Vähänkö säälittää nuo äidit, jotka ei halua näyttää enää HYVÄLTÄ!

IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Näyttäkää miulle korkkarit joilla jopa miunkin olis mahdollista pysyä pystyssä,niin saatan jopa harkitakin :D
Meille kokeilemaan vaan =)
Mulla on kesä piikkareita 34 paria ja talvipiikkareita nilkkureita, saappaita jne.. 26 paria ja sitten sellaisia mitä en edes raaski käyttää on 11.
Ja juu tiedän määrät kun ovat esillä mun vaatehuoneessa, joka on normi makkari.

Ai niin mikä fetissi?

-millinka-
:eek: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minä muuten taidan olla tämän ketjun säälittävin. Pyrin syksyllä siihen korkkarijuoksukilpailuun, mutta minua ei huolittu sinne :xmas:
:eek: Mitäs kriteerejä sinne pääsyyn sit oikein oli? :hug:
Varmaankin paremmat perustelut kuin minulla. Ja nuorempi ikä, vaikka olenkin ikäisekseni varsin viriili.
 
kuules nyt ap hömppä
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja kuules nyt ap hömppä:
Rasvaisella päällä, lenkkarit jalassa ja toppikset päällä voi käydä missä vaan ihminen jolla on itsetunto kunnossa. Sellainen jonka puoliso arvostaa muutakin kuin ulkonäköä eikä heivaa pellolle jos ei joka päivä ole tiptop.

MUa säälittää ihmiset joiden täytyy verhoutua vaatteisiin ja meikkiin että voivat lähteä ulos. Sellaiset joiden itsetunto ei riitä siihen että ajattelisi: paskat sillä on väliä mitä muut ajattelee. ;)

sellaisen, kuin sinä, elämä on vaikeaa kun ulkonäkö on NOIN merkittävässä asemassa. Entäs jos joskus menetät sen? Kaatuuko sun maailmasi?
Relaa, mä oon ihan kiva tyyppi kuitenkin :hug:

Olenko mä muuta väittänyt?
kommentoinpa vaan aloitustasi joka antaa kuvan sun arvomaailmastasi.
Poikkeaa hieman omastani. :whistle:

-mamma joka halutessaan kääntää päät, toisinaan sekoittuu massaan-
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nekkunen:
Miespuolinen työkaverini firman pikkujouluissa hieman naukkailtuan rupesi melkein itkemään, kun kertoi, kuinka pahalta tuntuu tulla töistä kotiin. Vaimo kuulema aina muiden kotiäitien kanssa talonyhtiön pihalla lasten kanssa ja siis oma vaimo on se lihava nuhjuinen laittamaton löllö. Näin kirjoitettuna tuo kuulostaa tosi rumasti sanotuna, mutta kaveri oli oikeasti todella ahdistunut jäinkin miettimään, että kyllä se varmaan oikeasti voi olla kova paikka. Vaimolle täytyy aina vakuuttaa, kuinka tärkeä hän on, mutta kyllä miehet ovat visuaalisia olentoja ja varmasti tuntuu vastenmieliseltä ja hävettää, jos omasta vaimosta tulee se äitiyteen täysin panostava, jonka mielestä hänen ei tarvitse pitää itsestään huolta, vaan ulkonäkö on oma asia (tokikin tulikohan miehelle ennen häitä kerrottua, että tämä on suunnitelma)
Oi sentään kun ihan sääliksi käy tämä lihavan nuhjuisen laittamattoman löllön puoliso, jota visuaalisena olentona aivan itkettää miten pahalta tuntuu palata kotiin ja nähdä tämä löllö, joka tuntuu vastenmieliseltä ja hävettävältä. Ei ole elämä helppoa. En keksi sanoja, miten voisin häntä lohduttaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja nekkunen:
Miespuolinen työkaverini firman pikkujouluissa hieman naukkailtuan rupesi melkein itkemään, kun kertoi, kuinka pahalta tuntuu tulla töistä kotiin. Vaimo kuulema aina muiden kotiäitien kanssa talonyhtiön pihalla lasten kanssa ja siis oma vaimo on se lihava nuhjuinen laittamaton löllö. Näin kirjoitettuna tuo kuulostaa tosi rumasti sanotuna, mutta kaveri oli oikeasti todella ahdistunut jäinkin miettimään, että kyllä se varmaan oikeasti voi olla kova paikka. Vaimolle täytyy aina vakuuttaa, kuinka tärkeä hän on, mutta kyllä miehet ovat visuaalisia olentoja ja varmasti tuntuu vastenmieliseltä ja hävettää, jos omasta vaimosta tulee se äitiyteen täysin panostava, jonka mielestä hänen ei tarvitse pitää itsestään huolta, vaan ulkonäkö on oma asia (tokikin tulikohan miehelle ennen häitä kerrottua, että tämä on suunnitelma)
Jep, tätäpä juuri...
No minun miespä rakastui muhun just sellasena hippinä, jolla on nuhjuiset kirppiskuteet, takkunen tukka ja ainut meikki mitä käytän on vähän ripsaria ja meikkivoidetta. Joillakin on elämässä muutakin ajateltavaa kun että onko tukka hyvin.
 
