Vähänkö säälittää nuo äidit, jotka ei halua näyttää enää HYVÄLTÄ!

Hei
Miepä haluan nyt esimerkin laittautuneiden äitien päivän vaatetuksesta ja meikeistä. Mitä päällä leikkipuistossa esimerkiksi kauniina kevätpäivänä, millainen meikki, entä hiukset?

Kun on jotenkin hölmöä pitää tää keskustelu koko ajan ääripäissä tyyliin pissisäidit ja rasvatukkaiset homssut. Veikkaan, että suurin osa meistä äideistä sijoittuu tuohon keskialueelle, ei kumpaankaan ääripäähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Nytkö mun pitää sitten lopettaa tällääminen, jotta olisin kunnollinen ja syvällinen ihminen? Siis, että saapi olla homssuinen, mutta tällätä ei saa, tai osoittaa oman pinnallisuutensa ja arvomaailmansa, arvomaailman, joka tietenkin pyörii vaan oman navan ympärillä... :eek: Mutta jos taas ei tällää, niin on heti parempi ja syvällinen immeinen.
Ei sun tarvi lopettaa. Oot ihan sellanen ku oot, mut älä sääli muita jotka on erilaisia. Tai vaikka säälitkin, ei sun tarvi sitä yleisesti toitottaa. Se antaa tosi hölmön kuvan susta.

Itsehän aloitit provosoivasti, millaisia vastauksia kuvittelit saavasi?
Totta, mä aloitin provosoivasti :) Näköjään vähän liiankin, kun täällä kiehuu jo joidenkin tunteet :)

M
Ja pissisvaatteilla tarkoitan liian kireitä farkkuja joista perserako näkyy ja pieni paita/toppi joka näyttää kaiken. Kireiden farkkujen päällä on piikkikorkoiset saappaat. Käytännöllistä ja mukavaa kerhoon joopajoo. Ihmettelen mikä tarve on esitellä itseään muille naisille.

ms
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Miepä haluan nyt esimerkin laittautuneiden äitien päivän vaatetuksesta ja meikeistä. Mitä päällä leikkipuistossa esimerkiksi kauniina kevätpäivänä, millainen meikki, entä hiukset?

Kun on jotenkin hölmöä pitää tää keskustelu koko ajan ääripäissä tyyliin pissisäidit ja rasvatukkaiset homssut. Veikkaan, että suurin osa meistä äideistä sijoittuu tuohon keskialueelle, ei kumpaankaan ääripäähän.
Luultavasti valkoiset pellava housut jos tarpeeksi siis lämmintä (riippuu keväästä :D ) , kiva suht fit mallinen paita (muttei siis liian pieni), Mukana joku pitkä hihainen paita jos tarvii. Piikkarit ja saman värinen käsilaukku.

Aurinkolasit, tukka luultavammin ponnarilla korkealla tai auki yöllisten lettien jäljilta sekalaisessa kikkarassa, hieman poskipunaa, ripsari, kulmat nätisti laitettuna (monelle tekisi ihmeitä jo pelkkä kulmien laitto :) ) ja huulikiilto.

vieras
Omaan tosi atooppisen ihon joka ei sidä meikkiä, ja olen talvisin punainen kuin paloauto ja näytän tosi kamalalta, pukeudu siinä sitten erikoisen hienosti kun mieli on maassa. Siisteissä vaatteissa kulkevia ihmisiä on kyllä ilo katsella.

Omasta kaveri piiristäni oon se joka kulkee kollareissa hiukset ponnarilla paikasta toiseen. Kaverit meikkaa, kattovat mitä laittavat päällensä yms. Kavereiden laittautuminen ei haittaa, niin kuin ei haittaa kavereitani oma kollari-tyylini. Mutta tiedän myös ihmisiä, jotka eivät voi mennä kauppaankaan ilman meikkiä tms, sellainen turhamaisuus mielestäni kertoo heikosta itsetunnosta, tiedä sitten.
Sen tiedän, ettei mieheni pidä hätäponnaristani. Mutta aikansa kutakin..

