta itse.
Ja jos sattuu olemaan vauva joka paljon valvottaa niin paskat mua ainakaan kiinnosti miltä mun tukka näyttää tai millaset korot mun kengissä on. Pää asia oli et jaksaa hoitaa sen vauvan
 
kävijä
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja kävijä:
No ainakin niillä matalapohjaisilla kengillä pääsee kovaa juoksevan taaperon perässä, eikä huku korko leikkikentän hiekkaan :D.
Kato kun juoksee päkiöillä niin pärjää yhtä hyvin kun matalakorkoisilla ;)
Taitaapi olla sitten vaan harjotuksen puutetta ;)
 
Miten musta tuntuu että näitä itsensä huolehtimisen totaalisesti unohtavia äitejä on aika marginaalimäärä kuitenkin. Mä olen äidiksi tultuani tinkinyt joistakin ulkonäöllisistä jutuista ihan käytännön syistä ja osa on vain jäänyt pois, esim. meikkausta harrastan n. kerran viikossa mutta mielestäni näytän ihmiseltä ilmankin... Vaatteet ovat lähinnä käytännöllisiä ja tilanteeseen sopivia, ihan inhimillisiä ja yhteensopivia kuitenkin :) Ja näin on tuttava- ja ystäväpiirin äitien kohdalla myös...
 
...


Mun mielestä nykyään suuri osa äideistä on hyvän näköisiä ja tyylikkäitä. Teillä äitikuva on varmaankin jäänyt omista äideistänne kummittelemaan. Ne äidit jotka ostaa raitapaitoja ja matalia nahkanilkkureita ovat ihan varmasti tehneet niin jo ennen lapsiensa syntymääkin :) Osa tietysti lihoaa 20 kiloa raskausaikana, tai muuten vain rupsahtaa, että eivät koe olevansa niin seksikkäitä enää. Mieluiten ostavat niitä raitapaitoja muotiluomusten sijaan, kun ei ole enää entistä itseluottamusta. Jälkimmäisiin tapauksiin olen törmännyt vähiten.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
no se on heidän valintansa ja ei se äidin ulkonäkö taida olla elämää suurempi juttu! Mikä niissä säälittää? se että ovat onnellisia juuri sellaisina kuin ovat. Pienet on sunkin murheet.
Pienet on murheet onneksi :LOL: Säälittää se MIES. :LOL:
haluaisitko sitten tulla tuota mun miestä viihdyttämään kun mä en jaksa sille antaa enkä muutenkaan olla hemaiseva? sais sekin jotain silmän ruokaa.
 

Yhteistyössä