,.
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Siis aivan oikeasti, miksi jotkut naiset lapsen syntymän jälkeen olettaa, että nyt on naisellisuuden ja seksikkyyden aika loppunut, ja rupeaa ostelemaan vaatteita jostain halpa-hallien ale-laatikoista? Vedetään raitapaidat päälle, jätetään tukka hoitamatta, ei enää meikata ja kengät mitä ostetaan on käytännöllisiä nahkanilkkureita matalalla korolla tietenkin...

Ja sitten ihmetellään niitä äitejä, jotka jaksaa panostaa itseensä, ja haukutaan ne niissä sisäänpäinlämpiävissä perhekerhoissa pataluhiksi, jos niitä sinne korot kopisten joskus sattuu saapumaan...
Hih,olipa tuolla sairaalassa tuollainen itseensä panostava äiti,ikää varmaan 50 vee ja korkkareilla tepasteli siinä huoneessa edestakasin.Huulipunaa veteli pillifarkuissaan ja meidän poika ei nukkunut silmäystäkään leikkauksen jälkeen kun ne ssssstanan korot kopisi lattiaan!!!!Väsymystään itki ja toviks aina simahti kun tuo muodikas,itsestään huoltapitävä äitikkä aina jäi muotilehtiään lukemaan....

Joo,mä olin kai tosi out,kun en korkkareissa siellä hillunut vaan mulla oli scholl:n sisäkengät jalassa ja velouriasu päällä vaan.

:whistle:
Niin mutta taas tilanteen mukaan mun mielestä pitäisi mennä. Että en siltä pohjalta itsestään huoltapitäviä syyllistäis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja kuules nyt ap hömppä:
Rasvaisella päällä, lenkkarit jalassa ja toppikset päällä voi käydä missä vaan ihminen jolla on itsetunto kunnossa. Sellainen jonka puoliso arvostaa muutakin kuin ulkonäköä eikä heivaa pellolle jos ei joka päivä ole tiptop.

MUa säälittää ihmiset joiden täytyy verhoutua vaatteisiin ja meikkiin että voivat lähteä ulos. Sellaiset joiden itsetunto ei riitä siihen että ajattelisi: paskat sillä on väliä mitä muut ajattelee. ;)

sellaisen, kuin sinä, elämä on vaikeaa kun ulkonäkö on NOIN merkittävässä asemassa. Entäs jos joskus menetät sen? Kaatuuko sun maailmasi?
Relaa, mä oon ihan kiva tyyppi kuitenkin :hug:
varsinkin niille ja nimenomaan ja vain niille, jotka näyttää hyvältä :flower:
Hei haloo! Mitä törkeää yleistystä! :LOL:

