Vähänkö säälittää nuo äidit, jotka ei halua näyttää enää HYVÄLTÄ!

:)
Alkuperäinen kirjoittaja tulppaani:
joo ei nuo piikkikorot oikein sovi taaperon äipälle, eikä perhekerhoon........
Kyllä mä olen piikkareissa menny. Ei oo mitään vesiraja rättii tai tissivako paitaa yleensä päällä, vaan asialliset vaatteet. Mutta piikkareista en luovu. En luopunu raskausaikana, enkä sen jälkeen.

Kun lähdetään lenkille jne.. totta kai pukeudun tilanteen mukaan.
 
sun napaako kutittaa
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Siis aivan oikeasti, miksi jotkut naiset lapsen syntymän jälkeen olettaa, että nyt on naisellisuuden ja seksikkyyden aika loppunut, ja rupeaa ostelemaan vaatteita jostain halpa-hallien ale-laatikoista? Vedetään raitapaidat päälle, jätetään tukka hoitamatta, ei enää meikata ja kengät mitä ostetaan on käytännöllisiä nahkanilkkureita matalalla korolla tietenkin...

Ja sitten ihmetellään niitä äitejä, jotka jaksaa panostaa itseensä, ja haukutaan ne niissä sisäänpäinlämpiävissä perhekerhoissa pataluhiksi, jos niitä sinne korot kopisten joskus sattuu saapumaan...
mitä se sulta on pois jos joku haluu olla huoleton ilman kemikaaleja naamassansa ja mukavat lättänät kengät jalassa talviliukkailla.
 
Mullon korkkareita, mut ostin tänään just oikein kunnon talvikengät, karvavuorilla ja kaikkee :xmas:
Kaupungilla kuljen farkuissa ja villakangastakissa, meikattuna, tukka kivasti.
Kotikulmilla kuljen toppapuvussa, usein ilman meikkiä, pipo päässä..
Kotosalla taas kuljen usein pikkuhousuissa ja topissa, joskus maailman isoimmassa t-paidassa ja pitkissä kalsareissa. Joskus meikattuna, joskus suoraan saunasta tulleena.

Oonko mä säälittävä vai hyvännäköinen?

Jokatapauksessa mulle on tärkeintä, että MINUSTA tuntuu hyvältä. Olen ihan yhtä onnellinen, olinpa sitten siellä sokkarin meikkiosastolla tutkimassa chanelin meikkejä kynsihuollosta tulleena tukka viimisenpäälle laitettuna, tai tuolla lähiympäristössä käppäilemässä toppapuvussani ilman meikin ripaustakaan pipo syvällä päässä ja tukka sekaisin :xmas:

MUOKS. Enkä käy yhtään missään kerhossa, enkä varsinkaan hauku ketään muuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Kaikki ei halua juosta rämemajava vilkkuen 15cm koroilla varustetuissa kiiltävissä reisisaappaissa, numeroa liian pienet push-upit päällä, unohtamatta tietysti paitaa, jossa kaula-aukko ulottuu napaan asti....että kärjistyksistä puhuen...:D
Minä en muuten usko, että tällä sinun kuvailemallasi tyypillä on rämemajavaa. Eiköhän nämä tyypit juoksentele posliinina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
no se on heidän valintansa ja ei se äidin ulkonäkö taida olla elämää suurempi juttu! Mikä niissä säälittää? se että ovat onnellisia juuri sellaisina kuin ovat. Pienet on sunkin murheet.
Pienet on murheet onneksi :LOL: Säälittää se MIES. :LOL:
Siinäpä säälit. todennäköisesti mies on hyvin onnellinen perheestään ja elämästään. Katsos kun kaikkien ei tarvitse piiloutua naamion taa aamulla ennenkuin mies herää, ettei totuus paljastuisi. Luojankiitos mun ei tarvi murehtia sitä miltä muut äidit/naiset näyttää ja mitä niitten miehet miettii...mulla on paljon tärkeämpiäkin asioita. Mutta jatka sinä vaan säälimistä....vaikka en ymmärrä mitä se hyödyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
no se on heidän valintansa ja ei se äidin ulkonäkö taida olla elämää suurempi juttu! Mikä niissä säälittää? se että ovat onnellisia juuri sellaisina kuin ovat. Pienet on sunkin murheet.
Pienet on murheet onneksi :LOL: Säälittää se MIES. :LOL:
haluaisitko sitten tulla tuota mun miestä viihdyttämään kun mä en jaksa sille antaa enkä muutenkaan olla hemaiseva? sais sekin jotain silmän ruokaa.
Mulla on oma mies jota viihdytän, mutta voin lainata sulle jotain päällepantavaa :hug:
 
