Vähänkö säälittää nuo äidit, jotka ei halua näyttää enää HYVÄLTÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja ms:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja ms:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Heittäkää mua (korko)kengällä, kun oon niin kauhia ihminen :LOL:
Täältä tulee, mut muista sit heittää takas kun muuten jää pariton :D
:LOL: Tää olikin hieno kenkä, saanko lainata toistakin? :LOL:
Juu ne oli 8 senttisellä korolla olevat viralliset horatsu piikkarit ostettu ihan pjornokaupasta :D :D
Pyydä vaan kun tarviit, voin sit laittaa tulee perässä toisenkin :D

Mut siis koska ne on piikkarit ja ostettu tollasesta kaupasta, palstalogiikallahan mä olen maksullinen pissis joka myy itseään palstalaisten miehille :D

(ja nyt sit HUUMORIA, ei vakavasti otettavaa... :D )
Joo, senkin hirviö, tuhoat pissismeiningilläs ihan kelpojen äityliinien parisuhteet! :LOL: Kuinka kehtaat?
Ei tunnu missään ja sitten kun tuntuu vaihdan 11 senttiseen niin oon taas muita korkeammalla.. :LOL:

Ei hitto vie mua väsyttää ja naurattaa :LOL: :saint:
 


[/quote]

Otsikko on: Vähänkö säälittää nuo äidit, jotka ei halua näyttää enää HYVÄLTÄ! Ai et mua ole sääliny??? Mä olen se joka ei halua näyttää hyvältä vaan omalta iteltäni, olin sitten petolinnun perseenreikä tai missi , mut pääasia on et olen oma itseni. Eikö ole ulkokuoren peittämistä kun vetää pakkelia naamaan, siinä ulkokuoressa siis täytyy olla jotain mitä haluaa muuttaa jos kerta ei voi ihmisten ilmoille ilman pakkelia mennä. Mä halua mitään riitaa haastaa, vastasin vaan sun alotuklseen =) [/quote]

Jos sä et siis halua näyttää enää hyvältä, niin elä sitten halua...

 
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja ms:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja ms:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Heittäkää mua (korko)kengällä, kun oon niin kauhia ihminen :LOL:
Täältä tulee, mut muista sit heittää takas kun muuten jää pariton :D
:LOL: Tää olikin hieno kenkä, saanko lainata toistakin? :LOL:
Juu ne oli 8 senttisellä korolla olevat viralliset horatsu piikkarit ostettu ihan pjornokaupasta :D :D
Pyydä vaan kun tarviit, voin sit laittaa tulee perässä toisenkin :D

Mut siis koska ne on piikkarit ja ostettu tollasesta kaupasta, palstalogiikallahan mä olen maksullinen pissis joka myy itseään palstalaisten miehille :D

(ja nyt sit HUUMORIA, ei vakavasti otettavaa... :D )
Joo, senkin hirviö, tuhoat pissismeiningilläs ihan kelpojen äityliinien parisuhteet! :LOL: Kuinka kehtaat?
Ei tunnu missään ja sitten kun tuntuu vaihdan 11 senttiseen niin oon taas muita korkeammalla.. :LOL:

Ei hitto vie mua väsyttää ja naurattaa :LOL: :saint:
Mäkin kikattelen täällä kuin aito pissis ekan siiderin jälkeen :LOL:
 
Elämän arvot järjestyksessä
Otsikko on: Vähänkö säälittää nuo äidit, jotka ei halua näyttää enää HYVÄLTÄ! Ai et mua ole sääliny??? Mä olen se joka ei halua näyttää hyvältä vaan omalta iteltäni, olin sitten petolinnun perseenreikä tai missi , mut pääasia on et olen oma itseni. Eikö ole ulkokuoren peittämistä kun vetää pakkelia naamaan, siinä ulkokuoressa siis täytyy olla jotain mitä haluaa muuttaa jos kerta ei voi ihmisten ilmoille ilman pakkelia mennä. Mä halua mitään riitaa haastaa, vastasin vaan sun alotuklseen =) [/quote]

Jos sä et siis halua näyttää enää hyvältä, niin elä sitten halua...

[/quote]

Niin, turha sun on mua sääliä =) Mä käytän ajan mikä mulla menis laittautumiseen, kun peitän ulkokuortani, niin lasten ja miehen kanssa olemiseen.... Ne arvostaa sitä enemmän kun mun vääristeltyä ulkokuortani!!! =) =) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Mua säälittää piintaliitoihmiset joille ulkonäkö on kaikki kaikessa.

Mieluummin fiksu ihminen tuulipuvussa ja hiukset kuin petolinnun perseellä kuin tyhjäpää pradassa tukka viimeistä piirtoa myöten ojossa.
Mutta miks ääripäät?
Mä olen ainakin asiallisissa vaatteissa, tukka edes harjattuna ja päästäkin vissiin löytyy viime tiedon mukaan jotain.


 
vieras
Itse meikkasin vauvan ekan vuoden aikana ehkä kaks kertaa, ei vaan kiinnostanu. Ja tuulipuvussa tuli hiihdettyä koko ajan:) Mut niitä pallopaitoja ei sentään..
Sitten mä vähitellen havahduin ja nykyään kyllä meikkaan joka päivä sinne hiekkiksellekin. Niin ja enkä käytä tuulipukua kun lenkillä:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Mua säälittää piintaliitoihmiset joille ulkonäkö on kaikki kaikessa.