 
millinka
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
vaikka itse laitankin itteeni kotona ollessakin niin ymmärrän silti hyvin jos ei joku jaksa.
uloslähtiessä voisi tietty itsensä huolitella ja kotonakin joskus miehen iloksi.
kyllä pullukkakin itsensä kauniiksi saa.
peesi
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja nekkunen:
Miespuolinen työkaverini firman pikkujouluissa hieman naukkailtuan rupesi melkein itkemään, kun kertoi, kuinka pahalta tuntuu tulla töistä kotiin. Vaimo kuulema aina muiden kotiäitien kanssa talonyhtiön pihalla lasten kanssa ja siis oma vaimo on se lihava nuhjuinen laittamaton löllö. Näin kirjoitettuna tuo kuulostaa tosi rumasti sanotuna, mutta kaveri oli oikeasti todella ahdistunut jäinkin miettimään, että kyllä se varmaan oikeasti voi olla kova paikka. Vaimolle täytyy aina vakuuttaa, kuinka tärkeä hän on, mutta kyllä miehet ovat visuaalisia olentoja ja varmasti tuntuu vastenmieliseltä ja hävettää, jos omasta vaimosta tulee se äitiyteen täysin panostava, jonka mielestä hänen ei tarvitse pitää itsestään huolta, vaan ulkonäkö on oma asia (tokikin tulikohan miehelle ennen häitä kerrottua, että tämä on suunnitelma)
Jep, tätäpä juuri...
musta tuntuu että tossa ei ole yhtään kyse äitiydestä. Jos tilanne on oikeesti se, eikä tämä ole vaan mitään "mulla on paska vaimo"-valitusta turhanpäiten, niin lähtisin ihan ensinnä siitä, onko vaimo masentunut? Oikeesti, kun ei se että panostaa lapsiin, tarkoita ettei kampais hiuksiaan tai huolehtisi kropastaan. Toki leikkivaatteet voi olla rennommat kuin millä pihasta poistuu, mutta jos tilanne on niin äärimmäinen että vaimo ei jaksa välittää yhtään mistään mitään, niin masennukselta se kuulostaa
Siis sun mielestä kaikki äiti-ihmiset, jotka esiintyvät hieman homssuisessa asussa leikkiessään lasten kanssa ulkona, ovat masentuneita?
 
No koko ketjua en jaksanut kahlata läpi. Mutta kysymys niille jotka laittaa itsensä ja kulkee korkkareissa niin onko lapsenne myös hyvissä vaatteissa ym vai oletteko te niitä jotka laittaa itsensä ja kulkee hienot vaatteet päällä ja lapsi rääsyissä!? Kun olen tuommoisia äitejäkin nähnyt!

Niin itse en ole koskaan korkkareissa kulkenut muutenkuin juhlissa! Leikkipuistoon laitan ilman lämpötilan mukaan vaatteita päälle! En viitsi palella enkä paistua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
vaikka itse laitankin itteeni kotona ollessakin niin ymmärrän silti hyvin jos ei joku jaksa.
uloslähtiessä voisi tietty itsensä huolitella ja kotonakin joskus miehen iloksi.
kyllä pullukkakin itsensä kauniiksi saa.
Ei, vaan kyllä pullukkakin voi olla ihan luonnostaan kaunis.

Ihan niinkun vaan tietyn bmi:n omaavat ihmiset olis kauniita ja siitä yhtään poikkeavat on kaikki sitten automaattisesti rumia jos eivät ole laittautuneita...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
vaikka itse laitankin itteeni kotona ollessakin niin ymmärrän silti hyvin jos ei joku jaksa.
uloslähtiessä voisi tietty itsensä huolitella ja kotonakin joskus miehen iloksi.
kyllä pullukkakin itsensä kauniiksi saa.
kaikki ei oo ollu laihoja ennen lastakaan, eikä edes ennen parisuhdetta, ja silti mies on niihin ihastunut...
Kysehän ei siis ole ollut painosta missään vaiheessa! Mä tunnen hyvinkin kauniita ja itsestään huoltapitäviä naisia, joilla on kauniit muodot!
 