Jos sun on pakko jotakuta sääliä niin sääli mieluummin niitä äitejä jotka ei oikeesti JAKSA näyttää enää hyvältä, eikä niitä jotka sun otsikon mukaan ei halua. Ei oo omaa kokemusta mut voin kuvitella että kun on muutaman yön valvonut koliikkivauvan kanssa niin ei paljon aamulla tee mieli ruveta meikkailemaan tai laittamaan hiuksia. :kieh:

Toinen juttu, minkäkös ikäisiä lapsia sulla on? Tervetuloa juoksentelemaan parin uhmaikäisen taaperon peräs korkokengät jalassa. :LOL:

Noin muuten oon kyllä samaa mieltä että on se ihan kiva äidiksi tulon jälkeenkin näyttää ihmismäiseltä, mutta silti mä ennemmin säälin naista joka ilmestyy esim. leikkipuistoon korkkarit jalassa ja sotamaalaus kasvoilla (kevyt meikki ok) . Osoittaa mun mielestä huonoa tilannetajua ja aikasta huonoa itsetuntoa jos joka paikkaan pitää mennä bilehileen näköisenä. :|
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja sun napaako kutittaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Siis aivan oikeasti, miksi jotkut naiset lapsen syntymän jälkeen olettaa, että nyt on naisellisuuden ja seksikkyyden aika loppunut, ja rupeaa ostelemaan vaatteita jostain halpa-hallien ale-laatikoista? Vedetään raitapaidat päälle, jätetään tukka hoitamatta, ei enää meikata ja kengät mitä ostetaan on käytännöllisiä nahkanilkkureita matalalla korolla tietenkin...

Ja sitten ihmetellään niitä äitejä, jotka jaksaa panostaa itseensä, ja haukutaan ne niissä sisäänpäinlämpiävissä perhekerhoissa pataluhiksi, jos niitä sinne korot kopisten joskus sattuu saapumaan...
mitä se sulta on pois jos joku haluu olla huoleton ilman kemikaaleja naamassansa ja mukavat lättänät kengät jalassa talviliukkailla.
Piikkarit on mitä parhaimmat kengät liukkailla, kantapää askellusta niin ei mitään ongelmaa! :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
no se on heidän valintansa ja ei se äidin ulkonäkö taida olla elämää suurempi juttu! Mikä niissä säälittää? se että ovat onnellisia juuri sellaisina kuin ovat. Pienet on sunkin murheet.
Pienet on murheet onneksi :LOL: Säälittää se MIES. :LOL:
Siinäpä säälit. todennäköisesti mies on hyvin onnellinen perheestään ja elämästään. Katsos kun kaikkien ei tarvitse piiloutua naamion taa aamulla ennenkuin mies herää, ettei totuus paljastuisi. Luojankiitos mun ei tarvi murehtia sitä miltä muut äidit/naiset näyttää ja mitä niitten miehet miettii...mulla on paljon tärkeämpiäkin asioita. Mutta jatka sinä vaan säälimistä....vaikka en ymmärrä mitä se hyödyttää.
Hei kuule, ei kaikkea tarvi ottaa niin vakavasti, mä kyllä osaan hymyillä täällä koneen takanakin :) Enkä oo sua tuomitsemassakaan, yleistänpä täällä vaan! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:
Jos sun on pakko jotakuta sääliä niin sääli mieluummin niitä äitejä jotka ei oikeesti JAKSA näyttää enää hyvältä, eikä niitä jotka sun otsikon mukaan ei halua. Ei oo omaa kokemusta mut voin kuvitella että kun on muutaman yön valvonut koliikkivauvan kanssa niin ei paljon aamulla tee mieli ruveta meikkailemaan tai laittamaan hiuksia. :kieh:

Toinen juttu, minkäkös ikäisiä lapsia sulla on? Tervetuloa juoksentelemaan parin uhmaikäisen taaperon peräs korkokengät jalassa. :LOL:

Noin muuten oon kyllä samaa mieltä että on se ihan kiva äidiksi tulon jälkeenkin näyttää ihmismäiseltä, mutta silti mä ennemmin säälin naista joka ilmestyy esim. leikkipuistoon korkkarit jalassa ja sotamaalaus kasvoilla (kevyt meikki ok) . Osoittaa mun mielestä huonoa tilannetajua ja aikasta huonoa itsetuntoa jos joka paikkaan pitää mennä bilehileen näköisenä. :|
Esikko 7 vee, jotta oon mä sen peräs korkkareilla juoksennellutkin :) Ja pian taas poksahdan, että voihan olla että sitten oonkin jo se räjähtänyt äippä :LOL:
 