Huvittavaa
Pukeutui niin tai näin, on aina jonkun mielestä naurettava! :D

Mun kaveihin kuuluu niin luonnollista luomu-tyyppiä kuin viimeisen päälle laitettuakin. Tosin kukaan ei oo radikaalisti muuttunu lasten saannin jälkeen. Korkeintaan muutama kilo ollut vähemmän tai kevyempi meikki.

Ei mua kiinnosta toisten tyyli, vaan miten muuten synkkaa. Itse ostan mielellään kirppikseltä vaatteita. Se on nykyään tosi helppoa ainakin isommissa kaupungeissa, kun monet uusii vaatevarastoaan niin nopeasti, että myyvät lähes uusia/uudennäköisiä vaatteita. Ovat jopa ihan muodikkaita vielä. Samoin olen ostanut jopa Halpa Hallista vaatetta (pillicaprifarkut ja rintsikat) viime viikolla esim! ;)

IhanaValo
Heittäkää mua (korko)kengällä, kun oon niin kauhia ihminen :LOL:
Sorry,en viskaa ainokaisiani:) Niissäkin on huima 2cm:n korko :D

Saahan ihmisellä olla mielipide,niitä vaan vaihdettiin vähän turhankin kärkkäästi mielestäni..
Ja se on vaan rikkaus ettei kaikki olla kuin samasta muotista tehtyjä!

kuules nyt ap hömppä
Alkuperäinen kirjoittaja kuules nyt ap hömppä:
Nytkö mun pitää sitten lopettaa tällääminen, jotta olisin kunnollinen ja syvällinen ihminen? Siis, että saapi olla homssuinen, mutta tällätä ei saa, tai osoittaa oman pinnallisuutensa ja arvomaailmansa, arvomaailman, joka tietenkin pyörii vaan oman navan ympärillä... :eek: Mutta jos taas ei tällää, niin on heti parempi ja syvällinen immeinen.
Lopeta mieluummin ihmisten sääliminen ja mollaaminen niin muutut heti astetta mukavemmaksi.
Joo, käskystä pomo!
Heh, sähän halusit keskustelua ja teet kysymyksiä. Pitääkö niihin vastata vai ei?
En viitsi enää jatkaa tällaista typeryyttä. Taidan mennä ottamaan unta palloon.
Kauniita unia ja kauniiden kuvia!
Ja lisään vielä ennen kuin menen että oman arvomaailman ja pinnallisuutesi sä näytät sillä miten arvotat ihmiset ja kuvittelet olevasi oikeutettu säälimään heitä ulkonäön perusteella.
Et suinkaan sillä miltä näytät. Kun ei se ulkonäkö ole liityksissä kaikkeen. =)

Mutta nyt, hyvää yötä!

Rukoilijasirkka
Mua ei jaksa säälittää semmonen. Mua säälittää se, että joku elää maassa, jossa ei ole saatavilla ehkäisyä, ei ruokaa, joutuu tehdä raskaita peltotöitä heti synnytyksen jälkeen ja viimeisillään raskaana.

ms
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mua ei jaksa säälittää semmonen. Mua säälittää se, että joku elää maassa, jossa ei ole saatavilla ehkäisyä, ei ruokaa, joutuu tehdä raskaita peltotöitä heti synnytyksen jälkeen ja viimeisillään raskaana.
heii... älä vie pohjaa tältä ihanan oleelliselta keskustelulta :D :D :D

vieras
Mua ei säälitä kukaan, joka on ITSE tyytyväinen itseensä.
Huono itsetunto taitaa olla enemmän siellä säälijän päässä, jos tuntuu toisen habitus niin vaikealta kestää...

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Sorry,en viskaa ainokaisiani:) Niissäkin on huima 2cm:n korko :D

Saahan ihmisellä olla mielipide,niitä vaan vaihdettiin vähän turhankin kärkkäästi mielestäni..
Ja se on vaan rikkaus ettei kaikki olla kuin samasta muotista tehtyjä!
:hug: :hug: Onneksi täälläkään ei kaikkien maailma kaadu mun mielipiteisiin :D

ms
Alkuperäinen kirjoittaja ms:
Täältä tulee, mut muista sit heittää takas kun muuten jää pariton :D
:LOL: Tää olikin hieno kenkä, saanko lainata toistakin? :LOL:
Juu ne oli 8 senttisellä korolla olevat viralliset horatsu piikkarit ostettu ihan pjornokaupasta :D :D
Pyydä vaan kun tarviit, voin sit laittaa tulee perässä toisenkin :D