Mieluummin fiksu ihminen tuulipuvussa ja hiukset kuin petolinnun perseellä kuin tyhjäpää pradassa tukka viimeistä piirtoa myöten ojossa.
kuinka fiksu on ihminen joka ylipäätään edes suostuu käyttämään tuulipukua :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Mua säälittää piintaliitoihmiset joille ulkonäkö on kaikki kaikessa.

Mieluummin fiksu ihminen tuulipuvussa ja hiukset kuin petolinnun perseellä kuin tyhjäpää pradassa tukka viimeistä piirtoa myöten ojossa.
kuinka fiksu on ihminen joka ylipäätään edes suostuu käyttämään tuulipukua :eek:
Hahhaha! :LOL: Niinpä, ja vielä samanlaista miehen kaa =)
 
Hei
Alkuperäinen kirjoittaja ms:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Miepä haluan nyt esimerkin laittautuneiden äitien päivän vaatetuksesta ja meikeistä. Mitä päällä leikkipuistossa esimerkiksi kauniina kevätpäivänä, millainen meikki, entä hiukset?

Kun on jotenkin hölmöä pitää tää keskustelu koko ajan ääripäissä tyyliin pissisäidit ja rasvatukkaiset homssut. Veikkaan, että suurin osa meistä äideistä sijoittuu tuohon keskialueelle, ei kumpaankaan ääripäähän.
Luultavasti valkoiset pellava housut jos tarpeeksi siis lämmintä (riippuu keväästä :D ) , kiva suht fit mallinen paita (muttei siis liian pieni), Mukana joku pitkä hihainen paita jos tarvii. Piikkarit ja saman värinen käsilaukku.

Aurinkolasit, tukka luultavammin ponnarilla korkealla tai auki yöllisten lettien jäljilta sekalaisessa kikkarassa, hieman poskipunaa, ripsari, kulmat nätisti laitettuna (monelle tekisi ihmeitä jo pelkkä kulmien laitto :) ) ja huulikiilto.
Kiitos vastauksesta! Eihän tuo kuullosta ollenkaan pahalta, päin vastoin. Tuolleen minäkin voisin olla laittautunut. Myönnän kyllä, että mä en ole tähän asti JAKSANUT kauheasti olla kiinnostunut omasta ulkonäöstäni. Meillä kolme lasta, joista nuorin 1,5-vuotias ja nyt tuntuu siltä, että alkaa helpottaa. Tarkoitan, että aikaa jää myös itsestä huolehtimiseen.

Oon alkanut taas käymään lenkillä viisi kertaa viikossa (laihtua pitäisi, entisessä elämässä olin hoikka) ja katsoa aika tarkkaan, mitä suuhuni pistän. Mutta kun mä ajattelen vielä niin, että sama se, mitä mulla päällä on, rumalta ja ällöttävältä näytän kumminkin...mutta eiköhän se tästä, kun alan pikku hiljaa näiden laardien alta saada itseni takaisin.

Tarkennettakoon vielä, etten mä likasena ja rikkinäisissä vaatteissa missään kulje. Meikittömänä kyllä aika usein. Mutta puhtaat vaatteet ja tukka, suihkussa tulee päivittäin käytyä.
 
Milli
Täälläkin yks äiti joka ap:n mielestä varmaan karsee näky. Taatusti mieluummin puen ylleni marimekon pallopaidan kuin paljetein koristellun pikutopin. Ootkos koskaan tullut ajatelleeksi että on täysin MAKUASIA mikä näyttää hyvältä ja mikä ei? Mun mielestä piikkarit, useimmat korkkarit, matalat lannefarkut ja pikkupikkutopit on niin rumia etten ilkeä niitä päälleni laittaa. Mulla ei todellakaan ole pyrkimys näyttää seksikkäältä jokapäiväisessä puketumisessani:D. Miks ihmeessä haluaisin näyttää SEKSIKKÄÄLTÄ kun käyn lähikaupassa. Jotain kertoo ihmisestä jos pitää kulkea jokapaikassa persvako ja tisut vilkkuen:) Sopii vaan kysyä että kukahan se sitten RUMALTA näyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Mua säälittää piintaliitoihmiset joille ulkonäkö on kaikki kaikessa.

Mieluummin fiksu ihminen tuulipuvussa ja hiukset kuin petolinnun perseellä kuin tyhjäpää pradassa tukka viimeistä piirtoa myöten ojossa.
kuinka fiksu on ihminen joka ylipäätään edes suostuu käyttämään tuulipukua :eek:
Sellainen joka valitsee vaatteensa sään ja tilanteen mukaan. Minihame ja korkkarit syysmyrskyssä ovat väärä valinta, siihen se tuulipuku sopii kuin nenä päähän.

