Vähänkö säälittää nuo äidit, jotka ei halua näyttää enää HYVÄLTÄ!

kuules nyt ap hömppä
Rasvaisella päällä, lenkkarit jalassa ja toppikset päällä voi käydä missä vaan ihminen jolla on itsetunto kunnossa. Sellainen jonka puoliso arvostaa muutakin kuin ulkonäköä eikä heivaa pellolle jos ei joka päivä ole tiptop.

MUa säälittää ihmiset joiden täytyy verhoutua vaatteisiin ja meikkiin että voivat lähteä ulos. Sellaiset joiden itsetunto ei riitä siihen että ajattelisi: paskat sillä on väliä mitä muut ajattelee. ;)

sellaisen, kuin sinä, elämä on vaikeaa kun ulkonäkö on NOIN merkittävässä asemassa. Entäs jos joskus menetät sen? Kaatuuko sun maailmasi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
no se on heidän valintansa ja ei se äidin ulkonäkö taida olla elämää suurempi juttu! Mikä niissä säälittää? se että ovat onnellisia juuri sellaisina kuin ovat. Pienet on sunkin murheet.
Pienet on murheet onneksi :LOL: Säälittää se MIES. :LOL:
tiesitkö että leikkikentän laidalla pidettävien pihavaatteiden alta saattaa löytyä seksikkäät sukkanauhat tykötarpeineen;)
tuhero jäätyy noissa vermeissä näillä keleillä, kyllä kunnon kalsarit tarvii olla :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
no se on heidän valintansa ja ei se äidin ulkonäkö taida olla elämää suurempi juttu! Mikä niissä säälittää? se että ovat onnellisia juuri sellaisina kuin ovat. Pienet on sunkin murheet.
Pienet on murheet onneksi :LOL: Säälittää se MIES. :LOL:
Siinäpä säälit. todennäköisesti mies on hyvin onnellinen perheestään ja elämästään. Katsos kun kaikkien ei tarvitse piiloutua naamion taa aamulla ennenkuin mies herää, ettei totuus paljastuisi. Luojankiitos mun ei tarvi murehtia sitä miltä muut äidit/naiset näyttää ja mitä niitten miehet miettii...mulla on paljon tärkeämpiäkin asioita. Mutta jatka sinä vaan säälimistä....vaikka en ymmärrä mitä se hyödyttää.
Hei kuule, ei kaikkea tarvi ottaa niin vakavasti, mä kyllä osaan hymyillä täällä koneen takanakin :) Enkä oo sua tuomitsemassakaan, yleistänpä täällä vaan! :D
No mua ei ainakaan naurata se, että sä täällä teet jotain kategorioita ihmisistä heidän ulkoisten avujensa perusteella. sä et voi tietää heidän elämäntilanteitaan. Antaa susta aika ikävän kuvan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Esikko 7 vee, jotta oon mä sen peräs korkkareilla juoksennellutkin :) Ja pian taas poksahdan, että voihan olla että sitten oonkin jo se räjähtänyt äippä :LOL:

Ok, jos oikeesti osaat juosta korkkarit jalassa ihmismäisen näköisesti niin oon kyl oikeesti sulle kade! :D Multa ei onnistuis. Tai no en mä oo tainnut ikinä ees yrittää, pitäsköhän ens leikkipuistokeikalla koittaa onnea? :eek: Pitää ottaa mies mukaan ettei taapero pääse juokseen karkuun sillä välin kun mä makaan turvallani lumihangessa. :xmas:
 
hehe
Itse asiassa muistan parhaiten sen kohtauksen jossa Carrie juoksi Aidanin koiraa etsien korkkarit jalassa.
Mutta on ap:lla pointti asiassa. Sitten täällä ihmetellään kun seksielämä kuolee kun tulee lapsia. Ei rasvanen tukka kiihota kai ketään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Esikko 7 vee, jotta oon mä sen peräs korkkareilla juoksennellutkin :) Ja pian taas poksahdan, että voihan olla että sitten oonkin jo se räjähtänyt äippä :LOL:

Ok, jos oikeesti osaat juosta korkkarit jalassa ihmismäisen näköisesti niin oon kyl oikeesti sulle kade! :D Multa ei onnistuis. Tai no en mä oo tainnut ikinä ees yrittää, pitäsköhän ens leikkipuistokeikalla koittaa onnea? :eek: Pitää ottaa mies mukaan ettei taapero pääse juokseen karkuun sillä välin kun mä makaan turvallani lumihangessa. :xmas:
Siis tuosta mä en tiedä, että kuinka ihmismäiseltä mä oon näyttänyt, kun oon piikkarit jalas pinkonut poitsun peräs :LOL: Tarkemmin ajateltuna varmaan kaikkea muuta kuin hyvältä... :eek: :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Itse asiassa muistan parhaiten sen kohtauksen jossa Carrie juoksi Aidanin koiraa etsien korkkarit jalassa.
Mutta on ap:lla pointti asiassa. Sitten täällä ihmetellään kun seksielämä kuolee kun tulee lapsia. Ei rasvanen tukka kiihota kai ketään.
Jos olet sattunut noita avauksia seksielämän puutteesta lukemaan, niin suurin osa menee sillä kaavalla että se nainen on suhteen haluttomin osapuoli. Mies haluaisi seksiä ja nainen ei, että ei se rasvainen tukka taida olla este erektiolle :)
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Näyttäkää miulle korkkarit joilla jopa miunkin olis mahdollista pysyä pystyssä,niin saatan jopa harkitakin :D
Meille kokeilemaan vaan =)
Mulla on kesä piikkareita 34 paria ja talvipiikkareita nilkkureita, saappaita jne.. 26 paria ja sitten sellaisia mitä en edes raaski käyttää on 11.
Ja juu tiedän määrät kun ovat esillä mun vaatehuoneessa, joka on normi makkari.

Ai niin mikä fetissi?

-millinka-
 
vieras
Itse ainakin työelämässä joudun pynttäämään itseäni niin paljon että vapaa-ajalla, mm. äitiysloma, haluan taukoa moisesta. On ihanaa kun saa pukeutua rennosti, olla meikittä ja tukka toki leikattuna ja puhtaana mutta muuten en jaksa sitäkään väkertää.
 
nekkunen
Miespuolinen työkaverini firman pikkujouluissa hieman naukkailtuan rupesi melkein itkemään, kun kertoi, kuinka pahalta tuntuu tulla töistä kotiin. Vaimo kuulema aina muiden kotiäitien kanssa talonyhtiön pihalla lasten kanssa ja siis oma vaimo on se lihava nuhjuinen laittamaton löllö. Näin kirjoitettuna tuo kuulostaa tosi rumasti sanotuna, mutta kaveri oli oikeasti todella ahdistunut jäinkin miettimään, että kyllä se varmaan oikeasti voi olla kova paikka. Vaimolle täytyy aina vakuuttaa, kuinka tärkeä hän on, mutta kyllä miehet ovat visuaalisia olentoja ja varmasti tuntuu vastenmieliseltä ja hävettää, jos omasta vaimosta tulee se äitiyteen täysin panostava, jonka mielestä hänen ei tarvitse pitää itsestään huolta, vaan ulkonäkö on oma asia (tokikin tulikohan miehelle ennen häitä kerrottua, että tämä on suunnitelma)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Mitä jos ei oo koskaan näyttänytkään hyvältä? :whistle:
Niinpä. Minkäs sille voi, kun luoja ei kauneutta antanut. Jotain muuta senkin edestä, vaikkapa -kyvyn käyttää järkeä? - kyvyn ottaa huomioon muutkin ihmiset? - kyvyn hyväksyä muut ihmiset selaisena kuin he ovat, sisältäpäin? - sisäistä kauneutta siis? :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuules nyt ap hömppä:
Rasvaisella päällä, lenkkarit jalassa ja toppikset päällä voi käydä missä vaan ihminen jolla on itsetunto kunnossa. Sellainen jonka puoliso arvostaa muutakin kuin ulkonäköä eikä heivaa pellolle jos ei joka päivä ole tiptop.

MUa säälittää ihmiset joiden täytyy verhoutua vaatteisiin ja meikkiin että voivat lähteä ulos. Sellaiset joiden itsetunto ei riitä siihen että ajattelisi: paskat sillä on väliä mitä muut ajattelee. ;)

sellaisen, kuin sinä, elämä on vaikeaa kun ulkonäkö on NOIN merkittävässä asemassa. Entäs jos joskus menetät sen? Kaatuuko sun maailmasi?
Relaa, mä oon ihan kiva tyyppi kuitenkin :hug:

 
ikisexy
Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
näyttää hyvältä vaikka säkki päällä. Seksikkyys ja karisma on korvien välissä.
Näin mullekin on sanottu monesti. Osaan kyllä pyntätä mutta onneks sitä voi olla seksikäs ihan vain lökäreissä ja paidassa, jopa ilman meikkiäkin ;) Seksikäs nainen osaa olla lasten kanssa huolettomasti ja kantaa itsensä ylpeydellä vaatteilla joissa on mukava olla. Olkoot vaikka raitapaita.

 
vieras
Ja voi saatana kaikkien meidänhän pitäis olla samassa muotissa eikös juu? Mä en ole koskaan osannut kävellä koroilla, eli rumemmalta näytän jos lönkyttelen sellasissa kun kameli. Mun tyyli on jo pitkään ollut valtavirrasta poikkeava. En näe mitään syytä miksi mun pitäis pistää kaameet pakkelit naamaan joka perkeleen aamu ja pukeutua kireisiin lantiofarkkuihin ja napatakkiin ja piikkareihin. Ei oo mun juttu ollenkaan. Mä mielummin värjään hiukseni vihreiksi ja laitan päälle risasen rotsin ja maiharit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Siis aivan oikeasti, miksi jotkut naiset lapsen syntymän jälkeen olettaa, että nyt on naisellisuuden ja seksikkyyden aika loppunut, ja rupeaa ostelemaan vaatteita jostain halpa-hallien ale-laatikoista? Vedetään raitapaidat päälle, jätetään tukka hoitamatta, ei enää meikata ja kengät mitä ostetaan on käytännöllisiä nahkanilkkureita matalalla korolla tietenkin...