vieras
Silloin kun on vain kotona lapsen kanssa ja käy ulkoilemassa, ei todellakaan maksa vaivaa tälläytyä, se aika kuitenkin on pois lapselta. Toisekseen eipä tarvi varoa, että puoli tuontia värkätty hieno kampaus menis pilalle tuulessa ja tuiskussa tai pipon alla. Tosiaan nuo kengät... onhan se sitten NIIN TYYLIKÄSTÄ taapertaa korkeissa koroissa hiekkakentällä/nurmella hameenhelmoja nostellen :)
Silloin kun lähtee näistä paikoista muualle ihmisten ilmoille, onkin sitten enemmän kuin mukavaa panostaa siihen, että näyttää hyvälle :)
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:
Jos sun on pakko jotakuta sääliä niin sääli mieluummin niitä äitejä jotka ei oikeesti JAKSA näyttää enää hyvältä, eikä niitä jotka sun otsikon mukaan ei halua. Ei oo omaa kokemusta mut voin kuvitella että kun on muutaman yön valvonut koliikkivauvan kanssa niin ei paljon aamulla tee mieli ruveta meikkailemaan tai laittamaan hiuksia. :kieh:

Toinen juttu, minkäkös ikäisiä lapsia sulla on? Tervetuloa juoksentelemaan parin uhmaikäisen taaperon peräs korkokengät jalassa. :LOL:

Noin muuten oon kyllä samaa mieltä että on se ihan kiva äidiksi tulon jälkeenkin näyttää ihmismäiseltä, mutta silti mä ennemmin säälin naista joka ilmestyy esim. leikkipuistoon korkkarit jalassa ja sotamaalaus kasvoilla (kevyt meikki ok) . Osoittaa mun mielestä huonoa tilannetajua ja aikasta huonoa itsetuntoa jos joka paikkaan pitää mennä bilehileen näköisenä. :|
Mä kirmailen tuon kaksi vuotiaan perässä piikkarit jalassa. En alipukeudu/ylimeikkaa. Siistit vaatteet, tukka nätisti ja ripsari sekä huulikiilto useimmiten.
Lenkit, retkeilyt on asia erikseen. Mutta jos mennään esim. kävellen kaupunkiin ja sitten käydään samalla puistossa olen se äiti joka siellä piikkarit vinossa pinkoo lapsosensa perässä =)

 
Vi
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
no se on heidän valintansa ja ei se äidin ulkonäkö taida olla elämää suurempi juttu! Mikä niissä säälittää? se että ovat onnellisia juuri sellaisina kuin ovat. Pienet on sunkin murheet.
Pienet on murheet onneksi :LOL: Säälittää se MIES. :LOL:
haluaisitko sitten tulla tuota mun miestä viihdyttämään kun mä en jaksa sille antaa enkä muutenkaan olla hemaiseva? sais sekin jotain silmän ruokaa.
Mulla on oma mies jota viihdytän, mutta voin lainata sulle jotain päällepantavaa :hug:
Ääh, en mä usko että ne mahtuu. mutta totta puhuen, säälin kyllä itsekin miestäni välillä. mä en usko että mun ulkonäkö on hälle ongelma vaan mun valittava asenne :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:
Jos sun on pakko jotakuta sääliä niin sääli mieluummin niitä äitejä jotka ei oikeesti JAKSA näyttää enää hyvältä, eikä niitä jotka sun otsikon mukaan ei halua. Ei oo omaa kokemusta mut voin kuvitella että kun on muutaman yön valvonut koliikkivauvan kanssa niin ei paljon aamulla tee mieli ruveta meikkailemaan tai laittamaan hiuksia. :kieh:

Toinen juttu, minkäkös ikäisiä lapsia sulla on? Tervetuloa juoksentelemaan parin uhmaikäisen taaperon peräs korkokengät jalassa. :LOL:

Noin muuten oon kyllä samaa mieltä että on se ihan kiva äidiksi tulon jälkeenkin näyttää ihmismäiseltä, mutta silti mä ennemmin säälin naista joka ilmestyy esim. leikkipuistoon korkkarit jalassa ja sotamaalaus kasvoilla (kevyt meikki ok) . Osoittaa mun mielestä huonoa tilannetajua ja aikasta huonoa itsetuntoa jos joka paikkaan pitää mennä bilehileen näköisenä. :|
Mä kirmailen tuon kaksi vuotiaan perässä piikkarit jalassa. En alipukeudu/ylimeikkaa. Siistit vaatteet, tukka nätisti ja ripsari sekä huulikiilto useimmiten.
Lenkit, retkeilyt on asia erikseen. Mutta jos mennään esim. kävellen kaupunkiin ja sitten käydään samalla puistossa olen se äiti joka siellä piikkarit vinossa pinkoo lapsosensa perässä =)
Jep, näin :hug:

 

Yhteistyössä