 


[/quote]

Niin, turha sun on mua sääliä =) Mä käytän ajan mikä mulla menis laittautumiseen, kun peitän ulkokuortani, niin lasten ja miehen kanssa olemiseen.... Ne arvostaa sitä enemmän kun mun vääristeltyä ulkokuortani!!! =) =) =)
[/quote]

En mä omasta mielestäni vääristy totaalisesti poskipunasta, ripsarista ja huulikiillosta (arkilaittautuminen siis). Aikaa siihen menee n. 2 min. Molemmat pojat pärjäävät sen ajan ilman mua.
Vaatteet on siististi laitettu niin helposti ja nopeasti löytyy asianmukaista päällepantavaa.

Ja kyllä mieheni on nähnyt mut myös ilman meikkiä, ei ole paennut paikalta.

Esim. mökkeillessä en meikkaa, mutta tukan harjaan ja pidän puhtaudesta huolen joka tapauksessa.
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Mua säälittää piintaliitoihmiset joille ulkonäkö on kaikki kaikessa.

Mieluummin fiksu ihminen tuulipuvussa ja hiukset kuin petolinnun perseellä kuin tyhjäpää pradassa tukka viimeistä piirtoa myöten ojossa.
kuinka fiksu on ihminen joka ylipäätään edes suostuu käyttämään tuulipukua :eek:
Hahhaha! :LOL: Niinpä, ja vielä samanlaista miehen kaa =)
Kyllä tuulipuku lenkillä puolison kera on mun mielestä fiksumpi valinta kuin korkkarit pehmeällä hiekkaisella leikkikentällä...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Mua säälittää piintaliitoihmiset joille ulkonäkö on kaikki kaikessa.

Mieluummin fiksu ihminen tuulipuvussa ja hiukset kuin petolinnun perseellä kuin tyhjäpää pradassa tukka viimeistä piirtoa myöten ojossa.
kuinka fiksu on ihminen joka ylipäätään edes suostuu käyttämään tuulipukua :eek:
Hahhaha! :LOL: Niinpä, ja vielä samanlaista miehen kaa =)
meille isännän kanssa riittää että on samanlaiset vyölaukut :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Mua säälittää piintaliitoihmiset joille ulkonäkö on kaikki kaikessa.

Mieluummin fiksu ihminen tuulipuvussa ja hiukset kuin petolinnun perseellä kuin tyhjäpää pradassa tukka viimeistä piirtoa myöten ojossa.
kuinka fiksu on ihminen joka ylipäätään edes suostuu käyttämään tuulipukua :eek:
Sellainen joka valitsee vaatteensa sään ja tilanteen mukaan. Minihame ja korkkarit syysmyrskyssä ovat väärä valinta, siihen se tuulipuku sopii kuin nenä päähän.
:D :D Juurikin näin :flower:

Pakko vielä lisätä että meillä on huomenna esikoisen talvisarjan peli. Eli ulkona pakkasessa seistään pari tuntia. Mahdettaisko pikkuisen hitaasti katsella jos sinnekin astelis piikkikoroilla ja pakkeloituna :D :D :D
 
Mulle ihan sama miltä muut näyttää. Ite kuljen ulkona lasten kanssa ulkoilupuvussa ja lenkkareissa, pipo päässä ja ilman meikkiä. Mutta kun menen töihin tai kouluun niin päälle vaihtuu villakangastakki, farkut tai hame ja pitkävartiset saappaat. Ja silloin menee aikaa myös paljon meikkaamiseenn ja tukan laittamiseen.Mut sit kun on vapaapäivä niin ei tod. jaksa kiinnostaa mitä muut ajattelee mun ulkopuvustani.Mutta suoraan sanottuna en sitä ymmärrä jos tukka rasvaisena kuljetaan, onhan kaikilla nyt peseytymismahdollisuus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Mua säälittää piintaliitoihmiset joille ulkonäkö on kaikki kaikessa.

Mieluummin fiksu ihminen tuulipuvussa ja hiukset kuin petolinnun perseellä kuin tyhjäpää pradassa tukka viimeistä piirtoa myöten ojossa.
kuinka fiksu on ihminen joka ylipäätään edes suostuu käyttämään tuulipukua :eek:
Hahhaha! :LOL: Niinpä, ja vielä samanlaista miehen kaa =)
meille isännän kanssa riittää että on samanlaiset vyölaukut :D
:eek: vyölaukut :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Mua säälittää piintaliitoihmiset joille ulkonäkö on kaikki kaikessa.

Mieluummin fiksu ihminen tuulipuvussa ja hiukset kuin petolinnun perseellä kuin tyhjäpää pradassa tukka viimeistä piirtoa myöten ojossa.
kuinka fiksu on ihminen joka ylipäätään edes suostuu käyttämään tuulipukua :eek:
Hahhaha! :LOL: Niinpä, ja vielä samanlaista miehen kaa =)
meille isännän kanssa riittää että on samanlaiset vyölaukut :D
Mä en voi mennä nukkumaan kun mä repeilen koko ajan :LOL:

 

Yhteistyössä