Mut siis koska ne on piikkarit ja ostettu tollasesta kaupasta, palstalogiikallahan mä olen maksullinen pissis joka myy itseään palstalaisten miehille :D

(ja nyt sit HUUMORIA, ei vakavasti otettavaa... :D )

Elämän arvot järjestyksessä
Alkuperäinen kirjoittaja Elämän arvot järjestyksessä:
Rasvaisella päällä, lenkkarit jalassa ja toppikset päällä voi käydä missä vaan ihminen jolla on itsetunto kunnossa. Sellainen jonka puoliso arvostaa muutakin kuin ulkonäköä eikä heivaa pellolle jos ei joka päivä ole tiptop.

MUa säälittää ihmiset joiden täytyy verhoutua vaatteisiin ja meikkiin että voivat lähteä ulos. Sellaiset joiden itsetunto ei riitä siihen että ajattelisi: paskat sillä on väliä mitä muut ajattelee. ;)

sellaisen, kuin sinä, elämä on vaikeaa kun ulkonäkö on NOIN merkittävässä asemassa. Entäs jos joskus menetät sen? Kaatuuko sun maailmasi?
Relaa, mä oon ihan kiva tyyppi kuitenkin :hug:

Olenko mä muuta väittänyt?
kommentoinpa vaan aloitustasi joka antaa kuvan sun arvomaailmastasi.
Poikkeaa hieman omastani. :whistle:

-mamma joka halutessaan kääntää päät, toisinaan sekoittuu massaan-
Aloitus oli provosoiva, mutta ei kerro mun arvomaailmasta mitään muuta kuin sen, että pidän itsestäni sen verran, että haluan myös hemmotella tätä ihanaa itseäni laittautumalla kauniiksi... Ja en mäkään nyt joka päivä oo parhaimmillani, mutta ihmisten ilmoille en ilman meikkiä lähde. :)
Eli sulla on vitun huono itsetunto kun et uskalla olla semmonen ku oot :) Ja mä en ainakaan sun sääliäs kaipaa :) Laitappas meille kuva kuinka KAUNIINA sitä sitten kuljetaan ympäriinsä!!!!!
Jaa, no jos haluat tapella niin siihen en ala, kun en kerran sua tunne. Etkä sä tunne mua, joten et voi mun itsetunnostakaan tietää :) Mä en oo kyllä sua säälinytkään, anteeks jos oot asian niin ymmärtänyt... Hei, eioteta tätä LIIAN vakavasti, tää on vain keskustelua, ja kaikki saa olla mitä mieltä tykkää, eikö?
Otsikko on: Vähänkö säälittää nuo äidit, jotka ei halua näyttää enää HYVÄLTÄ! Ai et mua ole sääliny??? Mä olen se joka ei halua näyttää hyvältä vaan omalta iteltäni, olin sitten petolinnun perseenreikä tai missi , mut pääasia on et olen oma itseni. Eikö ole ulkokuoren peittämistä kun vetää pakkelia naamaan, siinä ulkokuoressa siis täytyy olla jotain mitä haluaa muuttaa jos kerta ei voi ihmisten ilmoille ilman pakkelia mennä. Mä halua mitään riitaa haastaa, vastasin vaan sun alotuklseen =)

Täältä tulee, mut muista sit heittää takas kun muuten jää pariton :D
:LOL: Tää olikin hieno kenkä, saanko lainata toistakin? :LOL:
Juu ne oli 8 senttisellä korolla olevat viralliset horatsu piikkarit ostettu ihan pjornokaupasta :D :D
Pyydä vaan kun tarviit, voin sit laittaa tulee perässä toisenkin :D

Mut siis koska ne on piikkarit ja ostettu tollasesta kaupasta, palstalogiikallahan mä olen maksullinen pissis joka myy itseään palstalaisten miehille :D

(ja nyt sit HUUMORIA, ei vakavasti otettavaa... :D )
Joo, senkin hirviö, tuhoat pissismeiningilläs ihan kelpojen äityliinien parisuhteet! :LOL: Kuinka kehtaat?

Yhteistyössä