nn
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
vaikka itse laitankin itteeni kotona ollessakin niin ymmärrän silti hyvin jos ei joku jaksa.
uloslähtiessä voisi tietty itsensä huolitella ja kotonakin joskus miehen iloksi.
kyllä pullukkakin itsensä kauniiksi saa.
kaikki ei oo ollu laihoja ennen lastakaan, eikä edes ennen parisuhdetta, ja silti mies on niihin ihastunut...
veikkaisin että nättitähti viittasi näihin jotka sanovat pulleista jotain muuta, eli että ei katso kiloja ootko kaunis :)

Ja kauneus on kuitenkin aina katsojan silmässä ja rakastuessa se pitää sisälllän paljon muutakin kuin sen ulkokuoren :)
 
vieras
Eilenkin olin baarissa. Päälläni oli samettiset lökähousut ja samettinen huppari. Ripsaria, poskipunaa ja meikkivoidetta, tukka poninhännällä. Ja siitä huolimatta joku mies tuli sanomaan, että oon kaunis.

Joskus olin jossain Oulun paikallisessa yökerhohelvetissä, jossa kaikki tytöt oli samaan muottiin laitettuja glittetopeissa ja minareissa hihittäviä haahkoja. Kunditkin oli mitä oli. Mut yks poika oli erilainen ja huomas heti et mäkin oon erilainen ja tuli tovin epäröinnin jälkeen jutskaamaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
No koko ketjua en jaksanut kahlata läpi. Mutta kysymys niille jotka laittaa itsensä ja kulkee korkkareissa niin onko lapsenne myös hyvissä vaatteissa ym vai oletteko te niitä jotka laittaa itsensä ja kulkee hienot vaatteet päällä ja lapsi rääsyissä!? Kun olen tuommoisia äitejäkin nähnyt!

Niin itse en ole koskaan korkkareissa kulkenut muutenkuin juhlissa! Leikkipuistoon laitan ilman lämpötilan mukaan vaatteita päälle! En viitsi palella enkä paistua!
Musta siis kaikkein typerin näky on ulkoilemassa porukka jossa sekä äiti että lapset on puettu viimeisen päälle merkkivermeisiin. Kunnon ulkoiluvehkeet vaan kaikille päälle, eikä mitään naurettavia hienostelukamppeita.
 
vieras
Mä oon ollut aina meikitön, hiuksia leikkaamaton ja värjäämätön, pääasiassa boheemisiti pukeutunut. Joten en tästä voi hirveästi enää repasahtaa :D Mies on samaa tyyliä. Ei sitä oikein korkkareillä pystyis tekemään niisintää, laakapainoa tai etsausta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
vaikka itse laitankin itteeni kotona ollessakin niin ymmärrän silti hyvin jos ei joku jaksa.
uloslähtiessä voisi tietty itsensä huolitella ja kotonakin joskus miehen iloksi.
kyllä pullukkakin itsensä kauniiksi saa.
Ei, vaan kyllä pullukkakin voi olla ihan luonnostaan kaunis.

Ihan niinkun vaan tietyn bmi:n omaavat ihmiset olis kauniita ja siitä yhtään poikkeavat on kaikki sitten automaattisesti rumia jos eivät ole laittautuneita...
tottakai voi olla ja tunnen monta jotka onkin.
tässä nyt vaan joku otti esiin sen löllön.
 
Mikä nyt sitten kenenkin mielestä näyttää hyvältä... musta teinipissis-look näyttää säälittävältä aikuisella ihmisellä (jos kohta teinilläkin), siitä on seksikkyys kaukana, etenkin, jos sitä vielä tulee kuvitelleeksi, että seksikkyys on kiinni vaatteista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
No koko ketjua en jaksanut kahlata läpi. Mutta kysymys niille jotka laittaa itsensä ja kulkee korkkareissa niin onko lapsenne myös hyvissä vaatteissa ym vai oletteko te niitä jotka laittaa itsensä ja kulkee hienot vaatteet päällä ja lapsi rääsyissä!? Kun olen tuommoisia äitejäkin nähnyt!