Ja sitten ihmetellään niitä äitejä, jotka jaksaa panostaa itseensä, ja haukutaan ne niissä sisäänpäinlämpiävissä perhekerhoissa pataluhiksi, jos niitä sinne korot kopisten joskus sattuu saapumaan...
Hih,olipa tuolla sairaalassa tuollainen itseensä panostava äiti,ikää varmaan 50 vee ja korkkareilla tepasteli siinä huoneessa edestakasin.Huulipunaa veteli pillifarkuissaan ja meidän poika ei nukkunut silmäystäkään leikkauksen jälkeen kun ne ssssstanan korot kopisi lattiaan!!!!Väsymystään itki ja toviks aina simahti kun tuo muodikas,itsestään huoltapitävä äitikkä aina jäi muotilehtiään lukemaan....

Joo,mä olin kai tosi out,kun en korkkareissa siellä hillunut vaan mulla oli scholl:n sisäkengät jalassa ja velouriasu päällä vaan.

:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja kuules nyt ap hömppä:
Rasvaisella päällä, lenkkarit jalassa ja toppikset päällä voi käydä missä vaan ihminen jolla on itsetunto kunnossa. Sellainen jonka puoliso arvostaa muutakin kuin ulkonäköä eikä heivaa pellolle jos ei joka päivä ole tiptop.

MUa säälittää ihmiset joiden täytyy verhoutua vaatteisiin ja meikkiin että voivat lähteä ulos. Sellaiset joiden itsetunto ei riitä siihen että ajattelisi: paskat sillä on väliä mitä muut ajattelee. ;)

sellaisen, kuin sinä, elämä on vaikeaa kun ulkonäkö on NOIN merkittävässä asemassa. Entäs jos joskus menetät sen? Kaatuuko sun maailmasi?
Relaa, mä oon ihan kiva tyyppi kuitenkin :hug:
varsinkin niille ja nimenomaan ja vain niille, jotka näyttää hyvältä :flower:

 
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Mitä jos ei oo koskaan näyttänytkään hyvältä? :whistle:
Niinpä. Minkäs sille voi, kun luoja ei kauneutta antanut. Jotain muuta senkin edestä, vaikkapa -kyvyn käyttää järkeä? - kyvyn ottaa huomioon muutkin ihmiset? - kyvyn hyväksyä muut ihmiset selaisena kuin he ovat, sisältäpäin? - sisäistä kauneutta siis? :heart:
Joo, mulla on just noita kaikkea :D
 
hehe
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Itse asiassa muistan parhaiten sen kohtauksen jossa Carrie juoksi Aidanin koiraa etsien korkkarit jalassa.
Mutta on ap:lla pointti asiassa. Sitten täällä ihmetellään kun seksielämä kuolee kun tulee lapsia. Ei rasvanen tukka kiihota kai ketään.
Jos olet sattunut noita avauksia seksielämän puutteesta lukemaan, niin suurin osa menee sillä kaavalla että se nainen on suhteen haluttomin osapuoli. Mies haluaisi seksiä ja nainen ei, että ei se rasvainen tukka taida olla este erektiolle :)
Okei, ehkä se haluttomuus menee noin päin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nekkunen:
Miespuolinen työkaverini firman pikkujouluissa hieman naukkailtuan rupesi melkein itkemään, kun kertoi, kuinka pahalta tuntuu tulla töistä kotiin. Vaimo kuulema aina muiden kotiäitien kanssa talonyhtiön pihalla lasten kanssa ja siis oma vaimo on se lihava nuhjuinen laittamaton löllö. Näin kirjoitettuna tuo kuulostaa tosi rumasti sanotuna, mutta kaveri oli oikeasti todella ahdistunut jäinkin miettimään, että kyllä se varmaan oikeasti voi olla kova paikka. Vaimolle täytyy aina vakuuttaa, kuinka tärkeä hän on, mutta kyllä miehet ovat visuaalisia olentoja ja varmasti tuntuu vastenmieliseltä ja hävettää, jos omasta vaimosta tulee se äitiyteen täysin panostava, jonka mielestä hänen ei tarvitse pitää itsestään huolta, vaan ulkonäkö on oma asia (tokikin tulikohan miehelle ennen häitä kerrottua, että tämä on suunnitelma)
Jep, tätäpä juuri...
 

Yhteistyössä