Niin itse en ole koskaan korkkareissa kulkenut muutenkuin juhlissa! Leikkipuistoon laitan ilman lämpötilan mukaan vaatteita päälle! En viitsi palella enkä paistua!
juu, kyllä sä saat saat kulkea toppikset päällä, ei sua kukaan sen vuoksi moiti :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuules nyt ap hömppä:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja kuules nyt ap hömppä:
Rasvaisella päällä, lenkkarit jalassa ja toppikset päällä voi käydä missä vaan ihminen jolla on itsetunto kunnossa. Sellainen jonka puoliso arvostaa muutakin kuin ulkonäköä eikä heivaa pellolle jos ei joka päivä ole tiptop.

MUa säälittää ihmiset joiden täytyy verhoutua vaatteisiin ja meikkiin että voivat lähteä ulos. Sellaiset joiden itsetunto ei riitä siihen että ajattelisi: paskat sillä on väliä mitä muut ajattelee. ;)

sellaisen, kuin sinä, elämä on vaikeaa kun ulkonäkö on NOIN merkittävässä asemassa. Entäs jos joskus menetät sen? Kaatuuko sun maailmasi?
Relaa, mä oon ihan kiva tyyppi kuitenkin :hug:

Olenko mä muuta väittänyt?
kommentoinpa vaan aloitustasi joka antaa kuvan sun arvomaailmastasi.
Poikkeaa hieman omastani. :whistle:

-mamma joka halutessaan kääntää päät, toisinaan sekoittuu massaan-
Aloitus oli provosoiva, mutta ei kerro mun arvomaailmasta mitään muuta kuin sen, että pidän itsestäni sen verran, että haluan myös hemmotella tätä ihanaa itseäni laittautumalla kauniiksi... Ja en mäkään nyt joka päivä oo parhaimmillani, mutta ihmisten ilmoille en ilman meikkiä lähde. :)
 
niina
ihan piti mieheltä kysyä että onko siltä mennyt joskus halut kun on nähnyt mut toppavaatteissa lasten kans pihalla. Ei ole mennyt, kas kummaa :)
Kysyin myös ahdistaako sitä jos lähen lähikauppaan ilman meikkii, ei ahdista. Kummia miehiä teillä jollain kun pitää tälläytyä... Toisaalta mun mies ilahtuu kyllä jos tuun kaupungilta ja ostospuseista löytyy sillon tällön seksikkäitä alusvaatteita
 
lissu
Minua säälittää ne äidit jotka ovat olevinaan jotenkin parempia kuin toiset! Ja jotka olettavat että heidän lapsensa ovat parempia kuin toisten lapset! Eikös tärkeämpää ole sisäinen kauneus. Ja mulle luonnollisuus on IN, teennäisyys ja teatterimeikit OUT :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
No koko ketjua en jaksanut kahlata läpi. Mutta kysymys niille jotka laittaa itsensä ja kulkee korkkareissa niin onko lapsenne myös hyvissä vaatteissa ym vai oletteko te niitä jotka laittaa itsensä ja kulkee hienot vaatteet päällä ja lapsi rääsyissä!? Kun olen tuommoisia äitejäkin nähnyt!

Niin itse en ole koskaan korkkareissa kulkenut muutenkuin juhlissa! Leikkipuistoon laitan ilman lämpötilan mukaan vaatteita päälle! En viitsi palella enkä paistua!
Musta siis kaikkein typerin näky on ulkoilemassa porukka jossa sekä äiti että lapset on puettu viimeisen päälle merkkivermeisiin. Kunnon ulkoiluvehkeet vaan kaikille päälle, eikä mitään naurettavia hienostelukamppeita.
näin itsellä tai lapsella ei ole merkkivaatteita! Kengät ehkä on mutta sai ne joulupukilta!
 

Yhteistyössä